home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  ultimativt odds system
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: ultimativt odds system  (Læst 7791 gange)
ballen18
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
ultimativt odds system
« : 23 Nov 2006, 18:14 »

Hej alle sammen... Da i sikkert alle er fodboldinteresseret som mig oddser de fleste af jer nok også!  Opstemt

Jeg har fundet den ultimative måde at slå bookmakeren på og så er det ikke engang løgn! Det skal ikke opfattes som en reklame og koster ingenting, men jeg synes da også i andre skal have mulighed for at bruge et så unikt tip, hvis det lyder som noget interessant kan du jo skrive til mig! Jeg bruger det selv med stor succes  Wink

ballen18

Hej alle jer der har svaret på det første indlæg... mit tip er en større forklaring og det gider jeg ikke til i et indlæg jeg ville bare se om det havde interesse, så jer der brokker jer i kan bare lade det ligge, jeg henvender mig ikke til jer! Det er helt seriøst og virker godt for mig, men hvis i vil høre mere så skriv til mig på polle38@hotmail.com og jeg vil sende mere info! 

ps... til de ivrige så arbejder jeg om natten så kunne ikke komme online da jeg var smuttet på arbis sorry! 

Men nu er der jo weekend, dejligt!
« Seneste Redigering: 24 Nov 2006, 16:03 af ballen18 » Logged

rasser
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #1: 23 Nov 2006, 18:59 »

lyder spændende!!!

kan du skrive lidt om hvad det går ud på?
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #2: 23 Nov 2006, 19:18 »

Hvorfor skriver du det ikke bare herinde ? Huh
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #3: 23 Nov 2006, 19:22 »

Tror det er den samme guide som jeg har, og det passer ikke helt, hvis det altså er den. Det er noget med at man hver gang satser det dobbelte på en kamp der giver 3*pengene igen. For til sidst når man endelig vinder, så tjener du penge.. Men hvad nu hvis du aldrig vinder? Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #4: 23 Nov 2006, 20:19 »

Tror det er den samme guide som jeg har, og det passer ikke helt, hvis det altså er den. Det er noget med at man hver gang satser det dobbelte på en kamp der giver 3*pengene igen. For til sidst når man endelig vinder, så tjener du penge.. Men hvad nu hvis du aldrig vinder? Wink

Så har man et problem! Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #5: 23 Nov 2006, 20:33 »

Du skal spille på den "sikre" kampe, også sætte 100 kroner kun på den kamp. På den måde har du 90% chance for at tjene på det! Det går ikke så hurtigt, men er den sikreste måde!

Jeg startede selv med dette system på Bet24, og efter 3 måneder havde jeg 2500 på kontoen, og kunne dermed sætte 200 på hver kamp. Desværre gad jeg ikke det mere, og begyndte på poker Skuffet . Derfor er pengene væk nu Skuffet

Men overvejer at gøre det igen, da det faktisk er en god "opsparing"
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #6: 23 Nov 2006, 20:47 »

Så har man et problem! Wink

Du sgu ikke nem at narre! Opstemt

Men et link ville da være herligt, så man kan se på det Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ballen18
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #7: 24 Nov 2006, 07:42 »

det har intet med jeres teorier at gøre, det er meget smartere!  Wink Jeg har ikke skrevet mere om det i tråden da det er en større forklaring, men send mig en mail på polle38@hotmail.com så skal jeg sende noget mere info så kan i jo se om det er noget for jer! Det er virkelig effektivt!
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #8: 24 Nov 2006, 08:18 »

Så har man et problem! Wink
Tak for svaret på mit retoriske spørgsmål Peace
det har intet med jeres teorier at gøre, det er meget smartere! Wink Jeg har ikke skrevet mere om det i tråden da det er en større forklaring, men send mig en mail på polle38@hotmail.com så skal jeg sende noget mere info så kan i jo se om det er noget for jer! Det er virkelig effektivt!
Er det der også din msn?
Logged

Flyver88
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #9: 24 Nov 2006, 08:47 »

Nå på den måde system.
Vil gerne høre lidt om der er nogen af jer der har et godt system til tips 13? jeg er med i DM i systemtips og tipper en U 6-3-120 da jeg tidligere har haft store succes med netop dette system.. men nogen af jer der har en fidus til et bedre system?
Logged

" I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league." - citat: Mark Viduka

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #10: 24 Nov 2006, 08:48 »

Nu har jeg så valgt at sende en mail til gutten, glæder mig til at høre fra ham! Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #11: 24 Nov 2006, 08:54 »

Nå på den måde system.
Vil gerne høre lidt om der er nogen af jer der har et godt system til tips 13? jeg er med i DM i systemtips og tipper en U 6-3-120 da jeg tidligere har haft store succes med netop dette system.. men nogen af jer der har en fidus til et bedre system?

Ja, jeg er også med i DM, og tipper som regel R 7-2-108  (Fik en 11'er i første runde)

Nu har jeg så valgt at sende en mail til gutten, glæder mig til at høre fra ham! Smiley

Jeg har også lige sendt ham en mail...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #12: 24 Nov 2006, 08:57 »

Nu har jeg så valgt at sende en mail til gutten, glæder mig til at høre fra ham! Smiley
Så se om I ikke kan uploade det han skriver i denne tråd. Wink
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #13: 24 Nov 2006, 08:58 »

Så se om I ikke kan uploade det han skriver i denne tråd. Wink

Hvis det er muligt og han giver lov, så bliver det self Smiley
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: ultimativt odds system
« Svar #14: 24 Nov 2006, 09:13 »

Om han sender en mail til alle os, eller om det kommer herind er vel et fedt? Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010