home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 898 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvor spiller DU?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hvor spiller DU?  (Læst 4738 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor spiller DU?
« Svar #30: 08 Jan 2008, 22:11 »

Jeg er klubløs.

Jeg venter kun på at høre fra Milan..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor spiller DU?
« Svar #31: 08 Jan 2008, 22:12 »

Jeg er klubløs.

Jeg venter kun på at høre fra Milan..

Milan? En russisk 20. divisions klub?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor spiller DU?
« Svar #32: 08 Jan 2008, 22:12 »

Spiller slet ikke Smiley

Har dog spillet et par kampe de sidste par år, men så det kun blevet til lidt serie 5-6 bold. Knæene kan sku ikke holde til andet, så derfor gider jeg ikke rigtig. Var ellers til prøvetræning i Herfølge og Køge, men knæene satte der en stopper for det.

Jeg spiller nu offensiv midt, og skaber stort set alle chancer, sparker frispark og hjørne Smiley
Men kan også spille de defensive pladser. Kan godt lide at spille den bagerste mand og have styr på hele banen. Råber nok lidt for meget efter mine medspillere, men det bliver jeg nødt til, og så de pissed off efter kampene, hvor jeg altid siger at det kan jeg ikke huske jeg har sagt. Og kan heller ikke huske hvis de andre har råbt noget til mig. Tager mig ikke af det!

Spillede højreback da jeg var til prøvetræningerne. Skulle desuden have deltaget i Lyngby professionel uge, og have været til samling hos SBU, men var skadet ved begge dele. Sådan er det jo Skuffet

Jeg ved det udemærket godt. Men jeg kan ikke holde mig fra banen. Men forhåbenligt kommer det ikke til at blive ved sådan.

Så burde din træner jo være så ansvarlig, at han ikke lod dig spille!!!!  Sur
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 22:16 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor spiller DU?
« Svar #33: 08 Jan 2008, 22:13 »

Milan? En russisk 20. divisions klub?

Milan. En italiensk Serie A klub.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


søgaard
Gæst
 
Sv: Hvor spiller DU?
« Svar #34: 08 Jan 2008, 22:13 »

Milan. En italiensk Serie A klub.
nærmere den Thailandske 5.division Wink
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor spiller DU?
« Svar #35: 08 Jan 2008, 22:14 »

Milan. En italiensk Serie A klub.

Ja.. Også det.
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor spiller DU?
« Svar #36: 08 Jan 2008, 22:20 »

Spiller slet ikke Smiley

Har dog spillet et par kampe de sidste par år, men så det kun blevet til lidt serie 5-6 bold. Knæene kan sku ikke holde til andet, så derfor gider jeg ikke rigtig. Var ellers til prøvetræning i Herfølge og Køge, men knæene satte der en stopper for det.

Jeg spiller nu offensiv midt, og skaber stort set alle chancer, sparker frispark og hjørne Smiley
Men kan også spille de defensive pladser. Kan godt lide at spille den bagerste mand og have styr på hele banen. Råber nok lidt for meget efter mine medspillere, men det bliver jeg nødt til, og så de pissed off efter kampene, hvor jeg altid siger at det kan jeg ikke huske jeg har sagt. Og kan heller ikke huske hvis de andre har råbt noget til mig. Tager mig ikke af det!

Spillede højreback da jeg var til prøvetræningerne. Skulle desuden have deltaget i Lyngby professionel uge, og have været til samling hos SBU, men var skadet ved begge dele. Sådan er det jo Skuffet

Så burde din træner jo være så ansvarlig, at han ikke lod dig spille!!!!  Sur
Jep det skulle man mene, det sker da også tit at han ikke lader mig spille hvilket er fint nok. Jeg tror jeg har udtrykt mig forkert. Når jeg er skadet så er det ikke sådan at jeg tager til kampe, jeg træner bare lidt med til træningen, thats all.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

JLPH
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvor spiller DU?
« Svar #37: 08 Jan 2008, 22:33 »

Spiller i Varde IF Serie 5 og serie 3 indendørs. Spiller for det meste defensivmidt eller centerforsvar hvor jeg virkelig kan tackle igennem Smiley Ville nok spille på et højer niveau hvis ikke jeg var U16 A træner i samme klub det tager virkelig meget tid men det er dælme lige så sjovt som det tager tid Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010