home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 59930 gange)
Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #195: 21 Jul 2009, 21:55 »

Hvordan får i solgt så mange spillere, synes til tider jeg har svært ved at afsætte spillere jeg får i overskud..?

Men nogen der har erfaringer med at hente Torres til klubben?
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #196: 21 Jul 2009, 22:08 »

Hvordan får i solgt så mange spillere, synes til tider jeg har svært ved at afsætte spillere jeg får i overskud..?

Men nogen der har erfaringer med at hente Torres til klubben?

Altså jeg er generelt emget konsekvent med hvilke spillere jeg kan bruge og hvilke jeg ikke kan. Sælger stortset ikke spillere på almen interesse fra andre klubber, men derimod ved at sætte dem til salg for mellem 100-200 % af deres værdi, afhængig af hvor god spilleren er. Det har fungeret til perfektion ved mig.

Angående Fernando Torres kan du godt afskrive ham. Han vil ikke til Real og får aldrig lysten. Ligesom i virkeligheden, så det er vel realstisk nok.
Jeg er i 2014, har vundet alt der har været mulighed for at vinde, og han vil stadig ikke til klubben, selvom han er ret gammel.
Logged

Vuelve la ilusión

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #197: 21 Jul 2009, 22:20 »

Altså jeg er generelt emget konsekvent med hvilke spillere jeg kan bruge og hvilke jeg ikke kan. Sælger stortset ikke spillere på almen interesse fra andre klubber, men derimod ved at sætte dem til salg for mellem 100-200 % af deres værdi, afhængig af hvor god spilleren er. Det har fungeret til perfektion ved mig.

Angående Fernando Torres kan du godt afskrive ham. Han vil ikke til Real og får aldrig lysten. Ligesom i virkeligheden, så det er vel realstisk nok.
Jeg er i 2014, har vundet alt der har været mulighed for at vinde, og han vil stadig ikke til klubben, selvom han er ret gammel.

Kunne være jeg skulle prøve at sætte overskudsspillerne til salg.. Wink

Men ja, det er lidt trist man ikke kan få Torres, fantastisk spiller, men mangler bare en rigtig god bomber til mit hold..

Synes Higiuan og Balotelli er lidt sløje i det..
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #198: 21 Jul 2009, 22:22 »

Brug Huntelaar deroppe så, han er fantastisk i boksen. Hvis ikke du har solgt ham Wink
Ellers se på Vagner Love eller Benzema. Garanter for mål.
Logged

Vuelve la ilusión

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #199: 21 Jul 2009, 22:25 »

Spiller ikke med den nyere opdatering hvor han er i klubben, så skulle man måske købe ham..?

men ja, forsøger lige nu og få fat i Benzema eller Villa.. men godt nok har jeg 1,24 mia, men gider sku ikke betale 900mil for en af dem som klubberne vil ha'
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #200: 21 Jul 2009, 22:31 »

Spiller ikke med den nyere opdatering hvor han er i klubben, så skulle man måske købe ham..?

men ja, forsøger lige nu og få fat i Benzema eller Villa.. men godt nok har jeg 1,24 mia, men gider sku ikke betale 900mil for en af dem som klubberne vil ha'

Det forstår jeg godt, de skal godt nok ogs være gode hvis man skal op og give i nærheden af 1 mia for en spiller.

Men synes da du skal kigge på andre alternativer som garanteret er billigere som fx Huntelaar, Vagner Love, Carlos Vela osv..
Logged

Vuelve la ilusión

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #201: 21 Jul 2009, 22:49 »

ja, også lige når man har siddet og kritiseret Balotelli.. laver han 3 mål og 3 assist i en kamp :O godt nok mod  Litex
Logged

Madsedelskov
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #202: 09 Aug 2009, 15:19 »

Jeg står overfor snart at skulle købe lidt ind til mit Real Madrid hold.
Jeg er ved at være færdig med 2. sæson. En strålende sæson, skal der tilføjes.


Men jeg mangler lidt forstærkninger.

Jeg spiller 4-5-1 , og mangler en højre wing, og en venstre back.
Derudover mangler jeg dygtige folk til bænken. Jeg har en meget smal trup lige pt.

Mit hold ser ud som følgende.

                      Benzema
            D. Silva        Higuaín
Ribery              Iniesta          sneijder
Marcelo     Zapata      Pepe      Ramos
                      Casillas

Bænken: Jesus Navas, Robben, Van der vaart, Huntelaar, Metzelder, Nistelrooy, Cannavaro..

Spillere jeg gerne vil af med er: Robben, Van der vaart, Cannavaro, Nistelrooy, og Metzelder
Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #203: 19 Aug 2009, 08:52 »

Sæsonen er 2013/2014 - og datoen er starten af Februar, mit hold ser således ud:

         Benzema   Villa
Silva        Kaka        C. Ronaldo

            Mascherano
Vargas  Fazio  Sakho  Srna

               Casillas

Bænken: Saivet, Pepe, Guardado, Richards, Huntelaar, Ramos, Santon og Asenjo.

Startede i FCK, men fik efter 3 år en kontrakt i Real.
Første sæson blev Barcelona mestre, men den sidste blev jeg, uden et nederlag hele sæsonen.

PT. er jeg ubesejret i rundt regnet 60 kampe, scorer mange mål og lukker ufattelig lidt mål ind. I sidste sæson på 38 kampe gik der 6 mål ind. Tilfredsstillende!


Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #204: 19 Aug 2009, 09:32 »

Hvordan i alverden kan du have Srna på højrebacken i stedet for Ramos? Ahængig af hvilken patch du spiller med, er Pepe altså ogs bedre end Fazio.
Logged

Vuelve la ilusión

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #205: 19 Aug 2009, 10:58 »

Hvordan i alverden kan du have Srna på højrebacken i stedet for Ramos? Ahængig af hvilken patch du spiller med, er Pepe altså ogs bedre end Fazio.

Srna ligger op til langt flere mål, og spiller gennemsnitlig langt bedre end Ramos. Derudover har jeg ikke nogen anelse om hvilken Patch jeg har - men så langt jeg er henne, er Fazio sgu en del bedre end pepe, og pepe får derudover også ekstremt mange advarsler, hvilket jeg ikke kan bruge til noget Smiley
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #206: 19 Aug 2009, 11:33 »

Yup det sindsygt så mange kort Pepe får... Shockeret
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #207: 19 Aug 2009, 11:40 »

Srna ligger op til langt flere mål, og spiller gennemsnitlig langt bedre end Ramos. Derudover har jeg ikke nogen anelse om hvilken Patch jeg har - men så langt jeg er henne, er Fazio sgu en del bedre end pepe, og pepe får derudover også ekstremt mange advarsler, hvilket jeg ikke kan bruge til noget Smiley

Fair nok, jeg har bare erfaringer med at Pepe og Ramos er totalt urokkelige i startopstillingen.
Logged

Vuelve la ilusión

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #208: 19 Aug 2009, 12:13 »

Det har de også været i længere tid - men i mit spil er fazio simpelthen bedre, og op til, tjah, nu kan jeg ikke huske om det var denne, eller sidste sæson, blev Fazio hentet til klubben Smiley

Derudover har Srna altid været fast højre back, men spiller han en dårlig kamp, kommer Ramos selvfølgelig ind, som en stjerne erstatning for ham Smiley

Dog bekymre mine angribere mig... Villa har scoret 11 mål indtil videre - men som det ser ud lige pt. har han ikke nettet i over 700 minutter, og det samme gjaldt Saivet, inden denne kamp jeg lige har spillet. Benzema scorede gennemsnitlig hver kamp, inden han blev skadet. Nu har han været skadet i 5 måneder og er først lige vendt tilbage, og nu sker scoringerne sjældent. For det meste er det Kaka på den offensive der netter for mig - men mangler sgu den angriber der bomber!
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

-Fugge-
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #209: 19 Aug 2009, 13:03 »

I starten af 3 sæson ser min trup sådan ud:

Mm: Casillas & Moya

For: Ramos, Pepe, Chiellini, Zapata, Sakho, Marcelo, Marcano, (Diarra)

Mid: De la Red, Ramires, Diarra, Fabregas, Bradshaw(regen), Arteta, Robben, Ribery; Zhirkov, Mata

Ang: Benzema, Villa, Raul, Marquinhos, Huntelaar
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010