home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 306925 gange)
Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #900: 18 Maj 2015, 13:52 »

Flanagan kan købes for mellem 50 og 80 mio kr tror jeg. Cresswell har jeg ingen ide om hvad koster. Digne kan nok også købes for under 50 mio kr. Men prøv at byd max 10 mio kr over deres vurdering. Det kommer jo også an på om de spiller fast
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #901: 18 Maj 2015, 13:53 »

Flanagan kan købes for mellem 50 og 80 mio kr tror jeg. Cresswell har jeg ingen ide om hvad koster. Digne kan nok også købes for under 50 mio kr. Men prøv at byd max 10 mio kr over deres vurdering. Det kommer jo også an på om de spiller fast
Okay tak for det! :-)
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #902: 18 Maj 2015, 22:47 »

Har nu fået Lucas Romero skadet i 2-3 måneder. Så søger en erstatning/backup for ham.. (MC)
Jeg er Tottenham i 1. sæson ved januar.
Har 185 mio.
Logged

frpedersen7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #903: 19 Maj 2015, 15:33 »

Har nu fået Lucas Romero skadet i 2-3 måneder. Så søger en erstatning/backup for ham.. (MC)
Jeg er Tottenham i 1. sæson ved januar.
Har 185 mio.

Romero er ellers vanvittig for et hold i Tottenhams klasse Wink Men prøv at kigge i retningen af Miralem Pjanic fra Roma, plejer at kunne fås til lige omkring 200 mio, alternativt kan du kigge på Verratti og Adrien Rabiot fra PSG. Har fornyeligt hentet Rabiot for 25 mio efter 2. sæson, så mon ikke de er til at handle med.

Ellers kan jeg anbefale, at søge under de spillere der er sat til salg, der er ofte nogle klasse handler der ligger og venter, deriblandt Verratti til United for 19 mio for nogle spil siden Smiley Happy hunting
Logged

We do what we want,
We do what we waa-ant,
We’re Man United,
We do what we want!
--
Manchester United since 1998
Esbjerg fB since 2000

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #904: 22 Maj 2015, 12:32 »

Jeg har et rigtig fedt spil kørende med Inter, og skal bruge en ny DM. Jeg regner nemlig stærkt med at ændre min formation, og føler Medel er for farlig at have på DM.
Jeg kigger lidt på Romero og Gaston Gil. Problemet er bare at de er ikke EU spillere, og har nemlig hentet Carlos Fierro. Er der andre som kunne være gode at have? Måske noget italiensk.

Har 360 mio og vil helst ikke bruge dem alle Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #905: 22 Maj 2015, 23:06 »

Jeg har et rigtig fedt spil kørende med Inter, og skal bruge en ny DM. Jeg regner nemlig stærkt med at ændre min formation, og føler Medel er for farlig at have på DM.
Jeg kigger lidt på Romero og Gaston Gil. Problemet er bare at de er ikke EU spillere, og har nemlig hentet Carlos Fierro. Er der andre som kunne være gode at have? Måske noget italiensk.

Har 360 mio og vil helst ikke bruge dem alle Smiley

Bryan Cristante & Lorenzo Crisetig måske Jorginho er muligheder, ved dog ikke hvad de kan erhverves til  Thumbs Up
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #906: 22 Maj 2015, 23:14 »

Jeg har et rigtig fedt spil kørende med Inter, og skal bruge en ny DM. Jeg regner nemlig stærkt med at ændre min formation, og føler Medel er for farlig at have på DM.
Jeg kigger lidt på Romero og Gaston Gil. Problemet er bare at de er ikke EU spillere, og har nemlig hentet Carlos Fierro. Er der andre som kunne være gode at have? Måske noget italiensk.

Har 360 mio og vil helst ikke bruge dem alle Smiley
Han er godt nok ikke italiensk, men William Carvalho.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #907: 23 Maj 2015, 12:28 »

Bryan Cristante & Lorenzo Crisetig måske Jorginho er muligheder, ved dog ikke hvad de kan erhverves til  Thumbs Up

Bryan og Crisetig har jeg. vil lige tage et kig på Jorginho.

Har dog købt Lucas R. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #908: 23 Maj 2015, 12:28 »

Han er godt nok ikke italiensk, men William Carvalho.

Han er desværre for dyr en herre. De forlanger 300+ for ham, og har aldrig haft den store fidus til ham Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

B.Lopez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #909: 23 Maj 2015, 14:39 »

Hvad meget plejer i at slippe for forsvarsspillere? Mangler nemlig en cb og en vb til Juve i 3. sæson, men synes simpelthen de 250-300 mio man skal give for at få kvalitetsspillere er for dyrt...
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #910: 23 Maj 2015, 14:42 »

Hvad meget plejer i at slippe for forsvarsspillere? Mangler nemlig en cb og en vb til Juve i 3. sæson, men synes simpelthen de 250-300 mio man skal give for at få kvalitetsspillere er for dyrt...

Det kommer selvfølgelig an på hvem det er, men jeg plejer sjældent at smide mere end 150 millioner, medmindre jeg er et absolut tophold
Logged

B.Lopez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #911: 23 Maj 2015, 16:05 »

Også nogenlunde det jeg plejer, men mine talentspejdere siger "ikke værd at købe" til samtlige spillere til den pris... Men tror jeg må punge ud for har ingen VB, da jeg lod Evra gå. Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #912: 26 Maj 2015, 10:33 »

I min personlige challenge fra Wester fik jeg den udfordring at jeg skulle vinde The Treble med Sampdoria i løbet af 7 sæsoner, hvor jeg fik spillere som Konoplyanka, Yarmolenko, Depay, Candreva og Doumbia til rådighed. Jeg har formået at holde fat i 4 af disse og tilbudt dem nye kontrakter, men Yarmolenko ville ikke forlænge sin, og han smuttede derfor som følge af sin friløbsklausul på 210 mio. Yarmolenko har desværre været min bedst spillende spiller, så derfor søger jeg en erstatning for ham fremfor at lade de andre overtage pladsen.

Jeg søger altså en spiller der kan spille EN af de fire forreste pladser (OMV, OMC, OMH og angriber), da jeg har mulighed for at rykke rundt på systemet. Tidligere spilede Yarmolenko OMH og det ville derfor være idéelt med en spiller magen til, men andre forslag modtages gerne.
Jeg har pt. 300 mio at gøre godt med.
Da spillere som Coutinho, Di Maria osv. gerne vil til min klub, skal I bare fyre løs med forslag og ikke holde jer tilbage med henblik på at jeg er Sampdoria.
Logged


lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #913: 26 Maj 2015, 11:13 »

Jeg spiller PT med Sporting Gijon i spanien og er rykket op med dem efter første sæson! - jeg kunne godt bruge nogle inputs til spillerer i har haft held med at hente efter 1 sæson... gerne billige eller transferfrie - ellers bare skyd! - kan stort set bruge ALT Opstemt

ps - overvejer at starte en klubtråd hvis folk ønsker.
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #914: 26 Maj 2015, 12:48 »

ibrahim Afellay
En græsk midtbane spiller fra genoa
guidetti
Logged


Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010