home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 304985 gange)
mijo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #930: 02 Jun 2015, 09:04 »

I min personlige challenge fra Wester fik jeg den udfordring at jeg skulle vinde The Treble med Sampdoria i løbet af 7 sæsoner, hvor jeg fik spillere som Konoplyanka, Yarmolenko, Depay, Candreva og Doumbia til rådighed. Jeg har formået at holde fat i 4 af disse og tilbudt dem nye kontrakter, men Yarmolenko ville ikke forlænge sin, og han smuttede derfor som følge af sin friløbsklausul på 210 mio. Yarmolenko har desværre været min bedst spillende spiller, så derfor søger jeg en erstatning for ham fremfor at lade de andre overtage pladsen.

Jeg søger altså en spiller der kan spille EN af de fire forreste pladser (OMV, OMC, OMH og angriber), da jeg har mulighed for at rykke rundt på systemet. Tidligere spilede Yarmolenko OMH og det ville derfor være idéelt med en spiller magen til, men andre forslag modtages gerne.
Jeg har pt. 300 mio at gøre godt med.
Da spillere som Coutinho, Di Maria osv. gerne vil til min klub, skal I bare fyre løs med forslag og ikke holde jer tilbage med henblik på at jeg er Sampdoria.

Hej!
Jeg har haft stor succes med at omskole Lucas Boyé fra River til OMV. Ellers har jeg også brugt Dybala som OMV (Indvendig angriber).
Patrick Roberts spiller min OMH og er knivskarp med sit venstre ben med 15 mål i 12 kampe i 4. sæson for Liverpool Smiley De to andre brillierer også både med mål og assists.
Logged

Krustan
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #931: 06 Jun 2015, 20:14 »

En / nogen gode spillere til en klub som skive i første sæson?? De har ikke rigtig nogen penge :p
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #932: 09 Jun 2015, 21:57 »

Jeg er i krise.. 5 timer før sommerens transfervindue sæson 16/17 slutter, har jeg fået et tilbud på 177 millioner for min 50 millioner-vurderet forsvarsspiller som jeg i sin tid hentede til 19 millioner. Det siger man jo ikke nej til.. Nu står jeg så bare kun med én central forsvarsspiller, samt 2 19-årige, der er for unge til at tage startpladsen. Så jeg skal på jagt!

Klub: Hoffenheim
Niveau: CHL
Position: Central forsvar
Transferbudget: 450 millioner
Lønbudget: 100 millioner

Problemet er ikke at finde interessante emner, problemet er at finde den billige version. Indtil videre har jeg kun haft pengepungen over 30 millioner 2 gange, hvorimod det snart ikke kan tælles på én hånd, hvor mange gange jeg har skippet en spiller for et tre-cifret beløb. Og normalt ville jeg også bruge meget tid på at finde afløseren, men nu står jeg med 5 timer (In-Game) tilbage.. Folk som Nastasic, Chiriches, Laporte og de Vrij vil alle til klubben, men her snakker vi beløb på over 300 millioner. Jeg mangler den kvalitative centrale forsvar, som ikke koster svimlende beløb. So far har jeg kun fundet Phil Jones til 44 millioner, men jeg har ingen erfaringer med ham, så ham skal jeg i hvert fald have et godt ord for!

Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #933: 09 Jun 2015, 22:10 »

Pontus Jansson? Dylan Gissi? Joel Matip? Jores Okore? Fabian Schar? Tiago Ilori? Frederik Sørensen? Sven Van Beek? Milan Milanovic?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #934: 09 Jun 2015, 22:26 »

Pontus Jansson? Dylan Gissi? Joel Matip? Jores Okore? Fabian Schar? Tiago Ilori? Frederik Sørensen? Sven Van Beek? Milan Milanovic?
Man skulle jo næste tro du var manager for Chelsea, som har hentet 3 af de navne du nævner :p Men der var dog to af dem, som så meget spændende ud og er med i feltet - Desværre kan jeg bare ikke nå at scoute dem, så jeg handler lidt i vildrede..

Ikke desto mindre, er feltet skrumpet ind til følgende fem:
Thomas Vermaelen - For at få erfaringen og en spiller jeg ved der er kvalitet
Phil Jones - Endnu billigere og endnu mindre løn, men jeg kender ham ikke, og han har ikke spillet meget for Man U, så frygter lidt han er gået i stå.
Tiago Ilori & Dylan Gissi - Begge to en god alder, og med stærke evner i de kompetencer, som forsvarsspilleren skal være gode i.
Alberto Masi - En ung italiener jeg fandt, som har ca. samme pris som de to etableret profiler, men formegentlig lavere løn. Nogenlunde samme niveau.

Findes der nogen der har erfaringer med nogle af de fem spillere?
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #935: 09 Jun 2015, 22:59 »

Altså Dylan Gissi har været fænomenal for mig i mit Aston Villa save Smiley

Og nej har ikke været manager i Chelsea og købt de spillere, der har jeg købt andre xD

Men det er spillere jeg selv har haft erfaring med fra forskellige klubber, hvor de alle har været ganske glimrende Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #936: 13 Jun 2015, 08:54 »

Hey ville høre om i har nogle forslag til mit Nürnberg hold er rykkede op i første sæson som 1.
Jeg søger forstærkning på 3 pladser jeg lister dem op i række følge efter hvad jeg har mest brug for.

OFF midt venstre. Skal spille fløjspiller i mit system.
Budget: 40 mil

Midtbane skal spille den som centralmidtbane.
Budget: 25 mil

Angriber skal spille den som falsk 9
Budget:30 mil.

Alle spiller skal helst være mellem 20 og 25 år

Håber i kan hjælpe mig
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #937: 13 Jun 2015, 09:25 »

Hey ville høre om i har nogle forslag til mit Nürnberg hold er rykkede op i første sæson som 1.
Jeg søger forstærkning på 3 pladser jeg lister dem op i række følge efter hvad jeg har mest brug for.

OFF midt venstre. Skal spille fløjspiller i mit system.
Budget: 40 mil

Midtbane skal spille den som centralmidtbane.
Budget: 25 mil

Angriber skal spille den som falsk 9
Budget:30 mil.

Alle spiller skal helst være mellem 20 og 25 år

Håber i kan hjælpe mig

OMV - kan jeg anbefale 2 spillere. Ladislav Krejci & Pione Sisto - Krejci lidt billigere & sisto lidt dyrere end de 40 mil.

MC - Gaston Gil Romero, Matias Kranevitter ellers kan du have held ved spillere der er til leje, har selv haft stor succes ved at leje saul.  Thumbs Up
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #938: 13 Jun 2015, 10:59 »

Tusind tak for svar vil da lige kigge på dem.. Så mangler jeg bare en angriber😄 hvis der er andre der har nogle forslag er i velkommen👍
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #939: 13 Jun 2015, 12:11 »

Tusind tak for svar vil da lige kigge på dem.. Så mangler jeg bare en angriber😄 hvis der er andre der har nogle forslag er i velkommen👍

Kig på en Sergio Diaz, kæmpe talent.
Logged

H A L A   M A D R I D!

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #940: 13 Jun 2015, 12:30 »

Ham har jeg fået men kommer først til klubben 2016. Så kigger også mere efter en der kan gå direkte ind på holdet..
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #941: 13 Jun 2015, 12:52 »

Tusind tak for svar vil da lige kigge på dem.. Så mangler jeg bare en angriber😄 hvis der er andre der har nogle forslag er i velkommen👍

Ved sku ikke om du kan få ham for 20 mil. men Jonathan Calleri måske??  Smiley
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #942: 13 Jun 2015, 13:23 »

Har ikke hørt om ham før hvor spiller han henne og hvad er din erfaring med ham?
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #943: 13 Jun 2015, 13:25 »

Har ikke hørt om ham før hvor spiller han henne og hvad er din erfaring med ham?

han spiller for Boca i argentina, han bomber rimeligt mange mål ind  Thumbs Up
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #944: 13 Jun 2015, 13:45 »

Søger en angriber til mit save med Ac Milan..

Jeg er første sæson og har omkring 132 mio at hente for, må gerne være et talent men han skal være klar til at hoppe ind og få en del kampe her i første sæson, han må meget gerne være fra italien ..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010