home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: #40# The Sons – Survival secured and five years comes to an end.  (Læst 47800 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#7# The Sons - Who they!! – Vinterens stilhed kan være larmende.
« Svar #15: 04 Apr 2009, 22:11 »



Vinter markedet og forårets komme



Transfermarkedet


I sommers, satsede vi vildt og blodigt på at få nye spillere ind og jeg tror at vi satte transferrekord for Skotland. Det var ikke fordi vi brugte mange penge, men fordi vi tog så mange spillere ind og jeg mener bestemt at det har været et hit. Dog er der sket noget her omkring nytår, som jeg ikke ser positivt på. Celtic har ophævet vores samarbejde med den begrundelse, at de ikke følte at samarbejdet givtigt for dem på længere sigt. I bund og grund følte jeg det var noget pis, for vi har gang i noget stort her og jeg havde regnet med at de ville være en del af det, men nej. Heldigvis stod en ny klub klar til at tage over, så et samarbejde blev stablet på benene med St. Mirren og de sendte straks en låne spiller og ham skal vi nok blive glade for.

Transfers ind:

Mads Beierholm - Midtbane fra Odder - Free
Dennis Bo Mortensen – Angriber uden klub
Javob Oleson - Angriber uden  klub
Kyle Faulds – Central midt fra St.Mirren - Loan
Transfers ud:

Jason Marr – Kaldt hjem af Celtic
Luca Santonocito – Kaldt hjem af Celtic








Vi har igen været en smule aktive på spillermarkedet og endnu engang har vi hentet danskere ind. Jeg føler virkelig vi har fået nogle stærke spillere og tror bestemt at de vil forstærke holdet. Jeg ved at det ser ud til vi har hentet mange spillere ind og næsten ingen ryger ud, men vi har udlejet en del til nogle mindre samarbejdsklubber og så spiller nogle af dem på reserveholdet. Økonomisk så har klubben faktisk overskud ved årsskiftet og det ser bare godt ud, flere medier har ellers spekuleret i at klubben bare smider penge ud af vinduet på alle de spiller. Men som sagt så ser klubbens økonomi godt ud.
Jeg kan også meddele at klubben har stoppet søgningen efter en ny træner og vil beholde mig resten af sæsonen, noget der bare er fantastisk og glæder mig så meget.



Foråret starter op.

Vi har fået et par nye spillere ind og de skal prøves i kamp, dog kommer der til at gå en måned før Dennis Bo Mortensen trækker i vores trøje, da han stadigvæk slås med en skade i lysken. Men vi håber på han kommer sig hurtigt, så vi kan få ham på banen og starte med at sparke boldene ind. Vi starter ude mod Montrose og så skal vi op mod Dunfermline i den skotske cup turnering, så der er masser af spænding på vej og så starter vi jo ud med at ligge nr 1. Bestemt ikke et dårligt udgangspunkt for foråret. Nå ja vi har heller ikke tabt i godt 16 kampe i træk.

Vi startede 2009 med en sejr og kan man ønske sig mere. Jeg føler virkelig at vi kan skabe noget stor med denne trup og foråret starter jo godt. Desværre fik vi problemer i cuppen mod Dunfermline og det var med rette. De spillede bare generelt bedre og førte 2-0 allerede efter 20 minutter og så er det jo som at skubbe en fed kvinde op af en stejlbakke, umuligt og til sidst bliver man sgu træt i benene og så bliver man kørt over. Præcis sådan havde jeg det efter cup kampen, men man er nødt til at kigge frem ad og nu gælder det ligaen.
Men den kamp sad vist for meget i benene, for drengene faldt helt igennem mod Forfar, IGEN!! Man kan jo ikke vinde hver gang, men jeg vil altså så gerne og derfor er jeg ked af nederlaget og det skal der arbejdes på. Desværre for os så kunne vi ikke rigtig finde rytmen og vi fik et nederlag mere på kontoen og mod et af de dårligere hold. Det er jo bare ikke holdbart, men vi fandt rytmen igen og vandt hele fem kampe i streg og der blev rigtig scoret mål. Jeg syntes vi igen er kommet ovenpå og jeg føler virkelig at vi har chancen for at udrette noget stort i denne sæson, så lad os da komme videre.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #6# The Sons - Who they!! - The perfect start
« Svar #16: 04 Apr 2009, 22:24 »

Glemte vist at smide en kommentar da jeg var herinde senere idag Skuffet

Kan godt lide at høre om små ukendte hold, og du formår at holde mig interesseret i at læse videre om dem Smiley Tror på du kan levere noget stort med denne blog, så jeg glæder mig til at se resultatet Thumbs Up

Jeg er rigtig glad for kommentaren og der syntes det er rigtig fedt du ligger en kommentar, for jeg var ikke sikker på at folk fulgte med, så tak Thumbs Up

Rigtig fed blog JStoffer.
Igen har du gang i en fed blog, jeg var vild med din blog om La Galaxy og senere Stuttgart, men denne her er noget helt specielt.
Altid dejligt at høre om små hold og du gør det spændende at høre om.
Nogle gode indkøb i/af Gaardsøe, Arrieta og Elbæk.
Ser frem til at høre mere(fra dig) og glæder mig til næste update.

Vh.Blackstone

Det er jo altid dejligt med nogle læsere der følger fra blog til blog. Jeg regnede faktisk ikke med at have spdan nogle så det er jo bare fedt det her, så jeg er glad for du er med igen.
Håber jeg kan holde dig interesseret.
PS: Det var New England Tunge

God blog

Man kan se du er sikker i din blogskrivningsform, og det er altid et stort plus. Klubben og udfordringen er spændende.

Det jeg prøver at sige er at jeg du kan regne med mig som læser  Wink

Jeg har ladet mig inspirere en smule af din opsætning af bloggen, som du måske kan se  Rullende Øjne
Hej Dusty. Dejligt at se du er med mig igen, manden der fik mig til at joine konkurrenden sidste år Smiley
Det er jo super fantastik ,hvis jeg har kunne inspirere en gammel ræv lidt, så jeg syntes bare det er super fedt. Jeg følger også slavisk alle dine blogs. De er jo altid et hit hos mig.


Takker alle for de rosende ord og det giver virkelig en mod på mere, så håber jeg kan holde folk interesseret for det kan jo kun blive godt.
 
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#8# The Sons - Who they!! – The grasp on the league tightens.
« Svar #17: 05 Apr 2009, 17:45 »




I can almost smell it.


Efter 28 kampe ligger vi nr. et, men ni point ned til nummer to, så jeg begynder at føle mig sikker på at vi nok skal rykke op, men man skal jo aldrig være for selvsikker, da der nemt kan se noget uventet.
Der er faktisk sket noget uventet her på det sidste. Klubledelsen har mødtes jævnligt, noget jeg ikke tænkte synderligt over før jeg blev kaldt ind til formanden en dag. Alan sad bag skrivebordet og bad mig sætte mig på stolen, han skubbede et stykke papir hen mod mig og bad mig læse det. Jeg var overrasket, det var en permanent træner kontrakt med mit navn på og den ville være gældende indtil 30 juni 2012. Det var bestemt ikke noget jeg havde regnet med, men Alan sagde at jeg i denne sæson havde vist ”that I had the stones for it and they wanted me to carry on the good work”. Jeg var ikke et sekund i tvivl om at jeg skulle skrive under, hvis jeg dog bare kunne finde den skide kuglepen. Alan tog sin frem fra lommen og sagde at jeg bare kunne bruge hans. Det gjorde jeg og nu var jeg den officielle manager for Dumbarton F.C, hvilken ære.



The League.

Men jeg havde ikke tid til at glæde mig alt for længe, da vi jo manglede otte kampe i ligaen. Vi skal jo bare vinde de kampe for at sikre os førstepladsen og derved opnå direkte oprykning til anden division, noget jeg kræver at vi gør. Dette krav er selvfølgelig ikke noget jeg fortæller til spilleren, for de har sgu nok at tænke på, men mon ikke de også selv har det på samme måde. Det helt store krav i de sidste kampe er en sejr over Forfar på andenpladsen, for en sejr her vil betyde en pokal.

Montrose er hold vi har godt styr på og med denne sejr har vi vundet fire ud af fire mulige, så et fantastisk resultat. Den afgørende kampe ville som sagt stå mellem os og Forfar og vi tog den sgu. Jacob Olesen grundlaget sejren allerede efter 26 minutter og Kyle Faulds lukkede kampen i det 75 minut, men derimellem styrede vi sgu kampen. Vi havde bolden 60 % af tiden og hvad mere kan man kræve. Efter denne kamp skulle vi bare have et point mere og så ville vi have liga sejren i hus og det var lige hvad vi fik. Med fem kampe sikrede vi den direkte oprykning til anden division og roserne fløj gennem luften. Pressen gik jo helt amok og vi var i alle aviser, dog ikke på forsiden, men vi var da nævnt. En af de gamle legender fra klubben, sagde at det jo var et mirakel det vi havde opnået, et meget overraskende resultat. Det er godt med ros og vi takkede da, men der manglede altså stadigvæk 5 kampe og de skal jo også gerne vindes. Det var ligesom sejren i ligaen gav vinger, for drengene præsterede virkelig på banen. Vi gik bare fra sejr til sejr og konsoliderede virkelig vores førsteplads, eneste kritik punkt var dog at vi havde store problemer mod Cowdenbeath i sæsonens sidste hjemmekamp, men sejren fik vi da og så skulle der festes, det er jo ikke hverdag vi hiver en titel hjem til Dumbarton. Så alt i alt en ”fucking fed sæson” og hvilken glæde det skaber. Glæder mig så meget til at se drengene spille i den skotske anden division.

*We are the champions*




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8# The Sons - Who they!! – The grasp on the league tightens.
« Svar #18: 05 Apr 2009, 18:25 »

Tillyke med sejren
Logged

FMFreaks inside you.

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #8# The Sons - Who they!! – The grasp on the league tightens.
« Svar #19: 05 Apr 2009, 18:26 »

Stort tillykke herfra Opstemt
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #8# The Sons - Who they!! – The grasp on the league tightens.
« Svar #20: 05 Apr 2009, 18:29 »

Kan man få et SS af Beierholm ?
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8# The Sons - Who they!! – The grasp on the league tightens.
« Svar #21: 05 Apr 2009, 18:33 »

Smukt, smukt og smukt klaret.  Thumbs Up

Tillykke med oprykningen. Spændende at se hvor langt du kommer i næste sæson
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#9# The Sons - Who they!! – The Champs
« Svar #22: 06 Apr 2009, 00:12 »




En sæson lakker mod enden.


          Robin Aabech


Det har været en uforglemmelig sæson for mig, og egentlig et uforglemmeligt år. Jeg blev udnævnt til midlertidig manager, blev senere manager på fuldtid og sluttede sæsonen af med at vinde tredje division i Skotland. Det er vist ikke alle der kan bryste sig med at have udrettet det. Jeg er utrolig glad for den drejning mit liv har taget, og glæder mig virkelig meget til næste sæson for det her er jo kun begyndelsen på et kæmpe langt eventyr. Næste kapitel i dette eventyr bliver kampen om overlevelse i anden division.


Jeg har hentet mange spillere ind gennem sæsonen og det har kostet knapper, men det har

       Martin Hansen
været det hele værd og klubben har faktisk fået styrket økonomien gennem hele året, så jeg håber det betyder vi kan hente endnu bedre spillere ind. Min ”ferie” skal bruges på at skille det tynde øl fra vores trup og måske finde nye spillere. Jeg kan allerede love at vi har nogle spændende spillere på vej ind, men det har også holdt hårdt, for de har virkelig holdt igen. Men to spillere der allerede er sikret, er Martin Hansen fra Liverpool og Robin Aabech fra Lyngby, men flere ligger i støbeskeen, så jeg glæder mig som et lille barn til juleaften.  Let’s see what life brings this summer.





Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #8# The Sons - Who they!! – The grasp on the league tightens.
« Svar #23: 06 Apr 2009, 00:23 »

Tillyke med sejren

Jo tak jo tak. Det er dejligt med lidt succes:)

Stort tillykke herfra Opstemt

Mange tusind tak og her er et SS af Mads Beierholm


Smukt, smukt og smukt klaret.  Thumbs Up

Tillykke med oprykningen. Spændende at se hvor langt du kommer i næste sæson

Jeg takker og bukker Smiley

Glæder mig også meget til næste sæson og det skal nok blive spændende Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #24: 06 Apr 2009, 01:06 »

Først tillykke med oprykningen.
Det bliver spændene at følge dig i 2.division i Scotland.
Det er en rigtig fed blog endda bedre end bloggen om New England(denne gang huskede jeg det) og stuttgart.
Ser frem til næste update.

Vh.Blackstone
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #25: 06 Apr 2009, 09:32 »

Tillykke med oprykningen. Det var meget overbevisende. Hele 13 point foran nr. 2.  Flot flot.
Glæder mig til næste sæson.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #26: 06 Apr 2009, 09:52 »

Tillykke med oprykningen! Er der ikke lidt en overflod af danske spiller, hvis man skulle holde spillet en kende realistisk?
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #27: 06 Apr 2009, 11:04 »

Ja, så må min første kommentar komme.
Men rigtig godt klaret. Kæmpe hul ned til nr 2.
Smiley
Synes måske også det er en anelse urealistisk, at du har så mange danskere. Men lad det nu ligge.
Flot køb af Martin Hansen. Han skal nok gøre målmandsposten en del stærkere Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #28: 06 Apr 2009, 11:21 »

Først tillykke med oprykningen.
Det bliver spændene at følge dig i 2.division i Scotland.
Det er en rigtig fed blog endda bedre end bloggen om New England(denne gang huskede jeg det) og stuttgart.
Ser frem til næste update.

Vh.Blackstone

Ja ja, du er jo ved at lære det Smiley Du får 5 point af mig  Grin
Syntes det er dejligt at du følger med. Spillet er faktisk rigtig sjovt og afbryder det kun for at skrive opdateringer.

Tillykke med oprykningen. Det var meget overbevisende. Hele 13 point foran nr. 2. Flot flot.
Glæder mig til næste sæson.

Ja vi var vist lidt overlegne i sæsonen, men det er nu dejligt at prøv det også. Men tror ikke næste sæson bliver så "let", men glæder mig meget til det. Og kan høre i også glæder jer, så det bliver fedt.

Tillykke med oprykningen! Er der ikke lidt en overflod af danske spiller, hvis man skulle holde spillet en kende realistisk?

Det er jo et godt spørgsmål. Når man ser på det, så er det ikke realistisk med så mange danskere, men hvem siger at det ikke kan blive realistisk. Flere klubber henter jo mange spillere fra det land som træneren kommer fra. Eksempel Bracelona i sin tid med hollændere, Chelsea med portugisere og Liverpool med spaniere osv. Men mængden i min klub kan virke meget urealistisk. Men jeg henter bare dem der er interesseret eller byder på folk, så jeg tænker ikke videre over det. Jeg siger jo ikke nej til en forstærkning fordi det kan virke urealistisk. Hvis man gjorde det ville man ikke få nogle de store spillere til mindre klubber.

Men jeg forstår dig argument og kan sagtens se, hvor du vil hen med det og så var det jo også et godt spørgsmål. Jeg håber mit svar kan bruges, ellers må du skrive igen og så prøver jeg igen Smiley

Dejligt med lidt debat Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9# The Sons - Who they!! – The Champs.
« Svar #29: 06 Apr 2009, 11:29 »

Jeg har intet problem med dine danskere, jeg ville bare høre om du ville holde spillet 99% relaistisk, eller bare gik direkte efter succes, og spillere du kender Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010