home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury  (Læst 32073 gange)
brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #15: 13 Aug 2012, 17:26 »

Kom så Liverpool Opstemt
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #16: 13 Aug 2012, 17:28 »

Kom så Arsenal! Grin
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #17: 13 Aug 2012, 17:57 »

Sikke en fantastisk rivalisering allerede..... Skal gøre mit for at "The Reds" får mest at juble over - resultatmæssigt  Thumbs Up


Update på vej om få minutter Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #18: 13 Aug 2012, 18:07 »




De første ord?


Der har været stille i Liverpool FC de seneste dage. Det skal dog ikke forståes sådan, at der har været stille omkring klubben, for det har der bestemt ikke. Et meget kontroversielt skifte på manager posten, har i den grad sat klubben i mediernes søgelys igen. Den danske manager Jan Mølby, har underskrevet en 2-årig kontrakt med traditionsklubben, men han har endnu ikke villet udtale sig.


Rundt omkring på de forskellige pubber og også div. Liverpool Fansites kører diskussion vældigt omkring den nye  manager. De fleste fans have nok forventet, måske endda håbet, at en mere rutineret herre ville stå i spidsen for klubben. Benitez har flere gange været nævnt som på vej tilbage til klubben, men istedet er det altså Jan Mølby, der har fået tjansen i klubben.

Pressekonferencen bliver derfor ekstra spændende i dag, så vi kan høre Mølby's tanker omkring den kommende sæson.


Dag 3 efter katastrofen


Som stor Liverpoolfan, er jeg stadigt fuldstændig rystet over, at vi nu har Jan Mølby som manager. Det hjælper dog ikke at blive ved med at pive over det, for sket er sket, og vi må håbe på det bedste.

Efter pressekonferencen igår, må jeg da sige, at den danske manager så sandeligt ikke mangler ambitoner. Han udtalte at han allerede i denne sæson forventer, at LFC kvalificerer sig til CHL næste år. Store målsætninger fra en "uprøvet" manager, uprøvet i hvert fald når vi snakker Premier League.

Ikke nok med en ret fantastifuld målsætning om top 4 i Premier League, så nævnte Jan Mølby også, at man hårdnakket gik efter at signe den brasilianske målsluger Damiao. Hvis det lader sig gøre, så bukker jeg mig fandme i støvet for Mølby og skal med glæde kysse hans sko, og give et par pints på pubben.

En ting er sikkert, jeg tror mere på at Jan er fortid, og Damiao fortsat slikker sol i Brasilien, når vi går til julebordet i December. Skulle han overraske, og spille os i top 4 og samtidigt signe Damiao, så ser jeg den sidste kamp i sæsonen på Anfield kun iført halstørklæde! Jeg tror simpelthen ikke på det.

Nick Walden - I hope I am wrong Smiley


Logged


bobbefar
Gæst
 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #19: 13 Aug 2012, 18:59 »

nøj hvor det godt !
Tror vist jeg er mest neutral men alligevel... ARSENAL !!
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #20: 13 Aug 2012, 20:03 »

jeg udligner her  Wink Go Reds!
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #21: 13 Aug 2012, 20:27 »

Det er herligt med al den opmærksomhed Smiley
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #22: 13 Aug 2012, 20:40 »

Holder også med Arsenal!

... i mangel på bedre  Peace
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #23: 13 Aug 2012, 22:51 »

GOOOO ARSEENALL Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #24: 14 Aug 2012, 15:22 »



Knap så negativ


Jeg ved godt, jeg har været ret så negativ de sidste gange, jeg har lagt nye updates ind på siden angående Jan Mølby. Jeg er stadigt ikke tilfreds med, at det er blevet Jan, men sådan er tingene nu engang.

Efter at have overværet de sidste par træninger sammen med masser af andre fans, må jeg krybe til korset og sige, at det ser ret spændende ud projektet. En ting jeg lagde mærke til var den positive tone, der var mellem spillere og ledere, og så samtidigt var der fuld fokusering på selve øvelserne. Jeg synes, at det er flere år siden, jeg har kunnet opleve den stemning til en træning, og samtidigt sådan en intensitet. Godt gået Jan!

Det tyder på noget af et systemskifte med den nye manager. Efter disse træningerne, virker det til, at Jan Mølby hælder til et system, man vel bedst kan betegne som 4-3-3. Forsvaret en firebackkæde, som vi kender det fra de fleste klubber. Midtbanen vil være 1 DM sammen med 2 centrale midtbanefolk, hvor den venstre vil have flest defensive pligter. Angrebet bliver hele 3 mand, og ikke noget med at den ene ligger bag de to andre. Nej alle 3 ligger på toppen, og man har så valgt helt at droppe den direkte kantspiller. Det ser spændende ud, men det kræver enormt meget af samtlige spillere på holdet, der skal virkeligt arbejdes hele tiden. Et plus mere til dig Jan, selvom jeg kan frygte for, at vi kan blive løbet helt over ende.

Transfers er et must for at vi kan spille med den taktik, i mine øjne skal vi have fat i en højreback, jeg mener ikke, vores egne helt unge spillere er gode nok endnu, til at deles om pladsen med Glen Johnson. Rygterne siger også at Daniel Agger er på vej væk, det håber jeg for gud skyld ikke, men i så fald, skal vi helt sikkert hente en ny mand til pladsen ved siden af Skrtel. På den defensive midt er vi ret tyndt besat, der er vel kun Lucas, som er decideret defensiv midtbane, og her skal vi nok også have købt en ny spiller. Sidst men ikke mindst, håber alle i Liverpool stadigt på, at Mølby gør alvor af sine ord, og får hentet Damiao.

Men hvor fanden skal pengene komme fra?Huh

Der er heldigvis kun 2 dage til vi går i gang med træningskampene, og endelig kan vi snart se "The Reds" på div. stadions igen, JEG glæder mig, og ikke mindst til den sidste kamp inden Premier League starter, hvor vi skal spille mod Arsenal! Den kamp kan være starten på noget rigtigt stort!

Nick Walden - It's a great day
« Seneste Redigering: 14 Aug 2012, 17:05 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #25: 14 Aug 2012, 17:07 »

Det er muligt den står 8-6 til Arsenal i fans (inkl. Highbury & undertegnede), men vi ved jo at "The Reds" har de bedste fans  crazy
Logged


sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #26: 14 Aug 2012, 17:19 »

YNWA!
Logged

YNWA <3

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #27: 14 Aug 2012, 17:30 »

Arsenal!!!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #28: 14 Aug 2012, 19:00 »



Non-Flying Dutchman



Så blev det en realitet. Dennis Bergkamp afløser Arsene Wenger på posten som manager for Arsenal. Den højt respekterede hollænder tiltræder stillingen med en toårig kontrakt, hvor han nu vil få muligheden for at vise at han også kan føre klubben til storhed, som manager. I hvert fald så er det de færreste fans der har glemt den dygtige angribers tid i klubben, men har han det der skal til?, det vil vise sig.

Uddrag fra pressemødet

”Jeg er utrolig benovet over at have fået denne mulighed, det er noget jeg siden min tid i klubben har håbet på, men jeg havde ikke forventet at jeg allerede ville få chancen nu. Jeg havde dog også gerne set at denne mulighed var tilfaldet mig på anden vis, men heldigvis ser Arsene ud til at komme sig.”

...

”Jeg vil selvfølgelig bygge videre på Wengers arbejde her i klubben, men jeg vil også tilføje noget af min egen filosofi. Holdet rummer en masse talenter og derfor et stort potentiale, men jeg vil være realistisk i min målsætning, og derfor hedder målet en top fire placering i år, for så at bygge videre på resultaterne til næste sæson. Men en top fire skulle også være mulig, hvis vi da kan holde vores nøglespillere skadesfri.”

...

”Som jeg nævnte tidligere så føler jeg at holdet rummer et stort potentiale, så derfor vil jeg styrke disse spillere, og kun tilføje holdet yderligere spillere hvor det er nødvendigt. Ligesom mange andre mener jeg også at vi er tyndt besat i defensiven, og derfor vil jeg også koncentrere mig om at styrke dette område. Dog er jeg også på udkig efter en makker til Robin van Persie, for der skal være balance på holdet. Man kan ikke vinde på rent offensiv eller defensiv styrke.”

- Dennis Bergkamp, ny Arsenal Manager.


Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #29: 14 Aug 2012, 19:22 »

Jeg følger også, det bliver godt det her! Come ón Liverpool !!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010