home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 927 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 225290 gange)
rasser
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #600: 10 Jul 2008, 18:34 »

hey.

der står inde på milantifosidanmark. dk at ronaldo ikke spiller i milan mere... har ikke hørt om det før!
Nogle der ved om det passer?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #601: 10 Jul 2008, 18:37 »

hey.

der står inde på milantifosidanmark. dk at ronaldo ikke spiller i milan mere... har ikke hørt om det før!
Nogle der ved om det passer?

Det passer skam. Smiley
Logged

rasser
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #602: 10 Jul 2008, 19:09 »

Det passer skam. Smiley

Er han kontraktløs eller hvor spiller han henne?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #603: 10 Jul 2008, 20:41 »

Er han kontraktløs eller hvor spiller han henne?

Han er kontraktløs og er på ferie ved Middelhavet. Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #604: 10 Jul 2008, 20:56 »

Yep, han fik heldigvis ikke forlænget sin kontrakt, hvis man i forvejen ikke har for mange penge, er det da også tosset, at betale et glasben som ham, der alligevel må formodes at være færdig på højeste plan.

Hvad hele Adebayor sagaen angår, så er han som sagt stadig et emne, ligesom Ronaldinho også er det endnu, og som sagt, kommer den ene, så kommer den anden ikke, det er i hvert fald hvad de officielle meldinger går på. Jeg er ikke begejstret for udsigten til at få nogen af dem, men skal det endelig være, så lad det da være Ronaldinho, da han er ældst, og derfor må formodes at være den vi slipper hurtigst af med igen  Wink  Jeg tvivler bare på, at han har den disciplin der skal til for at spille i Italien, han passer bedre til de vidstrakte arealer af plads han får i Spanien, og det umådeligt langsomme tempo de spiller der... Men Adebayors højt løftede støvler og prinsessefald i feltet vil jeg endnu hellere være foruden, så jeg vil egentlig ikke være specielt skuffet hvis begge handler ender med at gå i vasken...
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #605: 12 Jul 2008, 14:09 »

Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #606: 12 Jul 2008, 14:19 »

tror altså han kan blive god for jer. hvis han taber 2-3 Kg og kommer i ordentlig form er han jo uhyggelig
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #607: 12 Jul 2008, 16:59 »

tror altså han kan blive god for jer. hvis han taber 2-3 Kg og kommer i ordentlig form er han jo uhyggelig

På de seneste billeder jeg har set af ham, skal der altså barberes mere end 2-3kg af ham, 8-10 stykker kunne han vist sagtens smide, uden det gjorde alverden...

Man kan jo så bare glæde sig over, at det så betyder, at vi ikke får Adebayor, hvis det altså er så sikkert, som der gives indtryk af. Men synes godt nok at 50 mio om året er mange penge for en mand, der intet har bevist i flere år...
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #608: 12 Jul 2008, 19:36 »

På de seneste billeder jeg har set af ham, skal der altså barberes mere end 2-3kg af ham, 8-10 stykker kunne han vist sagtens smide, uden det gjorde alverden...

Man kan jo så bare glæde sig over, at det så betyder, at vi ikke får Adebayor, hvis det altså er så sikkert, som der gives indtryk af. Men synes godt nok at 50 mio om året er mange penge for en mand, der intet har bevist i flere år...

I kan også bare ommøblere det til muskler og få jeres egen R. Bagger  Grin
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #609: 12 Jul 2008, 19:39 »

På de seneste billeder jeg har set af ham, skal der altså barberes mere end 2-3kg af ham, 8-10 stykker kunne han vist sagtens smide, uden det gjorde alverden...

Man kan jo så bare glæde sig over, at det så betyder, at vi ikke får Adebayor, hvis det altså er så sikkert, som der gives indtryk af. Men synes godt nok at 50 mio om året er mange penge for en mand, der intet har bevist i flere år...
Hvorfor er det i ikke vil have Adebayor? hvis han var tæt på Valencia ville jeg da juble som et lille barn? Smiley Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #610: 12 Jul 2008, 20:28 »

Hvorfor er det i ikke vil have Adebayor? hvis han var tæt på Valencia ville jeg da juble som et lille barn? Smiley Wink
Niveauet på AC Milan og Valencia er ikke den samme.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #611: 12 Jul 2008, 20:35 »

Niveauet på AC Milan og Valencia er ikke den samme.
Når valencia er på toppen, så er det ikke langt fra, men alligevel ville Adebayor kunne forstærke alle hold, derfor burde i være glade hvis i fik ham
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #612: 12 Jul 2008, 20:37 »

Valencia er jo laaaaaaaaaangt fra Milans niveau. Kig på ligastillingerne fra sidste sæson. Selvom Milan havde en skidt sæson endte de alligevel komfortabelt i toppen modsat til Valencia der var tæt på at blive bundprop..
Desuden, det nævnte niveau som Valencia "har". Det har de kun vist i små glimt igennem sæsonen.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #613: 12 Jul 2008, 20:40 »

Valencia er jo laaaaaaaaaangt fra Milans niveau. Kig på ligastillingerne fra sidste sæson. Selvom Milan havde en skidt sæson endte de alligevel komfortabelt i toppen modsat til Valencia der var tæt på at blive bundprop..
Desuden, det nævnte niveau som Valencia "har". Det har de kun vist i små glimt igennem sæsonen.
Jeg sagde også at når vlancia var på TOPPEN! så var der ikke den store forskel , men kan da godt blive enige om at Milan har haft en bedre sæson, og pt. er bedre Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #614: 12 Jul 2008, 20:41 »

Jeg sagde også at når Valencia var på TOPPEN! så var der ikke den store forskel , men kan da godt blive enige om at Milan har haft en bedre sæson, og pt. er bedre Smiley
= en kamp eller hvad funny?
« Seneste Redigering: 12 Jul 2008, 20:43 af Krellz » Logged

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010