home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM11
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM11  (Læst 147019 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #810: 17 Sep 2011, 15:52 »

Synes allerede at han er vanvittig... Indlæg kan jo forbedres med lidt træning... Kan hente ham for 200 mio :S det er li dyrt nok synes jeg... Betaler sjældent så meget for en spiller... Især når han er vild efter at komme til klubben... Har kun to gange betalt over 200 mio. DKK for en spiller i FM11. Den første var Neymar og den anden var Edu, som du kan se tidligere på denne side.

200 mio. er da et røverkøb.. Han kunne da sagtens være en solid venstreback for dit hold de næste mange sæsoner.
Mangler kun lidt på de vigtige mentale stats for en forsvarsspiller, men ellers er han sublim.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #811: 17 Sep 2011, 16:47 »

200 mio. er da et røverkøb.. Han kunne da sagtens være en solid venstreback for dit hold de næste mange sæsoner.
Mangler kun lidt på de vigtige mentale stats for en forsvarsspiller, men ellers er han sublim.

Ja fremtidsperspektive rne er meget lyse for denne spiller, men det er mere økonomien i klubben jeg tænker på... Har i andre saves bevist at man kan hente talenterne unge og for ingen penge for så at få superstjerner ud af dem. Har allerede brændt 240 mio af på en spiller i denne sæson. Samt 100 mio for en italiensk udgave af Fabregas.

Så 200 mio oven i det begynder at bli lidt dyrt, medmindre jeg slipper en af mine andre stjerner.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #812: 17 Sep 2011, 16:53 »

Ja fremtidsperspektive rne er meget lyse for denne spiller, men det er mere økonomien i klubben jeg tænker på... Har i andre saves bevist at man kan hente talenterne unge og for ingen penge for så at få superstjerner ud af dem. Har allerede brændt 240 mio af på en spiller i denne sæson. Samt 100 mio for en italiensk udgave af Fabregas.

Så 200 mio oven i det begynder at bli lidt dyrt, medmindre jeg slipper en af mine andre stjerner.

Ja, jeg ved naturligvis ikke hvordan din økonomi ser ud, men tror bare du vil ærgre dig, hvis han skifter til en af dine rivaler i Europa Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #813: 17 Sep 2011, 17:47 »

Ja, jeg ved naturligvis ikke hvordan din økonomi ser ud, men tror bare du vil ærgre dig, hvis han skifter til en af dine rivaler i Europa Smiley

Den er lidt presset desværre.. Men ja jeg vil da nødig se ham i en af mine rivalklubber, for han er et vildt talent. Men ville bar ærgre mig hvis jeg måtte slippe Hamsik, Cavani eller Neymar for at hente ham her ind..
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #814: 17 Sep 2011, 17:55 »

Den er lidt presset desværre.. Men ja jeg vil da nødig se ham i en af mine rivalklubber, for han er et vildt talent. Men ville bar ærgre mig hvis jeg måtte slippe Hamsik, Cavani eller Neymar for at hente ham her ind..
Kan du få bestyrelsen til at købe ham?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #815: 17 Sep 2011, 18:10 »

Kan du få bestyrelsen til at købe ham?

Nej. Det kan jeg ikke da jeg i mit transfer budget stadig har 250 mio til rådighed, så har ikke problemer på transferdelen. Det er klubbens overordnede saldo jeg ikke vil hive længere ned. Den er allerede for langt nede :S

Mangler en stærk pengemand der li vil smide en stor sum penge i klubben... Ellers skal jeg sælge Cavani for at hive den op i positive tal. Der har været rygter om et 600 mio. skifte flere gange.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #816: 18 Sep 2011, 00:38 »



Hva siger i til ham? Han er fra egen avl Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #817: 18 Sep 2011, 00:54 »

Ville lige vise 3 tyrker jeg har hentet til Brøndby efter mit stor talent Luizao smuttede.







De er alle hentet for i mellem 13-17 mio, hvad siger i til dem?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #818: 18 Sep 2011, 01:17 »



Hva siger i til ham? Han er fra egen avl Smiley

Stærk spiller teknisk set. Men han mangler en del fysik, synes jeg. De mentale egenskaber kan/skal nok komme med tiden og den rigtige træning.

Ville lige vise 3 tyrker jeg har hentet til Brøndby efter mit stor talent Luizao smuttede.







De er alle hentet for i mellem 13-17 mio, hvad siger i til dem?

Cicek er den eneste jeg ser blir til noget umiddelbart.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #819: 18 Sep 2011, 01:26 »

Cicek er den eneste jeg ser blir til noget umiddelbart.
Ved ikke, håber på de bliver til noget, det er svært at finde gode talenter lige nu Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #820: 18 Sep 2011, 04:06 »

Ved ikke, håber på de bliver til noget, det er svært at finde gode talenter lige nu Smiley

Ja, det bliver self. nemmere med tiden. Men hvis du har set de tallenter jeg har fundet i mit save, så er der jo kun et års forskel fra dem du har fundet til at spillet begynder at generere de helt store tallenter Smiley

Du skal bar blive ved med at lede efter dem Peace Jeg ærger mig kun alt for meget over jeg er for sent ude med mine talenter... I fm10 formåede jeg at hente 4 spillere, i en sæson i mit At. Madrid save,  for småpenge (ca. 5-30 mio.) og et par sæsoner senere var de alle 250-300 mio værd Smiley Nåede jeg ikke denne gang.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #821: 22 Sep 2011, 21:11 »

Har lige måtte gå af med min største talent i OB.


Før skiftet


 i OB desværre kun 1 år blev nødtil at sælge for at få penge da han ikke ville underskrive ny og han kun havde 1 år tilbage


Samme da som han skifter til Bologna bliver han vidunderdreng.. stort men sort dag for OB

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #822: 22 Sep 2011, 21:17 »

Hvor mange penge fik du for ham?
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #823: 22 Sep 2011, 21:24 »

Hvor mange penge fik du for ham?

Kunne ikke presse mere end 50 mio ud af ham desværre..
fik også solgt min bedste forsvar for 50 mio .. så 100 mio i alt er vel okay..
og sidste sommer solgte jeg min defensive midtbane for 85 mio..
så hiver gode penge ind til klubben..
Det også lige blevet annonceret at jeg får helt nyt stadion
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #824: 24 Sep 2011, 23:16 »

Hvad synes i? Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010