home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 605 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Cykelløb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Cykelløb  (Læst 127369 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #180: 12 Maj 2011, 17:06 »

Pettachi for fa'en?...
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #181: 12 Maj 2011, 17:09 »

Pettachi for fa'en?...

Tror han syrede lidt til. Han blev fanget lidt langt tilbage, og tog en lang spurt. Eller så gav han vel op, mon han var klar over, at han var så tæt på?

Nå, men meget hektisk finale trods en spurt. Løbet begynder langsomt at åbne sig lidt, og det er sgu skønt. I morgen er det løbets første bjerge.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #182: 16 Maj 2011, 23:05 »

Om dagen Giro d'Italia, om natten Tour of California. Genialt.

Hvis man har interesse i at følge det amerikanske løb, så kan det ses på Eurosport omkring midnat. Ellers kan det følges på følgende link: http://tracker.amgentourofcalifornia.com/
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #183: 12 Jun 2011, 18:00 »

Schweiz Rundt.... en forprøve på årets TdF er i fuld gang - Trek leopard stiller med Cancellara, Fuglsang og A+F Schleck... men på enkelt starten var der igen små problemer for Andy... dårlige gear skift og et efterfølgende kikses cykelskift ødelagde hans enkelt start.... moralen røg ned og generelt viste han ikke styrke.... jeg vil gerne sætte spørgsmålstegn ved hans form er den reelt hvor den skal være og er holdet helt oppe på dupperne... jeg tror det ikke - godt nok har de alle de penge der skal bruges...men har de kulturen og strukturen på plads ?

På dagens etape sat Fuglsang og trak for fulde gardiner imen Andy røg længere og længere bagefter... Fuglsang virkede bedst en måtte igen trække for Frank Schleck...som ikke kunne være med i afslutningen...spil dte kræfter IMO

Jeg ser frem til at følge næste etape...det bliver ikke kedeligt også er der masser af unge ryttere med som har noget at vise..fedt løb i et dejligt land....fedt at have "læse ferie" i den næste uge
Logged

YNWA

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #184: 13 Jun 2011, 01:22 »

Andy er en nar. Hader hans mentalitet 'hvis det ikke lige er Touren, så kan være lidt lige meget'... Han skal sgu sikkert nok være der til Touren, men jeg håber lidt, at arrogancen napper ham i hælene.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #185: 13 Jun 2011, 17:35 »

Jeg synes det værste, er hans kommentarer af og til. For et par uger siden kommenterede han lidt på kædesagen sidste år, hvor han sagde, at I år havde han da heldigvis bedre udstyr... og alligevel laver han et gearskiftefejl på den indledende enkeltstart.

Nå, nok Schleck. I dag var fandme en vild dag i Tour de Suisse. Og endelig er Cunego i gult Wink
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #186: 13 Jun 2011, 17:45 »

En afsluttende nedkørsel har sjældent været bedre. Sagan og Cunego viste satme tekniske kvaliteter. Fantastisk etape.
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #187: 13 Jun 2011, 18:06 »

Jeg ser ikke særlig mange cykelløb men fik da lige set dagens etape.

Hvad sker der med A Schleck? Jeg var meget rystet over han ikke kunne sidde med, Touren er trods alt ikke så langt væk. Synes ikke han har vist særlig stor styrke indtil videre i sæsonen. (kan være jeg tager fejl i og med jeg ikke har set så meget, men synes kun man har hørt om skuffende resultater fra Schleck).

Nu vil jeg bestemt ikke afskrive ham til Touren, men hvad er det Bjarne Riss kan? Synes i de fleste tilfælde at de ryttere der forlader riis falder lidt i niveau. Er der nogen der ved om de gør noget markant anerledes end andre hold med hensyn til forberedelserne?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #188: 13 Jun 2011, 18:23 »

Der sker intet med Andy Schleck. Han gør det samme hver evig eneste gang. Carlos Sastre, Samuel Sanchez, Ivan Basso og mange andre gør de også: Topper når de skal. Andy Schleck er altid ringe i optaktsløb, og topper reelt set kun i Ardennerne og Tour de France. Resten af tiden er han en sølle rytter, og derfor er han kun kaptajn i meget få løb, mens han hjælper sine folk i resten af løbene - i dag kørte han fx for Fuglsang.
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #189: 13 Jun 2011, 18:25 »

Vandevelde vinder tour de france, så er det sagt. Har hvertfald 1200 på ham til odds 151, så snart vil jeg være en velhavende mand.
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #190: 13 Jun 2011, 18:28 »

Vandevelde vinder tour de france, så er det sagt. Har hvertfald 1200 på ham til odds 151, så snart vil jeg være en velhavende mand.
Ja i så fald at det kommer til at ske. IMO ville det kræve at både Contador og Andy Schleck udgår, altså, det kommer ikke til at ske Thumbs Up
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #191: 13 Jun 2011, 18:29 »

Det skal lige siges at det er spillet på bet365 for nogle måneder siden, og bettet er uden Contador, og står selvom Contador stiller til start.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #192: 08 Sep 2011, 22:51 »

Selvom ovenstående indlæg havde fortjent at afslutte denne tråd, så hiver jeg den lige frem igen.

Vuelta a España kører i fulde drag, og samtidigt kører Tour de l'Avenir, der kan sammenlignes med en ungdomsudgave af Tour de France.

Og her skete der en lidt sjov ting. For et stykke tid siden vandt Cavendish en etape i et stort etapeløb, efter en længere pause hvor folk betvivlede hans evner. Det fik ham til at lave følgende gestus, da han vandt, der fik ham sendt ud af løbet:



Og nu gjorde en ung fyr fra Australien det ligeledes, da han vandt en spurt.



Nu ryger han så ud af løbet, der både er meget vigtigt og som samtidig er essentiel opvarmning for U23 VM.

I øvrigt finder man en kommende Saxo Bank-rytter på den nuværende andenplads i stillingen. Det drejer sig om danske Christopher Juul-Jensen. Der resterer vel ret beset kun én stor udfordring tilbage, nemlig denne.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #193: 12 Sep 2011, 12:52 »

Ifølge rygterne, så skulle årets Vuelta-sensation, Froome, have underskrevet med Saxo Bank.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb 2011
« Svar #194: 12 Sep 2011, 13:32 »

Det ville da være lækkert hvis det blev Riis der gaflede ham Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010