home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 653 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  ¶25 - Coincidence
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: ¶25 - Coincidence  (Læst 21409 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #90: 26 Maj 2012, 15:32 »

Selvom jeg i min debut kamp lagde ud med at banke førerholdet Doncaster med 4-2, så har det sgu ikke været noget dans på roser, her i det første halve år i MK Dons. I ligaen er det blevet til 16 kampe, hvor blot fire af dem har kastet tre point af sig. To af dem er endt med pointdelinger, og hele ti er endt med svedende nederlag.

Bum bum.. Vi skriver 23. januar, 2021 pt. Økonomien sejler, i og med at der mangler godt tre millioner på bundlinjen. Derudover overskrider vi lønbudgettet med 38.000 kroner om UGEN!!11!!?¤… Og det er vel og mærke uden nogle indkøb fra min side. Dog har jeg heller ikke kunne sælge nogle spillere, da harmonien i truppen dermed ville blive smadret godt og grundigt. Og det ville ikke være godt, da der næsten ikke er nogen harmoni at finde i forvejen.

I ligaen kan vi prale af en 21. plads, kun to pladser fra den gloværdige nedrykning til Blue Square Premier. Well, jeg drømmede om den i min tid hos Braintree, men det var sgu ikke på denne måde, jeg ville opleve det at spille i Blue Square Premier. Kun tre point skiller os og Torquay, der pt. besidder plads nummer 23.

I de seneste sæsoner har man skulle have et sted mellem 43-50 point for at kunne overleve i CCL2. Så det må vel være målet at ryge op på. Jeg kan sgu ikke levere sådan en fiasko med dette mandskab..




Heep!
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #91: 11 Jun 2012, 14:11 »


Min debutsæson her i MK Dons er slut. Selvom vi var nede og røre ved stregen et par gange omkring nytår, og i starten af januar måned, så blev det heldigvis aldrig aktuelt, at vi skulle rykke ned fra Coca Cola League 2. Hvilket også ville have været fuldstændig forkasteligt, hvis MK Dons skulle have spillet med i Blue Square Premier.

Men det er med løftet hoved vi afslutter denne sæson. Eller, set på vores resultater henover hele året, så er det vidst kun fair, at vi slipper af sted med en 15. plads. Vi har hverken fortjent en bedre eller dårligere placering. Selvom medieprognosen lød på en 3. plads, så har spillerkvaliteten, økonomien og heldet simpelthen ikke levet op til det.

Jeg tiltrådte rollen som manager den 1. oktober 2020, hvilket betyder, at jeg ikke har haft nogen indflydelse på spillerindkøb i sommertransfervindu et. Derfor har jeg måtte få det bedste ud af de spillere, der nu engang var i klubben. Dog har det været en sæson, hvor jeg simpelthen ikke kan huske et eneste navn på en af mine spillere. Sådan en typisk trist FM sæson i ens lange karriere, som egentlig bare er et bump på vejen til noget nyt. Når jeg om 10 år kigger tilbage på dette FM save, så vil jeg nok ikke engang kunne huske, at jeg overhovedet har været i MK Dons.

Det ville ligne mig at smide en opsigelse på nuværende tidspunkt. Økonomien hænger i laser, forventningerne er tårnhøje, og jeg har slet ikke sat mig ordentlig ind i denne klub. Om jeg vil bruge min tid på det, det ved jeg sgu ikke endnu. Spillerne er på ferie, og jeg skal bruge maj/juni måned på at se klubben i sømmene. Kigge lidt på økonomien, kigge på lønninger, og få klapset alle de spillere ud af døren, som får alt for meget ind på kontoen.
Men der er læseferie/sommerferie (WTF IS THA DIFFERENCE?!) og der er tid til hvad jeg nu har lyst til. Lige nu er det FM, og mit journeyman save. God sommer. Ja.




Heep!
Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ¶24 - Coincidence
« Svar #92: 11 Jun 2012, 14:48 »

Har lige læst hele bloggen, og hvor er den fed!!! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ¶24 - Coincidence
« Svar #93: 19 Jul 2012, 00:00 »

Intet mindre end KLASSE BLOG!! Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #94: 18 Aug 2012, 21:52 »


Da jeg forleden snakkede med en af mine gode kammerater, så kom vi ind på Football Manager. I den anledning kom jeg i tanke om, at det var længe siden, jeg havde haft gang i FM 12. I den seneste tid har jeg ellers kun været tiltrukket af 10’eren og 08’eren. Men i og med at jeg kom i tanke om 12’eren, så kom jeg også i tanke om mit blog spil. Dette blev afsluttet meget brat, og derfor føler jeg da lige for at give mig i kast med endnu en opdatering, nu hvor FM alligevel står åbent, og spillet er loadet.

Sidst jeg skrev, var jeg i MK Dons. Vi var lige gået på sommerferie, og jeg skulle samle tankerne om fremtiden. Det var blevet til en 15. plads med MK Dons, og jeg så ikke rigtig nogen positiv fremtid i den klub. Derfor lagde jeg min opsigelse i juni måned, og satte jagten ind efter en ny arbejdsgiver.

Den blev fundet i konkurrenterne fra CCL2, nemlig Crawley. Crawley har en historie i Blue Square Premier, hvor de lå fra spillets start. Derefter har de primært befundet sig i Coca Cola League 2, og en enkelt gang har de været oppe og snuse til Coca Cola League 1. En klub med lige godt 700.000 på bundlinjen, samt et samarbejde med Peterborough.

Pt. er jeg nået til 3. januar, 2022. Vi ligger nummer 16 i ligaen, hvor MK Dons lige nu indtager sidstepladsen. Altså en rigtig forudsigelse jeg lavede tilbage i juli måned. Dejligt. Som sagt er det lang tid siden, at jeg har haft dette save oppe fra gemmerne. Så helt inde i selve gamet og historien er jeg ikke kommet igen allerede, men det kommer vel hurtigt. Jeg glæder mig i hvert fald til at komme i kamp igen!



Heep!
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010