home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]  (Læst 69087 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #405: 09 Aug 2011, 10:35 »


Southampton - 2017/2018


Liga cuppen
Lad os bare starte med det mindst betydningsfulde. I ligacuppen indtrådte vi i 3 runde hvor vi skulle møde Preston. Den kamp vandt vi med 2-1 uden problemer. i fjerde runde skulle vi på besøg i Brighton, her blev det til en 2-0 sejr som også kom hjem uden de store problemer. I kvartfinalen var modstanderen så Arsenal. Vi tabte 2-0 i en kamp hvor vi ellers nok var det bedste hold, men vi udnyttede slet ikke chancerne, hvilket de derimod gjorde.

FA Cuppen
Så er vi ved den lidt mere vigtige cup. Her blev det dog en kort fornøjelse da vi trak Manchester City som tredje rundes modstander. Vi endte med at tabe kampen 2-1 hvilket var ganske fortjent da det var dem der styrede spillet i det meste af kampen.

Ligaen
En rigtig dårlig start var hvad vi lagde ud med. Vi lagde faktisk og rodede rundt nede som nummer 5-6 stykker på et tidspunkt. Dog er det gået op ad bakke og nu er vi med i titelkampen. Dog er Manchester United hele tiden et stykke foran forfølgerne, så det bliver svært at hente dem. Grunden til vi fik en så ringe start tror jeg er fordi vi har et utroligt ungt hold. Vi har en helvedes masse unge spillere på banen som ikke er så stabile. Vi har blandt andet haft kampe mod bundhold som vi har tabt, hvilket i den grad ikke er godt nok.

Champions League
Som i kan se så kvalificerede vi os til 1 knockout runde via en 2 plads i vores gruppe. Porto fejlede totalt og vi vandt faktisk 5-0 over dem på deres egen hjemmebane. Valencia klarede det dog som man kunne forvente og de tog 1 pladsen i gruppen, hvilket gav os nogle hårde mulige modstandere. En hård modstander har vi også trukket, da vi skal møde Lyon. Lyon ligger nummer 1 i den franske liga og ser generelt stærke ud, så det bliver en utrolig svær kamp.

Andet
Diallo er konstant skadet, hvilket jeg også tror har en del skyld i at vi ikke klarer os bedre. For når han er fit for fight er han en utrolig vigtig spiller. Det er dog sjældent han har været det i denne sæso
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #406: 09 Aug 2011, 10:41 »

Fortsætter Diallo med at være skadet? Så er det næsten nærmere og tjene lidt på ham og finde en der ikke er så meget skadet? Han var også skadet meget af sidste sæson.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #407: 09 Aug 2011, 10:51 »

Fortsætter Diallo med at være skadet? Så er det næsten nærmere og tjene lidt på ham og finde en der ikke er så meget skadet? Han var også skadet meget af sidste sæson.

Han har sammenlagt været skadet i 4 måneder og 2 uger indtil videre i denne sæson.
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #408: 09 Aug 2011, 11:38 »

Fin update og ser bedre ud med Ligaen nu og jeg tror stadig på et mesterskab!  Hævet Øjenbryn

Det vil være en KÆMPE fejl at sælge ham fordi de 3 forgående sæsoner spillede han vidst næsten samtlige kampe Smiley
Men prøv at give ham lidt xtra pause næste gang han er klar igen så han ikke kommer ind og bliver skadet igen
« Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 11:40 af Ready123 » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #409: 11 Aug 2011, 20:53 »


Southampton - 2017/2018


Ligaen
77 point havde været nok til at sikre os mesterskabet året før. Dog er det langt fra nok i år, hvor Aston Villa og Manchester United trak fra. Det endte med at Aston Villa vandt mesterskabet til allersidst! Aston Villa vandt blandt andet den sidste kamp over os i ligaen. som i kan se ligger jeg rimeligt meget for mig selv på tredjepladsen. Der er nemlig også et godt stykke ned til forfølgerne. Det har igennem hele sæsonen været nogle utroligt svingene præstationer. I den ene kamp kunne vi spille fantastisk, mens vi i den næste mod et bundhold kunne spille direkte elendigt. Igen tror jeg det har noget at gøre med at vi har et utroligt ung hold som ikke fungerer så stabilt i nu på et så højt niveau.

Champions League
Vi skulle møde Lyon i 1. Knockout runde. I første kamp fik vi hjemmebanefordelen. Vi var under hele kampen underdogs, men vi holdte dem nu meget godt hen, lige indtil efter 75 minutter hvor der bliver lavet en forsvars brøler som gør, at Santos kan bringe Lyon foran 1-0. Det ender kampen også og Lyon har et ufatteligt godt udgangspunkt. kampen i Lyon var ligeså hård at komme gennem. Necid bringer Lyon i front efter 40 minutter, og derefter så det nærmest umuligt ud. Men så efter 81 minutter bringer Diallo os på 1-1 og så skal vi altså bare bruge et mål for at gå videre. Desværre kommer det aldrig selvom vi er tæt på op til flere gange og vi måtte desværre forlade turneringen.

Andet
Diallo er tilbage igen, dog synes jeg ikke hans præstationer er hvad de har været og han er også blevet en lidt dårligere spillere i løbet af sæsonen i følge mine trænere. Vores målmand Aliev er derimod blevet en bedre spiller og det samme er Adelaar også. Økonomien er også forholdsvis sund og ligger på den gode side af 150 millioner kroner.

Jeg er i gang med at uploade spillet til den næste i rækken Smiley
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #410: 11 Aug 2011, 21:03 »

Fin update og man kan jo ikke vinde hver gang Smiley

Jeg glæder mig til du får spillet uploadet så jeg kan forsætte med det samme Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #411: 11 Aug 2011, 21:07 »

Og så er uploadet klar: http://www.megaupload.com/?d=LOXRLMRF
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #412: 11 Aug 2011, 21:09 »

"Filen, som du har forsøgt at få adgang til, er midlertidigt ikke til rådighed. Prøv venligst igen senere." -.-

Edit: Og nu var det senere! Smiley
« Seneste Redigering: 11 Aug 2011, 21:12 af Ready123 » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #413: 11 Aug 2011, 21:32 »

Uh, hvor ville jeg gerne spille, hvis det ikke bare var fordi, at alle mine computere skal være imod mig Skuffet
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #414: 11 Aug 2011, 22:02 »

Uh, hvor ville jeg gerne spille, hvis det ikke bare var fordi, at alle mine computere skal være imod mig Skuffet
du siger da bare til når du er klar igen Smiley
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #415: 12 Aug 2011, 08:59 »

BREAKING NEWS:

Mit FM virker igen!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #416: 12 Aug 2011, 17:10 »

BREAKING NEWS:

Mit FM virker igen!
I like that! Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #417: 13 Aug 2011, 11:46 »

Jeg kommer med Transfer Update senere idag! Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #418: 13 Aug 2011, 16:17 »



Southampton

Transfers og Venskabskampe


Venskabskampe:
Jeg valgte at spille hele 8 venskabskampe for at jeg kunne nå at se hvem jeg ville beholde i klubben og hvem jeg syntes skulle skippes videre.
Venskabskampene endte som følgende:
Lyon 4 - 1 Southampton (Basit)
AS Monaco FC 1 - 1 Southampton (Dzagoev)
Southampton 3 - 0 Olympique Marseille (Diallo, Rodriguez, Fillipi)
Southampton 14 - 0 North Greenford (2xFillipi, 3xGarcia, 2xSchimmel, Dzagoev, Cahill, Jones, Adelaar, De Marigny, Diallo, Wilkinson Selvmål)
Southampton 2 - 4 Schalke (De Marigny, Gallo)
Southampton 4 - 0 Celtic (2xGallo ,De Marigny, Wilson Selvmål)
Southampton 6 - 1 HSV (2xSchimmel, Diallo, Dzagoev, Garcia, Bannan)
Southampton 10 - 0 Old Woodstock (3xSchimmel, 2xJones, 2x Cahill, 2xBasit, Stanislas)

Champions League Gruppen:
I Champions League kom vi i gruppe med A.C. Milan, Sporting CP og Brugge og jeg forventer at vi giver A.C. kamp til stregen om første pladsen i gruppen og det tror jeg godt vi kan klare.


Indkøb/Salg:
I transfervinduet er det sket flere udgange af truppen ind der er kommet spillere til, men der er blevet hentet i alt 4 spillere til i alt 305mio det er blevet til 2 angribere, en venstre kant og et AllRound forsvarstalent.

Angriberene: Sylvian De Marigny og José Luis García
Sylvian var en spiller jeg kiggede på sidste gang jeg havde spillet og den 19 årige franskmand var blevet hentet af Engelske Arsenal dog havde han ikke rigtig fået lov at prøve sig af på deres første hold og havde nu i 2 sæsoner været på deres U18 og Reservehold, Jeg sendte en spejder efter ham og fik afvide at Sylvian har et størrer potientale end vores anden franske angriber Ousmane Diallo også var der ingen vej uden om Sylvian skulle til The Saints og spille og han blev hentet for 110mio kroner og blev faktisk den dyreste spiller i dette transfervindue.


García blev hentet i Italienske Palermo da jeg kiggede lidt på angribere faldt jeg for den unge argentiner på 22 år og da jeg så han havde en frikøbsklausul i sin kontrak på sølle 67,5mio så skulle han bare hentes og det kunne ikke gå for stærkt, dog var jeg ikke den eneste klub der havde udset mig den unge argentiner også spanske Atletico Madrid ville have ham med García valge The Saints.


Venstrekant: James Rodriguez
Den Columbianske venstrefløj blev hentet for 100mio i italienske Inter da jeg utrolig gerne ville have tilknyttet en venstrebenet spiller til venstrekant hvor vi indtil videre kun har haft højrebenede spillere der. Jeg har før haft utrolig gode erfaringer med ham som assistmaker og han har da også lavet 7 Assist i 7 kampe 4 som starter i vores venskabskampe i denne sæson.


Forsvarstalentet: Mohamed Laouar
Den 16 år unge franske forsvarsspiller blev hentet for 30 mio i Stade Rennais FC i transfervinduet og blev Nigel Martyn's sidste signing i dette vindue.


Alle indkøb og salg:
Som der kan ses er det Lejet en masse spillere ud alle vores "talenter" er lejet ud for at få noget spilletid og forhåbenligt udvikle sig rigtig meget hvor de ældre spillere forhåbenligt bliver købt på den forkøbsret de respektive klubber har fået på dem.



Den nye start 11:


Skader:
Igen, igen, igen...... Ja det undre vel ikke nogen at det igen er stjernefrøet Ousmane Diallo der for 3gang i karrieren har revet sin Lægmuskel over denne gang skete det for det franske Landshold og Diallo er ude i 3-4 Måneder, Jeg overvejer at hente nye Fysioterapeuter fordi det kan ikke være rigtigt det her.

Den anden skade i truppen er engelske Jonjo Shelvy som under venskabskampen mod Celtic rev sit korsbånd over og han er ude i 7-8 Måneder så sæsonstarten bliver uden 2 fra startelveren.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #419: 13 Aug 2011, 16:57 »

Lækre spillere, Ready Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010