home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 650 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Spørgsmål til månedlige kåringer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmål til månedlige kåringer  (Læst 34334 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #180: 12 Dec 2006, 20:32 »

Der er skam mulighed for at alle de andre fra crewet kan diskutere kåringerne alt andet end målene. Jeg ville skam heller ikke have noget imod at have en ekstra mand med, men hvis man er interesseret kan man jo altid sende en ansøgning.

Husk lige at der er kommet en deadline: Den 25. Ellers kan jeg jo først begynde arbejdet den 1.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #181: 12 Dec 2006, 20:34 »

Der er skam mulighed for at alle de andre fra crewet kan diskutere kåringerne alt andet end målene. Jeg ville skam heller ikke have noget imod at have en ekstra mand med, men hvis man er interesseret kan man jo altid sende en ansøgning.

Husk lige at der er kommet en deadline: Den 25. Ellers kan jeg jo først begynde arbejdet den 1.
Vidste ikke det med, at det blev drøftet i crewet, men øhh... Det gør jeg så nu! Opstemt

Godt med deadlinen, i hvert fald hvis det gør at kåringerne kommer op lidt før Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #182: 12 Dec 2006, 20:44 »

crewet kan diskutere kåringerne alt andet end målene.

Problemet denne gang var jo også bl.a. målene Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #183: 12 Dec 2006, 20:49 »

Problemet denne gang var jo også bl.a. målene Wink

Ja, når du ikke vinder, er der altid problemer med dig. For du skulle jo gerne have haft alle tre mål i top 3 Wink Grin
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #184: 12 Dec 2006, 21:04 »

Ja, når du ikke vinder, er der altid problemer med dig. For du skulle jo gerne have haft alle tre mål i top 3 Wink Grin

Når man kigger på antal sendte mål pr. bruger, så burde Hawk1nZ jo faktisk også have 2 i top 3 hver eneste gang... men nej, det sker ikke - hvad kan vi konkludere ud fra det? Præcis. Hawk1nZ, din standard er for lav  crazy
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #185: 12 Dec 2006, 21:09 »

Ja, når du ikke vinder, er der altid problemer med dig. For du skulle jo gerne have haft alle tre mål i top 3 Wink Grin

Eftersom jeg ikke har sendt nogen ind efter udgivelsen af '07, så tvivler jeg på at det ville have været retfærdigt hvis jeg havde fået nogen i top 3. Og den måned i droppede det pga. "tekniske problemer" burde jeg have vundet alle 3 præmier, eftersom jeg havde sendt noget nær 20 mål ind, men næææh nej, så blev det pludselig droppet. Og det er takken efter 2 års tro tjeneste i crewet, hva? tsk...!  Sur  crazy
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #186: 12 Dec 2006, 21:11 »

Eftersom jeg ikke har sendt nogen ind efter udgivelsen af '07, så tvivler jeg på at det ville have været retfærdigt hvis jeg havde fået nogen i top 3. Og den måned i droppede det pga. "tekniske problemer" burde jeg have vundet alle 3 præmier, eftersom jeg havde sendt noget nær 20 mål ind, men næææh nej, så blev det pludselig droppet. Og det er takken efter 2 års tro tjeneste i crewet, hva? tsk...!  Sur  crazy
Jeg har regnet dig ud nu.. DU har kun været på scenen for at vinde disse titler! Shockeret Tsk tsk..
 crazy
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #187: 12 Dec 2006, 21:13 »

Jeg har regnet dig ud nu.. DU har kun været på scenen for at vinde disse titler! Shockeret Tsk tsk..
 crazy

Ja, det er bare noget lort at det først lykkedes mig at få gennemført det for et par måneder siden, al den tid forud for det, har været SPILD!  crazy
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Spørgsmål til månedlige kåringer
« Svar #188: 21 Dec 2006, 09:01 »

Husk nu, at d. 25. December er deadline denne måned Wink
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010