home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FC FmFreaks - STANDBY 27. update ude - Månedens tråd April
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint
Forfatter Emne: FC FmFreaks - STANDBY 27. update ude - Månedens tråd April  (Læst 63273 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #420: 06 Jun 2011, 12:07 »

Nå drenge, som i nok har set har tråden stået ret stille. Nu er det ikke fordi jeg skal komme med undskyldninger, men ville bare lige gøre opmærksom på, at tiden lige her for tiden har været knap så derfor har jeg ikke kunne poste de updates jeg gerne ville.

Jeg regner dog med, at jeg kan præsentere 1-2 updates idag alt efter, hvor meget jeg kan få spillet her i denne stressende eksamens tid  Tunge

Mvh Mikkel

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #421: 06 Jun 2011, 17:17 »

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvem der stadig følger med i projektet?

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #422: 06 Jun 2011, 17:21 »

Jeg gør
Logged

Manchester United just arrogant, not better

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #423: 06 Jun 2011, 17:21 »

Jeg følger
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #424: 06 Jun 2011, 17:23 »

Også mig Thumbs Up
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #425: 06 Jun 2011, 17:29 »

Samme her Smiley
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #426: 06 Jun 2011, 17:32 »

Jeg følger stadigvæk en lille smule med, dog har jeg mistet den store iver, igennem det jeg tidligere har fremhævet, at fokusset umiddelbart kun omhandler at ha' scoret flest mål, og/eller ha' lavet flest assist. Som forsvarspiller kunne jeg godt tænke mig, at du tog højde for antallet af tacklinger, vundne hovedstød osv. istedet for at jeg skal læse, at jeg som central forsvarspiller kun har scoret et mål på en halv sæson. Jeg synes projektet er fedt, men jeg synes til gengæld også du har en kæmpe mangel på det punkt. Tror, desværre for dig, kun at det er angribere, kanter og offensive midtbanespillere som følger intenst.
Logged

If you can't join them, beat them.


Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 16. update ude
« Svar #427: 06 Jun 2011, 17:36 »

27. Update - Stadig chance for playoff

Så er det blevet tid til en lille update omkring holdet. Hvis man skal se på holdets præstationer på banen denne periode, så er de utrolig svingende. Det synes jeg har været tendensen næsten hele sæsonen, at vi ikke rigtig kan finde den rigtige rytme til, at vinde flere kampe i træk. Vi vinder tit bare 1 kamp også taber vi den næste. Dog har holdets bedste kamp været fra netop den her periode. Det skete da Yeovil blev slået med hele 5-0 på udebane. Her spillede holdet fantastisk flot fodbold.

Målmand

Målmandsposten er virkelig hårdt prøvet. Dermed sagt synes jeg stadig, at Benjamin gør det rigtig godt og i flere kampe er han tit oppe og hente redninger i hjørnet. Dog går det stadig for mange mål ind, hvilket jo både er forsvaret og målmandens skyld. Det skal dog siges, at Benjamin har præsteret 2 clean sheets, hvilket er flot af Benjamin.

Forsvar

Forsvarsspillet har måske ikke været til, at prale af, men målene som midterforsvaren Alan Lake scorer er til at prale af. For med hele 8 mål er han nr. 3 på klubbens topscore liste kun overgået af Langeveld og Bøge. Derudover gør ham og Frederik det udmærket, hvilket dog stadig kan blive bedre. Det er jo også det vi arbejder henmod, at det gør. På backpladserne er Nikolaj og Thore forholdvist godt kørende. Endelig er Anders Abraham dog kommet tilbage, hvilket er rigtig rart.

Midtbane

Midtbanen har været rigtig god og produktiv i både mål og assist. Mest det sidste og endelig er Zirak og De Rodriguez oppe i den form vi kan lide dem i. Med hver især 9 og 8 assist ligger de 1 og 2 på listen over flest assist. De er dog tæt forfuldt af både Østergaard og Kajhøj. Kasper Damsgaard har desværre været en del skade den periode, hvilket jeg synes man har kunnet mærke især ved de defensive pligter.

Angrebet

I angrebet har styrken været rigtig lav synes jeg. Skader til både Bøge, Langeveld og Henningson har betydet, at vi kun har haft 3 angribere til rådighed noget af tiden. Robert Hall, som er lejet i West Ham har dog gjort det fint. Jeg synes dog stadig, at det kunne være bedre. Frederik Gade bliver virkelig ikke bedre lige pt. og hans spil på banen er heller ikke i topklasse.

Kampe:


Ligastilling:


Topscoreliste FC FmFreaks

Nikolaj Bøge 15 mål
Ronald Langeveld 10 mål
Alan Lake 8 mål

Assistliste FC FmFreaks

Lionel De Rodriguez 9 assist
Anes Zirak 8 assist
Mads Østergaard 7 assist

Kampens spillerliste

Alan Lake 6 gange
Nikolaj Bøge 4 gange
Benjamin Bækgaard Sørensen 3 gange  

Mvh Mikkel
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #428: 06 Jun 2011, 17:41 »

Jeg følger stadigvæk en lille smule med, dog har jeg mistet den store iver, igennem det jeg tidligere har fremhævet, at fokusset umiddelbart kun omhandler at ha' scoret flest mål, og/eller ha' lavet flest assist. Som forsvarspiller kunne jeg godt tænke mig, at du tog højde for antallet af tacklinger, vundne hovedstød osv. istedet for at jeg skal læse, at jeg som central forsvarspiller kun har scoret et mål på en halv sæson. Jeg synes projektet er fedt, men jeg synes til gengæld også du har en kæmpe mangel på det punkt. Tror, desværre for dig, kun at det er angribere, kanter og offensive midtbanespillere som følger intenst.

Måske har du ret. Jeg tror dog også det har noget af gøre med om folk stadig spiller på holdet eller om deres spiller har valgt, at skifte væk. Jeg er enig med dig i, at det godt kan være svært, at holde forsvarspillernes interesse oppe. Dog ville der også ligge en hel del mere arbejde for mig i , at skulle gøre som du beskriver.

Dermed sagt, at jeg ikke er villig til at gøre det. Dog synes jeg også den skal ses lidt fra min vinkel i den situation. Jeg vil dog med glæde gøre det, hvis forsvarsspillerne ønsker det, og det skaber mere interesse for dem i stadig at følge med.



Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 27. update ude - Månedens tråd April
« Svar #429: 06 Jun 2011, 18:02 »

Jeg følger også stadig med.

KIU. Smiley
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #430: 06 Jun 2011, 18:17 »

Måske har du ret. Jeg tror dog også det har noget af gøre med om folk stadig spiller på holdet eller om deres spiller har valgt, at skifte væk. Jeg er enig med dig i, at det godt kan være svært, at holde forsvarspillernes interesse oppe. Dog ville der også ligge en hel del mere arbejde for mig i , at skulle gøre som du beskriver.

Dermed sagt, at jeg ikke er villig til at gøre det. Dog synes jeg også den skal ses lidt fra min vinkel i den situation. Jeg vil dog med glæde gøre det, hvis forsvarsspillerne ønsker det, og det skaber mere interesse for dem i stadig at følge med.


Jeg påpeger bare, at jeg så småt har mistet interessen for projektet, hvilket selvfølgelig ærgrer mig, men sådan er livet jo. Jeg har ligesom overstået min rolle i denne 'idé', eller hvad du vil kalde det. Jeg vil for sjov skyld lige markere det der omhandler mig, så du kan fortælle mig, om det er nok til at du ville følge med, hvis du var i min situation! :-)


Forsvar

Forsvarsspillet har måske ikke været til, at prale af, men målene som midterforsvaren Alan Lake scorer er til at prale af. For med hele 8 mål er han nr. 3 på klubbens topscore liste kun overgået af Langeveld og Bøge. Derudover gør ham og Frederik det udmærket, hvilket dog stadig kan blive bedre. Det er jo også det vi arbejder henmod, at det gør. På backpladserne er Nikolaj og Thore forholdvist godt kørende. Endelig er Anders Abraham dog kommet tilbage, hvilket er rigtig rart.


Logged

If you can't join them, beat them.


Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #431: 06 Jun 2011, 22:05 »

Jeg påpeger bare, at jeg så småt har mistet interessen for projektet, hvilket selvfølgelig ærgrer mig, men sådan er livet jo. Jeg har ligesom overstået min rolle i denne 'idé', eller hvad du vil kalde det. Jeg vil for sjov skyld lige markere det der omhandler mig, så du kan fortælle mig, om det er nok til at du ville følge med, hvis du var i min situation! :-)


Ja det må du også selvom, at du ikke gider følge mere. Hvis du ligger mærke til det for midtbanerne heller ikke specielt mange linjer. De her updates er ikke gennemførte updates, som svare til blog niveau. Ideen er at give de spillere, som er på holdet kort om hvad der sker. Du kan så mene, at der skal være meget mere men det er jo bare din mening. Smiley
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 26. update ude - Månedens tråd April
« Svar #432: 06 Jun 2011, 22:53 »

Ja det må du også selvom, at du ikke gider følge mere. Hvis du ligger mærke til det for midtbanerne heller ikke specielt mange linjer. De her updates er ikke gennemførte updates, som svare til blog niveau. Ideen er at give de spillere, som er på holdet kort om hvad der sker. Du kan så mene, at der skal være meget mere men det er jo bare din mening. Smiley

Jeg siger heller ikke på nogen måde, at jeg skal forskelsbehandles, mere end andre. Hvis du mener jeg siger det, så læser du heller ikke hvad jeg skriver, men lukker derimod af, så du ikke bliver truffet på nogen måde. De få gang jeg åbner siden her, så læser jeg opdateringen om forsvaret, og ikke andet. At der ikke rigtig bliver skrevet noget om midtbanen, det har ikke noget med mig at gøre, men jeg forstår da også godt, hvis de ikke gider at følge så. Det var ikke nogen kritik, men derimod bare en orientering om, at hvis andre er som mig, så følger de nok ikke med, når det foregår på nuværende primisser. Jeg vil dog endnu engang sige, at jeg synes det er et flot projekt du har gang i.
Logged

If you can't join them, beat them.


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 27. update ude - Månedens tråd April
« Svar #433: 07 Jun 2011, 13:06 »

God update Smiley
Sq ærgeligt at løbe ind i endnu en skade. Skuffet
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC FmFreaks 27. update ude - Månedens tråd April
« Svar #434: 07 Jun 2011, 14:04 »

Godt at se du stadig holder gejsten oppe, selvom min spiller er blevet solgt. Smiley

Kan jeg ikke få et SS af ham og hans historie? (Chris Brooklyn)
Logged

FCK

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010