home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 878 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 415491 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2175: 15 Aug 2013, 17:04 »

Magen til ligegyldig sang skal man lede længe efter. Det er jo blot gentagelse på gentagelse af klicheer. Men nå ja, der vil jo altid være nogen der synes om sådan noget bras.

EDIT: Det er ikke noget angreb på dig TheX. Er blot forundret over at musikbranchen gang på gang udsender sådan noget uoriginalt l**t.
Logged

welbz is dat guy

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2176: 15 Aug 2013, 17:14 »

Når jeg nu en gang bliver ved med at angribe tråden med mine pop sange, er det kun fair i giver jeres holdning med.
I er som regel lidt stille og det ved jeg udmærket godt hvorfor.

Tror mange herinde sidder med nogenlunde samme mening som dig, ptrnN. (Måske ikke så voldsom som du udtrykker det, men i ved hvad jeg mener)

Nu mener jeg jo ikke at det er klicheer. Jeg har aldrig oplevet, at mene en popsang minder om andre. Ligeså snart teksten ikke er den samme, er det heller ikke det samme for mig. At sammenligne sange med hinanden er utroligt populært åbenbart, det bryder jeg mig ikke om. I samme stil kan det sagtens være, hvilket der efter min smag heller ikke er noget galt med.

Og at musikbranchen udsender sådan noget her er jo netop fordi de ved det sælger. På den led er jeg faktisk også lidt ked af det. Tit når mine favorit artister udgiver et nyt album ærgrer jeg mig stortset altid over den sang som de har valgt som lead single. Det er sjældent den betydningsfulde stille og følsomme sang, men derimod den catchy vilde sang som folk får på hovedet. Men selvom det ærgrer mig kan jeg også godt se fornuften i det. Det handler om at sælge mest muligt. Sådan vil det altid være hvad denne type musik angår. Det er jo også grunden til mange af sangerne ikke skriver deres sange selv. Det skal simpelthen være så perfekt (Ment på den måde at det skal sælge bedst muligt) at alt er nøje planlagt og der er mange inde over sangskriveriet.

Men altså. Det rammer min musiksmag rigtigt godt for det meste, så jeg har svært ved at klage. Det er selvfølgelig lidt værre for jer andre Wink
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2177: 15 Aug 2013, 18:05 »

<a href="http://www.youtube.com/v/o1Af8RrmLPY" target="_blank">http://www.youtube.com/v/o1Af8RrmLPY</a>

Guess Who's Back!
« Seneste Redigering: 15 Aug 2013, 18:07 af Svartovich » Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2178: 15 Aug 2013, 22:21 »

Opstemt Det der er den bedste nyhed jeg har fået længe. Så thumbs up Svartovich.
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2179: 15 Aug 2013, 22:46 »

Doris er leaket hvis så hvis nogle følger den amerikanske hip-hop scene, vil jeg stærkt anbefale at skaffe det fordi det er fucking svedigt. Hent det.  Thumbs Up
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2180: 20 Aug 2013, 14:44 »

Jeg er begyndt at lytte lidt til Torches af Foster The People. Det har taget sin tid for mig at få øjnene op for det album, men nu er det endelig lykkedes. Det er forrygende.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2181: 09 Sep 2013, 18:39 »

Miley Cyrus er klar med musikvideoen til hendes single nummer 2 "Wrecking Ball"
Hun forarger da ikke ligeså meget som i "We Can't Stop". Men jeg har altså stadigvæk svært ved at finde ud af, hvad jeg skal mene om det.

Men hey. Hun har ingen tøj på til tider...

http://www.youtube.com/v/My2FRPA3Gf8
Logged


Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2182: 09 Sep 2013, 19:12 »

Miley Cyrus er klar med musikvideoen til hendes single nummer 2 "Wrecking Ball"
Hun forarger da ikke ligeså meget som i "We Can't Stop". Men jeg har altså stadigvæk svært ved at finde ud af, hvad jeg skal mene om det.

Men hey. Hun har ingen tøj på til tider...

http://www.youtube.com/v/My2FRPA3Gf8
Jeg tror at Billy er stolt. Men den musikvideo har ikke andet formål end at man skal se på hende. Lagde da overhovedet ikke mærke til musikken da jeg så den.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

DDavies
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #2183: 09 Sep 2013, 21:39 »

Andre end mig der er vilde med Arctic Monkeys nyeste plade? Selvom jeg savner det mere engelske udtryk, som de altid har været kendt for. De er tydeligvis blevet mere 'amerikanske' i deres udtryk, men det gør egentlig ikke så meget, når man spytter det ene klassenummer ud efter det andet. Der er lidt 70'er rock over det, og det fucking elsker jeg. Det selvom de bruger lydeffekter, som er mest kendt fra pop-musik, og som der tidligere har været set ned på i rockmiljøet.

http://www.youtube.com/v/AZc4C8ASfM4
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2184: 09 Sep 2013, 22:56 »

Men hey. Hun har ingen tøj på til tider...
Du får det til at lyde som noget positivt. Hvis man skal rende rundt i en video uden tøj på, skal man ha' noget at vise frem. Det bliver et nej tak herfra. Hendes performance til VMA, var også chokerende dårlig. Det er godt nok længe siden at jeg har set nogen være så ucharmerende....  Skuffet
Logged

Veni, vidi, vici

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2185: 10 Sep 2013, 10:13 »

Du får det til at lyde som noget positivt. Hvis man skal rende rundt i en video uden tøj på, skal man ha' noget at vise frem. Det bliver et nej tak herfra. Hendes performance til VMA, var også chokerende dårlig. Det er godt nok længe siden at jeg har set nogen være så ucharmerende....  Skuffet

Det var faktisk også lige for at nævne det mest positive der nu var. For det står sgu sløjt til hvad angår positive ting angående hende crazy
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #2186: 10 Sep 2013, 21:17 »

Jeg leder efter en gammel sang, som jeg desværre ikke kan huske hvad hedder. Det eneste jeg kan huske, er lidt fra musikvideoen.

Sangen er vist fra 90'erne, og i videoen er der en ung kvinde og to mænd der køre rundt i en bil, og ude og opleve forskellig ting. Mener blandt andet de bryder ind i et hus, hvor de står under bruseren sammen med tøj på.

Hvis jeg ikke husker helt forkert - Det gør jeg sikkert, så mener jeg at sangen har et fransk klingende titel.


Jeg ved at det er lidt et skud i tågen, men håber at i kan hjælpe med at finde denne sang for mig..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2187: 10 Sep 2013, 21:24 »

Det skulle vel aldrig være denne, Guldbrand?
http://www.youtube.com/v/HzpCcNdhy5w
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #2188: 10 Sep 2013, 21:35 »

Det skulle vel aldrig være denne, Guldbrand?
http://www.youtube.com/v/HzpCcNdhy5w

Ja tak !!

Det er selvfølgelig lige præcist den..! Nøj hvor har jeg gået og tænkt på den længe..    Thumbs Up   Peace   Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2189: 10 Sep 2013, 21:50 »

Ja tak !!

Det er selvfølgelig lige præcist den..! Nøj hvor har jeg gået og tænkt på den længe..    Thumbs Up   Peace   Wink

Thumbs Up
Så var det alligevel ikke et skud i tågen..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010