home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 989 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [28] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: [28] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)  (Læst 27994 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [25] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Championship)
« Svar #90: 21 Jan 2014, 20:01 »

Ja, det er ret vildt. Men jeg frygter godt nok det er alt for tidligt. Der mange pladser hvor spillerne ikke er gode nok til PL. Men nu må vi se hvad sommervinduet har at byde på

seneste update kan ses på forrige side
« Seneste Redigering: 21 Jan 2014, 22:16 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [25] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Championship)
« Svar #91: 23 Jan 2014, 14:57 »

FUCK! Det er sgu da for sygt det der, rykket op hvert eneste år....
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [25] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Championship)
« Svar #92: 23 Jan 2014, 15:17 »

Rigtigt godt gået! Velkommen i Premier League  Wink
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [25] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Championship)
« Svar #93: 23 Jan 2014, 16:29 »

FUCK! Det er sgu da for sygt det der, rykket op hvert eneste år....

Jeg kan godt afsløre at succesen ikke fortsætter i PL. Men det kommer der mere om.

Rigtigt godt gået! Velkommen i Premier League  Wink

Jo tak.  Nu håber jeg bare kan holde fast selvom det er svært med de hold jeg møder nu. Denne oprykning var også sygt heldig
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [25] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #94: 25 Jan 2014, 08:34 »

Sommertransfers til Premier League
1. August 2017     


I det mest aktive transfervindue nogensinde for Kidderminster Harriers. Gik intet mindre end atten spillere ud, mens der kom hele 20 nye spillere ind i klubben. De to af dem er dog Michael West og Junior N'Tame, som alle blev løst af kontrakt i denne sæson også. Men jeg da ikke kunne finde nogen bedre backup's er de hentet ind igen.
   Til at starte på målmandsposten fik jeg købt Tom King fra Crystal Palace, og de ville ikke engang have penge for ham. Samtidig er Mark Bunn kommet ind på fri transfers med Premier League erfaring. På venstreback er der kommet to helt nye spillere til i Joe Mattock og Dan Harding. I midterforsvaret er der gensyn med N'Tame, men man har lejet Jay Lodge og købt Kevin Long fra sidsteårs playoff konkurrenter fra Leeds. På højre back er der udover Riley som har været i klubben i et par sæsoner nu også kommet sidste års lejesvend James Hurst ind på en fri transfer.
   På midten er Ross Draper og John Bostock kommet ind som de offensive kræfter, mens Gary Liddle, Paul Keegan skal holde styr på midten som boldvindende spillere. På fløjene har vi nu fået selskab af Peter Pawlett, David Cotterill og Danny Green.
   Mens angrebet er blevet forstærket med Chris Maguire, Matty Fryatt, Jonathan Obika og Teo Grgic. Sidstnævnte var også jagtet af klubber som Liverpool og Swansea. Men vi var ude med førsteholds fodbold og en bedre løn fra start af. Et stort talent, som bliver benævnt som en der kan få potentiale til at blive en af de bedste på positionen i Premier League.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2014, 09:29 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [26] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #95: 25 Jan 2014, 08:52 »

Var du ikke rykket op i PL.  I så fald er der en fejl i overskriften på den seneste update.
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [26] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #96: 25 Jan 2014, 09:30 »

Var du ikke rykket op i PL.  I så fald er der en fejl i overskriften på den seneste update.

Er der?  Wink
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [26] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #97: 25 Jan 2014, 09:43 »

 Wink
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [26] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #98: 25 Jan 2014, 12:56 »

Kidderminster: Nu i Premier League
1. Januar 2018     


Premier League

Det var egentlig meningen at jeg ville have lavet kortere interval i mine opdateringer når jeg nu var rykket op i Premier League. Men jeg var simpelthen så optaget af spillet at jeg glemte at holde pause og tage screenshots af ligaen. Så her kommer en samlet opdatering omkring Kidderminster første halve år i verdens bedste liga. Det har slet ikke været en dans på roser. Holdet var i god form fra de fire venskabskampe mod Mansfield, Wolves, Gateshead og Stourbride med henholdvis en sejr på 5-1, nederlag på 1-3 og så to sejre på 2-0 og 3-0. I de første tre kamp i ligaen endte da også med tre sejre. Den største bedrift var klart hjemme sejren over Liverpool med en 1-0 sejr. Så fulgte en skuffende kamp mod Crystal Palace, startede en dårlig periode, hvor vi desværre tabte til både Tottenham og var Caroline Wozniacki da City bød op til dans på Etihad. Et nederlag med tenniscifre, kostede i bødekassen og lønbudgettet var meget lavt i de næste to uger. Det hjalp på da holdet spillede til uafgjorte i de næste to kampe.
Det er tydeligt at se holdet mangler klassespillere flere steder på banen  og mangler især mere styrke på midten som helt klart er den største prioritet som transferbudgettet skal bruges på. Jeg sparede i sommers, men planen er at bede om mere i tranfer budgettet og måske smide nogen ud af klubben.

Håber folk stadig er med her Smiley

 

Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [27] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #99: 27 Jan 2014, 12:33 »

... Jeg er stadig med  Thumbs Up
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [27] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #100: 27 Jan 2014, 14:02 »

Foråret i Premier League
1. Juni 2018     


Premier League



Til at starte med lige en lille opdatering omkring cup turneringerne. Vi røg allerede ud i 3. runde af FA Cuppen mod Reading efter en 2-0 sejr. I Capital One Cuppen ramte vi i 4. runde ind i Arsenal, og det blev ende stationen efter en sejr på 3-2 ude over Brentford og en 3-1 sejr ude over Leeds i de første to runder.
I ligaen har foråret budt på kun fem sejre, men Kidderminster var dog aldrig i nærheden af at rykke ned. Teo Grgic fik skam også sat sig i respekt i England ved at blive nummer 2 på topscorerlisten. Vi endte på 11 sejre, 11 uafgjorte og 16 nederlag. Respektfuld første sæson i verdens bedste liga - Swansea, Cardiff og West Ham skal tage turen ned. Holdet har generelt været helt vildt utabilt gennem hele sæsonen. Men jeg er dog er forstrøstningsfuld for de næste sæsoner med de spillere vi fik hentet i vintervinduet. Cheick Diarra, Oddvar Enger, John Fleck, Juan José og José Ángel. De to sidstnævnte kommer fra henholdsvis Barcelona 'B' og Castilla, så jeg håber jeg har snuppet to af verdens største talenter inden deres endelig gennembrud. Juan kostede 97,5 million, 72,5 for Ángel, 7,5 for Fleck og 2,15 for Oddvar, Mens Diarra var gratis. Jeg håber virkelig at Juan kan blive den midtbane general indenfor en år række og Ángel kan score en del kasser og lave mange assist fra sin rolle som komplet angriber.


Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [27] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #101: 27 Jan 2014, 14:03 »

... Jeg er stadig med  Thumbs Up

Dejligt!
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [28] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #102: 27 Jan 2014, 14:07 »

Jeg er skam også med, alkoholen skulle bare ud af kroppen inden jeg kunne læse og skrive igen Smiley

Det er da en godkendt sæson i Premier League er det ik?... Første sæson ville jeg i hvert fald være lykkelig for bare at overleve Smiley
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [28] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #103: 27 Jan 2014, 15:21 »

Jeg er her også endnu
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [28] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
« Svar #104: 27 Jan 2014, 16:04 »

Det er bestemt godkendt. Jeg regner først med at jeg kan være med hvor det er sjovt inden for de næste 3-4 år
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010