home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [12] Europa Rundt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: [12] Europa Rundt  (Læst 13006 gange)
Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [2] Europa Rundt
« Svar #15: 26 Nov 2013, 15:32 »

Hvor langt er du egentligt nået Stimorol? Smiley

Jeg er stadig igang med at forsøge at vinde i Østrig, har intet vundet endnu Opstemt
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dida
Gæst
 
Sv: [2] Europa Rundt
« Svar #16: 26 Nov 2013, 15:33 »

Jeg er stadig igang med at forsøge at vinde i Østrig, har intet vundet endnu Opstemt
Fedt, så er vi lige langt, så kan vi følges lidt af Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Europa Rundt
« Svar #17: 26 Nov 2013, 16:30 »



Europa Rundt - Marts & April 2014
Det har så sandelig været to intense måneder med et hav af kampe. Faktisk er det blevet til 12 kampe i løbet af de seneste to måneder, hvilket har taget hårdt på spillerens kræfter. Til gengæld har spillerne gjort det forrygende, og de 12 kampe har resulteret i vanvittige 28 point. Det vil sige, at vi har tabt to kampe, spillet en uafgjort og vundet ni. 



To gange har vi mødt førerholdet SV Mattersburg, og begge gange er det endt med en sejr til os. Den første kamp blev spillet på deres hjemmebane, hvor 5.186 tilskuere var mødt op. Vi gjorde en rigtig flot figur, og med tre flotte kasser, kunne vi tage hjem med tre sikre point. Den næste kamp mod Mattersburg, skulle denne gang spille på vores hjemmebane, hvor 4.059 tilskuere var klar til at heppe. Denne gang blev sejren knapt så overvisende, men med et sent mål fra Hannes Aigner, endte det alligevel med tre point til os.

Trods de to sejre over Mattersburg, har vi forsat en del point op til den oprykningsgivende førsteplads. Lige nu resterer der blot fire kampe i den østrigske 1. Division, og vi mangler stadigvæk syv point for at nå førstepladsen. Det er meget tæt blandt de øverste tre hold, mens vi halter en smule efter på fjerdepladsen. Til gengæld har vi nu hele 19 point ned til ottendepladsen, og er sikret overlevelse denne sæson, hvilket naturligvis er det vigtigste. Det kunne dog være meget sjovt, hvis vi kunne rykke op allerede i første sæson, men nu må vi se, lige nu ser det i hvert fald ret svært ud.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Europa Rundt
« Svar #18: 27 Nov 2013, 12:51 »



Europa Rundt - Maj & Juni 2014
I denne update, vil jeg først og fremmest gøre status over den økonomiske situation i SCR Altach, som er blevet væsentligt forbedret. Derudover vil jeg komme ind på sæsonafslutningen, og se frem mod den kommende sæson.

I løbet af maj og juni måned, er der sket en masse i klubben. Især på den økonomiske front, ser det hele nu en del bedre ud. Eftersom jeg havde rigtig svært ved at forlænge med mine spillere, grundet den dårlige økonomi, er der derfor en række løntunge spillere der har forladt klubben. Det har givet luft i lønbudgettet, hvor vi nu har et plus på hele 121.000 kroner. Det store frafald af spillere, betyder selvfølgelig også, at vi i det kommende transfervindue, er tvunget til at handle ind. Frem mod den kommende sæson har vi fået et transferbudget på 110.000 kroner.
 


Desværre blev det ikke til oprykning i min første sæson, hvilket jeg dog heller ikke havde regnet med, da jeg overtog klubben. Da jeg overtog klubben lå Altach til nedrykning, og det hele så meget svært ud. Efter lidt mere end en halv sæson i klubben, lykkedes det mig at bringe Altach helt op på en tredjeplads, hvilket var over alt forventning. Slutplaceringen kunne måske have været endnu bedre, hvis ikke vi havde fejlet i løbet af de sidste fire kampe. I løbet af maj og juni spillede vi nemlig fire kampe i ligaen, hvilket blot resulterede i sølle seks point, fordelt på to sejre og to nederlag. Havde vi blot vundet en enkelt kamp mere, var vi endt nummer to.

Den kommende sæson er allerede gået i gang, og den første venskabskamp er også blevet spillet. Her blev det til en sikker 3:0 sejr over SC Grafenschachen. Altach går en meget travl periode i møde, da de allerede om 18 dage skal spille sæsonens første ligakamp. Derfor skal der handles hurtigt på transfermarkedet, hvor holdet gerne skulle forstærkes en del. Målsætningen for den kommende sæson er oprykning, hvilket vil sige, at vi skal ende på en førsteplads. En krævende mission, men ikke nogen umulig mission.


Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [5] Europa Rundt
« Svar #19: 27 Nov 2013, 13:10 »

Dejligt at se dig tilbage, Præludium, denne gang med en lidt anderledes blog. Jeg kan vel godt sige, at du endnu engang har lykkes at fange mig.

Jeg følger selvfølgelig også med her.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [5] Europa Rundt
« Svar #20: 27 Nov 2013, 13:27 »

Tak skal du have Vegilans og super fedt du følger med igen Smiley
Logged

TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [5] Europa Rundt
« Svar #21: 27 Nov 2013, 13:34 »

Fantastisk blog, følger klart med!
Håber den bliver ligesom den sidste for **** hvor var den god!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [5] Europa Rundt
« Svar #22: 27 Nov 2013, 14:22 »

Fantastisk blog, følger klart med!
Håber den bliver ligesom den sidste for **** hvor var den god!
Tusind tak skal du have Tobtob, og lækkert du følger med Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [5] Europa Rundt
« Svar #23: 02 Dec 2013, 17:06 »



Europa Rundt - Juli & August 2014
Så er den nye sæson endelig blevet skudt i gang, og bolden triller igen på de østrigske fodboldbaner. Siden sidst er der sket en hel del for Altach. Tre spillere er kommet til klubben, mens en hel del klubber har forladt de østrigske græsmarker. Derudover er både pokalturneringen og den østrigske 1. Division blevet skudt i gang.

Jeg har valgt at sælge to spillere, mens 18 spillere har forladt klubben på fri transfer. Emanuel Schreiner blev solgt for hele 1,850.000 kroner, hvilket er ny rekord i Altach, mens Daniel Luxbacher blev solgt for 930.000 kroner, hvilket gav mig et transferbudget på lidt under 400.000 kroner. Jeg har som sagt købt hele tre spillere. Den første spiller der skiftede til Altach, var 22-årige Jelenko, som blev hentet til klubben for 1.700 kroner.  Derefter valgte jeg, at smide 107.000 kroner efter den 23-årige forsvarsspiller, Markus Lackner. Sidst men ikke mindst, hentede jeg også den senegalesiske angriber, Aliou Coly, som blev hentet ganske gratis.

Ydermere har jeg også valgt at forstærke min førsteholdstrup med tre spillere fra mit reservehold. Her er der tale om Martin Prentner, Daniel Kreen og den yderst talentfulde brasilianer, Felipe Dorta.



Sæsonens første betydningsfulde kamp, blev spillet mod SC Ostbahn xl i pokalturneringen. Det var en kamp der naturligvis skulle vindes, hvilket den da også blev forholdsvis sikkert. Allerede efter 17 minutter scorede nyindkøbet, David Jelenko. Efter pausen blev det også til 2:0, da Louis Ngwat-Mahop scorede. Neuhold kom også på tavlen, og sikrede os en 0:3 sejr. I næste runde venter vores ligarivaler, TSV Hartberg.

I ligaen har vi fået en ret blandet start. Turneringen er utrolig tæt, og selvom vi blot ligger på en sjetteplads, er der blot fire point op til førstepladsen, hvor TSV Hartberg ligger med 16 point. Der er indtil videre blevet spillet otte kampe, hvor vi har vundet tre, spillet tre uafgjorte og tabt to, hvilket giver os tolv point i alt.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [6] Europa Rundt
« Svar #24: 02 Dec 2013, 22:02 »



Europa Rundt - September & Oktober 2014
År 2014 nærmer sig sin ende, og der er blot to måneder tilbage. I ligaen er der nu blevet spillet hele 15 kampe, og vi er efterhånden kommet rigtig godt i gang. Udover ligaen, har  vi også spillet en del kampe i pokalturneringen.

Hvis vi starter med pokalturneringen, så går det rigtig godt. Efter Første Runde i pokalturneringen, hvor Altach vandt 3:0, skulle vi møde TSV Hartberg i Anden Runde. Kampen blev en meget kedelig affære uden de helt store chancer. Derfor endte kampen 0:0, og skulle i forlænget spilletid. Her trak Altach det længste strå, og med fire minutter igen, gjorde Ngwat-Mahop det til 0:1. Derefter galt det ligarivalerne First Vienna FC 1894, som viste sig at blive en svær modstander. Der gik nemlig ikke mere end 13 minutter, før Vienna bragte sig foran. Det brasilianske stortalent, Felipe Dorta, sikrede dog Altach videre arrangement med to flotte mål. 

 


I ligaen går det faktisk også rigtig godt for Altach, som nu ligger i toppen af 1. Division. Siden sidst er der blevet spillet hele syv kampe, som har resulteret i fem sejre, en uafgjort og et nederlag, hvilket altså vil sige 16 point. Altach ligger nu nummer et med hele 28 point, hvilket er et point mere end andenpladsen. Altach har oven i købet spillet en kamp mindre end de øvrige hold. Altach har nu hele ti point ned til nedrykningsstregen, og det hele tegner efterhånden på, at dette kan blive en rigtig god sæson for Altach.   



Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [7] Europa Rundt
« Svar #25: 03 Dec 2013, 10:35 »



Europa Rundt - November & December 2014
De sidste kampe for år 2014 er nu spillet, og vi kan få lov at overvintre på en flot førsteplads med to point ned til andenpladsen. Jeg synes for alvor vi er begyndt at vise mesterskabsklasse, og det er meget svært at se, hvilket hold der kan vippe os af førerpinden.

Årets sidste kampe blev spillet imod FC Liefering. Kampen blev spillet på Vores hjemmebane, hvor hele 4.021 tilskuere var mødt op. Kampen startede fantastisk for os, da vi efter fire minutter fik tilkendt et straffespark, som Dorta sikkert omsatte til mål. Blot ti minutter senere scorede Felipe Dorta igen på et flot hovedstød. Kort før pausen sikrede Dorta sig et hattrick, da han scorede på endnu et straffespark. Efter pausen kom Liefering tilbage, og med to mål blev det hele meget spændende, men det endte alligevel med en sejr på 3:2 til os.



I løbet af de seneste to måneder, har vi blot spillet fire kampe, som er endt med tre sejre og et nederlag. Det betyder vi har samlet ni point med fire kampe, hvilket må siges at være ganske godt. Felipe Dorta er for alvor kommet i gang, og med fem mål i de seneste fire kampe, er han nu topscorer i den østrigske 1. Division.

 



Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [8] Europa Rundt
« Svar #26: 03 Dec 2013, 10:40 »

Godt at se denne blive taget med i FM2014 Smiley
Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [8] Europa Rundt
« Svar #27: 03 Dec 2013, 11:11 »

Fedt at se, at der er en der tør at tage den op.
Held og lykke med den Præludium Thumbs Up
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Dida
Gæst
 
Sv: [8] Europa Rundt
« Svar #28: 03 Dec 2013, 14:51 »

Godt at se denne blive taget med i FM2014 Smiley
Selvfølgelig skulle udfordringen også prøves i FM14, håber jeg kan komme længere end sidst Smiley
Fedt at se, at der er en der tør at tage den op.
Held og lykke med den Præludium Thumbs Up
Tusind tak skal du have Spardle Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [8] Europa Rundt
« Svar #29: 03 Dec 2013, 20:24 »



Europa Rundt - Januar & Februar 2015
År 2015 er blevet skudt i gang, men på en ganske stille og roligt måde. I løbet af de to første måneder, er det blot blevet til en enkelt kamp. Derudover har der ikke været den store aktivitet på transfermarkedet, hvor vi har holdt os lidt i baggrunden. Derudover har vi spillet en række venskabskampe, hvor vi faktisk har gjort det rigtig godt.

Jeg har valgt at følge ordsproget " Never Change a Winning Team ". hvilket betyder jeg hverken har købt eller solgt spillere i dette transfervindue. I stedet har jeg valgt at fokusere på min nuværende trup, som efterhånden er blevet rystet godt og grundigt sammen. Holdharmonien ligger i øjeblikket på hele 89%, hvilket vidner om en rigtig god og sammentømret trup. Derudover har jeg forsøgt at skære en smule ned i lønnen, så mine lønninger nu ligger på 90%.



Vi har spillet hele seks venskabskampe denne vinter, hvilket har udmøntet sig i fire sejre, et nederlag og en uafgjort. I venskabskampene har Aliou Coly gjort sig bemærket med hele tre mål, hvilket Felipe Dorta også har scoret.

Trods de mange mål i løbet af venskabskampene, formåede vi ikke at være helt så skarpe i årets første betydningsfulde kamp. Forårets første kamp blev spillet mod TSV Hartberg, og skulle spilles på udebane. Vi stillede naturligvis op i stærkeste opstilling, og selvom vi dominerede hele første halvleg, var resultatet ved pausen 0:0. I anden halvleg blev det ikke meget bedre, og det hele endte med et kedeligt 0:0 resultat.


Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010