home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I dag kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I dag kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  3 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [12] Europa Rundt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: [12] Europa Rundt  (Læst 14436 gange)
Dida
Gæst

[12] Europa Rundt
« : 25 Nov 2013, 16:57 »

Europa Rundet
Mit forrige spil med FC København kunne pludselig ikke længere hentes, og jeg har derfor valgt at stoppe bloggen. Derfor vil jeg nu kaste mig over et nyt projekt, et projekt jeg to gange tidligere har forsøgt mig med.

Det er en challenge, som blandt andre g00n og Hawkins har forsøgt sig med. Til dem der ikke har fulgt med i denne challenge, vil jeg lige hurtigt ridse reglerne op. Kort sagt skal samtlige trofæer i Europa vindes. Landene skal tages i alfabetisk rækkefølge efter de engelske navne, hvilket vil sige, at man starter med Austria og slutter i Wales. Der er i alt 34 lande i Football Manager 2014, så det bliver uden tvivl en lang og hård rejse. Jeg har naturligvis valgt at spille med FM Classic, bare så der er en lille chance for jeg kan nå igennem de mange lande. Reglerne i hovedtræk:

Start med 'Automatic' i reputation
   Start som arbejdsløs, og find et job i Østrig
   Vind samtlige turneringer her, og gå videre til næste land
   Der må gerne skiftes klub undervejs
   Oprykning gælder som at 'vinde' ligaen, uanset om det er direkte oprykning eller via playoffs
   Det er nok at vinde én regional liga, hvis der er flere på samme trin i ligastrukturen (fx Blue Square North/South)

Så nu vil jeg krydse fingre for mit spil ikke crasher igen, og så er der ikke andet tilbage end at sige, lad challengen begynde, og jeg håber så mange som muligt vil følge med i dette eventyr. 

I N D H O L D S F O R T E G N E L S E

1. Første Job i Østrig 2013
2. November & December 2013
3. Januar & Februar 2014
4. Marts & April 2014
5. Maj & Juni 2014
6. Juli & August 2014
7. September & Oktober 2014
8. November & December 2014
9. Januar & Februar 2015
10. Marts & April 2015
11. Maj & Juni 2015
12. Nyt job i Østrig 2017

M A N A G E R   H I S T O R I E
  Arbejdsløs - 23. juni 2013 - 24. november 2013
  SCR Altach - 24. november 2013 - 23. juni 2015
  Arbejdsløs - 24. juni 2015 - 09. Maj 2017
SK Sturm Graz - 09. Maj 2017 - ?

P O K A L S K A B E T
Østrigsk 1. Division - Altach - 2015

O V E R S I G T   O V E R   G E N N E M F Ø R T E   L A N D E
  Austria (1/3)

« Seneste Redigering: 04 Dec 2013, 21:56 af Præludium » Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller

Sv: Europa Rundt
« Svar #1: 25 Nov 2013, 17:02 »

Fed challenge # Følger klart med: )

#Respect

The Captain says goodbye!

Dida
Gæst

« Svar #2: 25 Nov 2013, 17:17 »

Fed challenge # Følger klart med: )

Tak skal du have, og fedt du følger med Smiley

Dida
Gæst

« Svar #3: 25 Nov 2013, 17:25 »

Europa Rundt - 24l11l2013
Efter jeg havde tilføjet mig selv som arbejdsløs manager i Østrig, gik jeg straks på ferie, og satte simulatoren til at finde et job for mig.  I FM Classic går tiden utrolig hurtig, specielt når man er gået på ferie. Derfor tog det ikke mere end to minutter, før det var den 24. november 2013, og Sportclub Rheindorf Altach stod klar med en kontrakt til mig. Jeg takkede naturligvis ja til den spændende udfordring.

SCR Altach, som klubben hedder i folkemunde, diskede op med et fint tilbud, hvor de ville give mig 11.000 kroner om ugen frem til sommeren år 2015. Derudover kunne klubben tilbyde mig 110.000 kroner til spillerindkøb, samt et lønbudget på 234.000 kroner om ugen. Klubben bruger dog i øjeblikket 12.000 kroner for meget på deres lønbudget, så det er en af de ting jeg vil forsøge at rette op på.

Sportclub Rheindorf Altach er en østrigsk fodboldklub, som til dagligt spiller i den næstbedste østrigske række. Her var de på forhånd spået en andenplads, hvilket de dog ikke helt har kunnet leve op til.

Det er formentlig de færrest der har et dybere kendskab til den østrigske 1. Division. Der er heller ikke rigtig nogle nævneværdige hold i rækken. Datoen siger som sagt d. 24 november 2013, og SCR Altach har fået en skidt start på sæsonen, de ligger i øjeblikket nummer ni, hvilket er en af de to nedrykningspladser. Det skal jeg naturligvis forsøge at gøre bedre. Altach har samlet 18 point sammen i de første 18 kampe, og har 15 point op til førstepladsen og to point op til den sikre syvendeplads. Ender Altach på ottendepladsen skal vi spille play off kampe om nedrykning. Målet for sæsonen er dog en midterplacering. 

« Seneste Redigering: 25 Nov 2013, 17:38 af Præludium » Logged

cNorly
Ynglingespiller

Sv: [1] Europa Rundt
« Svar #4: 25 Nov 2013, 18:32 »

Ærgeligt med din FCK blog. Håber du kan holde et ligeså flot niveau i denne blog :-)

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

Dida
Gæst

« Svar #5: 25 Nov 2013, 18:50 »

Ærgeligt med din FCK blog. Håber du kan holde et ligeså flot niveau i denne blog :-)
Tak skal du have Smiley

Dida
Gæst

« Svar #6: 25 Nov 2013, 18:51 »

Europa Rundt - November & December 2013
Så har jeg efterhånden overstået lidt mere end en måned i klubben, og har faktisk fået en ganske fornuftig start. Der er ganske vidst kun blevet spillet en kamp, og der er derfor ikke så meget at skrive om, men jeg prøver alligevel.

Min første kamp som manager, skulle spilles imod ottendepladsen, SKN St. Pölten. En kamp jeg ville gøre alt for at vinde, da en sejr vil rykke os op på en syvendeplads. Vi fik også en rigtig god start på kampen, og allerede efter otte minutter kom vi foran. Derefter fulgte tre hæslige minutter, hvor Pölten scorede to lynkasser, og så var det pludselig dem der førte. Heldigvis fik vi udlignet inden pausen. I anden halvleg kom vi igen foran, og det hele endte med en 3:2 sejr til os.

Den flotte 3:2 sejr betyder, at vi nu kan overvintre på en syvendeplads med hele tre point ned til den direkte nedrykningsplads, men med blot et enkelt point ned til play off pladsen, så vi kan endnu ikke føler os sikre. Det er dog altid vigtigt at få en god start. Næste kamp skal først spilles i slutningen af februar, hvor SV Horn på femtepladsen venter os.

Nu gælder det en måned med transfervindue, hvor jeg vil forsøge at finde en dygtig angriber, da det umiddelbart er der jeg er svagest besat. Så mon ikke mine 110.000 kroner ryger på en ny skarpretter.

Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: [2] Europa Rundt
« Svar #7: 25 Nov 2013, 19:09 »

Ser spændende ud, vil helt klart følge.

Er også selv startet på denne challenge, med inspiration fra både g00n, Hawkins og dig Smiley

Liverpool, Dortmund, AGF

Dida
Gæst

« Svar #8: 25 Nov 2013, 19:37 »

Er også selv startet på denne challenge, med inspiration fra både g00n, Hawkins og dig Smiley
Tak skal du have, og godt du følger med Smiley

Dida
Gæst

« Svar #9: 26 Nov 2013, 08:39 »

Hvor langt er du egentligt nået Stimorol? Smiley

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #10: 26 Nov 2013, 08:43 »

følger med Smiley

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dida
Gæst

« Svar #11: 26 Nov 2013, 09:41 »

følger med Smiley
Lyder rigtig godt Dehli Smiley

Dida
Gæst

« Svar #12: 26 Nov 2013, 12:01 »

Europa Rundt - Januar & Februar 2014
Yderligere to måneder er nu blevet gennemspillet og forårssæsonen er så småt blevet skudt i gang. Siden sidst har jeg været igennem et transfervindue, en håndfuld venskabskampe og endnu en betydningsfuld kamp i ligaen.

Transfervinduet endte med at blive en særdeles stille affærer for mit vedkommende. Jeg ville som sagt gerne have haft en angriber til klubben, men den dårlige økonomi i klubben gjorde, at jeg ikke kunne tilbyde mere end 2.000 kroner om ugen i løn. Jeg forsøgte derfor at få nogle af mine egne spillere til at gå ned i løn, hvilket heller ikke lykkedes. Derfor endte det med et kedeligt transfervindue, hvor jeg hverken købte eller solgte nogle spillere.

Mine venskabskampe gik faktisk ganske udmærket. Vi skulle spille hele seks af slagsen, hvilket udmøntede sig i fire sejre, et nederlag og en uafgjort, hvilket jeg er ganske tilfreds med. Den største sejr blev hentet hjem, FC WR NuSSDorf-Debant, som vi nedlagde med hele 4:0. Nedlaget kom imod Lausanne, som besejrede os med 0:1.

Derefter galt det min blot anden betydningsfulde kampe. En kamp imod SV Horn fra femtepladsen. Horn var favoritter til at vinde, selvom vi spillede på hjemmebane. Der gik dog ikke mere end ni minutter, før Piesinger bragte os foran, en føring som Ngwat-Mashop udbyggede blot syv minutter senere, og så kunne vi gå til pause med en 2:0 føring. I anden halvleg fik SV Horn reduceret, men få minutter før tid, lukkede vi kampen til 3:1.

Trods den flotte 3:1 sejr, ligger vi forsat placeret på en syvendeplads. Til gengæld har vi nu hele fire point ned til ottendepladsen, og kun 13 point til den oprykningsgivende førsteplads. Der er forsat 16 kampe tilbage af denne sæson, så alt kan endnu nå at ske. 

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Sv: [3] Europa Rundt
« Svar #13: 26 Nov 2013, 14:39 »

Ser fint ud, kigger lidt med Smiley

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Dida
Gæst

Sv: [3] Europa Rundt
« Svar #14: 26 Nov 2013, 14:50 »

Ser fint ud, kigger lidt med Smiley
Tak skal du have, og godt du følger med Smiley

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010