home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 994 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  Fysisk træning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fysisk træning  (Læst 2494 gange)
Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Fysisk træning
« : 22 Jun 2010, 20:56 »

Jeg har det problem at mine spillere næsten i alle de saves jeg har spillet på, topper fysisk alt for langt inde i sæsonen. Er der nogle der har en metode, eller evt. et opstartstræningspro gram som man kan benytte, sådan at spillerne gerne er fysisk klar fra starten af sæsonen.
På forhånd tak Smiley
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fysisk træning
« Svar #1: 22 Jun 2010, 21:14 »

Jeg har det problem at mine spillere næsten i alle de saves jeg har spillet på, topper fysisk alt for langt inde i sæsonen. Er der nogle der har en metode, eller evt. et opstartstræningspro gram som man kan benytte, sådan at spillerne gerne er fysisk klar fra starten af sæsonen.
På forhånd tak Smiley

Spil en masse træningskampe!  Tunge
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fysisk træning
« Svar #2: 22 Jun 2010, 22:22 »

Spil en masse træningskampe!  Tunge

Er du sikker på at det virker? fordi jeg ville bare mene spillerne ville blive trætte af det, men at et hårdt fysisk træningsprogram ville være det rette, men vil bare gerne have det fra en der har afprøvet det Smiley men jeg vil da prøve dit forslag Wink
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fysisk træning
« Svar #3: 22 Jun 2010, 22:26 »

Er du sikker på at det virker? fordi jeg ville bare mene spillerne ville blive trætte af det, men at et hårdt fysisk træningsprogram ville være det rette, men vil bare gerne have det fra en der har afprøvet det Smiley men jeg vil da prøve dit forslag Wink

De bliver jo også trætte af et hårdt træningsprogram  Tunge
Du skal jo bare sørge for at stoppe med at arrangere træningskampe 1 uge til 1½ før du starter i ligaen, så de kan nå at blive friske igen.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fysisk træning
« Svar #4: 29 Jun 2010, 23:19 »

De bliver jo også trætte af et hårdt træningsprogram  Tunge
Du skal jo bare sørge for at stoppe med at arrangere træningskampe 1 uge til 1½ før du starter i ligaen, så de kan nå at blive friske igen.

Jojo, men tænker mere på at de skal i form, da det virker mere som om at spillerne i dårlig form, end at de hurtigt bliver trætte Smiley Derfor tænkte jeg jo at et hårdt opstartsprogram kombineret med træningskampe, og så evt. 2 uger før sæsonstart, sætte dem i et normalt træningsprogram, sådan at de ikke er trætte, men er nået et komme i form.
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fysisk træning
« Svar #5: 29 Jun 2010, 23:55 »

For at få hele holdet i form, og ikke gøre mine spillere overdrevet trætte i opstarten skifter jeg konsekvent hele holdet ud i halvegen. Det plejer jeg at gør i samtlige venskabskampe. Jeg synes det funger meget godt for mig. For så kommer hele holdet i form, også dem der måske ikke får så meget spilletid, desuden lære hele truppen det nye spilsystem at kende, hvis det er tilfældet. 
Logged

:-)

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fysisk træning
« Svar #6: 30 Jun 2010, 00:01 »

For at få hele holdet i form, og ikke gøre mine spillere overdrevet trætte i opstarten skifter jeg konsekvent hele holdet ud i halvegen. Det plejer jeg at gør i samtlige venskabskampe. Jeg synes det funger meget godt for mig. For så kommer hele holdet i form, også dem der måske ikke får så meget spilletid, desuden lære hele truppen det nye spilsystem at kende, hvis det er tilfældet. 

Jeg gør nøjagtigt det samme og jeg har heller aldrig nogle problemer Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fysisk træning
« Svar #7: 01 Jul 2010, 00:35 »

Hmm.. Ja okay, jeg må overgive mig til ideen om træningskampe Opstemt EJ, jeg vil helt sikkert prøve det, selvom jeg syntes det minder meget om det jeg har gjort indtil videre Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010