home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  3 Brugere, 944 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Wigan Athletic - Come on you Latics
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Wigan Athletic - Come on you Latics  (Læst 7202 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #30: 11 Maj 2012, 17:13 »

Den artikel har været op at vende tidligere i tråden Wink Og hvis jeg lige skal gentage mig selv, så er jeg ens smule ærgerlig over Gohouri og Diamé forlader klubben mens det er helt fair at Rodallega og Kirklands dage på DW er talte.

Med hensyn til Kahlenberg, så vil jeg nødig se ham i klubben. Ifølge mig har vi massere af spillere som er bedre end ham, og vi brude kunne trække bedre spillere til klubben Smiley

Hmmm hvis Kahlenberg kunne holde det niveau han har vist i Evian så tror jeg nu han ville kunne forstærke truppen, men det er vi så ikke enige om - men hvem mener du Wigan skal hente for at I bliver forstærket ?
Logged

YNWA

Latics
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #31: 12 Maj 2012, 12:40 »

Hmmm hvis Kahlenberg kunne holde det niveau han har vist i Evian så tror jeg nu han ville kunne forstærke truppen, men det er vi så ikke enige om - men hvem mener du Wigan skal hente for at I bliver forstærket ?

Det har jeg også kommenteret på tidigere Wink

Umiddelbart har vi en rigtig talentfuld trup, og jeg mener at det er vigtigere at holde på spillere som McCarthy, Diamé, McArthur, Moses, Al-Habsi osv.. End det er at købe nye. Men ja vi kunne sagtens bruge en backup til backen, vi kan dog godt klare os uden, eftersom Martinez formentlig permanent skifter til 3-5-2, hvilket gør at vi ikke får brug for mere end en venstreback. Og i nødstilfælde kan Gohouri blandt andet sagtens rykke der ud!

Jeg synes derimod det er vigtigere at vi får en ægte målsluger. I øjeblikket har vi Di Santo, som er ALT for ustabil, og flagrende i sit spil, Connor Sammon som altid arbejder hårdt og godt men ikke er en notorisk målscorer, og Rodallega, hvis dage i klubben formentlig er talte! Jeg kunne virkelig godt tænke mig en god målscorer, der helst er garant for 10-15 scoringer, for hvis vi får fat i sådan en, så venter der en god midterplacering og venter på os! Et bud kunne eventuelt være Gary Hooper fra Celtic eller måske  Andy Johnson fra Fulham, som vi også var tæt på i vinters.

Det bliver i hvert fald spændende hvad vi foretager os Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #32: 12 Maj 2012, 13:34 »

Det har jeg også kommenteret på tidigere Wink

Umiddelbart har vi en rigtig talentfuld trup, og jeg mener at det er vigtigere at holde på spillere som McCarthy, Diamé, McArthur, Moses, Al-Habsi osv.. End det er at købe nye. Men ja vi kunne sagtens bruge en backup til backen, vi kan dog godt klare os uden, eftersom Martinez formentlig permanent skifter til 3-5-2, hvilket gør at vi ikke får brug for mere end en venstreback. Og i nødstilfælde kan Gohouri blandt andet sagtens rykke der ud!

Jeg synes derimod det er vigtigere at vi får en ægte målsluger. I øjeblikket har vi Di Santo, som er ALT for ustabil, og flagrende i sit spil, Connor Sammon som altid arbejder hårdt og godt men ikke er en notorisk målscorer, og Rodallega, hvis dage i klubben formentlig er talte! Jeg kunne virkelig godt tænke mig en god målscorer, der helst er garant for 10-15 scoringer, for hvis vi får fat i sådan en, så venter der en god midterplacering og venter på os! Et bud kunne eventuelt være Gary Hooper fra Celtic eller måske  Andy Johnson fra Fulham, som vi også var tæt på i vinters.

Det bliver i hvert fald spændende hvad vi foretager os Smiley


Hooper kender jeg ikke meget til - men Andy Johnson er da en habil spiller men ærligt talt er det nok til at holde Wigan i PL ?

IMO skal Wigan forstærke sig noget mere bare for at holde samme niveau i truppen som de har haft i år - og mon ikke årets resultat har har vist at selvom Wigan har en fantastisk manager og en klog formand så er truppen for tynd.

Med den spillestil Wigan praktiserer så mener jeg truppen kunne trænge til teknisk stærke spillere til det offensive og muligvis også en stærk og dirigerende DC som også kan bygge spillet op bagfra.

Som jeg ser det så er forsvaret rimeligt, men I scorer alt for få mål og derfor mangler mangler I midtbane spillere med offensive kompetencer - næste sæson vil Moses være endnu mere kendt og forsvarerne vil kende ham endnu bedre..det betyder ofte færre og det har Wigan ikke råd til.

Jeg ser Wigan som en lille spændende og positiv klub - lidt som WBA var sidst i 70erne og i begyndelsen af 80erne..det er ment som en kompliment af de større - jeg vil helt klart holde øje med Wigan og den udvikling der sker omkring klubben.
Logged

YNWA

Latics
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #33: 12 Maj 2012, 13:50 »

Hooper kender jeg ikke meget til - men Andy Johnson er da en habil spiller men ærligt talt er det nok til at holde Wigan i PL ?

IMO skal Wigan forstærke sig noget mere bare for at holde samme niveau i truppen som de har haft i år - og mon ikke årets resultat har har vist at selvom Wigan har en fantastisk manager og en klog formand så er truppen for tynd.

Med den spillestil Wigan praktiserer så mener jeg truppen kunne trænge til teknisk stærke spillere til det offensive og muligvis også en stærk og dirigerende DC som også kan bygge spillet op bagfra.

Som jeg ser det så er forsvaret rimeligt, men I scorer alt for få mål og derfor mangler mangler I midtbane spillere med offensive kompetencer - næste sæson vil Moses være endnu mere kendt og forsvarerne vil kende ham endnu bedre..det betyder ofte færre og det har Wigan ikke råd til.

Jeg ser Wigan som en lille spændende og positiv klub - lidt som WBA var sidst i 70erne og i begyndelsen af 80erne..det er ment som en kompliment af de større - jeg vil helt klart holde øje med Wigan og den udvikling der sker omkring klubben.

Hooper er denne sæsons topscorer i Skotland, og har længe været rygtet til PL Smiley Og jeg tror faktisk, at Andy Johnson vil kunne tegne sig for 10-12 mål på en sæson, min eneste betænklighed er vi måske trænger til en mere fysisk angriber, for vi har ikke verdens højeste og strækeste trup.

Jeg giver dig helt ret i det med en mere boldspillende forsvarer, det kunne vi sagtens bruge! Vores stoppere er nemlig noget tunge, og ikke så teknisk velfunderede, jeg er dog ikke enig i at vi mangler et par teknisk stærke spillere til offensvien. McCarthy, Crusat, Jordi Gomez, McArthur har alle vist de har det der skal til, det eneste der halter er stabiliteten Smiley Samtidigt har Beausejour vist sig som et fremragende spiller.

Grunden til vi ikke scorer nok mål har ikke været vores midtbane men angribere!! Vi har spillet utallige fine kampe, hvor vi har skabt det der skal til for at få point, men i store dele af sæsonen har skarpheden manglet, hvilket har været vores achilleshæl! Vi har rigtige mange fine iscenesættere og oplæggere, men ingen ordentlige stabile målscorer!!!

Førsteprioritet må være en målsluger på toppen, hvorefter vi med fordel kan kigge på en boldspillende DC Smiley

Mange tak for de gode inputs Wink
Logged

Latics
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #34: 13 Maj 2012, 10:15 »

Årets sidste kamp mod Wolves i eftermiddag! Håber på at spillerne slutter godt af, og hiver endnu en sejr på et fyldtpakket DW-Stadium. Alle spillere er til rådighed, og jeg synes det er værd at kæmpe for 15. pladsen, hvilket i så fald vil være Martinez`bedste placering efter to 16. pladser!

COME ON YOU LATICS
Logged

Latics
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #35: 13 Maj 2012, 16:20 »

Vanvittig start på kampen Opstemt Godt comeback efter en skidt start! Lad det nu blive en festdag på DW-Stadium!!
Logged

Latics
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #36: 14 Maj 2012, 16:59 »

Vigtigt vi fik sejren igår, og sluttede sæsonen af på en god måde, og samtidig holdt fast i 15. pladsen. Vi endte faktisk kun 4 point fra 10. pladsen, hvilket er fremragende Opstemt Villa har desværre valgt at fyre McLeish idag, og jeg er noget nervøs for at Roberto Martinez forlader os, til fordel for The Villans!! Jeg håber af hele mit hjerte, at vi beholder ham!

Glæder mig til at se hvad vi foretager os på transferfronten!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #37: 14 Maj 2012, 17:26 »

Kunne ikke have sagt det bedre! Smiley
Logged

Latics
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #38: 15 Maj 2012, 20:15 »

http://www.footy.dk/2012/05/15/pl-klub-interesseret-i-ghanesisk-angriber/
http://www.tribalfootball.com/articles/psv-line-bid-wigan-fullback-stam-3176201

Seneste rygter Smiley Stam skifter det er jeg ikke i tvivl om, han har også ytret ønske om at forlade os! Jeg håber ikke det er en ung og total uerfaren ghaneser vi skal sætte vores lid til oppe i angrebet i næste sæson! Han kan være spændende som supplement, man han skal igennem en længere tilvæningsperiode hvis han skal blive en succes.

Samtidigt siger Whelan, at han ikke har hørt fra Aston Villa angående Martinez, hvilket er gode nyheder Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic - Come on you Latics
« Svar #39: 15 Maj 2012, 20:39 »

Ham ghaneseren virker da som en klar mulighed! Og det med MArtinez er gode nyheder, meget tyder på at det bliver Micm McCharhty som bliver næste manager hos VIlla Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010