home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 963 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Wigan Athletic Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Wigan Athletic Football Club  (Læst 4459 gange)
Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #15: 31 Aug 2010, 19:21 »

2 spillere er kommet ind.

Franco Di Santo fra Chelsea ( angriber)

Tom Cleverley lån fra United ( midtbane)

Jeg kender ikke til Tom Cleverley udover der bliver sagt gode ting om ham, men Di Santo er et lorte køb. Der var nok en grund til Blackburn ikke købte ham.

Derimod ville det være fantastisk hvis rygtet om David Nugent holdt, men så har vi bare 4-5 angribere til 2 pladser hvilket næppe holder.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #16: 31 Aug 2010, 20:04 »

2 spillere er kommet ind.

Franco Di Santo fra Chelsea ( angriber)

Tom Cleverley lån fra United ( midtbane)

Jeg kender ikke til Tom Cleverley udover der bliver sagt gode ting om ham, men Di Santo er et lorte køb. Der var nok en grund til Blackburn ikke købte ham.

Derimod ville det være fantastisk hvis rygtet om David Nugent holdt, men så har vi bare 4-5 angribere til 2 pladser hvilket næppe holder.

Rolig nu. Di Santo er da et fint nok køb. Han er jo stadigvæk ung og på sigt kan han blive en rigtig god spiller for jer.

Cleverley er en rigtig god spiller af hvad jeg har set fra ham. Han scorede bl.a et KLASSE mål mod MLS All Stars i en venskabskamp.

Til gengæld håber jeg da ikke at i får Nugent. Han var et kæmpe flop da han skiftede til Portsmouth. 15 kampe 0 mål i sæsonen 2007/08. Synes at i skal bruge de penge i har på noget andet.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #17: 31 Aug 2010, 20:06 »

Men han spillede jo fint i Burnley..

Jeg tror altså ikke Di Santo kan udvikle sig til en god nok spiller, især ikke når man har Moses siddende på bænken.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #18: 31 Aug 2010, 20:17 »

Men han spillede jo fint i Burnley..

Jeg tror altså ikke Di Santo kan udvikle sig til en god nok spiller, især ikke når man har Moses siddende på bænken.

Lad os nu se Smiley Nugent var jo også klasse i Preston North End men så valgte han at skifte til Portsmouth for at spille Premier League fodbold og det gik jo helt galt.

Men glæder mig til at se Di Santo i aktion for jer.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #19: 31 Aug 2010, 20:22 »

Tror ikke Di Santo får noget spilletid, Boselli skal spilles ind på holdet til den pris man gav for ham (£6,468,000). Så er der den altid faste Rodallega, også har man Crystal Palace talentet Victor Moses på bænken som man også gav en god sjat penge for. Det kan godt være at Di Santo er ok som backup, men jeg mener bestemt ikke det skulle have været en ung spiller, som man gav den plads. Di Santo har brug for spilletid til at udvikle sig, og det er han ikke sikret på DW.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #20: 31 Aug 2010, 20:53 »

Tror ikke Di Santo får noget spilletid, Boselli skal spilles ind på holdet til den pris man gav for ham (£6,468,000). Så er der den altid faste Rodallega, også har man Crystal Palace talentet Victor Moses på bænken som man også gav en god sjat penge for. Det kan godt være at Di Santo er ok som backup, men jeg mener bestemt ikke det skulle have været en ung spiller, som man gav den plads. Di Santo har brug for spilletid til at udvikle sig, og det er han ikke sikret på DW.

Nej nej jeg er godt klar over at han ikke skal være i start 11'ern. Men han er en god back-up spiller at have hvis der kom skader. Mosses kan jo også bruges på kanten.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #21: 02 Sep 2010, 08:38 »

0-0 mod Liverpool i reservernes første kamp, man burde have vundet kampen på 2 store chancer.

Opstillingen: Pollitt; Buxton, Golobart, Robinson, Mustoe; Breeze (Willis, 71), Christophe (Morris, 45); Holt (Watson, 45), McManaman, Redmond; Rugg

Og ja McManaman er i familie med den tidligere Liverpoolspiller.
Logged

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #22: 02 Sep 2010, 17:54 »

Formand Whelan udtaler idag, at hvis de mange Wiganfans som ville have Martinez ud af klubben, havde fået deres ønske opfyldt havde han også gået.

Heldigvis for klubben blev begge, og vandt en flot sejr i nord London.

Man har så kun valgt at udtage 19spillere til PLtruppen, hvilket er lige lidt nok efter min mening.

Spillerne er :

Chris Kirland, Mike Pollitt, Charles N'Zogbia, Emmerson Boyce, Gary Caldwell, Ben Watson, Steven Caldwell, Hendry Thomas, Ronnie Stam, Jorid Gomez, Hugo Rodallega, Mohamed Diame, Maynor Figueroa, Steve Gohouri, Daniel De Ridder, Ali Al Habsi, Antolin Alcaraz, James McArthur, Mauro Boselli.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #23: 02 Sep 2010, 17:58 »

Formand Whelan udtaler idag, at hvis de mange Wiganfans som ville have Martinez ud af klubben, havde fået deres ønske opfyldt havde han også gået.

Heldigvis for klubben blev begge, og vandt en flot sejr i nord London.

Man har så kun valgt at udtage 19spillere til PLtruppen, hvilket er lige lidt nok efter min mening.

Spillerne er :

Chris Kirland, Mike Pollitt, Charles N'Zogbia, Emmerson Boyce, Gary Caldwell, Ben Watson, Steven Caldwell, Hendry Thomas, Ronnie Stam, Jorid Gomez, Hugo Rodallega, Mohamed Diame, Maynor Figueroa, Steve Gohouri, Daniel De Ridder, Ali Al Habsi, Antolin Alcaraz, James McArthur, Mauro Boselli.

Nu skal du jo huske at spillere som er under 21 behøver ikke at blive udtaget da man kan bruge dem alligevel.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic Football Club
« Svar #24: 02 Sep 2010, 18:17 »

Nu skal du jo huske at spillere som er under 21 behøver ikke at blive udtaget da man kan bruge dem alligevel.

Derfor er det jo stadigvæk ikke mange der er udtaget ;-)
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010