home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:05:32 warmon Blogkonkur... [21] Journeyman - Dece...
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 937 Gæster Online.

Indlæg: 1132765 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor skal vi helst forstærkes
Målmand
- 2 (8,7%)
Forsvar
- 8 (34,8%)
Midtbane
- 4 (17,4%)
Angreb
- 4 (17,4%)
Truppen er fin nok
- 5 (21,7%)
Antal Stemmer: 23

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: West Ham tråden  (Læst 29107 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
West Ham tråden
« : 08 Jun 2010, 22:05 »

Jep, tråden om Englands eneste rigtige hold, forsvandt desværre. Så en ny er på sin plads!

Grant og Hitzlsperger er pt. eneste tilgange, mens Yakubu, Bullard og Piquionne rygtes til. Upson på vej væk.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/City-release-Petrov-Benjani-and-Sylvinho-article452827.html - Petrov og Benjani, hvis Yakubu eller Piquionne skulle misses, jo tak! City holder i øvrigt kæmpe udsalg, så måske der skulle holdes et vågnet øje med, hvad de foretager sig.

COYI!
« Seneste Redigering: 07 Nov 2010, 12:46 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #1: 08 Jun 2010, 22:14 »

Jeg er ret overbevist om at jeg læste i dag at Benjani skifter til græske Anorthosis, men kan ikke lige huske hvor. Govou skulle eftersigende også have afvist et skifte til Hammers, men det er vel bare hans fejl?
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #2: 08 Jun 2010, 22:26 »

Vi skulle efter signe være ret interesserede i Jimmy Bullard fra Hull. Ved ikke helt, hvad jeg skal synes om det.. Vi kan vist heller ikke blive helt enige med Everton om en pris på Yakubu. Piquionne vil Fulham også have fat i, men lad os håbe, hvis det kommer til det, at han træffer det rigtige valg.

Og ja. Alle der afviser West Ham har fejlet. Tunge
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #3: 09 Jun 2010, 20:53 »

Fulham skulle være tæt på en angriber fra Standard Liege, så tror ikke de henter Piquionne også. Han ryger til os. :-)

Men kedelig dag med rygter - Green skal væk, fordi der ikke er interesse i at forlænge kontrakten. D'oh.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #4: 11 Jun 2010, 21:18 »

Vi skulle have forhøjet vores bud på Yakubu til £6-£7 mio., som Everton først forlangte - nu vil de have £10 mio. Mon han så er værd, at gå efter? Jeg synes ikke, vi skulle gå efter ham, eller nogen anden, for enhver pris. £5-£8 mio., det må sgu være rigeligt! Smiley

Redknapp er - endnu en gang - ude efter Cole. Han skifter ikke til dem. Det' med statsgaranti.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Leebowyer
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #5: 12 Jun 2010, 20:54 »

Bullard var i klubben som ung, så mon ikke at han stadig har lidt følelser for klubben. Men jeg mener han er forbi sine bedste år, og har været meget skadet. Så mon ikke han bare bliver en ny dyer hvis han kommer til klubben? dog uden den store løn.

Jeg er enig med dig Zone 43, vi skal slet ikke slippe 10 for yakubu. Det er ALT for meget,
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham tråden
« Svar #6: 12 Jun 2010, 21:27 »

Fedt/dejligt at denne tråd er opstartet igenogt som sædvanligt har West Ham svært ved at tiltrække spillere, men de/vi er jo også bundhold, men ærgeligt at Ilan ikke forlængede, da han scorede nogle vigtige mål for os.
Hitzselsperger er et udemærket køb og godt at han kan score mål for det får vi brug for, når nu vi kommer til kun at spille med en angriber.
Fedt at Robert Green lige nu står for England, men noget af et drop han lavede, da Usa scorede.

Vh.Blackstone
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #7: 15 Jun 2010, 17:56 »

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1286822/Juan-Roman-Riquelme-play-West-Ham-Manchester-United.html
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1286454/Juan-Roman-Riquelme-weighs-West-Ham.html

Du kommer bare, Riquelme! Ved godt jeg ikke ønsker ældre spillere til, men spillere som Riquelme, der kan løfte holdet, siger jeg ikke nej til. Sol Campbell og Richard Wright, der også er rygtet til os i dag, derimod skal under ingen omstændigheder til os!
Etuhu fra Fulham, Barzagli fra Wolfsburg og Bergessio fra St. Etienne. Kender dog ikke det store til de tre, må jeg erkende.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #8: 15 Jun 2010, 18:09 »

Riquelme og Barzagli må hellere end gerne komme til klubben, men de andre, ellers tak.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham tråden
« Svar #9: 15 Jun 2010, 18:28 »

Også ja tak til Riquelme og Barzagli herfra og nej tak til de andre, men nu må der snart gerne ske noget ang. nye spillere altså noget konkret...

Vh.Blackstone
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #10: 22 Jun 2010, 20:46 »

Vores næste indkøb kan meget vel være spansk, og ikke blandt de mange store navne, som har været rygtet til den senere tid. Barcelonas Andreu Fontas, 20-årig midterforsvar, skulle vi være ude efter. Kender intet til knægten, udover han har spillet en håndfuld landskampe på det spanske U-19- og U-20-landshold.

Upsons afløser?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham tråden
« Svar #11: 22 Jun 2010, 21:29 »

Det lyder spændende, men han er jo nok for ung til at erstatte Upson og måske vil han hellere blive i Barcelona end at skifte til os/West Ham...

Vh.Blackstone
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #12: 22 Jun 2010, 22:18 »

Har ellers læst at en forespørgsel fra West Ham er blevet afvist tidligere idag? Kan jo selvfølgelig være, at jeg ikke har mine kilder i orden Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #13: 23 Jun 2010, 21:07 »

Det er også, hvad de engelske medier skriver i dag, så det passer nok meget godt. Istedet skulle den næste kærlighed være kastet over Loic Remy fra Nice..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #14: 02 Jul 2010, 13:18 »

NEYMAR FORHANDLER MED HAMMERS
Neymar til West Ham Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010