home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  2 Brugere, 658 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  All Stars XI - 2013-2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: All Stars XI - 2013-2014  (Læst 10791 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
All Stars XI - 2013-2014
« : 02 Maj 2014, 03:34 »

For snart et år siden oprettede jeg denne tråd, for at give mit bud på et Årets Hold med de mest imponerende spillere fra de 5 store ligaer. I år vil jeg gentage succesen (hvis man ellers kan kalde det dét?) og gøre præcis det samme. Formationen er den samme og ligesom sidste år er der helt sikkert nogle vanvittige spillere, der bliver snydt for en plads, men det er nu engang svært at undgå. Nå, mindre snak, mere All Stars:

THIBAUT COURTOIS
DANTE - MEHDI BENATIA - GIORGIO CHIELLINI
YAYA TOURÉ - IVAN RAKITIC
MARCO REUS - LIONEL MESSI - CRISTIANO RONALDO
LUIS SUÁREZ - ZLATAN IBRAHIMOVIC


Thibaut Courtois, 21 år, Belgien, Atlético Madrid
Boblere: Manuel Neuer, Ralf Fährmann, Víctor Valdés
Endnu engang må Manuel Neuer sidde i det sydlige Tyskland og føle sig forbigået (for han læser naturligvis med herinde). Men jeg kan bare ikke se bort fra Thibaut Courtois. Han har leveret den ene vanvidsredning efter den anden. Især når han har stået overfor mit hold - eller sådan føles det i hvert fald. Uanset hvad har han været enestående og har været helt essentiel i Atlético Madrid's fænomenale sæson i både La Liga og Champions League.

Dante, 30 år, Brasilien, Bayern München
Boblere: Sergio Ramos, Thiago Silva
En genganger fra sidste år. Han har ikke været helt så sublimt spillende i denne sæson, men han har stadig været så god at han fortjener en plads her på listen. Hver gang jeg har set Bayern, har han været en mur i forsvaret. Han lader til at kunne læse spillet som var det en åben bog, og hvis han ikke lige får læst det ordentligt, har han en så imponerende fysik at han nok skal få fat i bolden på en eller anden måde alligevel.

Mehdi Benatia, 27 år, Marokko, Roma
Boblere: Naldo, Mats Hummels
I sidste sæson havde Roma et af de dårligste forsvar i hele Serie A. Så kom Mehdi Benatia til fra Udinese og så skal jeg da ellers lige love for, at romerne fik opbygget sig en betondefensiv. Ligesom Dante er Benatia et fysisk pragteksemplar. Han er ikke bare høj og stærk, men også hurtig og ganske adræt. Læg dertil en evne til at forudsige modstandernes næste træk, en god teknik og et godt blik for spillet, og du har en komplet centerback der har taget den italienske hovedstad med storm. Det bliver spændende at se om han stadig er i Rom efter sommerens transfervindue.

Giorgio Chiellini, 29 år. Italien, Juventus
Boblere: Gary Cahill, Martin Skrtel
Vi bliver lige i Italien, for hvis der er noget de kan, så er det altså at forsvare. Og der er ikke mange der er bedre til det end ham her er. Chiellini har været fantastisk spillende i et par sæsoner og han er bare fortsat d.a.u.d.a i denne sæson. Det gennemgående tema for mine centerbacks har været mobilitet, for ligesom Dante og Benatia, kan Chiellini lidt af hvert - udover at pille bolden fra modspillerne.

Yaya Touré, 30 år, Elfenbenskysten, Manchester City
Boblere: Paul Pogba, Luka Modric, Steven Gerrard
Hvor er loftet for Yaya? Jeg har svært ved at regne den ud, men der er i hvert fald højt op. Nu har han leget Premier Leagues Xavi, Pirlo og Iniesta i et par sæsoner og i denne sæson tog han så en side ud af Frank Lampards bog, ved at score en forfærdelig masse mål. På nuværende tidspunkt er det faktisk kun de to Liverpool-skarprettere Suárez og Sturridge der har scoret flere mål end den store ivorianer - og han er central midtbanespiller.

Ivan Rakitic, 26 år, Kroatien, Sevilla
Boblere: Philipp Lahm, Miralem Pjanic, Sergio Busquets
Her kommer min joker. Min overraskelse. Min kanin i hatten. Jeg kunne ligeså godt have taget Steven Gerrard, der har haft en forrygende sæson, eller Philipp Lahm, der har vist at han kan mere end at spæne op og ned ad højrefløjen. Men jeg elsker simpelthen at se Ivan Rakitic spille. Han har været en enmandshær for et underholdende Sevilla-mandskab. Når han ikke har haft travlt med selv at sende bolden i kassen, har han haft mindst ligeså travlt med at sætte sine medspillere op, med den ene fænomenale pasning efter den anden. Langhåret og målfarlig, det er da noget der holder.

Marco Reus, 24 år, Tyskland, Dortmund
Boblere: Alexis Sánchez, Gareth Bale
Her har jeg altså lige snydt lidt, for jeg ville så gerne have plads til Marco Reus. Så selvom han egentlig har taget sit udgangspunkt i venstresiden i så godt som hele sæsonen, så har jeg altså lige smidt ham over på den anden kant. Det kan han sikkert godt finde ud af. For hold nu op, hvor er Reus bare god. Udover at løbe mindst ligeså hurtigt som The Road Runner, med eller uden bold, har han også benene så godt skruet på, at han kan score fra cirka alle tænkelige vinkler og distancer. Sidst, men absolut ikke mindst, er han også i besiddelse af et par øjne, der kan finde medspillerne, selv hvis de står bagved ham. Masser af mål, masser af oplæg. Og sådan er det.

Lionel Messi, 26 år, Argentina, Barcelona
Boblere: Thomas Müller, Koke
Jeg fortsætter med at snyde. Men jeg' da ligeglad. Hvis vi skal være helt ærlige, tager Messi vel egentlig udgangspunkt mindst ligeså dybt i banen som enhver offensiv midtbanespiller ville gøre det, så mere snyd er det nok egentlig heller ikke. Selvom det har været en sæson med skader og formnedgang, har Messi stadig leveret frygtindgydende præstationer og tal, og taget den såkaldte formnedgang in mente, er 27 mål og 10 assists i 28 kampe lige netop frygtindgydende. Det siger nok bare lidt om hvad man har af latterlige forventninger til Messi. Han fungerer dog stadig, selvom mange medier er glade for at sige det modsatte og erklære ham som værende 'på vej nedad'.

Cristiano Ronaldo, 29 år, Portugal, Real Madrid
Boblere: Franck Ribéry, Eden Hazard
Han vandt Ballon d'Or i januar og det er egentlig grund nok i sig selv til at inkludere ham på holdet. Derudover har han også lige sat ny rekord i Champions League for flest mål scoret i en enkelt sæson. Han står i finalen af denne turnering, han vandt Copa del Rey med sit hold og har stadig en matematisk chance for at vinde La Liga (Gud forbyde det). Han har præsteret 30 mål og 8 assists i 28 kampe. Det kan man vel godt sige er godkendt. Videre.

Luis Suárez, 27 år, Uruguay, Liverpool
Boblere: Diego Costa, Daniel Sturridge, Luca Toni
Det kan godt være at Luis ikke fik taget en stor nok luns af Ivanovics arm i sidste sæson, for han har godt nok virket ualmindeligt sulten i denne sæson. Han leverer et arbejdsraseri hver gang og er tydeligvis kun interesseret i én ting; at vinde. Og det har han gjort ret meget i denne sæson. Med 30 mål og 12 assists i 31 kampe, har han ikke så lille en andel i Liverpool's imponerende Premier League sæson. Spørgsmålet er om han kan overkomme de sidste forhindringer og bringe trofæet tilbage til Anfield.

Zlatan Ibrahimovic, 32 år, Sverige, Paris Saint-Germain
Boblere: Wayne Rooney, Carlos Tévez, Mario Mandzukic
Han ligner ikke en mand der er 32 (og et halvt) år gammel. Han fortsætter i hvert fald med at zlatanera for øjnene af hele verden. Som om det ikke var nok at score en helvedes masse mål, så sørger han samtidig for at de bliver scoret med hæl og tå og skulder og næse og hvad han nu ellers lige kan finde på. Det fungerer i hvert fald for ham og han ser ud til at kunne tilføje endnu en ligatitel til sin efterhånden imponerende samling.

Diego Simeone, 44 år, Argentina, Atlético Madrid
Boblere: Brendan Rodgers, Carlo Ancelotti, Pep Guardiola
Jeg er absolut ikke fan af mandens idéer om hvordan fodbold skal spilles, men man kan ikke rigtigt gøre andet end at vippe på hatten for Diego Simeone. Han har et hold bestående af storklubsaffald og andenrangsprofiler, men han har alligevel fået alt til at spille i denne sæson. Han står med en stor mulighed for at sikre Atlético Madrid deres første La Liga titel siden han selv var med til at vinde den i 1996, og som om det ikke var godt nok, så står han endda også og skal en tur til Lissabon for at overvære en Champions League finale - med sit eget hold som den ene deltager.

Nu vil jeg sparke bolden over på jeres banehalvdel - og selvfølgelig brokke mig gevaldigt, når jeg ser hvor få (og/eller ingen) andre der også har valgt Ivan Rakitic.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #1: 02 Maj 2014, 10:29 »

God ide, med sådan en tråd igen i år Smiley       

Jeg ser mest PL, LL, CL og vil ikke smide nogen på mit hold som kun har set i en håndfuld kampe.                       
                               
Thibaut Courtois
Pepe - Miranda - Diego Godín
Yaya Touré - Steven Gerrard - Ángel Di María
Gareth Bale - Lionel Messi - Cristiano Ronaldo
Luis Suárez

Træner: Diego Simeone

Sæsonens spiller top 3:
1: Cristiano Ronaldo
2: Luis Suarez
3: Thibaut Courtois


Thibaut Courtois
Thibaut Courtois er for mig verdens bedste målmand lige nu og det har han været i lang tid, hele sæsonen hvis ikke mere.

Pepe
Han har ikke fået de hjerneblødninger som tidligere har kostet dyrebare points og når han ikke gør det er han en fantastisk komplet forsvarsspiller.

Miranda og Diego Godín
Verdens bedste forsvars due, gal de er vilde sammen! 

Yaya Touré
Verdens bedste og mest komplette spiller på hans position.

Steven Gerrard
Stor sæson med Liverpool.

Ángel Di María
Han er simpelthen over det hele i alle 90 min, imponerende.
 
Gareth Bale
Verdensklasse kamp efter kamp.

Lionel Messi
Fantastisk fodboldspiller, som dog har svagheder og er afhængig af hans medspillere spiller godt.
 
Cristiano Ronaldo
Den bedste fodboldspiller jeg nogensinde har set, manden er ustoppelig! Den eneste grund til at han ikke har vundet Ballon d'or 8 år i træk, er fordi han ikke har spillet på det bedste hold 8 år i træk. Skud som Juninho, fart og styrke som Bale, boldkontrol som Ronaldinho, springstyrke som Michael Jordan osv.
 
Luis Suárez
Fuldstændig outstanding sæson, dog har han haft det lidt svært mod tophold.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #2: 02 Maj 2014, 10:39 »

Ángel Di María
Han er simpelthen over det hele i alle 90 min, imponerende.

Lige et spørgsmål til den her. Jeg er da slet ikke uenig, men hvad er det, der har fået dig til at skifte mening på så kort tid?

Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #3: 02 Maj 2014, 10:47 »

Fint eksempel på at du ikke skal tage alt jeg skriver i chatten seriøst Smiley
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #4: 02 Maj 2014, 10:48 »

Ah, okay, det er så fair nok. Mange pjatter i chatten, og det var sikkert sagt under en kamp - jeg undrede mig bare lige, fordi jeg kunne huske, at jeg forsvarede ham på det tidspunkt Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #5: 02 Maj 2014, 13:47 »

Fint eksempel på at du ikke skal tage alt noget jeg skriver i chatten seriøst Smiley

Fixed.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #6: 06 Maj 2014, 00:53 »

Overvældende respons, ingen tvivl om det.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #7: 06 Maj 2014, 03:46 »

Jeg synes du stiller et rigtig godt hold. Alligevel er jeg dog ærgerlig over at du vælger den formation du gør, da jeg ikke ser det som særlig normalt at spille med 3 forsvarspillere i forhold til 4. Jeg ville have valgt 4 og så deraf valgt de bedste backs på hver side, og så måtte du/jeg/vi jo bare beslutte hvem der var allerbedst i det centrale forsvar.

Jeg har personligt ikke set nok kampe i år til virkelig at skulle kunne sige hvem der var bedst, slet ikke i foråret. Derfor er det svært for mig at pege på de backs der har spillet bedst i år.

For at få plads til den ekstra forsvarsspiller samt både Suarez og Ibrahimovic så tror jeg faktisk at jeg ville være fræk og fjerne Messi fra holdet. Ikke fordi at Messi intet har leveret, han har bestemt været giftig, men set i forhold til hans enormt høje niveau, så synes jeg ikke at denne sæson har været i nærheden af tidligere højder. Ibrahimovic, Suarez og Ronaldo har derimod alle været fantastiske i år. Hvis Messi skulle med (og ja, set i forhold til andre har han da givetvis fortjent det), så skulle det være på bekostning af Reus, som altså også har gjort det rigtig godt i år. Jeg ville her vælge Reus over Messi alene på baggrund af deres præstationer set i forhold til deres niveau. Det er jo stærkt subjektivt, men dog min holdning Wink

Mit endelige hold ville nok være dette:

THIBAUT COURTOIS
BRANISLAV IVANOVIC - MEHDI BENATIA - GARY CAHILL - LEIGHTON BAINES
YAYA TOURÉ - PHILIP LAHM
MARCO REUS -      ---------      - CRISTIANO RONALDO
LUIS SUÁREZ - ZLATAN IBRAHIMOVIC

Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #8: 06 Maj 2014, 04:28 »

Jeg synes du stiller et rigtig godt hold. Alligevel er jeg dog ærgerlig over at du vælger den formation du gør, da jeg ikke ser det som særlig normalt at spille med 3 forsvarspillere i forhold til 4. Jeg ville have valgt 4 og så deraf valgt de bedste backs på hver side, og så måtte du/jeg/vi jo bare beslutte hvem der var allerbedst i det centrale forsvar.

Det er nu alligevel en af de mere moderne tendenser. I forhold til formationer bliver der oftest skævet til Italien når man skal kigge på de nyeste tendenser indenfor fodboldens verden, og det er efterhånden ganske populært at spille med en treback-kæde. Jeg ved at Juve, Inter og Udinese gør det, og jeg mener også at Torino har gjort det med stor succes i denne sæson. Når det så er sagt, så er der ingen tvivl om at jeg har valgt formationen for at få plads til de mange gode offensive spillere.

Jeg har personligt ikke set nok kampe i år til virkelig at skulle kunne sige hvem der var bedst, slet ikke i foråret. Derfor er det svært for mig at pege på de backs der har spillet bedst i år.

Jeg havde nok ikke lige valgt Ivanovic, men Leighton Baines synes jeg slet ikke er noget dumt valg. Andre idéer kunne være David Alaba og Ricardo Rodríguez.

For at få plads til den ekstra forsvarsspiller samt både Suarez og Ibrahimovic så tror jeg faktisk at jeg ville være fræk og fjerne Messi fra holdet. Ikke fordi at Messi intet har leveret, han har bestemt været giftig, men set i forhold til hans enormt høje niveau, så synes jeg ikke at denne sæson har været i nærheden af tidligere højder. Ibrahimovic, Suarez og Ronaldo har derimod alle været fantastiske i år. Hvis Messi skulle med (og ja, set i forhold til andre har han da givetvis fortjent det), så skulle det være på bekostning af Reus, som altså også har gjort det rigtig godt i år. Jeg ville her vælge Reus over Messi alene på baggrund af deres præstationer set i forhold til deres niveau. Det er jo stærkt subjektivt, men dog min holdning Wink

Det var lige godt frækt. Jeg kan sagtens se din pointe i forhold til at bedømme dem på præstationer set i forhold til det forventede niveau. Problemet er jo nok bare at vi er endt med at stille urealistisk høje krav til Messi. For man kan jo realistisk set ikke score 46-50 ligamål hver sæson. Isoleret set har Messi i mine øjne præsteret mindst ligeså imponerende i La Liga som Zlatan og Suárez har i henholdsvis Ligue 1 og Premier League, men det er klart at  hans præstationer i denne sæson falmer sammenlignet med præstationerne i de to foregående sæsoner.

Nå, men indtil videre er alle i hvert fald enige om Courtois, Touré, Ronaldo og Suárez.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #9: 06 Maj 2014, 13:01 »

Courtois
Juanfran - Pepe - Godín - Alaba
Modric - Lahm - Di Maria
Bale - Suarez - Ronaldo

Jeg medgiver gerne, at mit Madrid hjerte nok skinner lidt igennem her, men jeg har set så mange positive ting fra mit hold, at jeg ikke kan udelade en eneste af disse, og en plads i CL-finalen vidner også om, at en del er gjort rigtigt.

Courtois - Fantastisk sæson. En flyvende mur nede i Atleticos mål, som har leveret den ene storslået præstation efter den anden.

Juanfran - Mon ikke han efterhånden har slået Arbeloa af på det spanske landshold og får pladsen til slutrunden? Enestående defensiv og med kvaliteter fremad også.

Pepe - Hans hjerneblødninger er byttet ud med koncentration, og det har pyntet. Han har spillet en fremragende sæson og været umulig at komme forbi. Sammen med Ramos har han domineret feltet i en sådan grad, at selv Mandzukic måtte se sig slået i luftrummet på en dag, hvor indlæggende ellers fløj ind i boksen.

Godín - Ham kan man ikke komme udenom. En vigtig del i Simeones system og styrmanden i Europas bedste forsvar.

Alaba - Verdens bedste venstre back, som har fortsat med at præstere, både i CL og i Bundesligaen.

Modric - Måske et overraskende valg, men uden Modric havde balancen og omstillingerne i Real været meget ringere. Han er forsvarets livline, når der er pres på. Giv ham bolden og han glider af på 2-3 mand og starter et angreb. Der har været så meget klister på hans fødder, at det har været umuligt at snuppe bolden fra ham. Defensivt har han leveret et super stykker arbejde også.

Lahm - Hvilken genistreg af Guardiola. Perfekt balancespiller på det Bayernhold, der kørte Bundesligaen over. Verdens bedste back er blevet til en af verdens bedste midtbanespillere på en enkel sæson.

Di Maria - Efter omskolingen til central midtbanespiller er der kommet gang i Di Maria igen. Enorm arbejdsindsats i hver eneste kamp, tempo i samtlige aktioner og et hav af nøgleafleveringer. Han har nu også lært endnu mere om at placere sig rigtigt, og dermed tegner det godt for fremtiden.

Bale - Verdensklasse. Har Ronaldo en off-day eller er ude, så bomber Bale bare lidt ekstra. Bedste eksempel er CdR-finalen, hvor vi er presset i bund, Modric sætter en mand, smider den op til Bale, der laver et træk svarende til en halv banelængde og overløber sin direkte modstander for så at afgøre finalen. Han har lavet et hav af mål, et hav af assists og et hav af vigtige aktioner. Derudover har han været guld værd i Ancelottis balancen og defensive system, hvor han har bidraget med sit løbearbejde og sin taktiske forståelse.

Suarez - Endnu en perfekt sæson, hvor målene har blevet sparket på samlebånd, men også hans deltagelse i opbygningen og mange perfekte afleveringer er bemærkelsesværdige.

Ronaldo - Verdens bedste fodboldspiller. Han mestrer alt og kan simpelthen ikke stoppes. Selv i 2014, hvor han har spillet mindre godt, er han stadig verdens bedste og laver stadig voldsomt vigtige mål. Ham kan man ikke komme udenom.

Boblere må være Zlatan, Yaya, Gerrard, Reus, Benatia og Neuer.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #10: 06 Maj 2014, 14:18 »

Juanfran - Mon ikke han efterhånden har slået Arbeloa af på det spanske landshold og får pladsen til slutrunden? Enestående defensiv og med kvaliteter fremad også.

Mon ikke også Carvajal, Montoya, Azpilicueta, selvom han har spillet venstreback, Javi López, Mario og Coke efterhånden står foran Arbeloa i køen? Det burde de i hvert fald. Oleguer burde nok også.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #11: 06 Maj 2014, 14:26 »

At man ikke propper Messi ind i sit hold er sku da dårligt.. den mand har lavet magi hele vejen, og selvom han var skadet har han bombet mål og er kun 2 mål fra Ronaldo i La Liga
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #12: 06 Maj 2014, 14:33 »

Barca fan er her lol haha


Courtious(staves)
Alba-Godin-Ramos-Alves
Iniesta-Toure(Busquest)-Angel De Maria
Messi-Ibra(Suarez)-Cristiano Ronaldo



Mærkelige:
Alves aka Banana

Han er verdens bedste højreback fordi at han er pisse god offensivt og er stadig god i det defensive. Han har reddet Barcas røv flere gange.

Busquest:
Selvom at Yaya er foran ham, så synes jeg at han er en pisse god defensiv midtbanespiller med kun hate. Han er klasse og jeg elsker ham.

Alba:

Kan ikke finde andre altanativer... desværre. Han er god men ikke den bedste og bør faktisk ikke være på dette hold. Men ingen andre alternativer, desværre.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #13: 06 Maj 2014, 16:00 »

Det tydeligt at se hvilke ligaer folk favoriserer igennem deres All Stars XI.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #14: 06 Maj 2014, 19:31 »

Thibaut Courtois

Philipp Lahm - Thiago Silva - Simon Kjær - Filipe Luís

Yaya Touré - Steven Gerrard

Gareth Bale - Luis Suárez - Cristiano Ronaldo

Zlatan Ibrahimović


Thibaut Courtois: Hvorfor ikke?

Philipp Lahm: Han er meget god.
Thiago Silva: En af verdens bedste.
Simon Kjær: Bedste forsvarsspiller i Ligue 1 denne sæson. Stærkt undervurderet efter hans landsholdspræstatio ner.
Filipe Luís: Ingen gode alternativer.

Yaya Touré: Meget god. En smule overvurderet dog. At folk til tider omtaler ham som defensiv midt er hul i hovedet. Folk der ser City spille, vil vide at manden er ekstrem offensiv, og ofte er på linje med angriberen når City angriber. Det er imponerende at han har lavet så mange mål, men det er ikke nogen vanvittig præstation, og han har ikke været bedre end Luis Suárez.
Steven Gerrard: Sæsonens bedste playmaker. Pirlo, Xavi, Iniesta osv. De når ham ikke til sokkeholderne i 2013/14 sæsonen.

Gareth Bale: Er bedst når Ronaldo ikke er på banen. Er dog også god med.
Luis Suárez: Premier League's bedste spiller, uden tvivl. Han skal selvfølgelig på holdet.
Cristiano Ronaldo: Verdens bedste. Præsterer både mod gode og dårlige hold hver gang, modsat spillere som Messi og Suárez.

Zlatan Ibrahimović: Man må nyde ham, for han er snart væk. Gammel men god.

Boblere: Ingen.
Logged

Liverpool F.C

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010