home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Lance Armstrong vinder Touren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Lance Armstrong vinder Touren  (Læst 22146 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #15: 30 Jun 2009, 13:37 »

Mange ha tidligere lavet fantastiske resultater i den alder - i Tour sammenhæng kan man jo bare nævne Joop Zoetemelk. Men siden Lance var hel ung har han trænet i en ualmindelig grad, hvilket som sagt må tærrer på kroppen. Og ja, han kan have haft godt af at "slappe af" i tre år - men samtidig kan det jo også være gået den anden vej. Som hvis du spiller fodbold, og bliver skadet kan du ofte spille kampen ud men dagen efter gør det forfærdeligt ondt.

Men uanset hvad vi siger, er det jo kun Lance selv der kan afgøre det. Det bliver spændende at følge ham, og resten af feltet. Jeg glæder mig i hvert fald!

Jeg kender intet til hans træningsmængde etc., men han var vel reelt kun i topform en gang om året, og det var til Touren. Derfor kunne man måske også argumentere for at "slitagen" kan være begrænset, eftersom hans intensive træning ligger/lå på en begrænset del af året. Han har ihvertfald haft muligheden for at give kroppen nogle pauser løbende. Om han så har gjort det, ved jeg ikke.
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #16: 30 Jun 2009, 17:34 »

Lance plejede jo i foråret og tage ned og træne på ruterne til Touren, mens alle andre kørt alle mulige andre løb, han og manageren vidste præcist, hvor og hvornår de skulle ramme de andre på stigningerne, hvor vinden ville komme fra og hvordan løbet skulle køres perfekt.

Godt at se noget debat i tråden, og tak for de flotte ord om 'artiklen'.
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #17: 04 Jul 2009, 00:37 »

Da jeg hørte at Lance ville gøre comeback i touren blev jeg dybt skuffet. Manden er min store helt, han er den ultimative tour de france rytter. Men med den pause han havde, og hans stigende alder, havde jeg ikke regnet med at han ville opnå noget. Jeg frygtede at han ville ende på en dårlig placering, og nærmest tilsmudse sit image som den ubestridte Tour konge. Men man kender jo Armstrong. Vi kender hans ambitioner, vi ved at han aldrig vil stille sig tilfreds med en sekundær placering. Den mand har noget magisk over sig, en fantastisk karisma! Jeg synes touren har mistet sin underholdningsværdi, men med Lance tilbage er jeg klar til at heppe og heppe. CSC siger mig ikke en skid, i Tour De France er der kun Lance..... 

Jeg håber han vinder. Jeg håber så inderligt at han vinder. Den ville gøre hans fantastisk tour historie endnu mere legendarisk. Jeg synes han har odds'ne imod sig, men hvem andre end Lance ville kunne sejre efter sådan en pause? Giroen er komplet ligegyldig...

Skulle han fejle bliver jeg knust. Jeg ville ikke kunne klare at se ham ryge helt ud, det ville gøre mig totalt depri! Det handler fandeme ikke om cykling mere, nu er det sgu spænding helt ude på stolekanten!

Btw. Nogen der ved hvornår han skal ud på ruten?
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #18: 04 Jul 2009, 00:41 »

Jeg synes også at det var åndssvagt i starten. Men kan godt forstå at han får lyst til det igen. Og man kan jo heldigvis ikke sige at det er fordi han vil have penge for han tjener ingenting. Held og lykke Lance, men håber ikke at du vinder Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

United-styrer
Gæst
 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #19: 04 Jul 2009, 10:32 »

Btw. Nogen der ved hvornår han skal ud på ruten?

Allerede klokken 16.17.
Logged

spørgefuglen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #20: 04 Jul 2009, 10:53 »

Han var ordenlig syg dengang. Nu er Riise der har det beste doping. Wink
Logged

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #21: 04 Jul 2009, 18:33 »

Armstrong ser ud til at have kørt en fin enkeltstart. Det ser faktisk fornuftigt ud, selvom det kunne have været meget bedre. Det ser ud til at kunne række til en placering omkring nr 10. Man har set ham meget bedre, håber han bevist har holdt lidt igen for at kunne overraske, og owne dem alle i bjergene  Thumbs Up. Det ville være atypisk i et løb der handler om den bedste tid, men vil ikke godtage at Armstrong ikke er bedst. Det er ikke muligt  Wink
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #22: 24 Jul 2009, 12:32 »

Nu har jeg personligt ikke set nogle minutters bjerg-tour-de-france i år, hvorfor jeg ikke skal kunne sige noget om det, men med Contador i sin sublime klasse og Armstrong på podiet, kan jeg ikke tillade mig at være skuffet med hans præstation. Nummer 3, har domineret løbet - på papiret - ganske meget og er med igen næste år, hvilket jeg dog ikke havde regnet med. Bliver spændende at se, hvem de får med til RadioShack eller hvad det skulle hedde. Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #23: 24 Jul 2009, 12:34 »

Armstrong ryger jo alligevel af podiet på Mount Ventoux. Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #24: 24 Jul 2009, 12:37 »

Nu har jeg personligt ikke set nogle minutters bjerg-tour-de-france i år, hvorfor jeg ikke skal kunne sige noget om det, men med Contador i sin sublime klasse og Armstrong på podiet, kan jeg ikke tillade mig at være skuffet med hans præstation. Nummer 3, har domineret løbet - på papiret - ganske meget og er med igen næste år, hvilket jeg dog ikke havde regnet med. Bliver spændende at se, hvem de får med til RadioShack eller hvad det skulle hedde. Smiley

Velkommen tilbage homie!

Kan dog sige at han på ingen måder har domineret løbet. Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #25: 24 Jul 2009, 12:46 »

Nej nej, I know, men han har da ligget nummer 2 over længere tid, og været 2 sek fra førstepladsen, så helt passiv har han ikke været. (;
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #26: 24 Jul 2009, 12:48 »

Nej nej, I know, men han har da ligget nummer 2 over længere tid, og været 2 sek fra førstepladsen, så helt passiv har han ikke været. (;

Han har jo overhovedet ikke kunne følge med, og lever lidt på sine enkeltstarter og det faktum at han kom med i den første del af feltet, da det skiltes på et tidspunkt! Opstemt
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #27: 24 Jul 2009, 12:52 »

Hey hey hey, skru ned for charmen Johnny Bravo og lad mig lige få en chance!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #28: 25 Jul 2009, 23:55 »

Armstrong ryger jo alligevel af podiet på Mount Ventoux. Smiley
Det gjorde han så overhovedet ikke, Lance så ud til at have skræmmende meget overskud, men alligevel, har man jo set det.
Konklusionen på denne Tour er, at efter man havde set at Lance ikke var den gamle Lance, kan man ikke tillade sig at være skuffet over en tredjeplads, bag verdens uden tvivl skarpeste rytter og så Andy Schleck der har vist sig bragende godt kørende. Flot han holder så mange bag sig og stadig viser sig som en fremragende cykelrytter.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #29: 26 Jul 2009, 00:02 »

Jajo, vinden forærede ham en podieplads - bogstaveligt talt Wink Både i dag reddede det hans røv, og da han scorede 41 sekunder reddede det hans røv. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010