home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 894 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  LAges cykelodds
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: LAges cykelodds  (Læst 7120 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
LAges cykelodds
« : 13 Jun 2009, 00:08 »

LAGES CYKELODDS

Tja, hvorfor ikke gå i de andre oddsblogges spor og lave en blog selv? Rullende Øjne Forskellen på de andre og denne er blot, at det i denne blog kun er tilladt for mig at spille på den smukke cykelsport.

Har konto hos følgende bookmakere:
Bet24
Centrebet
Unibet
BetSafe
Boylesports

Dette vil sandsynligvis blive udvidet, når vi nærmer os Tour'en, hvor jeg har planlagt at gå oddsamok.



IGANGVÆRENDE VÆDDEMÅL
85 kr. - Tour de France, 1. etape - 4/7 16:00 - Både Cadel Evans og Alberto Contador i top 5 1,65 @ Unibet
75 kr. - Tour de France - 26/7 17:30 - Mark Cavendish vinder pointtrøjen 2,00 @ Boylesports

AFSLUTTEDE VÆDDEMÅL
60 kr. - Tour de Suisse, 4. etape - 16/6 12:55 - Mark Cavendish - Oscar Freire 1 1,80 @ Unibet (105-90)
100 kr. - Tour de Suisse, prolog - 13/6 15:00 - Thor Hushovd - Fabian Cancellara 2 1,50 @ Centrebet (13-1)
100 kr. - Tour de Suisse, prolog - 13/6 15:00 - Thor Hushovd - Tony Martin 2 1,85 @ BetSafe (13-5)



REGNSKAB
Nettogevinst: 75,-


Hvis I andre har spilforslag eller spørgsmål generelt til cykling eller bare denne blog, så kom endelig med dem her i tråden, så vi kan få en diskussion i gang.
« Seneste Redigering: 23 Jun 2009, 17:33 af LAge » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #1: 13 Jun 2009, 00:10 »

Mit første spil er til prologen i Schweiz:

Thor Hushovd - Fabian Cancellara 2 1,50 @ Centrebet
Fabian Cancellara er eftersigende ved at være i form igen efter et turbulent og skuffende år med skader. Han tager til hjemlandets største etapeløb med kun én sejr, og det var netop på en prolog i Tour of California på knap fire kilometer, han triumferede. På prologen slog han desuden netop Thor Hushovd, der placerede sig som nr. 5.

Ruten i morgen er ikke kuperet, og den er for det meste uden de sværeste kurver, hvorfor den netop passer til Hushovd og Cancellara - sidstnævnte kan dog køre på udfordrende tidskørsler ligeså. Dagens prolog er lige knap otte kilometer lang, og det er her, Thor Hushovd burde stå af i forhold til Cancellara. Thor Hushovd, der normalt er sprinter, burde simpelthen ikke kunne holde sit tempo på otte kilometer. Hvis han skal gøre sig forhåbninger om noget, skal der lige kappes et par kilometer af etapen i morgen. Mens Hushovd ikke kan lide længere distancer, bliver Cancellara bedre, hvis han får længere tid til at udbygge sin hurtigere fart til konkurrenternes.

Opsummeret: etapen er formentlig for lang til Thor Hushovd, mens Cancellara også sagtens kan slå Hushovd, hvis ruten, som i Tour of California, var på fire kilometer. Derfor burde denne være lige til højrebenet for Cancellara, der udover at være bedre end nordmanden, også må være super motiveret på at vise hjemmepublikummet, at han stadig er verdens bedste cykelrytter på disciplinen mod uret selv efter en skuffende sæson.

Indskud: 100 kr.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 01:46 af LAge » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #2: 13 Jun 2009, 00:13 »

Hvad er dit indskud?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #3: 13 Jun 2009, 00:18 »

Hvad er dit indskud?
Det nåede jeg lige at redigere, inden du skrev din besked - beklager. Som du kan se nu, er det 100 kr. Thumbs Up
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

korzika
Gæst
 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #4: 13 Jun 2009, 00:21 »

Hey!

Syntes det er lækkert, at du giver detaljerede beskrivelser af dine odds.

Jeg følger ikke særlig meget med i cykelsport kun de store etapeløb, så det er meget informativt!

Det ville være lækkert, hvis du fortsatte på den måde. (:
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #5: 13 Jun 2009, 00:38 »

Har du et startbeløb eller bruger du bare dine nuværende penge på diverse sider?
Har du nogle regler angående minimumsodds og minimumsindskud?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #6: 13 Jun 2009, 00:45 »

Har du et startbeløb eller bruger du bare dine nuværende penge på diverse sider?
Har du nogle regler angående minimumsodds og minimumsindskud?
Jeg har intet startbeløb, men jeg vil løbende holde regnskab med indskud og eventuel gevinst. Jeg har jo ikke noget reelt mål for denne blog udover blot at skabe overskud, hvorfor et startbeløb ikke er nødvendigt.

Jeg har én regel mht. spillene: de skal indholde en betvalue på 100 % eller derover. Jeg placerer indskud efter, hvor godt jeg vurderer, bettet er. Så derfor har jeg hverken nogen regler for minimums- eller maksimumsindskud.

Håber, I vil følge bloggen. Og tak for rosen, Korzika!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

søgaard
Gæst
 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #7: 13 Jun 2009, 00:51 »

Jeg har intet startbeløb, men jeg vil løbende holde regnskab med indskud og eventuel gevinst. Jeg har jo ikke noget reelt mål for denne blog udover blot at skabe overskud, hvorfor et startbeløb ikke er nødvendigt.

Jeg har én regel mht. spillene: de skal indholde en betvalue på 100 % eller derover. Jeg placerer indskud efter, hvor godt jeg vurderer, bettet er. Så derfor har jeg hverken nogen regler for minimums- eller maksimumsindskud.

Håber, I vil følge bloggen. Og tak for rosen, Korzika!
Okay Smiley Nu har jeg i flere af disse blogge nemlig set, at de minimum skulle være oppe omkring 2.00, hvilket i mine øjne er en forkert måde at blogge på, da det kan give underlige odds, som man ikke ville lave, hvis man ikke havde bloggen igang. Selv oddser jeg selv kun på "sikre odds" eller nogle, hvor oddsene er rigtige gode i forhold til chancen for at vinde derpå.

Men glæder mig til at se, om du taber eller vinder alle pengene på Contador eller Evans til Touren Wink
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #8: 13 Jun 2009, 00:55 »

Det andet spil følger hermed, og igen er det prologen i Schweiz, der er i spil:

Thor Hushovd - Tony Martin 2 1,85 @ BetSafe
Mærkeligt odds hos skandinaviske BetSafe. BetSafe kopierer normalt cykelodds fra andre sider, hvorfor de ikke plejer at være interessante at spille ved på cykling. I dag er det dog en helt anden sag. Unibet har oprindeligt denne duel, hvor de tilbyder odds 1,60 på Tony Martin. BetSafe ville det dog anderledes.

Som sagt i den første analyse med Hushovd, er ruten, efter min bedste overbevisning, for lang til, at nordmanden kan gøre sig nogen forhåbninger om en sejr.

Tony Martin har faktisk for ikke alt for længe siden vundet en tidskørsel i Critérium International. Tidskørsel var på 8,3 kilometer, og dagens er på knap otte kilometer, hvorfor han helt sikkert har bevist sit værd på korte tidskørsler. Han er da også andenstørste favorit til at tage etapesejren for dagens prolog lige efter Cancellara.

Jeg tør dog ikke at smide mere end 100 kr., da jeg allerede har et spil imod Hushovd, og hvis han mod forventningerne skulle overraske, vil jeg ikke brænde fingrene.

Indskud: 100 kr.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #9: 13 Jun 2009, 01:44 »

Det tredje spil er et spil, jeg godt nok har sat for et stykke tid siden, men oddset er stadigvæk det samme. Det er et langtidsvæddemål til årets Tour de France:

Vinder af den grønne pointtrøje: Mark Cavendish 2,00 @ Boylesports
Den mand er et monster uden videre, når det gælder kampen om sejren ved målstregen. Han går ind til Tour'en uden at have gennemført det endnu. Britten har dog udtalt, at i år skal være året, hvor han vil deltage i ceremonien i Paris' centrum. Han udtaler endvidere også, at bjergkørsel ikke slider så meget på ham, som det har gjort tidligere. Dette vidner også på, at den unge supersprinter ikke blot har udviklet hurtigheden med også udholdenheden, hvilket han også viste, da han vandt det 300 kilometer lange enddagsløb Milano Sanremo.

Hvis han gennemfører Tour'en, som noget tyder på, han gør, må den grønne trøje også være inden for rækkevidde. Til trods for, at han har udtalt, at han er ligeglad med den grønne pointtrøje, og at han ikke vil deltage i de indlagte mellemspurter, skraver han formentlig tilstrækkeligt med point sammen på etapeafslutningerne . Derudover har han også altid et trofast hold, der er klar til at køre ham frem i spurterne i et såkaldt "tog", hvilket man tydeligt så i sidste års udgave af Tour de France og også i årets Giro d'Italia til trods for, at Team Columbia High Road også have klassementsfolk at tænke på.

Indskud: 75 kr.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 01:46 af LAge » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #10: 13 Jun 2009, 02:32 »

Puha, jeg syntes godt nok de med Thor er risikable. I '06 vandt han trods alt TdF prologen, og vi er ikke alt for mange dage fra han for alvor skal til at brillere. Cance derimod, han har måske tabt lidt vægt og sådan - manden ville jo gøre i bjerge (:O)

Men det bliver sjovt at høre om dine odds - og grundene til disse!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Bimmand
Gæst
 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #11: 13 Jun 2009, 10:39 »

TIL LAGE :

Hvordan er i Etapen idag i DL ?

Hvem tror du kommer først af  Contendor VS Gessink og Evans VS Valverde
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #12: 13 Jun 2009, 11:41 »

TIL LAGE :

Hvordan er i Etapen idag i DL ?

Hvem tror du kommer først af  Contendor VS Gessink og Evans VS Valverde


Vi så i går, hvordan Contador viste overskud ved at angribe op ad den hårde stigning mod mål, hvor han flere gange angreb. Det tror jeg også, vi ser i dag, hvor stigningen op til mål godt nok ikke er lige så stejl som gårsdagens. Valverde placerede sig lige bag Evans i går, og det virkede som om, han bare ville i mål sammen med ham og Contador for at beholde den gule trøje. Det kunne godt tænkes, at spanieren igen bare vil følge med sine to største konkurrenter, Evans og Contador. Da der ikke uddeles bonussekunder, kan Valverde være ligeglad med at vinde, så længe han bare beholder førertrøjen ved at følge de to andre.

Det andet spil følger hermed, og igen er det prologen i Schweiz, der er i spil:

Thor Hushovd - Tony Martin 2 1,85 @ BetSafe
Mærkeligt odds hos skandinaviske BetSafe. BetSafe kopierer normalt cykelodds fra andre sider, hvorfor de ikke plejer at være interessante at spille ved på cykling. I dag er det dog en helt anden sag. Unibet har oprindeligt denne duel, hvor de tilbyder odds 1,60 på Tony Martin. BetSafe ville det dog anderledes.

Som sagt i den første analyse med Hushovd, er ruten, efter min bedste overbevisning, for lang til, at nordmanden kan gøre sig nogen forhåbninger om en sejr.

Tony Martin har faktisk for ikke alt for længe siden vundet en tidskørsel i Critérium International. Tidskørsel var på 8,3 kilometer, og dagens er på knap otte kilometer, hvorfor han helt sikkert har bevist sit værd på korte tidskørsler. Han er da også andenstørste favorit til at tage etapesejren for dagens prolog lige efter Cancellara.

Jeg tør dog ikke at smide mere end 100 kr., da jeg allerede har et spil imod Hushovd, og hvis han mod forventningerne skulle overraske, vil jeg ikke brænde fingrene.

Indskud: 100 kr.
Oddset er nede i 1,45 for Tony Martin nu... Peace
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 11:50 af LAge » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Bimmand
Gæst
 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #13: 13 Jun 2009, 11:45 »

Tak.

Har desuden spillet Contendore  kommer før Gessink.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LAges cykelodds
« Svar #14: 14 Jun 2009, 01:25 »

Dagens prolog:
1. SUI CANCELLARA Fabian SAX 09'21" 40
2. CZE KREUZIGER Roman LIQ 19" 25
3. GER KLÖDEN Andreas AST 22" 15
4. USA HINCAPIE George THR 24" 10
5. GER MARTIN Tony THR 31" 5
6. LUX KIRCHEN Kim THR 31" 3
7. BEL MONFORT Maxime THR 32" 2
8. GER HAUSSLER Heinrich CTT 34" 1
9. NED BOOM Lars RAB 34" 0
10. POR COSTA Rui Alberto Faria GCE 35" 0
11. SWE LARSSON Gustav Erik SAX 35" 0
12. ESP BARREDO LLAMAZALES Carlos QST 38" 0
13. NOR HUSHOVD Thor CTT 38" 0
14. SUI WYSS Marcel CTT 38" 0
15. ESP IRIZAR ARANBURU Markel EUS 38" 0


100 kr. - Tour de Suisse, prolog - 13/6 15:00 - Thor Hushovd - Fabian Cancellara 2 1,50 @ Centrebet (13-1)
100 kr. - Tour de Suisse, prolog - 13/6 15:00 - Thor Hushovd - Tony Martin 2 1,85 @ BetSafe (13-5)
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010