home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 50319 gange)
LFCogBIF
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #30: 26 Okt 2012, 14:28 »

@LFCogBIF

Haha, den er jeg heller ikke stolt af må jeg sige..
Citat
Kan jeg godt forstå du ikke er. Wink
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #31: 26 Okt 2012, 16:00 »

Haha!
Men mindre godt går det dog i ligaen.... Desværre formår mit hold ikke at holde niveauet igennem flere kampe.
http://gyazo.com/8cfed36a20ad59001e6b0c2cae1b5273
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #32: 09 Nov 2012, 15:59 »

nogen der spiller med Ajax?
Logged


RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #33: 10 Nov 2012, 10:13 »

Har sat den lidt til side, men overvejer at starte igen Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #34: 10 Nov 2012, 10:20 »

Super, jeg er hvertfald igang !
Logged


Martin_T
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #35: 12 Nov 2012, 14:51 »

Er igang med Ajax. Har lige vundet mesterskabet i første sæson. I EL røg jeg i kvartfinalen til Tottenham. Har lavet mange skandinaviske indkøb. Synes det tegner godt for fremtiden og mit mål om at vinde CL inden for 5 år! Smiley
Logged

haaaps
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #36: 13 Nov 2012, 17:06 »

Jeg har lige erhvervet mig spillet, og som det første save lægger jeg ud med AJAX  Smiley

Succes kriterierne er: Vinde Champions League på 3-5 år
                             : At blive top 2 i ligaen alle år

Måden det skal ske på er via sprudlende angrebsfodbold, prøve at holde fast på Én stamme gode spillere, og fornuftigte transfer med Danske og central afrikanske talenter i fokus

Skriver en update når jeg har startet spillet op  Wink
Logged

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #37: 15 Nov 2012, 12:01 »

Jeg spiller også med Ajax, er rigtig glad for at spille med ajax især fordi man kan få lov til at udvikle og bruge nogle danske spillere - og havde et rigtig fedt spil med ajax i 12...MEEEN jeg kan slet ikke få det til at spille ordentligt i 13.

Har købt Okore, Drenthe og Sviatschenko som nævneværdige spillere til førsteholdet. Jeg kan slet ikke få angriberne (Siem de Jong og Kolbeinson (stav) til at spille ordentligt). Jeg kører en 4-1-3-1-1 taktik og det har virket for mig i 11 og 12, men kan slet ikke få det til at virke i 13 - er godt nok gået videre i CL men ligger nr. 9 i Ligaen i Februar  Ubeslutsom Vil prøve at spille sæsonen færdig og se om jeg gør det lidt bedre eller om jeg bliver fyret.  crazy

Kommer lige med en update når jeg er kommet så langt Wink
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #38: 27 Nov 2012, 11:03 »

Hvor mange spiller med Ajax nu?

Jeg har netop startet mit første reelle FM13 spil op, og det bliver med danskerklubben Ajax. Jeg har store forventninger til hvordan det skal gå, og jeg håber på at hive ligaen hjem hver eneste sæson. Jeg forventer en hård konkurrence fra de øvrige klubber i landet, men jeg tror på at Ajax store talentmasse kan føre holdet virkelig langt frem - også gerne i Europa.

Jeg vil forsøge at købe spillere efter hvad jeg lyster, og ikke sætte lænker på mig selv. Jeg plejer dog oftest at holde det ungt, og det tror jeg også det ender med i dette spil. Hvem jeg vil hente ved jeg ikke helt endnu, men har allerede tanker på Nem og Okore - men nu må vi se!
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #39: 27 Nov 2012, 12:35 »

Jeg spiller også lidt med Ajax, jeg syntes dog at jeg har utrolig svært ved at få det til at hænge sammen. Ligger vidst kun omkring en 4-5 plads i December, og er røget ud af CL. Har efterhånden prøvet en del forskellige taktikker, og opstillinger. Det virker bare ikke som om, at det vil lykkedes. Holder det dog kørende lidt endnu, og ser hvordan det ender  crazy
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #40: 27 Nov 2012, 13:39 »

Jeg spiller med ajax, og har gang i en forrygende karriere! Første sæson vandt jeg ligaen i tæt kamp med den endelige to'er og tre'er, mens jeg vandt super cuppen samt pokalen men desværre røg ud lige efter gruppespillet til barca.
Halvvejs gennem indeværende sæson hedder det på ny super cup-vinder, ligesom jeg fører ligaen med ni point og er klar til semifinalen i pokalen. I cl er jeg endnu en gang videre fra gruppespillet, og den kommende modstander, i form af juventus, lover godt for et par spændende kampe.

Jeg spiller en 4-2-3-1 formation, med almindelige kanter, en offensiv midtbane, en fremskudt angriber, en central midtbane ved siden af en bolderobrende, wingbacks til at støtte midtbanen samt tilpassede midterforsvarer, og jeg er godt tilfreds! Aldrig har jeg haft så stor success med pasningsspil og skud på mål, så jeg tror, jeg bliver hængende ved dette spil i en rum tid!


God vind til jer andre også!
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #41: 27 Nov 2012, 14:21 »

Jeg har indtil videre lavet følgende handler:

UD:
Sulejmani, 45 millioner
Lejet en masse ungdomsspillere ud

IND:
Okore, 12 millioner
Cornelius, 20 millioner
Helenius, 20 millioner

Jeg vil forsøge at spille en 4-4-2 formation med en diamant på midten. Jeg glæder mig til at se om det fungerer! Jeg vil forsøge at have så mange danskere i startopstillingen som muligt!

Har forsøgt mig rigtig meget med at hente Rønnow til klubben, men det er bare som om Horsens ikke vil af med ham! Det er heller ikke nødvendigt med en målmand - men jeg kigger lidt på markedet efter nye stjerneskud til klubben. Jeg håber de tre indkøbte spillere kan udvikle sig meget og måske blive solgt for rigtig mange millioner ude i fremtiden! Cornelius har jeg kæmpe forventninger til!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #42: 27 Nov 2012, 17:08 »

Jeg er nu så småt ved udgangen af første transfervindue, hvor jeg også valgte at lande Ademilson.

Jeg har spillet Super Cup-kampen mod PSV, hvor jeg ret ufortjent forlod banen efter forlænget spilletid med et nederlag på 3-2. Det var surt, men gav mig blod på tanden til at forbedre mig meget med min taktik. Det har jeg så gjort!

Indtil videre er der spillet 4 kampe i ligaen, to af dem mod PSV på udebane og Feyenoord hjemme. Alle kampe er vundet indtil videre, og der er ikke lukket et eneste mål ind. Første kamp i sæsonen var mod PSV, hvor jeg vandt 1-0 og siden er de tre efterfølgende kampe endt med 2-0 sejre.

Jeg kører et rotationsprincip, men Eriksen (lige forlænget til 2017), Okore og Alderweireld og Siem De Jong er rimelig faste på holdkortet. ;-)

Derudover er jeg endt i CHL-gruppen med: Barcelona, Zilina og Benfica.
« Seneste Redigering: 27 Nov 2012, 17:13 af Cesc » Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #43: 28 Nov 2012, 13:25 »

Jeg spiller også med Ajax, og jeg må sige at det går rigtig godt.
Jeg er lige trådt ind i december og efter 16 spillede kampe ligger jeg nummer 1 med 5 point foran Groningen som er nummer 2.
I CL var jeg i gruppe med Barca, Dortmund og Braga, men utroligt nok lykkedes det mig at få en flot andenplads med 12 point ud af 6 kampe, hvor jeg i sidste kamp slog Dortmund med 3-2 på Dortmunds hjemmebane.

Okore er IMO et must-buy. Han er pt. den spiller med det højeste gnm. pr. kamp på mit hold med hele 7.75!

Mit eneste problem er bare, at mine angribere ikke scorer nok. Jeg spiller med sigdorsson på toppen, som skarpretter og så har jeg lejet John Guidetti fra City, men de scorer slet ikke nok, men så er det heldigt at alle mine andre spillere hjælper til med scoringerne. Tror jeg prøver at lave dem til fremskudt angriber og så må vi se hvordan det går Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #44: 28 Nov 2012, 17:33 »

Mit eneste problem er bare, at mine angribere ikke scorer nok. Jeg spiller med sigdorsson på toppen, som skarpretter og så har jeg lejet John Guidetti fra City, men de scorer slet ikke nok, men så er det heldigt at alle mine andre spillere hjælper til med scoringerne. Tror jeg prøver at lave dem til fremskudt angriber og så må vi se hvordan det går Smiley

For mig bomber, eller rettere, bombede, eftersom han lige er blevet solgt for over 100 mio, Siem som fremskudt angriber! Det samme gør sig gældende for mine to andre angribere. Cornelius er blevet kørt i stilling som afløser, og sluttede sæsonen med 11 træffere i 15 startere. Desværre for mig, har sigdorsson været utroligt skadesplaget i denne sæson, og overvejer derfor at hente carlos fierro ind Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010