home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Økonomi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Økonomi  (Læst 714 gange)
sauron
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Økonomi
« : 24 Nov 2012, 12:37 »

Hey

Netop rykket op med LFA fra 2. til 1. division i første sæson.
Klubben har hele s1 haft en møg okonomi - jeg har ikke købt en eneste spiller - men hentet et par gamle på fri transfer.
Selv nu hvor jeg er rykket op, er det ikke mulgit at vride en enkelt krone mere ud af bestyrelsen :-)

Advices ?
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Økonomi
« Svar #1: 24 Nov 2012, 12:53 »

Mit bud må være at du skal have dig lidt mere tålmodighed. Det er jo ikke sådan at klubben får flere penge med det samme, bare fordi de ligger i 1. division. Det er jo også meget realistisk at en oprykker klub i 1. Division stadig ikke har penge til transfers, og jeg tror ikke at transfers er noget man rigtigt arbejde med i bunden af 1. division i Danmark.

Det vigtigste er i første omgang at du holder dig i første division, og holder den trup du har og supplere med et par spillere mere på fri transfer, og eventuelt låner dig til et par spillere fra den nederste del af superligaen og på den måde forstærker din trup.

Du vil selvfølgelig have lidt flere penge i budgettet, men jeg tror ikke det er meget du vil få. Men overlever du i 1. division, vil du med tiden kunne skabe en bedre økonomi. Eventuelt ved udvikling af et par spillere til superligaklubberne, så vil du kunne skabe dig lidt bedre økonomi på den måde. Det handler om at holde dit koncept, og forstærke de 2-3 svageste positioner hvert år og så have små forbedringer løbende. Overlevelse må være målet!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Økonomi
« Svar #2: 24 Nov 2012, 13:03 »

Jeg ville som 1 divisionsklub udelukkende gå efter at bygge mit hold op af unge talenter, som du henter på fritransfer (Der er mange at hente allerede efter første sæson). Sørg for deres potentiale overstiger dine nuværende spillere, da du højst sandsynligt har elendige scouts, hvis overhovedet nogen.

Disse unge talenter, er dem der skal sikre en solid økonomi i fremtiden. Brug dem, selvom de ikke er de bedste, det bliver de hurtigt.



Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010