home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 927 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [6] FC Fredericia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [6] FC Fredericia  (Læst 10448 gange)
Dida
Gæst
 
[6] FC Fredericia
« : 12 Aug 2013, 20:10 »

« Seneste Redigering: 16 Aug 2013, 11:40 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Fredericia
« Svar #1: 12 Aug 2013, 20:10 »



Thomasberg fyret i Fredericia - 06l06l2012
1. divisionsklubben FC Fredericia har fyret cheftræner Thomas Thomasberg. Ukendt manager ved navn Henrik Jørgensen tager over.

FC Fredericia har med øjeblikkelig virkning valgt at fristille deres Cheftræner, Thomas Thomasberg, efter en skuffende sæson, hvor det blot blev til en skuffende syvendeplads. Thomasberg overtog Fredericia tilbage i år 2010, efter en god
periode i FC Hjørring.

- Vi har været meget galde for den periode, hvor vi har haft Thomas Thomasberg. Han har arbejdet forbilledligt og er en fantastisk person. Han har arbejdet stenhårdt for at opnå succes for FC Fredericia, men det er desværre ikke lykkedes, hvorfor vi i dag har besluttet at stoppe samarbejdet, siger direktør Stig Pedersen til klubbens hjemmeside.

Udover fyringen af Thomas Thomasberg, kunne FC Fredericia også præsentere deres nye styrmand. Navnet på den nye cheftræner er Henrik Jørgensen. Jørgensen er blot 35 år gammel, og er derfor en særdeles ung manager. Jørgensen har ikke tidligere stået i spidsen for noget fodboldhold, og det er derfor et stort sats FC Fredericia har valgt at tage.

- Jeg er meget beæret over at få chancen som cheftræner for FC Fredericia. Jeg har altid drømt om at blive fodboldtræner, og nu får jeg så endelig muligheden. Jeg har et hav af idéer og taktiske grundtanker, som jeg glæder mig til at føre ud i verden med FC Fredericia. Jeg forventer ikke 100% tiltro fra klubbens fans fra dag et, men jeg håber jeg i løbet af min tid i klubben kan vinde en smule tillid hos klubbens mange supportere, fortæller Henrik Jørgensen.

Henrik Jørgensen har indtil videre skrevet under på en etårig kontrakt, som gælder frem til sommeren 2013. Det er dermed op til Jørgensen og hans præstationer, om den kontrakt skal forlænges.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #2: 12 Aug 2013, 20:13 »

Wuuuhuuu mit lokale hold.. Det skal jeg klart følge med i...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dida
Gæst
 
Sv: FC Fredericia
« Svar #3: 12 Aug 2013, 22:16 »

Fedt Wester, og dejligt du følger med Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FC Fredericia
« Svar #4: 12 Aug 2013, 22:27 »

Lækkert du er tilbage på blogscenen. Det ligner jo sig selv, specielt layoutet. Dog en lidt kedelig titel synes jeg, men fuck det. Glæder mig til at se hvad du finder på! Wink
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #5: 12 Aug 2013, 22:58 »

Sådan, stærkt man! jeg følger helt klart en blog med det lokale hold, dem er der simpelthen ikke nok der spiller med Opstemt
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Fredericia
« Svar #6: 13 Aug 2013, 12:16 »

Lækkert du er tilbage på blogscenen. Det ligner jo sig selv, specielt layoutet. Dog en lidt kedelig titel synes jeg, men fuck det. Glæder mig til at se hvad du finder på! Wink
Tak, og godt du følger med Smiley
Sådan, stærkt man! jeg følger helt klart en blog med det lokale hold, dem er der simpelthen ikke nok der spiller med Opstemt
Godt du følger, og fedt med endnu en der kender holdet Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Fredericia
« Svar #7: 13 Aug 2013, 14:59 »



Kasper Fisker skifter til Fredericia - 08l07l2012
24-årige Kasper Fisker, skrev i dag under på en toårig kontrakt med FC Fredericia, som binder ham til klubben frem til sommeren 2014.

Henrik Jørgensen kunne i dag præsentere sin første handel som manager for FC Fredericia, men forhåbentligt ikke den
sidste. Navnet på den nye Fredericia-spiller er Kasper Fisker. Fisker er blevet hentet i Hobro, hvor han har været sat til salg i en længere periode.

Kasper Fisker er født og opvokset i Randers, og derfor var det naturligvis også nærliggende for Fisker at starte sin fodboldkarriere hos Randers FC. I Randers blev det blot til en enkelt sæson og en enkelt Superligakamp, inden han tog skiftet til Skive i 1. Division. I Skive blev det til to sæsoner, men ikke så meget som en eneste kamp. Derfor tog den unge kronjyde skiftet fra Skive til Hobro. I Hobro blev han straks værdsat, og i løbet af sine fire sæsoner i klubben, blev det til hele 82 kampe. Nu har Fisker så taget skiftet syd på, hvor Fredericia har tilbudt ham en kontrakt.

- Jeg er meget glad for at komme til FC Fredericia. Fredericia er helt klart et skridt i den rigtige retning for mig. Forhåbentligt kommer jeg til at få massere af spilletid i klubben, men jeg er også godt klar over, at jeg kommer til at skulle kæmpe for pladsen, udtaler Kasper Fisker.

Kasper Fisker var bestemt ikke helt gratis, og FC Fredericia måtte smide hele 100.000 kroner for at købe Fisker fri fra Hobro. Fisker har som sagt skrevet under på en toårig kontrakt, hvor han får hele 5.500 kroner om ugen.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [2] FC Fredericia
« Svar #8: 13 Aug 2013, 21:16 »

Har opdateret det første indlæg, hvor der blandt andet er kommet SS af hele truppen Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: [2] FC Fredericia
« Svar #9: 13 Aug 2013, 21:46 »

Har opdateret det første indlæg, hvor der blandt andet er kommet SS af hele truppen Smiley
Lækkert, så er det jo som det plejer at være med dine blogs. Wink
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] FC Fredericia
« Svar #10: 13 Aug 2013, 22:51 »

Pisse fedt, men i første indlæg hvor du har lavet indholdsfortegnelse og trup er der enkelte fejl, for det første forstår jeg ikke lige hvorfor der står FC Vestsjælland, det kan være med vilje, men så har jeg ikke lige forstået den Wink derudover hedder portugiseren Joao Costa og ikke Joan Costa og Morten Friis i stedet for Morgen Friis Smiley
Det var lige nogle fejl som jeg lagde mærke til, men det er småting som hurtigt kan blive rettet, ser frem til resultaterne, og en mulig oprykning, det bliver dog svært Opstemt
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: [2] FC Fredericia
« Svar #11: 13 Aug 2013, 23:02 »

derudover hedder portugiseren Joao Costa og ikke Joan Costa
Han hedder faktisk João Costa! Wink

Det med Vestsjælland gætter jeg på måske er fordi layoutet er copy paste fra hans tidligere FCV blog, så han har glemt at rette det? Smiley
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] FC Fredericia
« Svar #12: 14 Aug 2013, 11:58 »

Han hedder faktisk João Costa! Wink

Det med Vestsjælland gætter jeg på måske er fordi layoutet er copy paste fra hans tidligere FCV blog, så han har glemt at rette det? Smiley

Beklager, glemte lige at få bølgen med, men du har ret Wink
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [2] FC Fredericia
« Svar #13: 14 Aug 2013, 12:32 »

Lækkert, så er det jo som det plejer at være med dine blogs. Wink
Lige præcis Smiley
Pisse fedt, men i første indlæg hvor du har lavet indholdsfortegnelse og trup er der enkelte fejl, for det første forstår jeg ikke lige hvorfor der står FC Vestsjælland, det kan være med vilje, men så har jeg ikke lige forstået den Wink derudover hedder portugiseren Joao Costa og ikke Joan Costa og Morten Friis i stedet for Morgen Friis Smiley
Det var lige nogle fejl som jeg lagde mærke til, men det er småting som hurtigt kan blive rettet, ser frem til resultaterne, og en mulig oprykning, det bliver dog svært Opstemt
Han hedder faktisk João Costa! Wink

Det med Vestsjælland gætter jeg på måske er fordi layoutet er copy paste fra hans tidligere FCV blog, så han har glemt at rette det? Smiley
Beklager, glemte lige at få bølgen med, men du har ret Wink
beklager de dumme fejl, men indlæg et skulle være rettet nu Smiley
Logged

CEN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [2] FC Fredericia
« Svar #14: 14 Aug 2013, 13:11 »

Godt at se en FM-blog om FC Fredericia!

Undertegnede (Christian Ege Nielsen) og Martin Mikkelsen følger spændt med og regner naturligvis med spilletid i den virtuelle verden  Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010