home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Fællesspil - Novara
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fællesspil - Novara  (Læst 90352 gange)
Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #195: 26 Jul 2015, 18:00 »

Synes Mosti ser meget bedre ud Smiley

Jeg finder dem begge ganske spændende - de gør det pænt, når de får minutter på førsteholdet. Naturligt nok er de dominerende på u-holdene.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #196: 26 Jul 2015, 20:44 »


3# Titlen inden for rækkevidde

7 sæson v. Robinho4ever


Jeg vil starte med at runde de mindre flatterende ting, der er sket siden sidste opdatering. Vi skriver d. 6 marts og der er spillet 25 runder i Serie A, men mere om det senere. Kvartfinalen blev vores endestation i pokalturneringen, hvor Fiorentina med et mål - et selvmål - sent i kampen, sendte vores store talenter ud i mørket; næste gang jeg har spillet i hænde, vil jeg satse lidt mere på dén turnering.

Hvad så med Champions League? Jo, vi gik videre, som 2'er i puljen - Real Madrid var en for stor mundfuld, om end vi formåede at hive et ufortjent point i land på Bernabéu. I kan lige få det fulde overblik her:



Dermed var vi med i bowlen, da der skulle trækkes lod til den altid spændende knockout-fase; vi trak Atletico Madrid! Jeg var ganske fortrøstningsfuld inden de to opgør. Vi vandt da også 2-1 på hjemmebane og spillede en håndfuld fantastiske kampe op til returopgøret, men det var ikke nok, kan jeg lige så godt afsløre. Atletico Madrid bankede to hurtige mål ind, Guido Ruiz fik direkte rødt kort efter en halv time - det var det endelige kollaps. Vi tabte hele 6-0. Jeg er stadig flov over resultatet, men når jeg kigger tilbage, er jeg ganske tilfreds med vores præstation i Champions League, bare ikke måden vi røg ud på.

Serie A


Og nu til det store forkromede Serie A-overblik. I har nok allerede skimtet ned over stillingen - det går mildt sagt fremragende i Støvlelandet. Vi slog senest Inter 2-0 på udebane. Det er sådanne kampe, der vinder mesterskaber! Der er selvfølgelig 13 kampe tilbage, men vi fører altså ligaen med komfortable 12 point. Vi har Juventus hjemme i næste kamp, og kan i princippet tillade os at tabe den kamp, uden det er nødvendigt at ryste på hånden.



Topscorer

Moncini - 16 mål
Deveci - 12 mål
Trani - 8 mål



Assist

Moncini - 11 assist
Cagliano - 10 assist
Sturaro - 6 assist


Mål og oplæg er kun for ligaen og ikke alle turneringer. Det overblik får I i sidste opdatering. For lige at knytte et par kommentarer til tallene, så er Deveci en spændende spiller. Det er ærgerligt, at han ikke er italiener. Trani har været en del skadet i denne sæson og Deveci har hver gang vist sig, som en fremragende gardering for ham. Det vidner måltotalen også om. Cagliano dirigerede med det samme offensiven, da Bentivegna blev langtidsskadet - du havde alligevel ret med ham LP.

Transfers


Der blev også begået en handel og et salg i januar. Jeg valgte at afhænde Papadopoulos til fransk fodbold; Lens betalte 50 millioner kr. for ham. Det var en populær beslutning blandt fansene. Han ragede det ene kort efter det andet til sig, og præstationerne var mildt sagt elendige. Jeg hentede en "erstatning" for ham i Juventus til små 20 millioner kr. Byd velkommen til Capradossi:



Så vil jeg i gang med de sidste 13 kampe denne sæson. Det skal blive interessant, hvad det ender ud med.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2015, 20:58 af Robinho4ever » Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #197: 26 Jul 2015, 20:56 »

Som altid spændende, hvem er den sidste spiller du har købt der?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #198: 26 Jul 2015, 20:58 »

Som altid spændende, hvem er den sidste spiller du har købt der?

Det var en cliffhanger Wink

Jeg havde ikke lige spekuleret over, at hans navn ikke var med, da jeg klippede billedet, men der er tale om Capradossi fra Romas talentfabrik.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #199: 27 Jul 2015, 08:38 »

Det ser super godt ud Robinho! Virkelig flotte resultater! Skal vi virkelig tage mesterskabet denne sæson! Kunne være så fedt.

Fint salg af Papadopoulos og god erstatning du har fundet!

Jeg var også selv overrasket over Cagliano, håber og Herlev oplever hans lækre evner når han overtaget spillet! Smiley
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #200: 27 Jul 2015, 09:31 »


4# We are the champions

7 sæson v. Robinho4ever


Jeg havde proklameret, at jeg regnede med, at vi ville spille med om mesterskabet inden sæson blev skudt i gang. Jeg havde dog ikke min vildeste fantasi regnet med, at det ville ende ud i et overbevisende mesterskab, én tabt kamp, 99 point og 102 scoringer. Jeg er lidt paf!

Serie A




Sådan en sæson betyder også, at nogle af vores spillere har nappet lidt individuelle titler her sidst på sæsonen, ligesom vi - ikke overraskende - blev kåret til årets manager. Herudover blev Moncini og Cagliano også hædret med en pris hver og Trani fik prædikatet årets unge spiller. Desuden spillede tre af vores spillere sig ind på årets hold:



Mindeværdige kampe


Hvorfor ikke lige smide lidt links til de helt store resultater i Serie A i år. Jeg har udvalgt de kampe, som jeg mener er grunden til, at vi i sidste ende ender med at vinde Serie A. Jeg er ekstatisk over disse resultater:









Sæsonstatistik


Gennemsnitsbedømmel se

Moncini - 7.39
Trani - 7.34
Sturaro - 7.32



Topscorer

Moncini - 32 mål
Trani - 20 mål
Deveci - 15 mål



Assist

Moncini - 21 assist
Cagliano - 16 assist
Deveci - 11 assist


Vi fik ikke nogen gode talenter i denne omgang, hvorfor jeg mener, at du, Herlev, skal ud og handle talenter og selvfølgelig spillere, der kan blive ved med at forstærke og dygtiggøre vores i forvejen stærke trup. Der er nogle rigtig spændende spillere på vores ønskeliste, kan jeg allerede afsløre.

Det var det for denne gang. Jeg smider spillet i Herlevs indbakke med det samme.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #201: 27 Jul 2015, 12:02 »

Bliver hårdt at overtage efter dig Robinho. Hvordan gik det i CL? Jeg rejser på ferie lørdag, så LP har spillet inden Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #202: 27 Jul 2015, 12:04 »

Bliver hårdt at overtage efter dig Robinho. Hvordan gik det i CL? Jeg rejser på ferie lørdag, så LP har spillet inden Smiley

Det skrev jeg lidt om i forrige opdatering. Vi blev sendt ud af Atletico Madrid i første knockout-runde. Desværre. Jeg vil dog mene, at holdet har potentiale til mere end dén runde Smiley

Der skal heller ikke herske nogen tvivl om, at jeg er stolt af den sæson, gutterne lige har leveret!
« Seneste Redigering: 27 Jul 2015, 12:06 af Robinho4ever » Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #203: 27 Jul 2015, 12:56 »

Sindsyge flotte resultater i har åbnet med Novara allerede! Må være en bundsolid taktik du har kreeret Robinho. Kunne man evt. se ss af den? :-)
Logged

Arsenal <3

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #204: 27 Jul 2015, 13:08 »

Sindsyge flotte resultater i har åbnet med Novara allerede! Må være en bundsolid taktik du har kreeret Robinho. Kunne man evt. se ss af den? :-)

Jeg scorer mange mål med min taktik. Jeg har et save med Ajax sideløbende med dette fællesspil, hvor jeg i indeværende sæson - 18/19 - er oppe på 99 mål i 28 kampe (mine to angribere står noteret for 52 af disse). Nej, Æresdivisionen er ikke verdens stærkeste liga, men det fortæller alligevel en historie om, at med det rette spillermateriale, så kan man komme langt med den taktik, jeg benytter mig af.

Holdet er endnu ikke skræddersyet til min taktik, men det kommer sikkert med tiden Smiley

Jeg kan smide taktikken til dig i din indbakke, så kan du eventuelt efterprøve den. Der bliver nemlig meget arbejde i at tage ss, da taktikken bygger på, at alle spillerne har individuelle instruktioner. Et hint er dog, at dine to centrale midtbanespillere skal mestre det meste, såvel defensivt, som offensivt. Jeg mangler dog at knække koden for alvor på midtbanen, da jeg til tider godt kan føle mig overløbet.
« Seneste Redigering: 27 Jul 2015, 13:10 af Robinho4ever » Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #205: 27 Jul 2015, 17:13 »

Jeg kigger på truppen og håber på en opdatering idag Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #206: 27 Jul 2015, 23:11 »

Jeg scorer mange mål med min taktik. Jeg har et save med Ajax sideløbende med dette fællesspil, hvor jeg i indeværende sæson - 18/19 - er oppe på 99 mål i 28 kampe (mine to angribere står noteret for 52 af disse). Nej, Æresdivisionen er ikke verdens stærkeste liga, men det fortæller alligevel en historie om, at med det rette spillermateriale, så kan man komme langt med den taktik, jeg benytter mig af.

Holdet er endnu ikke skræddersyet til min taktik, men det kommer sikkert med tiden Smiley

Jeg kan smide taktikken til dig i din indbakke, så kan du eventuelt efterprøve den. Der bliver nemlig meget arbejde i at tage ss, da taktikken bygger på, at alle spillerne har individuelle instruktioner. Et hint er dog, at dine to centrale midtbanespillere skal mestre det meste, såvel defensivt, som offensivt. Jeg mangler dog at knække koden for alvor på midtbanen, da jeg til tider godt kan føle mig overløbet.
Ville da være nemmere hvis du uploadede taktiken Wink
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #207: 28 Jul 2015, 07:40 »

Tillykke med mesterskabet og meget interessant spil I har gang i, jeg synes også at taktikken skal smides herop  Wink
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #208: 28 Jul 2015, 07:50 »

Jeg må hellere smide dem op i så fald Smiley

http://www.gratisupload.dk/f/8sqipx9fn9/

I må gerne skrive en PB, hvis I skal have hjælp til justeringer og optimale indkøb til taktikken etc.



Hvordan ser det ud med dig, Herlev? Er truppen ved at være på plads til den nye sæson?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #209: 28 Jul 2015, 11:40 »


1# Transfers

8 sæson v. Herlev


Så fik jeg æren af, at overtage spillet efter Robinho fik hevet mesterskabet hjem for første gang i vores tid i klubben. Nu skal jeg se om jeg kan gøre det samme og måske komme længere i Champions League. Det er i hvertfald mit mål for den kommende sæson- Et mål jeg har kørende ved siden af er selvfølgelig, at gøre truppen mere italiensk, så vi kan overgå til et rent italiensk mandskab på sig.

Selvom mange har deres egne spil kørende håber jeg stadig folk følger med. Jeg bliver glad når jeg ser andre starte lignende fællesspil op - jeg tror den danske FM scene kunne bruge noget nyt liv. Selv folk der føler de ikke er så gode til FM burde deltage, det kunne være de kunne lære noget nyt.




Transfers ud:


Har fået solgt 3 ikke italienske spillere, som jeg mente vi kunne undvære. Jeg skrev kontrakt med Lumb for efterhånden mange sæsoner siden og han har været en vigtig figur i vores succes - så stor tak og farvel til ham.


Samlet 70 mio.







Transfers ind:


Et nyt transfervindue er overstået og der er ikke sket de store ting i truppen. Vi er nået til et tidspunkt i spillet, hvor gode spillere koster et godt stykke over 300 mio.. dette hvis du ønsker spillere der allerede er stjerner. Jeg vil ikke betale den slags penge, så jeg er gået meget på kompromis med mine indkøb. Jeg har ikke købtstjerner men udviklingsspillere eller breddespillere - alle selvfølgelig italienere. Én af mine indkøb går dog direkte ind i startopstillingen.




Jeg har købt en ny ung keeper, som går direkte ind i startopstilling. Marcato kommer fra Juventus for kun 20 mio. Jeg forventer mig meget af denne keeper, som kan stå for os de næste 10 sæsoner.






En af de få positioner, hvor vi ikke har italienske spillere er vores højre back. Vi har faktisk kun én spiller til denne position. Jeg kunne ikke finde en ny spiller til startopstillingen, så jeg har valgt at hente en breddespiller, som må stå i skyggen af argentinske Gonzalez i denne sæson. Jeg håber vi kan finde en ny højre back i næste sæson. Orlando kommer til fra Lazio for 28 mio.






Vi har en utrolig stærk centralmidtbane men jeg ville gerne hente lidt italiensk bredde. Det har jeg gjort ved at hente Taufer fra Juventus for 13 mio. Jeg synes Taufer er langt bedre end de 13 mio. jeg måtte slippe.






Mine talentspejdere havde egentlig givet ham 4 stjerner i potentiale, men jeg er lidt skuffet over ham efter han er kommet til klubben. Badiall er tiltænkt vores u20 hold og lad os se, hvor meget han kan udvikle sig. Han blev købt da vi mangler lidt bredde til venstrekanten, han er dog ikke god nok til at blive en del af 1. holdstruppen. Blev hentet fra Cesena for 9 mio.






Træningskampe


Jeg har lavet en helt ny taktik, som bliver første gang vores hold stifter bekendtskab med. Det ser dog ud til, at de har taget godt imod den.






Champions League


Jeg kan godt love vi går videre fra den her gruppe. Vi skal dog kæmpe om 1. pladsen sammen med Liverpool, som har et uhyggelig stærkt hold. Jeg forventer dog ikke 2. pladsen kommer i fare med vores trup.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010