home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  The Youtube Adventure[S2-17]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: The Youtube Adventure[S2-17]  (Læst 43699 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [6]The Youtube Adventure
« Svar #165: 13 Apr 2013, 15:46 »

Det er selvfølgelig fair nok og også træls, at sådan noget sker. Noget andet er, at jeg ikke synes du behøver at melde ud, hvornår og hvor mange updates der kommer. Så hvis du ikke når det alligevel, behøver du ikke undskylde og vi bliver ikke skuffede Peace

Jeg følger uden tvivl spændt med, og igen, det er fedt med en videoblog! Smiley

Der havde bare også været 2 epsioder ude idag.. Hvis den ikke havde lavet det pjat igen!

Men synes det er vigtigt at kommunikere med dem der læser med.. ellers kan der gå dage uden at høre fra en osv. Smiley
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [6]The Youtube Adventure
« Svar #166: 13 Apr 2013, 21:21 »




<a href="http://www.youtube.com/v/_29UBIKuTcI?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/_29UBIKuTcI?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Episode 7 er ude nu Smiley Ny klub, nyt eventyr!
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7]The Youtube Adventure
« Svar #167: 13 Apr 2013, 21:27 »

Viiiildt mærkeligt.. Der bliver sort skærm hvor der ikke var da jeg lavede den, og der hvor der var sort skærm er der ikke længere .. Mærkeligt.. og episoden slutter også brat.. Selvom jeg bare ville sige "farvel" der Wink så, man misser ikke det store Smiley
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #168: 13 Apr 2013, 21:51 »

God start efterfulgt af en lille nedgang. Må indrømme at jeg synes det er federe når du spiller i PL fordi man kender holdene og spillerne langt bedre.

Synes dog godt at du kan give dig selv længere tid på videoerne da det virker som om at du skal snakke sygt hurtigt for at få det hele med, og stadig bliver der klippet videre mens du snakker. Det er lidt ærgerligt at du ikke tager dig længere tid.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #169: 13 Apr 2013, 21:55 »

God start efterfulgt af en lille nedgang. Må indrømme at jeg synes det er federe når du spiller i PL fordi man kender holdene og spillerne langt bedre.

Synes dog godt at du kan give dig selv længere tid på videoerne da det virker som om at du skal snakke sygt hurtigt for at få det hele med, og stadig bliver der klippet videre mens du snakker. Det er lidt ærgerligt at du ikke tager dig længere tid.

Ja, også lidt sjovere for mig synes jeg!

Altså.. Har du prøvet at kommentere over noget live før? (Altså, ikke ment som et modangreb) Fordi man først skal sætte tingene ind og klippe efter hvor lang tid du tror du skal bruge på at sige tingene, og først bagefter mens den køre i baggrunden prøve at få det med som du gerne vil Opstemt Faktisk svært! men ja okay, jeg kan nok godt sætte lidt flere sekunder af på nogle ting.. For kan godt se hvad du mener Smiley!
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #170: 13 Apr 2013, 22:10 »

Efter kun at have set episode 7 af din Youtube-blog her giver det mig helt vildt lyst til at finde FM13 frem igen og starte med spillet igen. Den måde som du formår at få lagt det høje pres mod Liverpool samt spille det boldbesiddende angrebsspil som du godt kan lide er noget som jeg ikke rigtig har kunne få åbnet op for i de få saves som jeg har begyndt på under FM13. Har tidligere ytret mig omkring dette på sitet her, og trods utallige guides tilbage fra FM12 har jeg ikke kunne få knækket koden til at få succes i FM.

Måske jeg skulle prøve at finde FM frem igen og bruge min ellers ret så kedelige lørdag aften på det.

Spændende med en Youtube-blog.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #171: 13 Apr 2013, 22:21 »

Efter kun at have set episode 7 af din Youtube-blog her giver det mig helt vildt lyst til at finde FM13 frem igen og starte med spillet igen. Den måde som du formår at få lagt det høje pres mod Liverpool samt spille det boldbesiddende angrebsspil som du godt kan lide er noget som jeg ikke rigtig har kunne få åbnet op for i de få saves som jeg har begyndt på under FM13. Har tidligere ytret mig omkring dette på sitet her, og trods utallige guides tilbage fra FM12 har jeg ikke kunne få knækket koden til at få succes i FM.

Måske jeg skulle prøve at finde FM frem igen og bruge min ellers ret så kedelige lørdag aften på det.

Spændende med en Youtube-blog.

Uhh dejlig kommentar!

Men jeg fatter 100% hvad du skriver! For hold da op det har også været svært at knække den kode, og jeg har stadig ikke svaret på det.. laaangt fra.. Slet ikke på udebane, hvor det nærmest er umuligt.. Hvilket jeg synes er en fejl.. Men det elsker jeg ved FM.. at man skal sidde og "Knække en kode" for at finde den rigtige taktik, og især når det er en boldbesiddende Wink Håber du finder FM lysten igen! Wigan er faktisk et sjovt hold at spille med!
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #172: 13 Apr 2013, 22:23 »

Uhh dejlig kommentar!

Men jeg fatter 100% hvad du skriver! For hold da op det har også været svært at knække den kode, og jeg har stadig ikke svaret på det.. laaangt fra.. Slet ikke på udebane, hvor det nærmest er umuligt.. Hvilket jeg synes er en fejl.. Men det elsker jeg ved FM.. at man skal sidde og "Knække en kode" for at finde den rigtige taktik, og især når det er en boldbesiddende Wink Håber du finder FM lysten igen! Wigan er faktisk et sjovt hold at spille med!
Det var da altid noget, at jeg ikke er den eneste, som ikke har kunne knække koden, men din start hos Wigan lader da til at være godt på vej mod målet!

Har netop startet FM op og nu går jagten på klubvalget i gang, og kunne godt være jeg skulle prøve Wigan. Men hvordan ser din spilfilosofi ud? Og ændrer du i den for hver kamp?
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #173: 13 Apr 2013, 22:25 »

Det var da altid noget, at jeg ikke er den eneste, som ikke har kunne knække koden, men din start hos Wigan lader da til at være godt på vej mod målet!

Har netop startet FM op og nu går jagten på klubvalget i gang, og kunne godt være jeg skulle prøve Wigan. Men hvordan ser din spilfilosofi ud? Og ændrer du i den for hver kamp?

Jeg har valgt at spille balanceret med kontrollerende tilgang Smiley Nej, ændre intet.. Udover i kampe mod de store, på udebane/Hjemmebane hvor jeg ser de presser meget, at der ikke er plads til at spille korte afleveringer, så tager jeg "Shout'sene" Få bolden fremad & Aflever i dybden, da de står langt oppe på banen Smiley
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #174: 13 Apr 2013, 22:27 »

Jeg har valgt at spille balanceret med kontrollerende tilgang Smiley Nej, ændre intet.. Udover i kampe mod de store, på udebane/Hjemmebane hvor jeg ser de presser meget, at der ikke er plads til at spille korte afleveringer, så tager jeg "Shout'sene" Få bolden fremad & Aflever i dybden, da de står langt oppe på banen Smiley
Tak for det!

Jeg må prøve mig frem.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #175: 13 Apr 2013, 22:28 »

Tak for det!

Jeg må prøve mig frem.

Men selvom jeg har fået en god start, er det ikke en dans på røde roser! Wink Medieprognose på 19 Wink
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #176: 13 Apr 2013, 23:31 »

1. Fedt at det går så godt for dig med Wigan. Jeg kom til tænke over dit grundlag for længden af dine videoer. Jeg ville ikke have noget imod at videoerne var dobbelte så lange, og at du tog det lidt mere med ro i din kommenteren. Smiley Men ellers er jeg stadig en fan!

2. Kan stadig ikke lade være med at grine over navnet på din målmand: El-Habsi... Er sgu meget passende for en målmand! Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #177: 14 Apr 2013, 00:09 »

1. Fedt at det går så godt for dig med Wigan. Jeg kom til tænke over dit grundlag for længden af dine videoer. Jeg ville ikke have noget imod at videoerne var dobbelte så lange, og at du tog det lidt mere med ro i din kommenteren. Smiley Men ellers er jeg stadig en fan!

2. Kan stadig ikke lade være med at grine over navnet på din målmand: El-Habsi... Er sgu meget passende for en målmand! Smiley

Det gælder jo om at finde den perfekte længde.. Det er svært Wink Nogen er til korte, andre er til lange Wink De kan blive for kort, og de kan blive for lange Wink Altså, den sidste her var 7,28 min.. Synes alligevel det er et pænt langt episode.. Uden at være for lang, og uden at være for kort Opstemt Men det er vel som man ser på det!

Han er klasse!
Logged


rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #178: 14 Apr 2013, 13:38 »

Suoer update, mere af det! Synes os du bør lave nogle længere episoder.. evt med en lidt mere dybdegående gennemgang af din taktik efter et par kampe. Det ku være godt med variation.
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-7]The Youtube Adventure
« Svar #179: 14 Apr 2013, 13:45 »

Suoer update, mere af det! Synes os du bør lave nogle længere episoder.. evt med en lidt mere dybdegående gennemgang af din taktik efter et par kampe. Det ku være godt med variation.

Tak!

Den med taktikken går jo kun 1 gang :-) Fordi, jeg skifter ikke rigtigt Smiley Men, kan da godt lige køre min taktik igennem her i en af de næste episoder Smiley

Ja, fint med variation, men som sagt tidligere - så sker der bare ikke så meget andet end kampe.. Men hvis der er noget folket vil se, så må de endelig skrive! Smiley
Logged


Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010