home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  The Youtube Adventure[S2-17]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: The Youtube Adventure[S2-17]  (Læst 43063 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #195: 16 Apr 2013, 00:00 »

haha ja! men det kører godt nok for dig Smiley
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #196: 16 Apr 2013, 00:08 »

haha ja! men det kører godt nok for dig Smiley

Hehe, ja det er vel okay!
Logged


qwetdk
Gæst
 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #197: 16 Apr 2013, 13:02 »

Rigtig fedt med en anderledes blog!  Thumbs Up

Noget helt andet er ved du hvilken facepack du bruger? Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #198: 16 Apr 2013, 13:04 »

Hvor gav det dog et meget mere naturligt flow i sidste update, at du giver dig selv tid til at snakke uden at kommentere på alt hvad der sker. Kone's mål som du kalder et drop står der er hånd på, så det er måske ikke 100% keeperens skyld at han ikke når op til den. Og dejligt med noget Van Cuntie hate, men jeg savner nu en livekamp igen..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #199: 16 Apr 2013, 13:36 »

Rigtig fedt med en anderledes blog!  Thumbs Up

Noget helt andet er ved du hvilken facepack du bruger? Smiley

Tak for det! Jeg bruger sådan en kæmpe facepack jeg fandt inde på en hjemmeside.. Ja, der var ikke så meget hjælp i det Opstemt

Hvor gav det dog et meget mere naturligt flow i sidste update, at du giver dig selv tid til at snakke uden at kommentere på alt hvad der sker. Kone's mål som du kalder et drop står der er hånd på, så det er måske ikke 100% keeperens skyld at han ikke når op til den. Og dejligt med noget Van Cuntie hate, men jeg savner nu en livekamp igen..

Følte også selv det var noget bedre! Ja det med Kone er rigtig nok, men hey ho Wink Ja, det med Livekamp har jeg prøvet at få "presset" ind.. Det er bare fordi jeg lige skal finde tiden til at gøre det Wink
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #200: 16 Apr 2013, 13:55 »

Nå ja, forresten, så slap lige lidt af med adjektiverne og især enhancing adverbs. Du siger 'rigtig rigtig godt/fint'/fantastisk ufatteligt mange gange i løbet af din blog. Take a chill with the roses Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #201: 16 Apr 2013, 14:34 »

Nå ja, forresten, så slap lige lidt af med adjektiverne og især enhancing adverbs. Du siger 'rigtig rigtig godt/fint'/fantastisk ufatteligt mange gange i løbet af din blog. Take a chill with the roses Wink

Har du set mine resultater! Men jep, ved det godt Smiley Det er når man lige får et ord på hovedet, så er det svært at komme på andre Wink
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #202: 16 Apr 2013, 14:41 »

Ja, I know, men så fantastisk er det nu heller ikke at få uafgjort mod Newcastle. Selv Sunderland smadrede dem lige i weekenden Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #203: 16 Apr 2013, 15:33 »

Ja, I know, men så fantastisk er det nu heller ikke at få uafgjort mod Newcastle. Selv Sunderland smadrede dem lige i weekenden Wink

Haha, medie prognose på 19, og vi er ikke engang gået ind i "Wigan-månederne"! bare vent til Marts-april! Wink
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #204: 16 Apr 2013, 17:10 »

Jeg får sgu lyst til at spille lidt engelsk bold igen! Så godt klaret! Haha Tunge
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #205: 16 Apr 2013, 17:34 »

Hvordan man kan mene at kampen burde ende 4-2/4-3 når man har 5 afslutninger ialt mod 14. Er måske liiiige at overdrive det en smule eller meget.

Desuden burde topbanneret vel opdateres, så vi kan slippe for at se på det scheiss deutschland.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2013, 17:36 af Hansen. » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #206: 16 Apr 2013, 18:01 »

Hvordan man kan mene at kampen burde ende 4-2/4-3 når man har 5 afslutninger ialt mod 14. Er måske liiiige at overdrive det en smule eller meget.

Desuden burde topbanneret vel opdateres, så vi kan slippe for at se på det scheiss deutschland.

Jeg sagde ikke at kampen skulle ende det Smiley Bare at jeg selv burde ha scoret flere mål. Ligemeget om jeg kun havde 5 skud på mål, når det var så store chancer Smiley Hvis det havde været en.. ja, RVP oppe foran, havde det nok været mål. Det jeg ville frem til Smiley

Og ja, nu når du siger det! Så burde det nok skiftes ud Wink
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #207: 16 Apr 2013, 18:01 »

Jeg får sgu lyst til at spille lidt engelsk bold igen! Så godt klaret! Haha Tunge

Fedt! Wink
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #208: 17 Apr 2013, 13:04 »

OKay, så der kommer 2 episoder idag.. Første der kommer bliver en helt normal episode som det plejer at være, lidt kortere end normalt regner jeg med, og det er fordi at næste episode bliver en Live com Smiley Så jeg deler den lige op i 2 episoder, i stedet for 1 Wink
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [S2-9]The Youtube Adventure
« Svar #209: 17 Apr 2013, 17:28 »

Uuuh, glæder mig! Gnider mig i mine små hænder! Wink
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010