home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 896 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  .il capo.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: .il capo.  (Læst 3136 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
.il capo.
« : 09 Maj 2009, 00:32 »


1# - 25. juni 2008 - BACK!

Han tvivlede stærkt på egne evner og rutine, men valgte at takke ja til tilbuddet alligevel. Nu var han tilbage. Tilbage i den klub der gav ham gennembruddet i Europa, tilbage i den klub, hvor han fik sin debut for Argentina - hans elskede hjemland, tilbage i den klub, hvor fansene stadig elsker ham højt for de mange mål, trods han forlod den for en anden klub fra samme land. 15 år var gået og det hele lignede sig selv. Klubben hang stadig fast i midten af det hele og blandede sig kun i toppen i ny og næ, mens han selv var blevet 15 år ældre og en del hår fattigere.

Trods han elskede klubben og byen, var han alligevel i tvivl, da han fik tilbuddet. For han havde jo aldrig været prototypen på en chef. Han havde kun været chef på banen en enkelt sæson, da han spillede sin sidste sæson for "den anden" klub. Og nu var han ikke bare chefen på banen, men også chefen udenfor. Han var nervøs og tvivlede på, at han kunne klare det, men han følte, at han måtte betale tilbage for klubben der lagde grunden for hans flotte karriere. Nu ville han ikke forlade dem, nej han ville gøre dem store.

For nu var han chefen - il capo.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: .il capo.
« Svar #1: 09 Maj 2009, 00:36 »

God intro, rigtig "Zulue" stil, med il capo... Ser spændende ud! Glæder mig til at hvad il capo kan præsterere Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Maj 2009, 00:44 af sindsygt » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: .il capo.
« Svar #2: 09 Maj 2009, 00:39 »

Spændende! Kender dine evner så glæder mig til at følge med. Vil ikke sige det er "Zulue"-stil, for sådan skriver man jo nu og engang bare Italiensk Smiley

Slå dig løs og vis os for alvor hvad du kan Smiley!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Pepe
Gæst
 
Sv: .il capo.
« Svar #3: 09 Maj 2009, 00:43 »

Ser godt ud -LFC-! Glæder mig til at læse lidt mere Smiley
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: .il capo.
« Svar #4: 09 Maj 2009, 00:46 »

Ser spændende ud.. Glæder mig til at se mere.  Wink
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

motZ
Gæst
 
Sv: .il capo.
« Svar #5: 09 Maj 2009, 00:47 »

Ser meget spændende ud, -LFC-. Topbanneret ser rigtig godt ud, og introen er skrevet på en mystisk måde, men det er skam rigtig godt skrevet.

Ser frem til mere!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: .il capo.
« Svar #6: 09 Maj 2009, 00:48 »

Jeg er også stærkt inspireret af Zulue, som jeg mener er den dygtigste blogskriver på siden. Derfor vil jeg lade inspirere af ham uden at kopiere. Thumbs Up

Tak allesammen, flere updates kommer senere i dag! Thumbs Up
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: .il capo.
« Svar #7: 09 Maj 2009, 00:49 »

Udemærket start vil jeg sige Opstemt
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: .il capo.
« Svar #8: 09 Maj 2009, 00:50 »

Vi har set dine egenskaber nogle gange, og de gange jeg har læst med har jeg været imponeret. Udfra introen glæder jeg mig allerede Thumbs Up.

KIU Thumbs Up
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: .il capo.
« Svar #9: 09 Maj 2009, 00:50 »

Jeg er også stærkt inspireret af Zulue, som jeg mener er den dygtigste blogskriver på siden. Derfor vil jeg lade inspirere af ham uden at kopiere. Thumbs Up

Tak allesammen, flere updates kommer senere i dag! Thumbs Up
Du har jo også næsten 24 t til at komme med nogle updates Opstemt
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: .il capo.
« Svar #10: 09 Maj 2009, 00:51 »

Det ser godt, tror godt dette kan være noget jeg vil følge med i :-)
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: .il capo.
« Svar #11: 09 Maj 2009, 01:23 »

Fedt med alle de views og comments allerede, jeg vil gøre mit bedste for at leve op til jeres forventninger. Thumbs Up
Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: .il capo.
« Svar #12: 09 Maj 2009, 01:30 »

Jeg har læst en del fra din side -LFC-, og ved hvilke egenskaber du besidder.
Så jeg har forventninger til denne blog, håber du kan leve op til dem. Wink

Kan super godt lide din intro, den er præget at mystik, uvidenhed og forventninger. Samtidig med at topbanneret er i sort/hvid, super godt lavet.!!!
Det hele mixed sammen, giver en god effekt på sproget..
KIU  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: .il capo.
« Svar #13: 10 Maj 2009, 00:07 »


2# - 17-25. juni - En manager bliver fundet

Da sportschef Lorenzo Toffolini, skulle begynde jagten på Udineses nye chef efter, at Pasquale Marino havde forladt klubben kun et år efter han kom til, var han tømt for ideer. Pludseligt kom han dog i tanke om en af Udinese-fansenes gamle yndlinge, den tidligere argentinske landsholdsangriber Abel Balbo, der begyndte en storslået karriere i Europa, da han kom til Norditalien og Udines stolthed i 1989 og spillede fire succesfulde sæsoner, inden han tog til Roma, hvor hans karriere toppede. Udinese fansene havde dog ikke glemt hans 134 kampe og 65 mål for Udinese, og der blev jævnligt sunget sange om ham til Udinese-kampe.

Toffolini vidste, at fansene ville elske et comeback til Balbo i Udinese, trods hans uerfarenhed som manager. Hans uerfarenhed var dog en ulempe, og han vidste, at det ville være en stor chance at ansætte ham som træner. Han vidste godt, at Balbo var uddannet, men han havde endnu ikke haft et eneste trænerjob på et bare nogenlunde højt niveau.

Men skulle han give alle fansene i den lille by med kun 100.000 indbyggere, det de drømte om; fodbold i verdensklasse, skulle en chance tages og en konge findes. Alle de store klubber har en mand, spiller som træner, der står tilbage som den største - kongen. Manchester United har Sir Alex Ferguson, Real Madrid har Rául og Milan har Paolo Maldini, mens Udinese endnu ikke havde nogen konge. Han skulle findes og Toffolini var sikker på, at Abel Balbo kunne blive Udineses konge og hente de store stjerner og de gode tider til Friuli.

Hurtigt sad han med Abel Balbos agent i røret og forhørte sig om Balbo kunne være interesseret i en tilbagevending til Udinese Calcio. Et møde, der lå blot tre dage fremme, blev hurtigt aftalt og placeret på en cafe i den argentinske storby Rosario. Tre dage senere sad han på den aftalte cafe og nød en kop espresso og den argentinske eftermiddagsstol. Mødet var aftalt til 17:00, og da kirkeklokkerne ringede, dukkede Balbo og hans agent frem fra mængden. Toffolini hilste hurtigt på dem begge to, inden han bestilte tre espressoer mere.

Balbo vidste godt, at Udinese ikke var den klub i Italien med de stærkeste, og havde ikke de største krav til lønnen.  Toffolini fremlagde sit forslag om en 1-årig kontrakt til 70.000 kroner om ugen med option på forlængelse, hvis Udinese kom i top ti. Balbo tøvede først over den korte kontrakt, men fandt herefter forståelse for, at det var en stor chance Udinese og Toffolini tog med en uerfaren mand som ham. Efter lidt betænkningstid, valgte han at tage imod tilbuddet. Han var sikker på, at han nok skulle få forlænget den kontrakt.

Da Toffolini vendte tilbage til Italien dagen efter, var det med gode nyheder. Abel Balbo ville tage til Italien og tiltræde som Udinese-træner fire dage senere den 25.  Juni. Pressen blev indkaldt, mens truppen blev underrettet. Han var ikke i tvivl om, at en ny æra var begyndt for Udinese.

Da Abel Balbo den 25. juni 2008, mødte sin trup for allerførste gang, var det med en kriblende fornemmelse i maven. Han ville gerne give sin trup et stærkt indtryk og fremlagde med en meget bestemt stemme sine ideer. Han ville bygge et stærkt Udinese-hold op med et godt teamwork, krydret med de rigtige invidualister, han ville spille offensivt og score mål. Han lod dem også vide, at han gav dem frihed under ansvar og ikke havde regler for ret meget. Han stolede på deres professionalisme. Men han lod dem også vide, at der ville blive slået hårdt ned på disciplinære problemer.

For chefen  - il capo er ikke en mand man spøger med.

Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: .il capo.
« Svar #14: 10 Maj 2009, 00:14 »

Rigtig, rigtig god update. Spændende træner valg, lad os håbe at Abel Balbo kan få Udinese længere op i rækken.

KIU! Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010