home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  'På pause' Helt fra bunden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 'På pause' Helt fra bunden  (Læst 6471 gange)
Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #15: 13 Jan 2009, 11:17 »

Må sige det ser meget spændende ud, hvornår kommer næste update.
Du kan da allerhøjst få 500 tilskuere ind hehe
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #16: 13 Jan 2009, 11:19 »

Rigtig god start.
Det er altid spændende at læse om et hold fra de laveste rækker Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Pepe
Gæst
 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #17: 13 Jan 2009, 11:23 »

Må sige det ser meget spændende ud, hvornår kommer næste update.
Du kan da allerhøjst få 500 tilskuere ind hehe

Der er vist 3500 pladser, heraf 300 siddepladser. Dog er stadionets tilstand rigtig dårlig, så jeg skal nok ikke regne med over 1000 tilskuere pr. kamp. Er ærlig talt i tvivl om det.
Jeg skal til terminsprøve nu, så der kommer først en update i aften, hvilket heller ikke er sikkert. Måske først i morgen.

Rigtig god start.
Det er altid spændende at læse om et hold fra de laveste rækker Smiley

Jeg er glad for, at du kan lide det Smiley
Jeg har også altid selv nydt at høre om hold som dette.
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #18: 13 Jan 2009, 11:24 »

Lækker blog, det bliver spænende og så hvor langt du kan komme med holdet!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #19: 13 Jan 2009, 16:59 »

GENIALT!

Rigtig dejlig læsning, hvor det hele står flot og elegant. Så dog gerne du satte det op i et par afsnit, så man har chance, for at holde en pause., trods man bliver bidt af indholdet i en velformuleret tekst.

Er helt vild med at du har hentet Gaardsøe til klubben, da jeg f.eks. er AaB fan. Younghusband er også helt genial, og jeg er rimelig sikker på at han bliver en stor gevinst, for et ellers for mig ukendt hold. SÅ FLOTTE INDKØB!

Banneret er jeg på mange måder meget facineret af, men føler dog alligevel det er en smule for stort. Ser man bort fra dette, er det meget flot, og elegant på sin helt bestemme måde... Er det forresten Billericay som er på billedet? Eller er det bare et du har fundet?

Det er vel fine resultater i venskabskampene, så jeg føler at vi (FmF brugere) har meget at se frem til!

Så KIU Pepe, kan føle at dette bliver en kæmpe succés! : - )
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #20: 13 Jan 2009, 17:22 »

Lækker blog, det bliver spænende og så hvor langt du kan komme med holdet!

Tak. Ser også selv meget frem til det.

GENIALT!

Rigtig dejlig læsning, hvor det hele står flot og elegant. Så dog gerne du satte det op i et par afsnit, så man har chance, for at holde en pause., trods man bliver bidt af indholdet i en velformuleret tekst.

Er helt vild med at du har hentet Gaardsøe til klubben, da jeg f.eks. er AaB fan. Younghusband er også helt genial, og jeg er rimelig sikker på at han bliver en stor gevinst, for et ellers for mig ukendt hold. SÅ FLOTTE INDKØB!

Banneret er jeg på mange måder meget facineret af, men føler dog alligevel det er en smule for stort. Ser man bort fra dette, er det meget flot, og elegant på sin helt bestemme måde... Er det forresten Billericay som er på billedet? Eller er det bare et du har fundet?

Det er vel fine resultater i venskabskampene, så jeg føler at vi (FmF brugere) har meget at se frem til!

Så KIU Pepe, kan føle at dette bliver en kæmpe succés! : - )

Puha, sikke en kommentar! Tusind tak. Topbanneret er et holdbillede af Billericay, jeg fandt. Det stammer tilbage fra 30'erne, og jeg syntes det var et sjovt billede at inddrage i bloggen. Desuden var klubben størst i 30'erne, så de er vores "forbilleder", hvis man kan sige det sådan Wink Hvis der er stemning for det, kan jeg godt gøre topbanneret en lille smule mindre?

EDIT: Jeg skal lige have spillet de sidste kampe færdig, og så er jeg klar med en update om de første par ligakampe Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #21: 13 Jan 2009, 17:26 »

Det ser udemærket ud, men jeg bemærkede en ret så stor fejl i din 3. update... Kasper Vilfort er IKKE søn af Kim Vilfort, men blot hans nevø... Kim Vilfort har kun en søn og det er Mikkel Vilfort... Syntes bare lige jeg ville nævne det, da det er en ret irrterende fejl på en eller anden måde...
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #22: 13 Jan 2009, 17:28 »

Det ser udemærket ud, men jeg bemærkede en ret så stor fejl i din 3. update... Kasper Vilfort er IKKE søn af Kim Vilfort, men blot hans nevø... Kim Vilfort har kun en søn og det er Mikkel Vilfort... Syntes bare lige jeg ville nævne det, da det er en ret irrterende fejl på en eller anden måde...

Godt set og tak for det! Det bliver rettet med det samme. Ved faktisk ikke hvorfor, men jeg har altid været helt overbevist om det.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '3' Helt fra bunden
« Svar #23: 13 Jan 2009, 17:29 »

Jeg havde også nok troet det, havde det ikke været fordi jeg har gået i klasse i 3 år med Mikkel...
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Helt fra bunden
« Svar #24: 13 Jan 2009, 19:18 »





Billericay, august 2009.

'4' - Sæsonstart


Jeg stod og så på drengene, der sjaskede rundt i den pøl, der plejede at være en fodboldbane, men Moder Jord havde gjort det til en ægte sump. Nattens regn havde tydeligvis sat sine spor. Dog lyste én spiller op. Præcis ligesom i de rigtige kampe. Phil Younghusband modtog bolden fra Dan Keat. Efter en hurtig kropsfinte var John Routledge sat af, og Phil var på vej mod Kasper Vilfort. Han blev også sat af med et lynhurtigt træk. Younghusband trillede bolden i mål. “Flot, Phil,“ råbte jeg fra sidelinjen. “Godt, drenge vi stopper for i aften,“ råbte jeg. “Banen er jo ren mudder. God indsats!“
Spillerne tog deres overtræksstrøjer af og gik ned mod omklædningsrummet.

Younghusband var tydeligvis glad for at være i klubben. I de første fem kampe havde han da også scoret to mål, hvilket er acceptabelt. Men vigtigst af alt er han omdrejningspunktet i vores spil. Spilleren, der skubber tilbage og hjælper midtbanen med det opbyggende spil, spilleren, der laver den gyldne aflevering og sidst men slet ikke mindst er han spilleren, der selv sætter foden på læderkuglen og banker målene i nettet. 

Jeg var på vej over parkeringspladsen foran klubhuset. Phil Younghusband var ved at starte sin bil, der var parkeret ved siden af min. “Problemer med bilen, Phil?” jokede jeg. “Haha, tal for dig selv,” svarede han. “Den Ford er da ikke fra dette århundrede,” svarede han. “Phil, du skal vide, at jeg er utrolig tilfreds med dig. Uden dig havde vi formegentlig ikke stået med de her resultater vi står med nu. Bliv ved med at søge tilbage i banen. Du har det tekniske niveau og et godt overblik, og det må vi drage fordel af,” sagde jeg til Phil, der omsider havde fået gang i sin bil. “Det vil jeg huske,” svarede han. “Vi ses!”
Og så var han væk. Jeg satte mig ind i min Ford og kørte hjem mod Chelmsford. “En god træning,” tænkte jeg. Jeg syntes generelt, jeg havde fået mange ting til at fungere, siden jeg kom til klubben. Mange af de ting, jeg havde vist spillerne til træningen havde de ført med over på banen. Den gode sæsonstart blev også hjulpet på vej af vores 1-0-sejr i sæsondebuten mod Bath. Holdet havde spillet drømmefodbold, og det endte med en sejr. Vi kom dog lidt ned på jorden med det 0-2-nederlag vi indkasserede mod Farnborough, men det stoppede os íkke. Vi vandt nemlig rivalopgøret mod den by jeg bor i, Chelmsford med 1-0 på en enlig scoring af Younghusband. Det har ikke ligefrem gjort mig til en populær person i min by.

Kritikerne kalder det begynderheld og siger, at alle de nye spillere først skal spilles sammen. Det kan tage en sæson. Disse tanker har jeg da også haft i baghovedet længe, men den flotte sæsonstart har i hvert fald visket dem væk midlertidigt.






Blue Square South: Billericay 1-0 Bath | Farnborough 2-0 Billericay | Billericay 1-0 Chelmsford | Hayes & Yeading 1-1 Billericay | Billericay 1-1 Welling |






Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '4' Helt fra bunden
« Svar #25: 15 Jan 2009, 21:00 »

Rigtig flot og velskrevet update, og som jeg forudså er Younghusband jo en fin spiller, som kommer til at gøre en masse gavn.

KIU MESTER!
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' Helt fra bunden
« Svar #26: 15 Jan 2009, 21:31 »

Har lige læst alle updates'ne. Og må sige jeg er imponeret. Det er helt fantastisk skrevet. Tror du kan komme langt med holdet. KIU Wink
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Pepe
Gæst
 
Sv: '5' Helt fra bunden
« Svar #27: 18 Jan 2009, 17:59 »





Billericay, september 2009.

'5' - Flot måned

“Skål for en flot måned,” råbte jeg, inden jeg satte mig ved siden af Ged og åbnede en dåseøl . Septembers sidste kamp var netop slut, vi var på vej hjem fra Basingstoke i holdbussen, og jeg kunne kigge tilbage på min yndlingsmåned med tilfredshed. Godt nok var vi ude af to cupturneringer, men i ligaen - som var vores førsteprioritet - var det faktisk gået glimrende igen - vi kunne nemlig flotte os med en placering lige omkring midten. Kritikernes domme om, at vi skulle kæmpe for at overleve i ligaen var så småt ved at forsvinde, og roserne blev flere og flere. Selv min pessimistiske assistenttræner var tilfreds, selvom han ikke syntes, vi havde scoret nok mål. Jeg havde da også en torn i øjet: Hvis Phil Younghusband skulle rende ind i en skade, syntes vi at have et angrebsproblem. Phil er den eneste angriber i vores trup, der virkelig kan afgøre kampe. Jeg vil næsten sige, at han er ligaens bedste angriber. Dette faktum irriterede mig voldsomt, og derfor kunne jeg ikke nyde de ellers flotte resultater, vi havde hentet hjem. Der måtte hentes en backup.

September startede egentlig godt rent spillemæssigt. Vi skulle til Weston-Super-Mare for at spille første runde af Conference LigaCup. Vi kom godt nok bagud efter 42 minutter, da Danny Reed scorede et glimrende langskudsmål. Efter halvlegen var vores offensiv meget skarpere. Lynhurtigt havde vi vendt kampen til 2-1 på mål af Younghusband og Shane Huke. Danny Reed var dog igen på pletten i overtiden af kampen, da han udlignede. Kampen endte i straffesparkskonkur rence, og der var vi simpelthen ikke gode nok. Kun Stefan Bidstrup og Gamal Bin-Saiid eksekverede deres straffespark ordentligt, mens Younghusband, Jordan Collins og John Routledge alle brændte. Dermed røg vi ud.
I ligaen vil jeg gerne fremhæve hjemmesejren over Eastbourne Boro, hvor vi var bagud i store dele af kampen, men først et mål af den 16-årige komet, David Booth og senere en overtidsscoring af Phil vendte kampen til 2-1 og tre utroligt vigtige point.
Månedens skuffelse var dog FA Cup’en hvor vi desværre allerede røg ud i 2. kvalifikationsrunde til Enfield Town. Det var sindssygt ærgerligt, men sådan er det jo. Nu har vi i stedet masser af fokus på Blue Square South.





Blue Square South: Eastleigh 2-1 Billericay | Billericay 2-1 Eastbourne Boro | Maidenhead 1-2 Billericay |
 Billericay 1-1 Basingstoke |

Conference LigaCup S: Billericay 2-2 Weston-Super-Mare (2-3 efter staffesparkskonkurr ence)

FA Cup: Billericay 0-1 Enfield Town







Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Helt fra bunden
« Svar #28: 18 Jan 2009, 18:01 »

Rigtig flot og velskrevet update, og som jeg forudså er Younghusband jo en fin spiller, som kommer til at gøre en masse gavn.

KIU MESTER!

Endnu en gang tak for opbakningen Yoggi! Er rigtig glad for, at du læser med Smiley

Har lige læst alle updates'ne. Og må sige jeg er imponeret. Det er helt fantastisk skrevet. Tror du kan komme langt med holdet. KIU Wink

Det er jeg da rigtig glad for at høre Smiley Tak for opbakning!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '5' Helt fra bunden
« Svar #29: 18 Jan 2009, 19:28 »

Det er en rigtig fed måde du laver dine updates på, og er helt vild med dit lay-out, som er overskueligt.

Er dog ikke tilfreds med at du er ude af begge cups, hehe... Det må du lave om på i næste sæson, ikke? Smiley

Så KIU mester, det ser lovende ud.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010