home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 228611 gange)
jallerpapie
Ynglingespiller

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1155: 04 Aug 2008, 15:16 »

altså randers fcn eller vb?

1. FCN
2. VB
3. RFC

talentarbejde er altid facinerende

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #1156: 04 Aug 2008, 15:16 »

Hvis du skulle lave en top-3, om hvilket af de hold jeg skulle lave, hvordan skal den så se ud?

Min ville nok være:

1: OB
2: Randers
3: Horsens

For de danske hold ...  Thumbs Up

Yoggidk
Gæst

« Svar #1157: 04 Aug 2008, 15:17 »

Vejle er ikke lige mig, Horsens kunne derimod være spændende, det sammen med Randers og OB, hmm Opstemt HJÆLP MIG Opstemt

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #1158: 04 Aug 2008, 15:17 »

OB
dog lidt kedeligt når de er på toppen allerede... ellers FCN deres spillere er sjove at arbejde med... jeg blir i god stemning af det Peace + har selv haft 2 spil med dem, men aldrig læst en blog om dem

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #1159: 04 Aug 2008, 15:19 »

Man har spist søm, hvis man ikke er interesseret i en Dau-blog. Dog må jeg med hånden på hjertet indrømme, at jeg ikke er ret glad for selve holdet. Men jeg skal skam nok følge med, da det nok skal blive rigtig godt alligevel.

Jeg har faktisk også altid nærmest hadet Celtic, egentlig en af mine grunde til at vælge dem. Overvejer lidt holdet igen, og smider noget op i dag eller i morgen Smiley

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #1160: 04 Aug 2008, 15:19 »

Vejle er ikke lige mig, Horsens kunne derimod være spændende, det sammen med Randers og OB, hmm Opstemt HJÆLP MIG Opstemt

OB er godt nok et tophold, men før dem helt til toppen både i Dk og ude i Europa ...

Randers har et meget godt hold kræver ikk de store indkøb kan med den rette taktik blande sig i toppen af første søson ...

Horsens synes jeg kræver nogle indkøb for at komme med op i toppen ...

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #1161: 04 Aug 2008, 15:21 »

OB er godt nok et tophold, men før dem helt til toppen både i Dk og ude i Europa ...

Randers har et meget godt hold kræver ikk de store indkøb kan med den rette taktik blande sig i toppen af første søson ...

Horsens synes jeg kræver nogle indkøb for at komme med op i toppen ...

tror horsens er mega svære, eftersom det kent nielsen har udrættet er så specielt... han har selv hentet alle holdets spillere og fået dem til at prestere... derfor tror jeg han bliver flop i BIF

Niko
Gæst

« Svar #1162: 04 Aug 2008, 15:23 »

tror horsens er mega svære, eftersom det kent nielsen har udrættet er så specielt... han har selv hentet alle holdets spillere og fået dem til at prestere... derfor tror jeg han bliver flop i BIF

Alle? Søgaard, Friis og Jochumsen har været der hele karrieren, Friis forældre arbejder sågar i klubben. Opstemt

Men jeg ser naturligvis helst en Horsens-blog, da jeg er fra byen og det er selvfølgelig mit yndlingshold i Danmark. Håber at du kan få angrebet til at bombe, og så hente Besh til klubben, når du får råd. Wink

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #1163: 04 Aug 2008, 15:25 »

alle der er kommet til mens nielsen har været der Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #1164: 04 Aug 2008, 15:27 »

Alle? Søgaard, Friis og Jochumsen har været der hele karrieren, Friis forældre arbejder sågar i klubben. Opstemt

Men jeg ser naturligvis helst en Horsens-blog, da jeg er fra byen og det er selvfølgelig mit yndlingshold i Danmark. Håber at du kan få angrebet til at bombe, og så hente Besh til klubben, når du får råd. Wink

Det bliver Horsens, jeg syntes også deres hold er interresant, og er den nye Rooland's update, med Henrik Hansen's skifte?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #1165: 04 Aug 2008, 15:28 »

Jeg har faktisk også altid nærmest hadet Celtic, egentlig en af mine grunde til at vælge dem. Overvejer lidt holdet igen, og smider noget op i dag eller i morgen Smiley

What's NOT to like about 'em?

Det er jo en dejlig klub, ja faktisk en af de 2 dejligste i verden! Jeg vil helt sikkert følge med, hvis du blogger om dem, de er jo kongerne af Skotland.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

stimo92
Gæst

« Svar #1166: 04 Aug 2008, 15:28 »

ja den er så Yoggi Smiley

Niko
Gæst

« Svar #1167: 04 Aug 2008, 15:29 »

Det bliver Horsens, jeg syntes også deres hold er interresant, og er den nye Rooland's update, med Henrik Hansen's skifte?

Ja, så har du jo en OL-deltager på holdet. Wink
Er Spelmann skiftet i den?

Yoggidk
Gæst

« Svar #1168: 04 Aug 2008, 15:29 »

ja den er så Yoggi Smiley

så skal jeg have hentet en afløser til den plads, har horsens så også en bedre økonomi i Rooland's update?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #1169: 04 Aug 2008, 15:33 »

Hmm, jeg går lidt og overvejer om jeg skal starte en blog om det spil jeg pt. har gang i.

Jeg spiller med Scunthorpe og er midt i anden sæson, vil der være interesse i sådan en blog?
Stilen vil nok blive noget li' min konkurrence blog.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 100 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010