|
Yoggidk
Gæst
|
|
Ville lige høre om der var nogle der ville være interreserede i en Villarreal blog? Har længe ikke kunne finde det rigtige hold at spille med, og lysten til blogge har heller ikke være så stor. Men nu er holdet fundet, lysten til at blogge er tilbage, så derfor er det da oplagt jeg starter en  Nogle der ville være interreseret i det? ville være spændende, 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
ville der være interesse for en BK frem blog?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Ville lige høre om der var nogle der ville være interreserede i en Villarreal blog? Har længe ikke kunne finde det rigtige hold at spille med, og lysten til blogge har heller ikke være så stor. Men nu er holdet fundet, lysten til at blogge er tilbage, så derfor er det da oplagt jeg starter en  Nogle der ville være interreseret i det? Ville være weltklasse! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
ville der være interesse for en BK frem blog?
Ja helt sikkert  Kunne være spændende og høre om dem. Plus der er en udfordring i deres økonomi, så kom med den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
Ja helt sikkert  Kunne være spændende og høre om dem. Plus der er en udfordring i deres økonomi, så kom med den  Den kommer snart så. Tror nemlig os det ku være en stor udfordring så den ville kunne køre et stykke tid. Men venter lige nu på der er en der forhåbentlig vil lave et flot banner til mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Den kommer snart så. Tror nemlig os det ku være en stor udfordring så den ville kunne køre et stykke tid. Men venter lige nu på der er en der forhåbentlig vil lave et flot banner til mig  Forståeligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smb
Gæst
|
|
Ville være weltklasse!  går da lige igang så  hvornår den kommer op kan jeg ikke love.. PS: hvis der er nogle der ville lave et banner ville det være genialt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Ville der være interesse for en anderledes Sunderland-blog? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Ville der være interesse for en anderledes Sunderland-blog?  Ja selvfølgelig ! Spændende og se om du kan på dem til at etablerer sig i Premier League. De har jo også en god pengepung 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Self... Kom med den Søren..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Ville der være interesse for en anderledes Sunderland-blog?  Ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
Gæst
|
|
Jeg overvejer lidt at starte en nyt spil op med en dansk klub hvor jeg også vil lave en blog til.. Jeg har selv en lille håndfuld ideer til hvilken klub jeg skal være.. men jeg kunne også godt tænke mig at høre jeres mening.. Følgende hold overvejer jeg at starte med: Silkeborg IF Vejle BK AGF OB FC Nordsjælland Så kom med jeres ønske om hvem i syntes jeg skal være.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallas
Gæst
|
|
OB, helt klart. Har endnu ikke set en blog med det hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Hvem vil i have som manager i Liverpool? Højst 40år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvem vil i have som manager i Liverpool? Højst 40år  Roy Keane eller Eric Cantona.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|