home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 960 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Traviscat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 326781 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #390: 22 Mar 2008, 20:05 »

Jeg spekulerer i en ny blog, nogle forslag? .. Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #391: 23 Mar 2008, 15:02 »

Jeg leder efter en klub med udfordring, helst en spansk, men skal heller ikke være helt umulig klub, samtidig med gode unge talenter?
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #392: 23 Mar 2008, 15:06 »

Zaragoza? eller Depor.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #393: 23 Mar 2008, 15:07 »

Zaragoza? eller Depor.

Deportivo var ikke nogen dårlig idé, tak for det Thumbs Up
Logged

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #394: 23 Mar 2008, 15:08 »

Deportivo var ikke nogen dårlig idé, tak for det Thumbs Up
Enig tag Deportivo,  jeg havde også gang i Deportivo , men så kom jeg til at slette save game:S
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #395: 23 Mar 2008, 15:18 »

Getafe ? Godt hold . Solid midtbane, Godt angreb, Deltager i europacup, Skal måske justeres lidt i forsvaret ? Opstemt
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #396: 23 Mar 2008, 15:18 »

Getafe ? Godt hold . Solid midtbane, Godt angreb, Deltager i europacup, Skal måske justeres lidt i forsvaret ? Opstemt

Deportivo er ikke med i Europa, og er derfor sjovere at spille med
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #397: 23 Mar 2008, 15:23 »

Deportivo er ikke med i Europa, og er derfor sjovere at spille med

Ja hvis man ikke ønsker europæisk deltagelse er deportive et godt bud.
Logged


smb
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #398: 23 Mar 2008, 15:25 »

Jeg spekulerer i en ny blog, nogle forslag? .. Smiley

Ved ik helt.. Hvad med et dansk hold ?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #399: 23 Mar 2008, 15:27 »

Ja hvis man ikke ønsker europæisk deltagelse er deportive et godt bud.

Jeg vil gerne prøve og have et hold en hel sæson uden at skulle ud i for mange turneringer
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #400: 23 Mar 2008, 15:31 »

Jeg vil gerne prøve og have et hold en hel sæson uden at skulle ud i for mange turneringer

Så gå efter Deportivo . Eller Real Betis . De er gode, deltager ikke i Europa . Tag dem min ven Opstemt
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #401: 23 Mar 2008, 15:36 »

Så gå efter Deportivo . Eller Real Betis . De er gode, deltager ikke i Europa . Tag dem min ven Opstemt

Betis har jeg prøvet Cool
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #402: 23 Mar 2008, 15:53 »

Betis har jeg prøvet Cool

Nådada
Logged


Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #403: 23 Mar 2008, 15:55 »

Så tag dog Deportivo :O
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #404: 23 Mar 2008, 15:56 »

Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 100 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010