home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 734 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM netspil. åbent for alle.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ville du være interesseret?
Ja
Nej
Måske
Lav reglerne om!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FM netspil. åbent for alle.  (Læst 10622 gange)
fckfreak
Ynglingespiller

FM netspil. åbent for alle.
« : 12 Nov 2007, 22:59 »

Ja, belært af "dårlige" erfaringer, vil jeg starte denne tråd. Vi er nogen gutter der har startet et netspil op. Vi er 40 nu, men 20+ der har valgt hold

Til dette har jeg formuleret et "regelsæt". Reglerne er åbne for ændring, og for forslag. Men vil i første omgang poste reglerne her. Reglerne er baseret på de ovennævnte "dårlige erfaringer".

Skulle nogen være interesserede i at joine vores game, under disse regler - er i velkomne til at sende mig en PM. (eller add'e mig på MSN: fckfreak_brian@yahoo.dk

Bliver vi mange, vil jeg tage initiativ, til at lave en kalender, og er selv til rådighed som server, de fleste aftener.

Nu er vi rigtigt mange. Jeg fortsætter som server, og vil have den kørende mange timer hver dag. Er bare selv på ferie hvis det er.

Derfor Reglerne:

§Reglerne:

§ 0) Spillet er en gratis, uforpligtende fornøjelse som udbydes af mig. Alle er velkomne. Alle. Det eneste det kræver, at man har FM08 i nyeste opdatering. Og en pc ;-)
Netværksspil er sgu cool når man er rigtigt mange. I dette tilfælde, vil spillet henvende sig, til venner og bekendte af hinanden. Derfor ideen, med en ”human server”

§ 1) Spillet er frivilligt, og man spiller kun med når man har tid.
§ 1stk2) Kan man ikke være med er man på ferie. Man kan selv vælge sine ferieindstillinger(altså hvordan assistenten/cpu’en skal agere på dine vegne). Som udgangspunkt, vil tidspunktet blive annonceret på forhånd. Man skal være 5 for at køre. Andre ryger så på ferie. Vi vil tilstræbe, at dem der er på ferie spiller så få kampe som muligt. Altså, går mange af, slukker vi tidligt. Eller spiller en anden liga  Grin
§ 1stk3) Tilmelder man sig, vil éns msn@msn.com altså dit windows live id, eller din emailadresse blive offentliggjort til de andre deltagere. Dette sker for at vi kan mødes på messenger, eller sende fælles beskeder til alle de andre. Det vil herefter være frivilligt, hvor meget man vil fortælle om sig selv, til andre deltagere.
§ 1stk4) Det er strengt forbudt at videregive denne adresse til andre. Har nye deltagere brug for en deltagers oplysninger, kan disse rekvireres af den kontakt man har i gamet.

§ 2 stk1) Der vil blive aftalt et-to faste tidspunkter hvor jeg er server, og hvor så mange som muligt vil have tid.
§ 2 stk2) Man kan lave en såkaldt serverliste, hvor tjansen kan gå på skift. Man kan så have en fast rutine, eller en liste for folk vælger sig ind efter hvornår man har tid. En kalender eventuelt.
§ 2 stk3) I det tilfælde hvor ham der er valgt som server, ikke overholder sin forpligtelse, vil man blive udelukket fra serverlisten.
§ 2 stk 4) Serveren må godt gå på ferie. Men undgå dettei: Hvis spillerne alle går fra serveren, vil spillet fortsætte i én uendelighed, indtil en eller anden stopper den. (Jeg er engang havnet i år 2029 på den måde. Jeg var manager for et 2. divisions hold. Men havde altså været på ferie i 20 år. Opstemt) Derfor, kontakt serveren, ved at vinke på MSN, eller ringe til ham. Går ud fra at serveren er over 18, eller mig 

§ 3) Spillet foregår i den liga, som er aftalt. Holdvalg efter aftale.
§ 3 stk 2)Hvis alle ikke kan være til stede, så bliver holdene fastsat efter princip om retfærdig lodtrækning (hvilket vil sige at jeg trækker lod). Det synes jeg selv er sjovt, og jeg håber at i er med på den. Vi spiller jo ikke sammen, for at være vores yndlingshold. Jeg tilbyder oven i købet, at i alle kan se mit webcam, i mens.
§ 3 stk 3) Efter en måned i spillet, er holdvalg frit. Men altså, hvis nogen bliver fyret, skal man søge jobbet, man kan ikke bare tage det.

§ 4) Regler for handler indbyrdes, aftales af de deltagende spillere. Snyd vil resultere i at man bliver banned!!

§ 5 stk0) Man opfører sig ordenligt!
§ 5 stk1) Det er strengt forbudt at chikanere, spamme eller på anden måde genere oplevelsen for en af de andre deltagere.
§ 5 stk2) Skulle dette være tilfældet, vil man blive banned!!
§ 5 stk3) Ligeledes er upassende opførsel, racisme og pædofili strengt forbudt. Og at hacke andre brugere! Respekter andres privatliv. Ligeledes at linke til internetsider med et sådant indhold. Brud vil medføre ban! Spillet skal også være velkomment for mindreårige jo. Vil man komme til at forbryde sig, kan det i slemme tilfælde resultere i politianmeldelse. Jeg mener det. Beviser er jo nemme at skaffe. Det er jo computere vi sidder ved. 
§ 5 stk4) Alle som bitcher, eller lignende får en advarsel.
§ 5 stk5) Serveren er ultimativt bestemmende, hvad angår folks opførsel. Har du mistanke til en spiller, lad være med at sige det i det åbne forum. Sig det hellere til serveren, som så kan ”holde lidt øje med vedkommende) (vi tager selvfølgelig beslutningen om at banne folk, i flertal)
§ 5 stk5Ved tvivlsspørgsmål er serveren is kold, og banner vedkommende.

§6) Der er ”forced continue” hvis 75 % af brugerne har trykket continue, Dette kan selvølgelig ændres. P.t. har vi en regel om 40 %, fordi vi er så mange. Den bliver nok snart sat ned.
§6 stk1) Forced continue slåes fra, på sidste dag i transfervinduet.

§7 stk0) Det er tilladt at ”se” udvidede highlights. Altså ikke hele kampen, når man møder hinanden. Mere realistisk + taktiske muligheder. Så må de andre vente, tisse, ryge, spise eller sove imens. ;-). Eller se kampen ;-) Det kunne jo ske, at man så nogen ting man kunne bruge. Er vi rigtigt mange, eller er tv-kampe med, skal vi alle sætte highligts til kommentarer.
§7 stk1)  Ligeledes, skal det aftales imellem spillerne, om man spiller venskabskampe selv, eller lader assistenten tage dem. Er vi mange, tager assistenten dem.

§8) I tilfælde, at lodtrækning til turneringer, med flere af deltagerne, er det en regel, at alle spillere, der ønsker at ”være til stede”, trykker på ”automatisk lodtrækning.

I øvrigt: Reglerne kan ændres af de deltagende spillere. Flertallet bestemmer  Smiley
« Seneste Redigering: 01 Dec 2007, 19:55 af fckfreak » Logged

fckfreak
Ynglingespiller

Sv: FM spil. åbent for alle.
« Svar #1: 12 Nov 2007, 23:00 »

Min foreløbige ide, er at vi bruger en halv time på at sætte spillet op, og beslutte liga. Når tilstrækkeligt mange har meldt sig på banen.

fckfreak
Ynglingespiller

Sv: FM spil. åbent for alle.
« Svar #2: 14 Nov 2007, 20:54 »

Vil dem der er interesserede ikke lige sende mig en PM?

fckfreak
Ynglingespiller

Sv: FM netspil. åbent for alle.
« Svar #3: 20 Nov 2007, 20:32 »

Jeg savner sgu nogen svar gutter! 80 har læst, og 5 har gidet at stemme. Kan vi så  komme igang?!

Badefar
Manager

« Svar #4: 20 Nov 2007, 20:37 »

Jeg vil!

fckfreak
Ynglingespiller

« Svar #5: 20 Nov 2007, 22:20 »

Så er vi otte. Der spiller med. Er andre interesserede, så skriv. Vi spiller igen i morgen aften.

fckfreak
Ynglingespiller

« Svar #6: 26 Nov 2007, 19:35 »

Vi spiller lige nu, vi er en del.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #7: 26 Nov 2007, 19:41 »

Jeg vil gerne være med.

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #8: 26 Nov 2007, 19:45 »

Hvordan kommer jeg med.?

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #9: 26 Nov 2007, 22:07 »

jeg er frisk min msn er

slikkel89@hotmail.com

ps tilføj mig og jeg har masser af tid Opstemt

Vi skal alle være her.

Soil
Ynglingespiller

« Svar #10: 26 Nov 2007, 22:22 »

Jeg er også frisk

kontakt mig via pm hvis der stadig er pladser

fckfreak
Ynglingespiller

« Svar #11: 27 Nov 2007, 16:20 »

jeg får rigtigt mange PM'er - så nemmere hvis i bare add'er min MSN

fckfreak_brian@yahoo.dk

fckfreak
Ynglingespiller

« Svar #12: 28 Nov 2007, 00:07 »

Serveren bliver åbnet igen i dag onsdag. Cirka klokken 17.

fckfreak
Ynglingespiller

« Svar #13: 28 Nov 2007, 00:10 »

klokken 17 åbent for taktik+spillerkøb

Klokken 18.30 1. spillerunde i Premier Leauge. Vi er 9 spillere

blomvikings
Manager

« Svar #14: 28 Nov 2007, 10:58 »

hmm. jeg er helt frisk, men går ud fra det er for sent??

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010