niller122
|
|
har du et SS af den kamp?
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
Cencur
|
|
Det er altså ikke det vilde tal, hvis han har mødt et hold fra de laveste divisoner. Har også vundet med 9, 10 og 11 mål i diverse små pokalturneringer.
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
niller122
|
|
ja.. men var finalen
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
ja.. men var finalen
ellers han min andre spillere også scoret en del mål og har lige vundet en FA cup kamp 10-0 - uden Persie der står ikk finale nogen steder...
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Navn: Michael Pedersen Alder: 22 Klub: AB70 (Han starter i LFA) Sæson: 2 Værdi: 40k Kampe: 1 Mål: 1 Jeg er kun fået spillet en kamp i den sæson..  Navn: Danny Mirabel Alder: 20 Klub: AB70 (På leje fra Lyngby) Sæson: 1 Værdi: 200k Kampe: 27 Mål: 10
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
niller122
|
|
galt det går godt for mig lige nu... læst forkert igen.. hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
hehe det sker.... klokken er jo os ni, hehe trætheden kommer
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
niller122
|
|
ja.. hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
Benja91
Gæst
|
|
Navn: Jimmy Briand Alder: 23 år Klub: Stade De Rennais FC Sæson: 2 sæson nu , men 1 sæson jeg skriver om  Værdi: 125 mio kr Kampe: 37 Mål: 23
|
|
|
|
|
|
|
|
JonasP3
|
|
Navn: Sergio Agüero Alder: 19 Klub: Real Madrid Sæson: 1. Værdi: 315.000.000 Kampe: 15 Mål: 18
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Navn: Samuel Holmén Klub: Brøndby Idrætsforrening (Brøndby IF) Sæson: 2. Værdi: 13 Mio. (Der er dog klubber som har budt 30 mio på ham) Kampe: 27 Mål: 22 Jeg har skrevet om 1. sæson. Er i starten af 2.
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
real-madridista
|
|
Navn: Ruud Van Nistelrooy Alder: 32 Klub: Real Madrid Sæson: 2 Værdi: 115.000.000 Kampe: 25 Mål: 30 sidste sæson scorede han 35 mål i 31 kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
En MC der laver 22 kasser! Ikke dårligt!
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Navn:Ailton Almeida Alder: 23 Klub: FCK Sæson: 1. Værdi: 17.000.000 Kampe: 22 Mål: 15
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
wow kan han score mål ?  btw. 1500 indlæg