home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:18:22 vaakansha Mødelokalet Top 10 Reasons Why You...
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Young Guns
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 19# Young Guns  (Læst 34485 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: 8# Young Guns
« Svar #60: 12 Nov 2007, 14:57 »

Det var da utroligt - ham har jeg også købt Smiley

Jeg købte Benzema i andet transfervindue.

Haha humor. Wink
Tror måske også at det næste bliver det samme.  Smiley

Pæne updates, du skriver godt Wink

Tak, det er jeg glad for at du synes.

Flotte updates og nogle super indkøb.
Glæder mig til at høre mere.

Tak. Der kommer mere, måske ikke idag. Da der klokken 21:00 sker noget.  Rullende Øjne Wink

Fornuftigt indkøb i Wijnaldum.

I øvrigt bliver du ved med at lave fejlen omkring, hvem der fortalte et bestemt citat.

Smiley

Vis lige hvordan man gør, så. Gerne i en PB.

SS af Wijnaldum`?



PS: Har rettet i min update, da jeg lavede den ovre i skolen, så havde ingen  billeder. Der er dog kommet et billede på nu.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 8# Young Guns
« Svar #61: 12 Nov 2007, 16:45 »



vice-anføren solgt til spanien
28:07:07


Et fænomen er solgt. Vice-anføren skal tilbringe resten af sin karriere i Spanien, nærmere Real Madrid.

En gud, et idol, en helt, ja Gilberto Silva kaldes mange ting, men især et idol er han. Ikke kun idoler for fans, men idol for mange af klubbens spillere. Denilson er utrolig stor fan af ham, og han før udtalt at Gilberto Silva er som en far for ham. Han bliver passet godt på af ”Farmand”.

Gilberto Silva er flyttet til hovedstaden i Spanien, hvor det hvid-klædte hold i byen bliver hans arbejdsgiver. Real Madrid og nummer 30 kommer der til at stå på ham. Gilberto Silva er anføre på landsholdet, og nu tidligere vice-anføre på Arsenals hold.

Gilberto Silva har fortalt om sit skifte.

- ”Det er ærgerligt at forlade ens favorit klub, men jeg havde regnet ud af jeg ikke ville få spilletid. De unge spillere har udviklet sig meget, og jeg synes de skal have chancen. Jeg kommer til at savne tiderne, men glæder mig til den nye. Real Madrid er en stor klub, hvor pressen hele tiden er inde omkring spillerne, så presset er stort, men jeg glæder mig.
Der er også mange fra Brasilien i Real Madrid og dem glæder jeg mig til at se,” sagde Gilberto til pressen.

Gilberto Silva startede som ung i karriere i America (MG), men skiftede til Atletico Mineiro, da de kunne tilbyde ham flere penge, plus han havde en sygdom, som man ikke kunne helbrede i den by som America kommer fra. Han blev helbredt og kunne igen kun tænke på fodbolden. Han gjorde det så godt, at Arsene Wenger i år 2002 fik øjnene op og hentede Gilberto for næsen af alverdens storklubber. Gilberto spillede sig langsomt, men sikkert ind i hjerterne på Arsenal fansene. Den dag i dag, bliver hans næsten betegnet som en gud.

Nikolaj Emil Birk Poulsen havde en kommentar med på vejen.

- ”Han er en stor spiller. Så vi har fået mange penge ud af at sælge ham. Han var også ved at være lidt ældre end de andre på holdet, så næsten 100 millioner er meget at få på en gut, som har rundet de 30 år. Jeg ønsker ham held og lykke nede i Spanien,” fortalte Nikolaj Emil Birk Poulsen til Marcá.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Young Guns
« Svar #62: 12 Nov 2007, 16:50 »

Lækker update - og så kunne du lave det rigtig mht. citaterne. Dejligt. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 9# Young Guns
« Svar #63: 12 Nov 2007, 16:51 »

Lækker update - og så kunne du lave det rigtig mht. citaterne. Dejligt. Smiley

Tak skal du have, Toby. Smiley

Og endnu en gang, tak. Du ved hvorfor. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 9# Young Guns
« Svar #64: 12 Nov 2007, 17:29 »



flot pre-sæson, næsten
28:07:07




Arsenal har imponeret i alle deres pre-sæson kampe. Forventningerne er blevet store til det unge mandskab.

Arsenal har stille og roligt massakreret deres modstandere i pre-sæsonen. Alle hold er fejet væk, på nær den sidste kamp, hvor Arsenal måtte forlade banen med et ”nederlag” på 1-1 mod Longford, plus en skadet Theo Walcott. Skaden ser meget alvorlig ud, og Theo er at finde på tribunen de næste 3 måneder.

Der var dog flere gode end dårlige kampe. For de 4 andre kampe, blev nemlig vundet. Den mindste sejr var på 2-0, det var over Tienen, som var Arsenals første modstander. Tomas Rosicky og Eduardo stod for Arsenals scoringer. Eduardos var et flot mål fra lang afstand.

Arsenal forsatte deres gode spil i den næste kamp, der blev dog bygget mere på det, derfor kunne de også tage hjem til London med en rigtig god smag i munden, da Adebayor stod for kampens 3 mål og Tongeren fik den store angribers målfarlighed at føle.

Efter de ”små” sejre, gik Arsenal over til at spille et nyt system, et system som gik ud på at fodre den store angriber, Emmanuel Adebayor. Rosicky og Hleb blev rykket længere frem på banen, hvilket betød at Flamini måtte rykkes lidt tilbage. Det så ud til at få virkning, ikke på Adebayor, som spillede en forfærdelig kamp, men på holdet. Som efter kampen kunne fejre at de havde vundet 5-1 over Genk. I den kamp, førte Arsenal ind til det 70 minut. Da Dieter van Tilburg sendte et flot spark bag Manuel Almunia. Nicklas Bendtner kom dog på banen, i stedet for Adebayor. Det viste sig at være et godt træk, for først lagde Bendtner op til Eduardos mål, til 1-2, bare minutter efter. Efter oplæget, gik han selv i gang og det endte med at han lavede et ægte hattrick. Arsenal fik en sejr på 5-1.

Det flotte spil forsatte, og i den næste kamp kunne Arsenal forlade banen med en sejr på 5-0, over Lierse. Adebayor fik hovedrollen igen, men Fabregas stjal overskrifterne, da han i det 74 minut hamrede bolden faldt ind fra imponerende 45 meter. Et pragt skud, men før hans mål var det Tomas Rosicky, Philippe Senderos og 2 gange Adebayor som skulle have bolden i mål. Det var stort spil af Arsenal hele kampen igennem.

Arsenal har fået en god start, og deres første betydningsfulde kamp er imod Middlesbrough, derefter gæster de Derby. Og efter dette er der 2 kæmpe opgør…


VS Tienen 2-0
VS Tongeren 3-0
VS Genk 5-1
VS Lierse 5-0
VS Longford 1-1

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #65: 12 Nov 2007, 17:37 »

Er du ved at have lagt dig fast på din startopstilling eller er der stadig et par pladser du er lidt i tvivl om??
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #66: 12 Nov 2007, 17:48 »

Er du ved at have lagt dig fast på din startopstilling eller er der stadig et par pladser du er lidt i tvivl om??

Ja, næsten. Er dog meget i tvivl om højreback pladsen, da både Diarra, Sagna, Richards og Eboue kan spille der. Men tror at jeg vil bruge Diarra som backup på midtbanen istedet. Men til næste sommer må en af dem nok vinke farvel, hvis ikke 2.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #67: 12 Nov 2007, 17:55 »

Synes dit billede af Bendtner i pre-season updaten er meget flot Wink

Ej, super god blog. Det er sjovt at se, som indkøb kan være de samme.
Logged

Go you Gunners!

Niko
Gæst
 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #68: 12 Nov 2007, 17:58 »

Synes dit billede af Bendtner i pre-season updaten er meget flot Wink

Ej, super god blog. Det er sjovt at se, som indkøb kan være de samme.

Det er vi 2 som synes.

Tak skal du have, og ja, det er egentlig ret sjovt at se. Men det er nok bare dem man ved vil pynte i Arsenal.  Smiley

Jeg kommer snart med en update mere, den omhandler en transfer.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #69: 12 Nov 2007, 18:00 »

Det er vi 2 som synes.

Tak skal du have, og ja, det er egentlig ret sjovt at se. Men det er nok bare dem man ved vil pynte i Arsenal.  Smiley

Jeg kommer snart med en update mere, den omhandler en tranfers, en spiller som vil gå direkte ind ved siden af Fabregas.  Smiley

Lucho? Fernandez? Hvem, hvem, hvem?
Logged

Go you Gunners!

Niko
Gæst
 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #70: 12 Nov 2007, 18:01 »

Lucho? Fernandez? Hvem, hvem, hvem?

Har ændret i beskeden. Jeg kludrede lidt i det, for det er ikke en spiller som er på den centrale midtbane.  Opstemt
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #71: 12 Nov 2007, 18:04 »

Har ændret i beskeden. Jeg kludrede lidt i det, for det er ikke en spiller som er på den centrale midtbane.  Opstemt

Så er det formentligt en wing, vil jeg gætte på Smiley
Logged

Go you Gunners!

Emillionaire
Gæst
 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #72: 12 Nov 2007, 18:14 »

fed blog du har startet Cesc og du har valgt et hold der er dig Wink

også to fremragende indkøb af Micah Richards og Samir Nasri Opstemt

han ser også intresant ud ham hollænderen fra Feyenoord Thumbs Up
(kigger på ham i mit Arsenal spil Smiley )

du fik også solgt en af mine tidligere samba-yndlinge men han er vist også ved gå på pension

jeg glæder mig også til at se dig i Premier League og hvordan dit Arsenal-mandskab klarer sig

PS. du kan ikke sætte Samir Nasri under pres med en stor milion sum (drengen er isssssskold) jeg glæder mig også til at se ham i Premier League Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #73: 12 Nov 2007, 18:17 »

Tak for den lange kommentar, det er sådan nogen som gør lysten til at skrive endnu større. Smiley

Tak.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 10# Young Guns
« Svar #74: 12 Nov 2007, 19:23 »



tyskeren bliver solgt
09:08:07


Jens Lehmann er solgt til Lyon, hvor han skal tage buret imens at Coupet er skadet.

Legende eller ej, den tyske keeper Jens Lehmann er solgt til Lyon, for hele 20 millioner, som er meget for en spiller der næsten har rundet de 40 år. Han var ude i kulden i Arsenal, og derfor blev han sat til salg.

Jens Lehmann var med på holdet i år 2004, hvor han gik ubesejret igennem sæsonen, en sæson hvor der ikke gik ret mange mål ind. Han har også vundet en FA Cup med Arsenal. Det måske største i hans eget hoved og statistikker er at han i Champions League har rekorden for flest minutter uden at der er gået mål ind bag ham. Det samme år som Lehmann skrev den rekord kom Arsenal i Champions League finalen, men han lavede et dumt frispark efter 18 minutter, så han fik ikke meget finale den dag.

Nikolaj Emil Birk Poulsen har kommenteret salget.

- ”Er det ikke den spiller som er 37 år gammel, der er solgt dyrest nogensinde? Jeg er glad for at have skilt mig af med ham. Han er en meget stor personlighed, og han fylder meget i truppen. Nu er han væk og Almunia stoler jeg 100 % på. Han er en god keeper, men ingen tvivl om at Lehmann også er det. Men hans kontrakt udløber om et år, så derfor skulle han væk,” fortalte Nikolaj Emil Birk Poulsen til The Sun.

Jens blev født den 10. november i Essen, han startede dog sin professionelle karriere i Schalke 04, efter 274 kampe i storklubben, drog han videre til en anden storklub, denne gang var det AC Milan som kaldte. Han spillede kun 4 kampe for de rød-sort stribede også drog han ellers tilbage til Tyskland. Dortmund blev de heldige ejere af den store tysker. Han gjorde det godt i Dortmund, endda rigtig godt. Så Arsenal fik øjnene op for ham, og han nåede at spille 142 for klubben, også nu, er han blevet solgt.

Jens havde også en kommentar til han afgang.

- ”Jeg vidste jo godt allerede da der kom en ny træner til at jeg var det svageste led på målmandsposten, men Arsenal mangler en god målmand nu, pga. de solgte mig. Men det er jo deres egen skyld, og det kan jeg ikke gøre for. Jeg glæder mig til at holde Coupet ude af Lyon målet,” sagde Lehmann.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010