home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Snyder du i FM?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Snyder du?
Ja
- 20 (10,6%)
Nej
- 108 (57,1%)
Nogen gange
- 61 (32,3%)
Antal Stemmer: 189

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Snyder du i FM?  (Læst 12608 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #30: 11 Nov 2007, 09:39 »

Man kan sagtens tage den bejerholm nævner op.. Er det snyde at bruge andres taktikker? Det gør massevis af mennesker i hvert fald, og de tager vel ofte resultaterne som deres egen fortjeneste.. Det samme gælder vel egentlig træningsprogrammer. .
Men nogle vel måske ikke definere det som snyd?
Er det snyd at se spillernavne fx her på siden, og så købe dem i sit eget spil?
Er det snyd ikke at have slået mask attributing til?
Er det snyd at købe andre spillere end dem ens spejdere foreslår?

Hvor går grænsen?

:O

Ja, hvor går grænsen ? Det er et super spørgsmål synes jeg. Jeg kan jo kun tale for mig selv, når jeg siger, at jeg synes bedst om, at man laver sine egene træningsprogrammer og taktikker, men jeg synes ikke, at det er snyd, at man bruger andres. Jeg laver mine egene taktikker og træningsprogrammer, som jeg tweaker lidt af og til for at se eventuelle forbedringer og foringelser. Men at bruge deciderede snyde programmer, der gør spillet letter - er sjovt nok snyd! Wink Nu ved jeg ikke hvad hverken TUG-træning og GenieScout er, men jeg kunne forestille mig, at de ville høre under min kategori for "snyd". ( Hvis der er en der kan fortælle mig, hvad de programmer gør vil jeg være glad) Smiley
Hvad angår, at bruge spillere, man får "anbefalet" af andre managers ser jeg sådan lidt i en gråzone.
"Mask Atributing" til eller fra.... har altid min slået til, da jeg synes det er sjovest, men det tror jeg er et spørgsmål om smag og behag. Har faktisk aldrig spillet uden den er slået til at maskere.
Det er efter min mening ikke snyd, at købe spillere udover dem din spejder foreslår, da du som manager også har en fodboldviden omkring forskellige spillere.

Men du har ret, hvor går grænsen ?? Jeg tror det er meget individuelt Smiley Men jeg synes det er et godt emne at diskutere Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #31: 11 Nov 2007, 09:40 »

alle har da snydt på et tidspunkt, uanset hvad de siger, nægter at tro på at selv den mest "ærlige" gamer ikke har snydt på en eller anden måde...
« Seneste Redigering: 12 Nov 2007, 11:49 af Buschaka » Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #32: 11 Nov 2007, 09:42 »

alle har da snydt på et tidspunkt, uanset hvad de siger, nægter at tro på at selv den mest "ærlige" gamer har snydt på en eller anden måde...

Det kommer jo igen an på definationen af snyd Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

LosCules
Gæst
 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #33: 11 Nov 2007, 09:43 »

Jeg har vel gået ud af FM midt i en kamp osv. så jeg har stemt nogle gange Wink
Logged

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #34: 11 Nov 2007, 09:47 »

Det kommer jo igen an på definationen af snyd Smiley
Præcis...
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Niko
Gæst
 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #35: 11 Nov 2007, 09:52 »

Her kommer min version. Smiley

Da jeg spillede 06'eren, lavede jeg ikke andet end at snyde. Det var jo herre sjovt, som 10-11 årig, bare at smadre alle de andre hold. Kan huske noget med at Zlatan og Henry var på mit AC Horsens hold. Det var meget sjovt dengang, men kunne ALDRIG finde på det mere.

Jeg har kun snydt ved brug af editor, jeg er aldrig gået ud af den kamp. Men da 07'eren kom, så stoppede det hele. Ikke mere snyd, kun seriøst Football Manager. Og jeg har jo udviklet mig total meget!

I 08 vil jeg heller ikke snyde, da jeg ikke kan se logikken i det. Hvis du taber en kamp, så op på hesten, og vind den næste. Andet er der ikke rigtigt at gøre.
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #36: 11 Nov 2007, 09:53 »

Her kommer min version. Smiley

Da jeg spillede 06'eren, lavede jeg ikke andet end at snyde. Det var jo herre sjovt, som 10-11 årig, bare at smadre alle de andre hold. Kan huske noget med at Zlatan og Henry var på mit AC Horsens hold. Det var meget sjovt dengang, men kunne ALDRIG finde på det mere.

Jeg har kun snydt ved brug af editor, jeg er aldrig gået ud af den kamp. Men da 07'eren kom, så stoppede det hele. Ikke mere snyd, kun seriøst Football Manager. Og jeg har jo udviklet mig total meget!

I 08 vil jeg heller ikke snyde, da jeg ikke kan se logikken i det. Hvis du taber en kamp, så op på hesten, og vind den næste. Andet er der ikke rigtigt at gøre.

Super holdning Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #37: 11 Nov 2007, 09:55 »

Sidste gang jeg snød var i  CM01/02. I 05' gjorde jeg det ubeivst. Havde tabt semi-finalen i UEFA Cuppen. Og gad ikke spille mere den dag. Så kommer den normale luk boks frem. Men når man ikke er inde i en kamp sååååå gemmer den ikke. Men tabte den igen anyway såååå.
Logged

Goddy
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #38: 11 Nov 2007, 10:44 »

Har kun snydt EN gang i 07, da jeg lå på 4. pladsen i SAS Ligaen med AGF og skulle spille imod OB som lå på 3. pladsen, et point foran mig, tabte kampen, men ville bare have det bronze, så jeg loadede lige og spillede indtil jeg fik sejren, har nok fortrudt det nu  Wink
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #39: 11 Nov 2007, 14:28 »

Grunden til at jeg startede tråden var at i skulle skrive om i havde snydt i 08.
Ellers kan i jo lige så godt bruge 07 tråden
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Chr8is
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #40: 12 Nov 2007, 00:36 »

Jeg lukker nogle gange spillet ned hvis jeg er bagud 3-0 til et eller andet lorte hold.
Og før i tiden, i 07 udgaven snød jeg mig nogle gange ti spillere . ):
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #41: 12 Nov 2007, 00:38 »

Chr8is .. det gjorde jeg også men så blev jeg ved med at tabe :/
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #42: 12 Nov 2007, 00:40 »

Er helt enig, det er klart sjovere når man ikke snyder.

Men jeg skal ikke pudse glorien, startede altid kampe jeg tabte om i 06 og 07. Altså kun hvis de var vigtige...

I FM 08 med mit Arsenal har jeg startet en kamp om, det var en af de første jeg spillede. Siden har jeg ikke startet om, uanset om jeg har tabt. Hvilket jeg så heldigvis kun har gjort 2 gange  Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #43: 12 Nov 2007, 06:13 »

Er DYBT DYBT skuffet ud af 79 brugere er der kun44% der svarer at de ikke snyder...
I skulle skamme jer......!
Logged


Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Snyder du i FM?
« Svar #44: 12 Nov 2007, 08:16 »

Er DYBT DYBT skuffet ud af 79 brugere er der kun44% der svarer at de ikke snyder...
I skulle skamme jer......!

kommer jo igen an på definitationen af snyd...
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010