home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:41:28 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Traviscat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Ny blogkonkurrence!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ville du være interreseret i at deltage, hvis en ny blogkonkurrence skulle dukke op?
Ja!
- 11 (23,4%)
Måske...
- 12 (25,5%)
Nej!
- 24 (51,1%)
Antal Stemmer: 47

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ny blogkonkurrence!  (Læst 5092 gange)
Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny blogkonkurrence!
« Svar #15: 11 Nov 2007, 00:32 »

Ingen tvivl om, der er en masse der har talent for at lave disse blogs, og derfor vil en konkurrence være interessant, men tiden er imo ikke til det lige nu.

Når vi er kommet lidt længere frem er jeg sikker på der kommer en, evt ca. samme tidspunkt som sidste år.
(Dette der dog ikke noget crewet har snakket om endnu, blot min spådom Wink )
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Rossonero
Gæst
 
Sv: Ny blogkonkurrence!
« Svar #16: 11 Nov 2007, 00:34 »

Ingen tvivl om, der er en masse der har talent for at lave disse blogs, og derfor vil en konkurrence være interessant, men tiden er imo ikke til det lige nu.

Når vi er kommet lidt længere frem er jeg sikker på der kommer en, evt ca. samme tidspunkt som sidste år.
(Dette der dog ikke noget crewet har snakket om endnu, blot min spådom Wink )

Jeg går udfra, det er grafikken der tager megen af tiden?
Fuldt forståeligt, bare rart at vide om der kommer én.
Hvilket jeg håber, da i heller ikke har diskuteret det endnu.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny blogkonkurrence!
« Svar #17: 11 Nov 2007, 00:49 »

Jeg går udfra, det er grafikken der tager megen af tiden?
Fuldt forståeligt, bare rart at vide om der kommer én.
Hvilket jeg håber, da i heller ikke har diskuteret det endnu.

Grafikken? Der er intet grafisk arbejde i at lave denne konkurrence.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Rossonero
Gæst
 
Sv: Ny blogkonkurrence!
« Svar #18: 11 Nov 2007, 00:54 »

Grafikken? Der er intet grafisk arbejde i at lave denne konkurrence.

Nej, nej. Du siger der ikke er tiden til det lige nu.
Så går jeg udfra, det er det grafiske arbejde (FM08), der tager tiden - uden at være sikker Wink
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny blogkonkurrence!
« Svar #19: 11 Nov 2007, 01:04 »

Jeg tror man kan være ret sikker på at der kommer en blogkonkurrence når man tænker på stor en succes det var. Men det er ikke noget der er diskuteret i crewet og jeg tør godt love at det ikke kommer før februar.

Men som sagt - kender ikke hodningen fra crewet.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010