home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bogorme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bogorme  (Læst 113856 gange)
arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #45: 29 Nov 2007, 12:08 »

Okay, Rusland er nu et specielt land.. Lige læst Kasparov er blevet anholdt. Så meget for demokrati..)

Robert Larsson, okay lyder spændene, den noterer jeg mig da lige..

Men det giver Putin jo heller ikke just udtryk for, han har centraliseret magten ret så meget om sig selv. Det pudsige er dog, at han har den brede folkelige opbakning til det. For at forstå dette skal man kigge tilbage til 1999 og Yeltsins fuldemandspolitik. Men ja, et spændende og forunderligt land.
Logged

Go you Gunners!

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #46: 29 Nov 2007, 13:03 »

Norwegian Wood af Haruki Murakami, i virkeligheden alt af ham, men den er min favorit.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #47: 29 Nov 2007, 14:36 »

Men det giver Putin jo heller ikke just udtryk for, han har centraliseret magten ret så meget om sig selv. Det pudsige er dog, at han har den brede folkelige opbakning til det. For at forstå dette skal man kigge tilbage til 1999 og Yeltsins fuldemandspolitik. Men ja, et spændende og forunderligt land.
Nej det har du selvfølelig ret i, men bunder selvfølelig også i Ruslands historie. Og de mange år med kommunismen, derfor vil det være en langvarig proces at få den almene russer sporet ind på hvad vi vil forbinde med fuldblods demokrati.
Også en af grundene til Putins store obakning, selvom de kan virke lidt forunderligt for os danskere...)

 Men helt sikkert et fascinerende land..
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #48: 06 Dec 2007, 20:25 »

Så fik jeg læst Dan Browns Angels and Demons! Behøver vel ingen nærmere præsentation!?
Hvor er han overvurderet! Det var som at læse Da Vinci, bare i en anden by! ingen tvivl om at de er rigtig spændende, men sidder bare med en følelse af, at jeg har læst en kopi af Da Vinci Skuffet
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #49: 06 Dec 2007, 20:27 »

hmm.. nu har jeg kun hørt om bogorme der spiste bøger.. det er vel det vi snakker om her ikk? Peace
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Red love
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #50: 06 Dec 2007, 20:43 »

Så fik jeg læst Dan Browns Angels and Demons! Behøver vel ingen nærmere præsentation!?
Hvor er han overvurderet! Det var som at læse Da Vinci, bare i en anden by! ingen tvivl om at de er rigtig spændende, men sidder bare med en følelse af, at jeg har læst en kopi af Da Vinci Skuffet
Jeg synes faktisk den er bedre end Da Vinci, selvom jeg først læste Da Vinci. Men egentlig også bare fordi jeg synes det blottet er bygget op om er mere spændene, som sådan er den vel egentlig ikke bedre skrevet.

   Men ja de er utrolig ens. Meget ensidigt bygget op, helt ekstremt endda. Men hvis man tager bøgerne hver for sig, er de jo fantastiske, det må jeg sige.

  Men det er klart at du normalt vil få den bedste oplevelse af den du læser først. Da du når du læser den anden, jo ligesom har set det hele før...
« Seneste Redigering: 06 Dec 2007, 20:44 af Red love » Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #51: 06 Dec 2007, 20:44 »

Stort set alt med Dean Koontz kan anbefales.

Især Odd Thomas og Odd Forever
Logged

It's gonna be legendary

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #52: 06 Dec 2007, 21:36 »

Jeg synes faktisk den er bedre end Da Vinci, selvom jeg først læste Da Vinci. Men egentlig også bare fordi jeg synes det blottet er bygget op om er mere spændene, som sådan er den vel egentlig ikke bedre skrevet.

   Men ja de er utrolig ens. Meget ensidigt bygget op, helt ekstremt endda. Men hvis man tager bøgerne hver for sig, er de jo fantastiske, det må jeg sige.

  Men det er klart at du normalt vil få den bedste oplevelse af den du læser først. Da du når du læser den anden, jo ligesom har set det hele før...
Enig.. men ved ikke jelt hvilken en der er bedst. Læste davinci på dansk, og den anden på engelsk, så er svært for mig at sammenligne!
Logged

Danneskiold
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #53: 07 Dec 2007, 15:59 »

Norwegian Wood af Haruki Murakami, i virkeligheden alt af ham, men den er min favorit.

Kunne ikke være mere enig! Har læst Kafka på stranden og den er simpelthen fantastisk. Har dog Norwegian Wood til gode
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #54: 02 Jan 2008, 01:00 »

Jeg synes faktisk den er bedre end Da Vinci, selvom jeg først læste Da Vinci. Men egentlig også bare fordi jeg synes det blottet er bygget op om er mere spændene, som sådan er den vel egentlig ikke bedre skrevet.

   Men ja de er utrolig ens. Meget ensidigt bygget op, helt ekstremt endda. Men hvis man tager bøgerne hver for sig, er de jo fantastiske, det må jeg sige.

  Men det er klart at du normalt vil få den bedste oplevelse af den du læser først. Da du når du læser den anden, jo ligesom har set det hele før...

Enig i hvad Red Love siger. Engle og dæmoner er bedre, men det er også kun fordi der er mere mystik og en langt mere underholdende slutning end der var i Da Vinchi Mysteriet. Har i læst andre af hans bøger?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #55: 02 Jan 2008, 01:07 »

Nogen som har læst "Blandt Hooligans"? Smiley
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #56: 02 Jan 2008, 01:09 »

Nogen som har læst "Blandt Hooligans"? Smiley
Hvem har skrevet den cesc?
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #57: 02 Jan 2008, 01:16 »

kom lige til at tænke på nick hornbys klassiker, og fantastiske bog, om det at være arsenal fan, den er også filmatiseret..

Selvom jeg ikke ligefrem er arsenal sympatisør, har jeg læst bogen, og den er ganske fantastisk, og i virkeligheden et must for alle fodbold fans, og specielt selvfølelig dem der holder med arsenal.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #58: 02 Jan 2008, 01:17 »

kom lige til at tænke på nick hornbys klassiker, og fantastiske bog, om det at være arsenal fan, den er også filmatiseret..

 Selvom jeg ikke ligefrem er arsenal sympatisør, har jeg læst bogen, og den er ganske fantastisk, og i virkeligheden et must for alle fodbold fans, og specielt selvfølelig dem der holder med arsenal.

Den hedder... Hvad fanden er det nu den hedder. Den er suveræn, har selv læst den. Udover at have et fængende tema, så er den meget godt skrevet.

Men intet kan måle sig med Leif Davidsen's russiske trilogi.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #59: 02 Jan 2008, 01:22 »

Den hedder... Hvad fanden er det nu den hedder. Den er suveræn, har selv læst den. Udover at have et fængende tema, så er den meget godt skrevet.

Men intet kan måle sig med Leif Davidsen's russiske trilogi.
den hedder Fever Pitch..

 Leif Davidsen er bestemt en kompetent skribent, men der findes større oplevelser end hans bøger, efter min mening...
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010