home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bogorme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bogorme  (Læst 114741 gange)
El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #375: 04 Jun 2013, 12:34 »

Jeg ved ikke lige hvilket niveau du læser på, så her kommer lidt forskelligt:

A Clockwork Orange - Anthony Burgess
Roddy Doyle - The Commitments
Stephen King - Hearts in Atlantis (det er 5 forskellige historier, som alle er forbundne)
Stephen King - It.
Mark Haddon - The Curious Incident of the Dog in the Night-Time.
Hunter S. Thompson - Fear and Loathing in Las Vegas
Hunter S. Thompson - The Rum Diary
Hunter S. Thompson - Screwjack (kort short story-samling).
James M. Cain - The Postman Always Rings Twice
William S. Burroughs - Naked Lunch
Irvine Welsh - The Acid House (short story samling)
Nick Hornby - Fever Pitch
My bad, jeg går i 1.g (lidt endnu) men skal bruge det til en sidste aflevering, som er en anmeldelse af netop bogen, så helst ikke en kæmpe stor en
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #376: 04 Jun 2013, 12:43 »

My bad, jeg går i 1.g (lidt endnu) men skal bruge det til en sidste aflevering, som er en anmeldelse af netop bogen, så helst ikke en kæmpe stor en

OK.

Jeg foreslår:

The Commitments - den er skrevet fonetisk, så man skal være koncentreret når man læser den. En rigtig sjov bog.

The Curious Incident of the Dog in the Night-Time - den er lidt længere end den anden, men er nem at læse. Også en sjov bog.

Fever Pitch - en bog om en mand og hans kærlighedsliv (både mellem kvinder og Arsenal). Let at læse.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Gungner
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #377: 12 Jun 2013, 20:41 »

Fik købt Stephen King's nyeste bog "Joyland" idag.
Den handler om en morder der er løs i en forlystelsespark, og King gør brug af hele 3 genrer i samme fortælling. Horror, Mystery og Coming of Age. Hvis den er lige så god som anmeldelserne siger, så glæder jeg mig dælme til at komme igang.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #378: 12 Jun 2013, 20:44 »

Nogen der kan anbefale en god selvbiografi her til sommerferien. Det skal helst være fra en idrætsudøver, men jeg lytter også til andet. Har kigget på Zlatans, er der nogen der har læst den? Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #379: 12 Jun 2013, 20:46 »

Hvis det ikke SKAL være en fodbold-spiller, så vil jeg som wrestling fan komme med disse forslag:

Chris Jericho - "How to become the world champion in 1.372 easy steps"
Mick Foley - "Have A Nice Day!"
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #380: 12 Jun 2013, 20:54 »

Zlatans selvbiografi er super god! Ellers er der David Nielsens eller Tøftings Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #381: 12 Jun 2013, 20:57 »

Dem vil jeg tage et kig på - tak! Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #382: 12 Jun 2013, 21:17 »

Så lidt Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #383: 12 Jun 2013, 21:29 »

Ellers er der også Martin Jørgensens, der hedder 'De Professionelle'.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #384: 12 Jun 2013, 21:30 »

Zlatans bog er rigtig god, synes jeg også.

Ellers er det Secret Race af Tyler Hamilton (om doping) også spændende, hvis du vil over i den kategori. Meget er selvfølgelig om doping, men det handler godt nok også en del om hans liv og erfaringer...
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #385: 12 Jun 2013, 21:58 »

Så vil jeg fraråde Zlatans på det kraftigste, jeg husker den som værende på et virkelig lavt niveau skriftligt.
Logged


Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bogorme
« Svar #386: 12 Jun 2013, 22:04 »

Nogen der kan anbefale en god selvbiografi her til sommerferien. Det skal helst være fra en idrætsudøver, men jeg lytter også til andet. Har kigget på Zlatans, er der nogen der har læst den? Smiley

David Beckhams eller Jimmy Nielsens er super gode :-)
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #387: 13 Jun 2013, 18:06 »

Så gik jeg hen og blev færdig med Bret Easton Ellis' bog American Psycho, de fleste kender den nok fra den glimrende filmatisering. Bogen har som altid mere dybde end filmen, fortrinsvis ved at den fanger Batemans totale fremmedgørelse ift. hans omverden langt bedre end filmen gør, samt ved at filmens voldelige scener er vand ift. det der bliver beskrevet i bogen, den er virkelig ikke for sarte sjæle på det punkt.

Det er en virkelig markant og fuldstændigt unik bog, som jeg kun kan anbefale at læse, hvis man er glad for god velskrevet litteratur, det er ikke en pageturner, men til gengæld heller ikke en bog man nogensinde glemmer man har læst.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #388: 13 Jun 2013, 18:12 »

Så gik jeg hen og blev færdig med Bret Easton Ellis' bog American Psycho, de fleste kender den nok fra den glimrende filmatisering. Bogen har som altid mere dybde end filmen, fortrinsvis ved at den fanger Batemans totale fremmedgørelse ift. hans omverden langt bedre end filmen gør, samt ved at filmens voldelige scener er vand ift. det der bliver beskrevet i bogen, den er virkelig ikke for sarte sjæle på det punkt.

Det er en virkelig markant og fuldstændigt unik bog, som jeg kun kan anbefale at læse, hvis man er glad for god velskrevet litteratur, det er ikke en pageturner, men til gengæld heller ikke en bog man nogensinde glemmer man har læst.
En ret rammende beskrivelse. Filmen er blandt mine favoritter, men bogen er helt vildt fascinerende. Jeg er enig i, at den kun kan anbefales.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #389: 13 Jun 2013, 18:21 »

Nogen der kan anbefale en god selvbiografi her til sommerferien. Det skal helst være fra en idrætsudøver, men jeg lytter også til andet. Har kigget på Zlatans, er der nogen der har læst den? Smiley

Zlatan synes jeg er rigtig god. Sproget er hans eget, så man kan let sætte sig i hans sted.
David Nielsens bog er også god. Sproget i den bog er meget hårdt og kontant. Jeg er vild med det.
Den hemmelige fodboldspiller kunne også være et godt bud. Er selv lige gået i gang med den, og den er sgu fangende.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010