home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd  (Læst 90127 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #180: 18 Nov 2007, 22:32 »

Kan desværre ikke helt følge med, da efterskolelivet tager en god del af den i forvejen sparsomme fritid...

FCKchamp
Gæst

« Svar #181: 19 Nov 2007, 17:31 »

Nu har jeg så spillet en halvsæson i 2. sæson, og det er tydeligt at jeg har fået et bedre hold, på trods af den gode sæson sidste år. Jeg har indtil videre spillet 21 kampe og ligger nr. 2. Dette er dog også over forventning både fra medierne og bestyrelsens side, som altså er yderst tilfredse med mig. Jeg har dog forventninger om at rykke op i år, og vi ligger indtil videre til playoff. I de respektive turneringer er jeg ude af FA og Setanta i henholdsvis 4. og 3. runde, hvilket også levede op til forventningerne fra bestyrelsens side, og i FA-pokal har jeg netop slået det andet premier hold ud, og er nu i 2. runde af den. Så drengene fra Walks, håber selvfølgelig på en oprykning i år, hvilket ville krone en, indtil videre, flot sæson.

Mine lejesvende fra Norwich, Chris Martin og Kris Renton, står for kasserne i denne sæson!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 17:41 af FCKchamp » Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #182: 19 Nov 2007, 17:52 »

Jeg vil også gerne være med, hvis det ikke er forsent. Smiley

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 19 Nov 2007, 19:24 »

Så går jeg sku igang! Smiley

Navn: Morten Balleby
Klub: Chelmsford
År: 08/09
Liga: Blue Square South

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #184: 20 Nov 2007, 16:12 »

Her kommer lidt opdate fra mit spil, det køre rigtig godt. mit internet har været nede i weekenden så jeg kan sige at jeg er rykket op til Coca cola league 2.

Dette er stillingen da jeg rykkede op fra BSL

http://img49.imageshack.us/my.php?image=ssonjw6.jpg

Dette er fra min første sæson i CoCa Cola League 2

http://img49.imageshack.us/my.php?image=cocacola1ssonec7.jpg

Der er sket meget i min klub er gået fra at være Halvtidprof til fuldtidspro og det kan mærkes på spillerne.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #185: 20 Nov 2007, 16:35 »

Jeg må desværre komme med den sørgelige nyhed, at jeg ikke spiller denne challenge mere, eftersom jeg ikke formåede at holde AFC Hornhurch oppe i 2. sæson. Jeg blev slået på målscoren af Eastleigh.

Jeg regner dog kraftig med at restarte denne challenge på et tidspunkt, når jeg får samlet motivation til det starte helt fra bunden

Erfurt
Reserveholdsspiller

« Svar #186: 20 Nov 2007, 17:20 »

Kan man stadig nå og være med?

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #187: 20 Nov 2007, 17:46 »

Kan man stadig nå og være med?

Jep, den kører hele tiden og der er ingen deadline

N17
Manager

« Svar #188: 20 Nov 2007, 17:47 »

Ja Erfurt du skriver bare detaljerne.. det er ikke en decideret konkurrence her... jeg opdatere bare, og har lavet en tråd, hvor andre kan følge med hos dem der ikke laver blogs.

Kan dem der kommer med opdateringer på hvordan det går dem. Ikke skrive denne i bunden
Brugernavn:
Klub:
År:
Liga:

Det er nogen gange svært for mig at følge med i hvor langt I er Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Erfurt
Reserveholdsspiller

« Svar #189: 20 Nov 2007, 17:52 »

Så er jeg på ferie.. Smiley

Erfurt
Reserveholdsspiller

« Svar #190: 20 Nov 2007, 20:43 »

Navn: Christian Erfurt
Klub: King's Lynn
År: 08/09
Liga: Blue Square North

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #191: 20 Nov 2007, 21:55 »

Navn: Anders Hansen
Klub: Worksop
År: 2008/2009

Rambo67
Lilleputspiller
*

« Svar #192: 21 Nov 2007, 14:42 »

Jeg vil gerne være med!!!

Navn: Michael Thomsen
Klub: AFC Wimbledon
År: 2008

En undersøgelse har vist at hvis Kaiser Franz  stillede op som kansler i tyskland ville han blive valgt:-) FC BAYERN - STERN DES SÜDENS

FCKchamp
Gæst

« Svar #193: 21 Nov 2007, 17:30 »

Ja, her kommer så en lille opdatering på mit spil.. Jeg rykkede  op i 2. sæson fra North ligaen, og spiller nu i Premier.. Her er et lille billede fra finalen i playoff i north ligaen! Haha! Opstemt

Derfor er jeg nu, som sagt, i Premier, hvor jeg ligger og kæmper for at holde mig oppe over nedrykningsstregen! Jeg er forresten i år 10/11..
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 17:32 af FCKchamp » Logged

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #194: 21 Nov 2007, 22:05 »

Hola Amigos!

Her er så en lille update fra mig af. Første sæson med Hednesford Town er overstået, og det blev en sæson som overgik alle forventninger.

Sæsonen startede med en at min trænerstab og min spejderstab blev udbygget. Min stab bestod kun af min assisterende manager og en enkelt spejder da jeg overtog managerposten i sædet, men ugen efter jeg havde overtaget chefposten i Hednesford var staben udvidet med 5 nye træner og en talentspejder mere.

Derefter blev jagten på forstærkning sat ind. Mine to spejdere blev sendt ud i det ganske land for at finde folk som kunne forstærke truppen. Og efter nogen ugers arbejde komme de tilbage med mange gode navn.

Hele 10 spillere blev hentet til klubben på spejdernes anbefalinger. Hvor af 5 af spillerne blev hentet på leje. Følgende 10 spillere blev hentet til klubben.

Rene Gilmartin - Målmand - Hentet på en fri transfer i Walsall.
John Miles - Offensiv midtbanespiller/Angriber - Hentet på en fri transfer.
Brad Maylett - Offensiv højrekant - Hentet på en fri transfer i Northwich
Andrew Howell - Forsvarsspiller - Lejet i Hednesfords moderklub Wolves.
Jordan Collins - Forsvarsspiller - Lejet i Aston Villa.
Brendon Moloney - Forsvarsspiller - Lejet i Stoke.
Kevin O'Conner - Central midtbanespiller - Lejet i Hednesfords moderklub Wolves.
Kevin Nicholson - Forsvar - og venstrekantspiller - Hentet på en fri transfer.
Rory Prendergast - Offensiv venstrekant - Hentet på en fri transfer.
Tobias Mikaelsson - Angriber - Lejet i Aston Villa.

Der blev ikke solgt nogen spiller i den periode.

Efter diverse træningskampe, var det tid til at sparke sæsonen 2008/2009 igang. Bestyrelsens forventninger var at klubben skulle lande mit i tabellen, så kravene var store til det nye oprykkede hold.
Men det blev som nævnt i starten af, en sæson over alle forventninger. Den første kamp blev vundet 3-0 over Hucknall og så kørte det bare derfra. Vi skulle første frem til sæsonens 10 kamp før holdet tabte 0-1 til Barrow. Det enkelte nederlag til Barrow rystede dog ikke holdet fuldstændigt, holdet var hurtigt tilbage på vinderkurs, og fortsatte resten af sæsonen med at hive det ene point efter det andet hjem. I alt blev det til 32 sejre, 7 uafgjort og 3 nederlag igennem hele sæsonen, hvilket var lige med at da den sidste kamp var spillet lå Hednesford Town på førstepladsen, og dermed vinder af Blue Square North.

Det blev desværre ikke nogen pokaltriumfer for Hednesford Town i denne sæson, men holdet kan alligevel være stolt af sine præstationer i diverse pokal. I FA Cuppen kom holdet til 2. runde indtil det blev til et exit da holdet tabte 1- 4 til Leyton Orient. I Setanta Shield kom holdet hele vejen til 5. runde før holdet tabte en tæt kamp til Ketting Town 1-2.
I FA Pokal turnering blev det kun til en enklet kamp for Hednesford Town da holdet noget pinligt tabte 1-3 til non league holdet Thatcham.

Men alt i alt en succesrig sæson, nu venter der opstart til Blue Square Premier...

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010