home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd  (Læst 75768 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #210: 29 Nov 2007, 19:39 »

Jeg holder lige pause med mit spil Smiley
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #211: 03 Dec 2007, 22:10 »

3. sæson i Worksop er nu færdigspillet. Det blev til en 6. plads 2 point fra den sidste playoff-plads. Næste sæson bør playoff, blive noget jeg skal deltage, og til at gøre dette lidt nemmere, har jeg hentet en gammel kending af dansk fodbold i form af Chris Iwelumo, som i sin tid spillede i Aarhus Fremad. Han er en del af rutinen, som skal sikre de 2 point mere, som jeg manglede i sidste sæson

10/11-sæsonen bedste spiller var den irske striker Donal McDermott (årgang 90, som undertegnede). Han toppede den interne topscorerliste og assistliste og havde den højeste avr. rating på beskedne 7,05. Han blev også kåret som årets spiller af fansene og er blev gjort til favoritpersonale i klubben

PS. 6. pladsen er den højeste ligaplacering Worksop nogensinde har haft.  Cool

Navn: Niklas Larsen
Klub: Worksop Town
År: 2011/12
Liga: Blue Square Premier
Logged

Aarhus Fremad
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #212: 03 Dec 2007, 22:17 »

har jeg hentet en gammel kending af dansk fodbold i form af Chris Iwelumo, som i sin tid spillede i Aarhus Fremad.

Det var dengang danske dommere indførte "neger-reglen" der omhandlede at hvis en 2 meter høj "afro-amerikaner" vandt en hovedstødsduel, så var der frispark til modstanderen.
Går forresten godt for Iwelumo i Charlton i øjeblikket!
Logged

FCKchamp
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #213: 06 Dec 2007, 09:32 »

Efter min anden sæson, hvor forventningerne fra klubben var en midterposition, er jeg endt på en 15. plads. Ikke videre godt, men jeg bliver trods alt stadig i South, og ser frem mod en sæson, hvor jeg måske kan true nogle af de andre hold i kampen om oprykning. Jeg har fået forlænget med mine 2 stjerner, Mustapha Hadji og Jonathan Pringle. Jeg er altså derfor klar til næste sæson:d

**************
Merthyr Tydfil
Blue Square South
Nick Kristensen
Sæson 10/11
**************
Logged

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #214: 06 Dec 2007, 10:31 »

fandme sørgeligt når ens spil pludselig går i stå.
så starter forfra og annoncere nyt hold når min ferie er færdig Opstemt

Chelmsford er hermed taget Smiley
« Seneste Redigering: 06 Dec 2007, 11:43 af darkzt4r » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #215: 06 Dec 2007, 14:38 »

Eftersom jeg har kommet til at slette mit save med Witton Albion, overvejer jeg at starte et nyt.
Men har lige et spørgsmål til netop dette. Må man godt spille med patch, eller skal det være med den originale?

Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #216: 06 Dec 2007, 14:40 »

''No external utilities such as FMScout should be used and the database should be uneditied. Should SI release a data update, this would be allowed. It is advised that people should update using the latest patches as they are released.''
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #217: 06 Dec 2007, 14:42 »

''No external utilities such as FMScout should be used and the database should be uneditied. Should SI release a data update, this would be allowed. It is advised that people should update using the latest patches as they are released.''

Thank you.
Så skal Rossonero på ferie. Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #218: 06 Dec 2007, 19:13 »

Profil: http://img69.imageshack.us/img69/8773/dafugecprofilezh4.png

Navn: Tobias Reffstrup Rasmussen
Klub: Tiverton Town
År: 2008
Liga: Blue Square South
Logged

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #219: 07 Dec 2007, 15:57 »

Så blev min første sæson med de kære helte fra Worksop Town færdigspillet. Det blev til en 3. plads i Blue Square North, som viá sejre over Tamworth og Harrogate blev vekslet til en plads i Blue Square Premiere.

Rykker dog kun op pga. de 4 spillere Derby var så venlige at låne mig, så der venter et enormt arbejde med at signe nogle rutinerede gutter. Jeg har dog lige hentet en 36 årig Paul Dickov ind, og skal ud og finde lignende spillere.

Logged

Hej alle mine venner

IgorBrajkovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #220: 07 Dec 2007, 21:47 »

Når ja, når nu der er så megen snak om denne challenge, vil jeg da også tage del:

Igor Kristensen (Håber ikke man SKAL bruge rigtige navn? - Ellers er det Michael til fornavn)
Blue Square North
Sæson 08/09
Matlock
Logged

PLerborg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #221: 09 Dec 2007, 21:33 »

Hej.

Ville lige hører hvordan det gik i 2. sæson for alle jer som er AFC Wimbledon Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #222: 10 Dec 2007, 10:10 »

Og jeg er igang igen...


Profil: http://i268.photobucket.com/albums/jj27/brightmilano/colton.png

Navn: Sir Colton Averill
Klub: Chelmsford City
År: 2008/2009
Liga: Blue Square South
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #223: 10 Dec 2007, 20:04 »

Sæson 08/09 - Tiverton Town

Så blev min første sæson i Tivvy færdigspillet - på frustrerende vis. Sæsonen startede virkelig skidt; tre uafgjorte og tre nederlag blev det til i det første seks kampe. Men med en klogere mig og et par flere handler begyndte det at gå opad. Jeg sluttede på tolv lejede spillere fra Plymouth.

Vi gik fra 19. pladsen til 2. plads over en periode på 25 runder. Der blev vi, og aldrig kom vi op på 1. pladsen. Vi sluttede på 2. pladsen med seks point op til nr. 1, Woking, selvom vi var ubesejret i ligaens sidste 19 kampe.

Det betød playoff. Lewes, der sluttede på 5. pladsen, var modstanderen i semifinalen. På eget græs var vi bagud 2-1 ved pausen, men fik det vendt til 3-2, mens vi på udebane formåede at lukke opgøret fuldstændig, da forward Barnes scorede til 2-1 efter 87 minutter. Dermed blev vi klar til finalen, hvor 3'eren Dorchester ventede.

Vi spillede en fantastisk kamp. Spillerne skabte en del flotte og store chancer, men det blev kun til et mål i løbet af kampen (inklusiv forlænget spilletid). Vi burde uden tvivl have lukket det i den ordinære spilletid. Dorchester havde ikke haft et skud indenfor målrammen i den ordinære spilletid, men de havde alligevel nettet en enkel gang. Straffesparkskonkur rencen tabte vi 3-1...

Slutstilling
Transfers (ikke alle kan ses - men de væsentligste)
Eneste scoop på permanent aftale (coach: "A leading start for any Coca-Cola League 2 side.")
Topscorer, Josh Grant
Trup med statistik
Playoff semifinale, 1. kamp
Playoff semifinale, 2. kamp
Playoff finale
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #224: 11 Dec 2007, 10:24 »

Så er oprykningen fra Blue Square South sikret. Smiley

Chelmsford bloggen: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=10761.msg270017;topicseen#msg270017 (SS m.m.)
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010