home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd  (Læst 75851 gange)
Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #195: 22 Nov 2007, 21:30 »

Nu skal jeg lige høre en ting inden jeg quitter mit første dafuge-spil helt.

Hvis man bliver fyret, hvilke hold er det så helt præcist man må tag?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #196: 22 Nov 2007, 21:31 »

Nu skal jeg lige høre en ting inden jeg quitter mit første dafuge-spil helt.

Hvis man bliver fyret, hvilke hold er det så helt præcist man må tag?
Så mener jeg du skal på ferie indtil næste sæson starter og så tage et nyt oprykker hold Wink
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #197: 22 Nov 2007, 21:34 »

Med samme manager, right?

Og det skal vel stadig vel stadig være et hold, som ikke var playable i første sæson?

PS. Det må gerne skæres ud i pap

Edit: Kan egentlig være ligemeget, da spillet åbenbart er slettet. Men jeg er i gang med Holiday Man nu! Cool
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 21:38 af Woodfarm » Logged

TheSloth
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #198: 23 Nov 2007, 02:04 »

Navn: Simon Sloth
Klub: AFC Wimbledon
År: 2008
Liga: Blue Square South
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #199: 23 Nov 2007, 10:18 »

Jeg mistede mit save game da jeg formaterede min PC her i forgårs. Så jeg er desværre ude. I stedet vil jeg koncentrere mig om min Brøndby blog senere.
Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #200: 23 Nov 2007, 10:33 »

Så er jeg også med:

Navn: Ricky Andersen
Klub: Margate
År: 2008
Liga: Blue Square South
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #201: 23 Nov 2007, 14:54 »

Så har jeg spillet en halvanden sæson med Chelmsford, rykkede op på et hængene hår den første sæson, og ligger nu nr. 7 omkring januar i Premier!!

UPDATE FØLGER!! Smiley
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #202: 24 Nov 2007, 20:43 »

Navn: Niklas Larsen
Klub: Worksop Town
År: 2008/09
Liga: Blue Square North

Og så vil gerne anmode om at få slettet mit forsøg med AFC Hornchurch.

I øvrigt vil jeg godt sige, at hvis man virkelig søger udfordring i denne challenge, skal man vælge et af de hold, hvis medieprognose er helt i bund. Der er kæmpe forskel på fx AFC Hornchurch (22) og Worksop (14)
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #203: 24 Nov 2007, 21:40 »

Tiverton Town - et år med succés

08/09
Efter et ganske hektisk transfervindue fra vores side af, hvor alle spillere undtagen målmand og backs i startopstillingen blev skiftet, blev sæsonen skudt i gang. Da venskabskampene var overstået, stod jeg med en dårlig smag i munden. Vi havde kun vundet 1 kamp ud af 5, alle mod lavere rangerende hold. Det lovede bestemt ikke godt.
Men starten i Blue Square South gav alt andet end skuffede miner. Her hentede vi hjemmesejre over både Welling og Westen Super Marie, mens vi spillede lige op med favoritterne fra Dorchester. Vi var flyvende, og ved slutningen af oktober lå vi på en 5 plads, en placering der ville bringe os i playoffs. Den hidtige succés kunne i høj grad tilskrives vores angrebsduo, Marvin McDonald og Greg Palmer, hvor især sidstnævnte brillerede. Men i november kom sæsonens første og sidste krise, hvor vi havde problemer med forsvaret, hvilket fik os et stykke væk fra den eftertragtede playoff-plads.
Ved nytår havde vi dog vendt kurven, og langsomt kravlede vi opad, ikke bare mod playoffs, men også mod kampen om mesterskabet. I 2009 tabte vi kun to ligakampe, og vi formåede at holde nullet 13 kampe i træk. Det resulterede i, at vi efter 41 kampe havde 91 point, mens liga duksen Dorchester havde 92. Alt skulle derfor afgøres i sidste kamp, hvor vi mødte Havant & W, mens Dorchester tog imod Braintree. Hjemme hev vi lige akkurat sejren i land med 3-2. Og da Braintree i 83. minut fik muligheden for at udligne mod Dorchester på straffespark, var stemningen i Tiverton tæt på kogepunktet. Men den 29-årige Leon Archer brændte sparket, og Dorchester var dermed mestre.
Vi skulle forsøge at glemme vores skuffelse i playoff-semifinalen mod Ebsfleet. Og det lykkedes da også i første opgør, hvor vi besejrede dem 2-0 ude. Dog gik det næsten galt hjemme, da Ebsfleet var foran 2-0 indtil det 83. minut, hvor lejesvenden Bowen reducerede, og dermed sendte os i finalen.
I denne hed modstanderen Bath, og foran 6500 tilskuere bankede vi dem ud af banen, og sendte os selv i Blue Square Premier med en 3-1 sejr. De der var spået en sikker nedrykning rykkede op.


I cupturneringerne FA Pokal, Setenta Shield og ikke mindst FA Cup klarede vi os også over al forventning, i hvert fald i de to sidstnævnte. I FA Pokal formåede et reservespækket hold kun at klare sig til 2. runde, hvorimod de selvsamme reserver nåede kvartfinalen i Setenta Shield.
I FA Cuppen kæmpede vi os på må og få igennem 4 kvalifikations runder, før vi i 1. runde fik stryg af MK Dons, en kamp der nok ikke vil blive husket for resultatet, men nok nærmere indtjeningen, da vi fik ca 700K for entréindtægter i denne kamp.


Årets Spiller i Tiverton:
Greg Palmer
Topscorer i både Tiverton og BSS:
Greg Palmer, 40 mål 41 kampe
Flest assists i Tiverton:
Alex Flemming og Hadji 16 assists hver

Logged

FCKchamp
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #204: 26 Nov 2007, 12:01 »

Hep.. En lille opdatering, fra mit King's Lynn hold.

Efter at have rykket op i Premier, klarede jeg skærene i første sæson med en midterposition. Nu er jeg altså i sæson 11/12, og ligger og kæmper en hård kamp for at holde mig i rækken. Jeg ligger efter 12 kampe lige over stregen, så jeg håber at jeg kan klare endnu en sæson i Premier, da det ville være enormt skuffende at rykke ned igen!

Altså:

Sæson 11/12
Blue Square Premier
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #205: 27 Nov 2007, 12:03 »

Så er netop blevet færdig med sæsonen 2015/16 og det resulterede i at jeg endte på en 3 plads i Coca Cola league 2. så næste sæson bliver spændene i Coca cola league 1 er kun 2 oprykninger fra Premier league.

Screenshot kommer senere
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #206: 27 Nov 2007, 12:25 »

Nu skal jeg lige høre en ting inden jeg quitter mit første dafuge-spil helt.

Hvis man bliver fyret, hvilke hold er det så helt præcist man må tag?

Du må i så fald kun tage hold som rykker op i Conference N/S for første gang - de må altså ikke have nogen league history.
Logged



Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #207: 27 Nov 2007, 19:11 »

Min første sæson blev en kæmpe succes. Holdet var spået en midterplacering. Baggrunden for succesen var intet mindre end 7 lejesvende i det optimale start-11'er. Der i blandt en frygtindgydende angrebsduo bestående af Tomi Ameobi, Leeds (35 kampe 28 mål, avr. rat. 7,57) og Paris Simmons, Derby (46 kampe 57 mål, avr rat. 7,89). De to blev ofte fodret af en næsten ligeså sprudlende højrekant, Scott Gardner, Leeds (33 kampe 19 assists avr. rat. 7,52)

Statistik for sæsonen 08/09
K     V-U-T     Mål     P
42k 30-4-8 118-57 94 p

Navn: Niklas Larsen
Klub: Worksop Town
År: 2009/10
Liga: Blue Square Premier
Logged

FCKchamp
Gæst
 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #208: 28 Nov 2007, 20:03 »

Efter at jeg har formateret, og mine gemte spil er blevet slettet, har jeg nu startet en ny. På grund af valget af King's Lynn, som jo er placeret i North delen, har jeg i den nye valgt at finde mig et hold i South. Netop som det er nævnt før, og som det står i reglerne for challengen, så er Wimbledon jo bedre end de andre 2 hold, og jeg har derfor valgt netop en af disse to:

*************
Nick Kristensen
2008/09
Blue Square South
Merthyr Tydfil
*************
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge - Lad os samle en tråd
« Svar #209: 29 Nov 2007, 19:21 »

2. sæson i Worksop er nu spillet, og det endte med en placering midt i det hele som nr. 14.
Ved jul lå jeg ellers og rodede på nedrykningspladsern e, men en fantastisk stime på 9 sejre i træk, fra slutningen af januar til starten af Marts, fjernede al spekulation om nedrykning. (Blev selvfølgelig månedens manager i februar)

Topscorer: Tomi Ameobi, som jeg lejede for 2. sæson i træk - denne sæson måtte han dog nøjes med 22 mål i 38 kampe.

I løbet af sæsonen lykkedes det mig at lokke et par gamle kendinge til Babbage Way;
Matt Jansen (tidl. Blackburn) nåede 27 kampe, langt de fleste af dem som indskifter, da han slet ikke har udholdenheden til "top"-fodbold mere. avr. rat. 6,56 - skyldes nok de mange 6-taller, som er uundgåelige, når man skiftes ind til sidst.
Olivier Tébily (tidl. Celtic og Birmingham) nåede 17 kampe på et 3 måneders lejemål. Han var sikker starter, om så det var på højre back, central midtbane eller i midterforsvaret. avr. 6,94


Navn: Niklas Larsen
Klub: Worksop Town
År: 2010/11
Liga: Blue Square Premier
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010