home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Blog light - for de dovne
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Blog light - for de dovne  (Læst 168053 gange)
SoAP
Gæst

Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #165: 07 Aug 2008, 14:09 »

PARIS SAINT-GERMAIN

Efter endnu en skuffende sæson, var det faktum at PSG skulle spille sæsonen 07/08 uden europæisk bold.
Derfor havde man valgt inden sæsonen at tage afsked med ham, der ellers skulle have været redningsmand for klubben, Paul le Guen. I stedet ansatte man en ung træner, for at starte på en ’frisk’.

Den nye træner kom også på transfermarkedet hvor han bl.a. gjorde disse køb og salg.

http://imageshack.dk/imagesfree/itg09379.png

De første måneder trumlede holdet derud af. Man tabte ikke særligt mange kampe, undgik store nederlag (fik dog en snitter da man mødte Lyon ude). Det betød at Paris SG befandt sig på anden pladsen, langt henne i sæsonen.
Man kunne dog ikke leve op til de fine resultater, da man i en periode på halvanden måned, konstant spillede uafgjort. Man fik dog til sidst kæmpet sig op på en fornem tredjeplads, efter Lyon og Bordeaux.

I den ene pokal turnering røg man hurtigt ud. Hvor i mod man kom helt frem til finalen i den sidste, hvorefter PSG tabte 2-1 til mestrene fra Lyon.
Ligaen: http://imageshack.dk/imagesfree/Dk609648.png

Sæsonen efter skulle man ud og spille Champions League. Hvilket betød, at man specielt angrebsmessigt, måtte forstærke sig. To af de mere prominente køb var de to angriber Yoann Goufrann, der var en klasse for sig sæson før. Den anden angriber var Ikechukwu Uche, fra Nigeria, der var hentet i spanske Getafe.

http://imageshack.dk/imagesfree/rH710195.png

Resultat messigt, går det ikke så godt i ligaen som sidste år. I det at man er ude og forsvare de franske farver i cl, og at man har lidt under mange skader, gør at man ligger nummer 6 pt. Dog med to kampe i underskud.

I modsætning til ligaen, har man i Champions League været fremragenede. Da man ikke var seedet kunne man i 3, kval runde resikerer at møde en af de helt store. Man slap dog med skræken, da man trak ukrainske Shaktar op af bowlen. Et hold man var på nieavue, med.
Det skulle dog vise sig at blive en walk over, da man hjemme vandt 4-0 og i ukraine vandt hele 3-0.

Man røg derefter i Gruppe C, hvilket ikke ligner den nemmeste gruppe for PSG, hvor man har trukket Chelsea, AS Roma og Portugisiske Sporting Lissabon.

Der har man spillet en kamp hvor man hjemme vandt 3-0 over Sporting.

Start elleveren :

« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 13:23 af SoAP » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #166: 17 Aug 2008, 01:58 »

Roger
Diego Buonanotte
Peter Mate

har lige lavet disse indkæb til den opkommende søson, hvori jeg skal dirigere FCK. er selv meget tilfreds..

forsættes.

Thaurat al Shabab

Bave
Gæst

« Svar #167: 17 Aug 2008, 02:29 »

indkæb eller indkøb Rullende Øjne

også opkommende eller op kommende og søson eller sæson

Zulue
Manager

« Svar #168: 17 Aug 2008, 02:36 »

Det godt Bave, lad nu vær' med at spil klog, for du gør kun dig selv til grin da. Det hedder 'opkommende' i et ord. Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #169: 17 Aug 2008, 02:38 »

Det godt Bave, lad nu vær' med at spil klog, for du gør kun dig selv til grin da. Det hedder 'opkommende' i et ord. Smiley
Slask in your face Bave Grin

ZhotLog
Gæst

« Svar #170: 17 Aug 2008, 02:43 »

Tja, egentlig giver det vel slet ikke mening at bruge hverken opkommende eller op kommende (er det overhovedet et ord?), men i stedet bare kommende i denne sammenhæng.. Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #171: 19 Aug 2008, 14:33 »

Den er god med jer små bavianer, i ved da hvad jeg mener ikk' Smiley
Især dig hr. flueknepper Bave ikk'? Smiley

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #172: 19 Aug 2008, 14:36 »

Den er god med jer små bavianer, i ved da hvad jeg mener ikk' Smiley
Især dig hr. flueknepper Bave ikk'? Smiley

Det er bare rigtig ringe, når du laver en lille blog, hvor du kun skriver noget på 1 linie, så at lave 2 så dumme fejl... At tjekke én linie igennem, kan man vel godt? Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #173: 19 Aug 2008, 14:44 »

jeg er ordblin smartas

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #174: 19 Aug 2008, 14:46 »

jeg er ordblin smartas

Nå nå, det kunne jo være, at jeg ikke vidste det. Tal da lige pænt Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #175: 19 Aug 2008, 14:50 »

jeg er ordblin smartas

Du staver ellers udmærket i stort set alle dine andre indlæg. At bytte om på æ og ø tyder nu mere på slåfejl, og fred være med det. Tonen i sidste indlæg kunne nu godt være bedre...

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 20 Aug 2008, 11:04 »

meget sødt at man er ordblind fifty-fifty Opstemt
kun når man skal undskylde en fejl Opstemt

KF
Landsholdsspiller

« Svar #177: 06 Sep 2008, 13:34 »

Lige et kort oprids af mit nuværende spil med West Ham United, hvor jeg pt. er i gang med sæson 2015/2016.

Jeg har under hele mit spil været manager for West Ham United, og i hele min periode har jeg spillet taktikker uden wings, hvilket gør det pokkers besværligt at skifte til et system med wings, som jeg har en lille drøm om i øjeblikket.

Upton Park er blevet udbygget fra 34.000 til 51.000 pladser, og dette er selvom byrådet to gange har blokeret for en udvidelse. Den reelle størrelse kunne altså have været større!

Jeg har under min periode i klubben forsøgt at holde en del af de spillere, der er i West Ham fra start i klubben, selvom det selvsagt er svært, når man også gerne vil avancere op ad i tabellen. I sæson 2015/2016 har jeg dog stadigvæk følgende spillere i førsteholdstruppen: James Collins, Anton Ferdinand, Mark Noble & Dean Ashton. Collins var i sidste sæson 2014/2015, hvor jeg vandt Premier League første reserve i det centrale forsvar (hvor jeg spiller med tre mand), mens de tre andre spiller fast. Derudover har jeg lige op til denne sæson skilt mig af med Robert Green, som indtil stod fast.

Mine placeringer i PL: 6., 12., 3., 7., 6., 3., 2., 1,.

Andre triumfer, der er værd at nævne er ikke mange, men jeg har vundet Liga cuppen og UEFA cuppen i 2012.

Mine perrsonlige stats er på nuværende tidspunkt følgende:
Dage hos West Ham: 3115
Priser vundet: 17
Spillere købt: 24 (2,2 milliard)
Spillere solgt: 35 (0,63 milliard)

Kampe spillet: 489
- Heraf
vundet: 280
uafgjort: 97
tabt: 112

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

TNT
Ynglingespiller

« Svar #178: 06 Sep 2008, 13:36 »

Super spændende save, du har dig dér, KF!

Er din intention at være West Ham United i hele savet, eller har du fremtidige planer om et skifte?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #179: 06 Sep 2008, 13:38 »

Super spændende save, du har dig dér, KF!

Er din intention at være West Ham United i hele savet, eller har du fremtidige planer om et skifte?

Jeg håber på, at kunne holde mit karriere i West Ham kørende til FM 09 kommer. Til den tid er jeg forhåbentlig forbi 2020, og har vundet CL ;o)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010