home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 972 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Blog light - for de dovne
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Blog light - for de dovne  (Læst 168026 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #30: 19 Jan 2008, 18:48 »

jeg har fundet en genial spiller ved navn Joris van Rooijen der bomber vildt for mit psv hold

i første sæson vandt jeg alt undtagen gatoroda cup

SS  Peace

cube
Manager

« Svar #31: 19 Jan 2008, 23:23 »

Klub:
AC Fiorentina

Samlede handler:
Ind
11.1.2008: Jermain Defoe, Tottenham, 50 mio. kr.
18.1.2008: Jimmy Briand, Rennes, 140 mio. kr.
31.1.2008: Breno, São Paulo, 80 mio. kr.

1.7.2008: Jérôme Rothen, PSG, fri
1.7.2008: Juan Román Riquelme, Villareal, fri
1.7.2008: Petri Pasanen, Bremen, fri
12.7.2008: Matías Fernandez, Villareal, 170 mio. kr.
13.7.2008: Marco Storari, Milan, 30 mio. kr.
12.8.2008: André-Pierre Gignac, Toulouse, 127 mio. kr.
9.1.2009: Charles Itandje, Liverpool, 10 mio. kr.

Ud:
1.1.2008: Massimo Gobbi, Manchester City, 40 mio. kr.
2.1.2008: Adrian Mutu, Real Madrid, 200 mio. kr.
1.7.2008: Arturo Lupoli, Lazio, 110 mio. kr.
8.7.2008: Alessandro Gamberini, Liverpool, 90 mio. kr.
28.7.2008: Jermain Defoe, Portsmouth, 50 mio. kr.

Sæsonen 2007/2008:

Vi spiller flot og er med i top 3 hele vejen igennem. Med lige omkring 80 point slutter vi som nr. 2 i ligaen efter suværene Inter, der kun tabte een ligakamp i løbet af sæsonen. Pazzini bliver klar topscorer med hele 35 træffere i Serie A! Vores fløj, Semioli, bliver samtidig kåret til den bedste italienske spiller i Serie A.
I UEFA Cuppen klarer vi os videre fra gruppespillet, men taber i 1. knockout runde til Tottenham efter to tætte opgør. Tottenham vandt senere turneringen.
I Coppa Italia når vi kvartfinalen, hvor Milan likviderer os.

• Vi ender som 2'er i Serie A.
• Vi taber i UEFA Cuppens 1/16 finale.
• Vi når kvartfinalen i Coppa Italia.

Sæsonen 2008/2009:

Vi starter relativt dårligt og roder længe rundt omkring midten af tabellen. Vi kommer dog efter det og befinder os i top 5 i den klart største del af sæsonen. Jimmy Briand, der ikke imponerede stort i sidste sæson, bomber som en gal og ender som klar topscorer i Serie A med 33 kasser. I alle turneringer scorer han 43 mål i 39 kampe (!). Pazzini bliver toer. Vi slutter som nr. 3 med 21-8-8 og 74 point. Afslutningen på vores sæson var præget af utroligt mange mål i vores kampe, hvor Fernandez og Briand er de helt store oplevelser. Således scorer vi i de sidste 6 kampe hele 20 mål.

• Vi bliver 3'er i Serie A.
• Vi taber igen kvartfinalen i Copa Italia. Her til Udinese.
• Vi når semifinalen i Champions League, hvor Inter slår os med samlet 2-3.
• Jimmy Briand bliver topscorer med 33 mål.
• Matías Fernandez bliver årets spiller i Serie A.
• Mario Santana bliver årets udenlandske spiller i Serie A.

Startopstillingen lige nu består af følgende spillere:

AC: Jimmy Briand
Bo: Giampaolo Pazzini
MV: Matías Fernandez
MH: Mario Santana
MC: Riccardo Montolivo
MC: Zdravko Kuzmanovic
FV: Manuel Pasqual
FH: Anthony Vanden Borre
FC: Breno
FC: Dario Dainelli
Mm: Sébastien Frey

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 19 Jan 2008, 23:46 »

Er nu nået til September 2008 med Brøndby IF

I min første sæson gik det skidt. Jeg startede ret godt, og lå i top 3 i de første 6-7 kampe. Så begyndte det at gå ringe, og røg helt ned på 7.pladsen. Længe ventede jeg på at kunne få de spillere hvis kontrakt jeg havde sikret.
Da jeg endelig fik dem begyndte det igen at gå godt. Desværre var forspringet til topholdene for stort, og endte som nr. 3. 4 points efter FCK på førstepladsen.

I denne sæson går det tilgengæld bedre. Jeg fører Sas-ligaen efter 11 runder, har bl.a. 7 points ned til FCK på 4.pladsen. Er nået videre til Uefa-cuppens gruppespil efter 3-3 samlet mod Slavie Prague.

Kører med de unge spillere inde, men bruger også de statsstærke meget...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

N17
Manager

« Svar #33: 20 Jan 2008, 00:04 »

Cool nok at du er Billy som træner Opstemt .. Ville dog gerne have fulgt ham i en blog Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #34: 20 Jan 2008, 00:11 »

Bliver spændende at se om han bliver en stor manager Peace

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #35: 21 Jan 2008, 19:43 »

Nu vil jeg så fortælle lidt om mit spil:

Jeg startede i Watford, hvor jeg i første sæson, hentede spillere for knap 10 mio. £.
Indkluderet i dem var der Michael Mifsud - som blev en meget vigtig spiller, han bombede for vildt sammen med King.
Scott Cuthbert blev hentet i Celtic for små 900.000 £ og Mike McGlinchey blev lånt, for derefter i Januar vinduet at blive tilsluttet permanent for 250.000 £.
Jack Hobbs blev lånt i Liverpool, og han valgte som Mike at skrive under på en permanent i Januar, for 775.000 £.
José Goncalves blev hentet i Hearts for 2,5 mio £.
Boyan Tabakov blev hentet for 22.000 £.
Darren Ambrose kom til klubben for 4 mio. £, fra liga rivalerne Charlton.
Dalla Valle ankom fra JIPPO for små 130.000 £.
Og på lånekontrakter kom både Scott Sinclair (Chelsea) og Leto (Liverpool).

Jeg fik oprettet et samarbejde med Chelsea, som fungerede som moderklub for mig, men det partnerskab blev sagt op, under et år efter at det var blevet lavet.

Vi havde en meget god sæson, endte ud i at vi sluttede som nr. 1, hvilket jeg inden sæsonen også havde lovet bestyrelsen, men at vi fik over 100 point (106) var jeg meget glad for og en målscorer der hed + 45!

Anden sæson, bød på Premier League, for Watford og jeg selv.
Også i anden sæson fik jeg brugt et par knaster på at hente forstærkninger til truppen, men også et par stykker gik den anden vej.
Vigtigste salg, må have været José Goncalves, som tog til liga rivalerne fra Manchester City, for 7,5 mio £ + 50 % af næste salg. Et bud der blev accepteret af bestyrelsesformande n.
Af indkøb var der, sidste års lejesvend, Sebastian Leto for 2 £. Et rigtig træls køb, da han kort inde i sæsonen er med Argentina og bliver skadet i 4 mdr, hvorefter han aldrig rigtig finder formen.
Anatoliy Tymoschuk kostede os 5,75 mio. £ at gøre til Watford spiller.
Gabriel Torje blev bragt ind for knap 3 mio £.
Charles Itandje blev lånt hele sæsonnen fra Liverpool,
ligeså blev Shaun Maloney, bare fra Aston Villa i stedet.
Sidst på sommeren kom også O'Dea fra Celtic.
I januar blev Zurawski hentet på fri og Carlton Cole for 1,9 mio £ i West Ham.

Lige lidt hjalp indkøbene alligevel, trods en god sæson start, endte det i noget meget meget skidt, da sæsonen rundede af var status for Watford og jeg, 30 point, 18 plads, og 5 point fra sikkerhed. Kun 8 sejre talte sæsonen.

Det betød at det var retur til Championship, jeg blev ikke fyret af Watford, men fik derimod en ny kontrakt tilbudt, da der var en del uoverenstemmelser omkring den nye kontrakt valgte jeg at sige tak for denne gang til Watford og dens fans.

I 12 dage var jeg arbejdsløs, Felix Magath valgte den 12 i juli 2009 at skifte fra Wolfsburg til Napoli, senere samme dag var jeg ny mand i spidsen for VfL Wolfsburg.

Jeg kom til et meget stærkt, syntes jeg selv, Wolfsburg hold, som bla. havde hentet stjerne som Sebastian Saja, Jo, Timothée Atouba, Mauro Zárate, Axel Witsel og Sergio Avilá.
Min første handel i Wolfsburg blev Issiar Dia der blev hentet for sølle 5 mio. £, som senere samme sæson blev kåret som årets handel.
I Januar skilte jeg mig af med Atouba, da 8 mio. £ var umuligt at modstå, med den økonomi klubben på daværende tidspunkt var i. Milos Djrdjevic røg til Feyenoord for 2,4 mio £ (accepteret af bestyrelsen).

Trods de handler blev første sæson i det tyske ingen prangende succes for undertegnede da vi kun formåede at ende på en 11 plads, men tilgængeld var vi i finalen i den tyske cup.
Trods den skuffende liga placering valgte jeg at forlænge min kontrakt med klubben.

3 spillere blev hentet på fri op til sæsonen, Ivicia Olic, hentet i de nykårede tyskemestre, HSV. Bertrand Robert fra FC Lorient og Vicente Sanchez fra Hannover.
Custodio blev tilknyttet fra Werder Bremen for 875.000 £.
I januar kom Tommy Høiland fra FC Midtjylland,  for 1 mio. £
Denne sæsons transfer afspejlede at der var lavvande i klub kassen, og jeg formåede at afvise bud på over 10 mio £ for Dia.

I min anden sæson for Wolfsburg blev placeringen forbedret, da vi endte på en 7. plads med 48 point, lige uden for den europæiske kvalifikation, desværre, da det var mit løfte til bestyrelsen. I midlertid betød brudte løfter ikke det store i Wolfsburg, der gav mig endnu en sæson, et valg de den dag i dag, med 100 % sikkerhed ikke fortryder.

Sæsonen 2011/12.

Sølle to spillere blev bragt til klubben, grundet den stadig stramme økonomi, Patrick Owomoyela kom på fri og Levan Kenia blev bragt til for 5,5 mio £.
Sergio Avilá som i 2 sæsoner havde spillet sensationelt for mig, forlod klubben for 10 mio £, et bud der var umuligt at avise grundet summen.

Sæsonen startede som lyn og torden for VfL, da man starter med at slå Werder Bremen, med 3-1, hvilket blev fulgt op af yderligere 3 sejre, inden Stuttgart lagde gras til en 2-2 kamp. En 5-0 sejr, og to uafgjorte blev det til, inden Schalke SMADREDE vores stime af 8 ubesejrede kampe. Schalke vandt på eget græs 6-0! En sejr og en uafgjort blev det så til, inden jeg mødte HSV, en spændende kamp, som blev vist i TV, jeg var på eget græs og tilskuerer og tv-seere fik hvad de søgte, mål, mål, mål og endnu flere mål! Først blev det 1-0, så 2-0 til os, inden HSV reducerede i 31' men to mål inden pausen sikrede vi os en pause føring på hele 5-1, hvilket vi var sikre på var nok. Guerrero formåede så lige med et hattrick at bringe spænding i kampen, inden vi scorede 3 mål mere, men i overtiden fik HSV et sidste trøste mål. 8-5 blev resultatet.
Den kamp blev den første i en række af 6 sejre  inden Bremen startede anden halvdel af sæsonen mod os med en sejr. Endnu 6 sejre i træk inden en uafgjort, og derefter et nederlag, igen til Schalke.
Det ændrede dog ikke på at vi fortsat lå i toppen af ligaen. 6 kampe senere var titlen sikret og med to kampe igen, kunne vi tabe til Dortmund og vinde over Leverkusen.

Helt sensationelt vandt vi ligaen, 75 point, og 90 mål var jo ekstremt godt.

Da min kontrakt havde udløb efter sæsonen, var Juventus ikke sen til at ofre mig en kontrakt, selv om jeg også blev sat i forbindelse med Real, valgte jeg at takke ja til buddet fra Juve.

Juventus var i 11/12 sæsonen sluttet som nr. 6, hvilket betød at vi i 12/13 deltog i UEFA Cuppen.

Men på grund af den tidligere managers sindsyge indkøbspolitik, var Juventus økonomi også total ødelagt da jeg kom. Hvilket betød at Gai Assulin og Valon Behrami røg afsted for til sammen 29,5 £. som blev accepteret af bestyrelsen, de 2 spillere der sæsonnen tidligere var kommet til for 33,5 til sammen.
Men jeg hentede Wayne Bridge gratis, Issiar Dia og Zárate genforende jeg med mig selv for tilsammen 22,25 mio £.
Tiago og Criscito røg til Man. Utd. for tilsammen 37,5 mio £. Assamoah Gyan til Chelsea for 25 mio £. Og dermed var økonomien reddet og truppen barberet, hvilket betød at jeg lige skulle have et par nye ansigter ind. Shaun Maloney havde imponeret mig i Watford, og så valgte jeg at han skulle prøves i Italien, ligeså havde Jack Hobbs også han kom med til Italien. Didier Digard imponerede min talentspejdere og det gjorde at også han kom til Juventus, de 3 spillere til sammen kostede 30,5 mio £.
I januar, var der kun 6 mdr. til Wolfsburg stjernen Witsels kontrakt udløb, og da han ikke var intereseret i at forlænge med VfL tilbød jeg symbolsk 5 mio £ og det accepterede de. Så min, måske bedste, spiller fra Wolfsburg kom også til Juventus, og hvilken første halv sæson han havde, 11 kampe og 8 mål, en gns. bedømmelse på 7.82!
Anden transfer i januar var Aiden McGeady kom fra Celtic på 12,5 mio £ og blev dermed genforenet med sin gamle holdkamerat fra Celtic, Shaun Maloney.
Så man kan i den grad sige at jeg i min første sæson i den grad fik sat mit præg på Juventus holdet. Det resulterede i en 4 plads i Serie A, med kun 8 nederlag og 8 uafgjorte. Super godt syntes jeg selv. Men hvad endnu bedre var, så sikrede jeg UEFA Cup titlen.

Nu er jeg så lige gået igang med min anden sæson i Juventus, jeg har hentet Matteo Rubin og Angelo Siniscalchi, begge Italienere og Rubin med landsholds erfaring.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 21 Jan 2008, 20:32 »

Satans!

Trak Liverpool i Uefa-cuppen knockout kamp 1. runde Sur

Brøndby fan til jeg dør!

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #37: 22 Jan 2008, 17:10 »

Jeg er i første sæson med FC Nordsjælland i 08, har spillet halvdelen af kampene og ligger nummer 2, 1 point efter brøndby og 1 point foran fck.
Er i kvartfinalen i pokalen mod Aab. Min bedste sejr var nok da jeg vandt 3-2 over FCK.
Start 11'er:
MM: Kim Christensen
HF: Mikael Lustig
VF: Dennis Cagara
FC: Michael Ribers
FC: Johnny Lundberg
OMH: Issey Nakajima Farran
OMV: Ruben Yttergård Jenssen
CM: Thomas Kristensen
CM: Morten Karlsen
OMC: Bo Storm (bedste gnm i sasligaen)
AC: Mika Äritalo

Købt:
Mika Äritalo
Ruben Yttergaard Jenssen
Patrik Lomski (kommer først 1. Januar)
Simon Kjær
Lauri Dalla Valle

Yoggidk
Gæst

« Svar #38: 22 Jan 2008, 17:11 »

Jeg er i første sæson med FC Nordsjælland i 08, har spillet halvdelen af kampene og ligger nummer 2, 1 point efter brøndby og 1 point foran fck.
Er i kvartfinalen i pokalen mod Aab. Min bedste sejr var nok da jeg vandt 3-2 over FCK.
Start 11'er:
MM: Kim Christensen
HF: Mikael Lustig
VF: Dennis Cagara
FC: Michael Ribers
FC: Johnny Lundberg
OMH: Issey Nakajima Farran
OMV: Ruben Yttergård Jenssen
CM: Thomas Kristensen
CM: Morten Karlsen
OMC: Bo Storm (bedste gnm i sasligaen)
AC: Mika Äritalo

Købt:
Mika Äritalo
Ruben Yttergaard Jenssen
Patrik Lomski (kommer først 1. Januar)
Simon Kjær
Lauri Dalla Valle

Hva? hvorfor spiller du ikk 8.0.1?

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #39: 22 Jan 2008, 20:40 »

har ikke fået opdateret.
hvorfor?

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 22 Jan 2008, 20:45 »

jeg spiller heller ik med opdateringen? Wink

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

supp81
Gæst

« Svar #41: 30 Jan 2008, 16:11 »

FCK den 1.7.07 ,fck præsenterede idag den nye træner Thomas der før har haft en freelance karriere som scout og derved håber fck at kunne finde nye spillere til fck..Den nye træner har overrasket mange og sikkert også i negativ stail da han gjorde det klart under mødet at "svingdøren" ville blive til 1 åben port og han ikke ønskede at beholde særligt mange af de nuværende sas stjerner..

over de kommende dage røg således
jesper christinansen,nicklas jensen,michael gravgaard,brede hangeland,william kwist,wurtz,sionko,grønkjær.atiba h .hjalte bo,alllbäck,wendt,silberbauer..

ind kom : franco costanco(basell, mm) angulo,armad traöre(via trail) mathias cahias,casper grøn,svend bender,bjasmy,cladio yacob,ignachio camacho, gabriel troje,adrian hora,diego capel,rene michelic,diego buonanotte,balaz dzsuddzsak,patrick mtilga,celso borgos,nazar baratize,boyan tabakov,federico laurito.michael dahlberg,bogdan stancu 'Opstemt lustig og christian nazariht(1.108)

fck leder dog stadig efter en dc og  de følger da også personen federico fazio i sevilla med stor spænding men sevilla er nu ikke meget for at slippe ..

cl kval er nået til 3 runde hvor steanu fik 1-1 med hem i 1 kamp fra parken  dette blev dog ændret af ailton der var træt af at sidde på bænken så han slog fck´s videre kval i gruppe spillet fast med en sikker 2-1 sejr ude Opstemt
grupen er trukket og kunne nok ikke blive meget bedre for fck :Ac milan,psv,sparta moscow,Fck ..

da gruppe spillet når sin 1 kamp og fck skal spille ude mod sparta prauge ligger de i forygende form med lytter sejre i liga såvel som supercup titlten og 4 sejre i 3 sejre 1 uafgjordt i cl kval .. sparta må da også gå hjem og se dem slået af 1 rent talenthold der er i stormløb da resultatet endte 3-0 fck favør.

kamp nr 2 er psv hjemme og fck har smidt 2 point  i ligaen men stadig ubesejret og spillerne er  i særklasse Opstemt
psv nåede aldrig op i samme tempo og sendt hjem med klart 2-0 nederlang..stancu er ustoppelig 24 mål i 20 kapme(overall) Opstemt

så året ser uderst lovende ud for fck da har infriet bestyrelsen såvel som fans håb om cl kval + mere.. og ligaen skal der 1 mirakel til vudere pressen for at fck ikke bliver mestre ..

opfyldning kommer omkring forår ..

dato .22.10.07
« Seneste Redigering: 30 Jan 2008, 17:45 af supp81 » Logged

Rossonero
Gæst

PART ONE
« Svar #42: 09 Feb 2008, 01:19 »

Ferguson's fodspor
     August 30, 2007

Som sagt mange gange før, er jeg en gamer, der nyder at have to gode spil i gang. Viareggio er det ene, mens min egen udfordring, Ferguson's fodspor, er det andet. Eftersom Rangers og Celtic som bekendt ikke kan vælges, stod valget udelukkende mellem Aberdeen og Hearts, hvor jeg efter lidt tænke tid, kom frem til, at det skulle være sidstnævnte. Et hold med en masse potentiale, hvor det stråler lige fra ungdomsrækkerne til førsteholdet. Eksempelvis har vi Branimir Kostadinov på U19-holdet, mens førsteholdets stjerne må siges at være José Goncalves. Holdet var dog langt fra acceptabelt, hvis succes skulle opnås allerede i denne sæson, hvorfor jeg var tvunget til, at hente et par nye spillere til orkesteret. Midlerne var dog ikke i de bedste forhold, hvor jeg havde lidt over £2 millioner at arbejde med. Trods det smalle budget, formåede jeg, at hente følgende spillere til klubben:

Bogdan Stancu (AC, 20 år, Unirea Urziceni, £190K)  – En herre, der efterhånden ikke har brug for den store præsentation. Ubedstridteligt ét af de største talenter i spillet, og garantere succes under alle omstændigheder. Han er blevet lovet en stor rolle i denne sæson, og jeg holder de fleste gange mine løfter. Bogdan Stancu vil danne par med den franske Christian Nadé, der også har rundet de tyve år.

Thibault Giresse (OMC/L, 26 år, Amiens, £1M)  – Nok det indkøb, jeg er mest vel tilfreds med. Franskmanden vil med garanti være én af de startende elleve i formationen, hvor han vil plante fødderne på venstrekanten. Han har fantastiske stats hele vejen igennem, selvom det fysiske ikke er hans stærkeste område. Dette kan dog vise sig at være en fordel, da hans teknik og hurtighed er prangende.

Der er også blevet hentet to unge spillere, der i første omgang vil spille for ungdomsholdet. 17-årige Keith Watson var den første der ankom, og han er blevet hentet i Dundee United, for en sum af £150K. Watson fungere som højreback, men kan snildt tage skansen som centralforsvarer. Dernæst blev Falkirk's Scott Arfield (18 år), og er blevet hevet til klubben for £500K. Arfield kan er midtbanespiller, og kan både spille centralt og ude på venstrekanten. Helt afgjort to spændende spillere, der meget vel kan udgøre en lovende fremtid i Hearts.

Ligaen og resultaterne går for fulde gardiner, og det kører succesfuldt hidtil. Der er blevet spillet fem kampe i det skotske, hvor det er blevet til fire sejre og én uafgjort. Cifrerne udformede sig som følger:

3-2 v. Hibernian

Målscorer: Nadé (21), Stancu (71), Jonsson (90)

1-1 v. Aberdeen
Målscorer: Stancu (46)

2-0 v. Gretna
Målscorer: Jonsson (18), Stancu (44)

3-1 v. Celtic
Målscorer: Stancu (19), Nadé (49, 87)

Fremragende resultater indtil videre, hvor jeg ikke kunne andet end at juble over Celtic-sejren. Helt klart det helt store højdepunkt, og man må sige, at vi har oplevet en god start. Nu må jeg håbe, at vi kan fastholde de flotte takter. Jeg vender tilbage, når der er noget værdigt at fortælle om. Så må vi se, om der gemmer sig en Ferguson i mig.

So long!

Zulue
Manager

« Svar #43: 09 Feb 2008, 01:29 »

FCK
Jeg er FCK - ja ja, jeg ved godt, at de ikke er noget udfordrende hold at spille med, men det er også mest fordi jeg er ved at skabe en taktik, som lige skal prøves i nogle forskellige ligaer. Smiley
Inden sæsonen hentede jeg Stancu, Torje og Cahais. Det var dog kun førstnævnte der fik masser af spilletid - og kvitterede med en masse mål. Ved halvsæsonen førte jeg ligaen med blot 2 point, og han var delt topscorer sammen med Collins. Var også i CL, men i en al for svær gruppe til at jeg overhovedet kunne gøre noget.
Netop ved vinterpausen, hentede jeg Alanzinho, Aquino og Martin Hansen (Liverpool).

Jeg vandt ligaen med 3 point til Aab, efter en 6-0sejr i guldkampen.
Den form har jeg fastholdt. I Supercuppen, vs OB, vandt jeg 6-3.
Første ligakamp, 3-0 mod Silkeborg.
Har forresten hentet Itay Shechter og Sergio Mota. til den nye sæson.

Skriver ved enden af denne sæson og updaterer videre. (:
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 01:35 af Zulue » Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 09 Feb 2008, 01:44 »

Jeg spiller med Angers SCO.

Det startede rigtigt godt. Efter én sæson var jeg rykket op i Ligue 1 efter en andenplads i ligue 2. Jeg havde fået skrevet kontrakt med en masse rigtig gode spillere, og det så lyst ud. Selv efter en masse træningskampe er holdet slet ikke spillet sammen. Har nu spillet omkring 13-14 kampe i ligaen og ligger under stregen. Jeg skal kæmpe en hård kamp for at undgå nedrykning, men det ser sort ud, for min økonomi hænger i laser. Har alt for mange spillere og alt for mange udgifter til lønninger. Inden byder på nogle, selvom jeg tilbyder stamspillere.

Det ser pt. ikke helt godt ud, men satser på at kunne undgå nedrykning Ubeslutsom

Brøndby fan til jeg dør!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010