home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 879 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 52 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332953 gange)
andersvilster
Gæst

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2700: 08 Okt 2008, 20:08 »

Mit Valencia hold i sæson 10/11, cruiser derudaf i både ligaen og CL Djævel
http://gemdet.nu/7/1223387796valencia.bmp

Hvad hedder dit skin? og hvor har du downloadet det?

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #2701: 08 Okt 2008, 20:39 »

KNUDSEN, AC MILAN
Det er et superdejligt Milan-hold du er herre over! Men jeg savner italienske spillere – for noget tid siden skrev jeg en hulens masse til Vondracek, så vælger bare at bedømme dit hold som det er nu. Lad os tage en kæde af gangen – og starte nede fra med Boruc og hans undersåtter.

MÅLMÆND
Dette er jo eminent! Du har en klassekeeper, som jeg ofte ser spille – han er virkelig blandt verdens bedste og dejligt du har fået øjnene op for ham. Boruc kan jeg godt forstå er valgt som valget i start-elleveren, for han virker mere rutineret end Lloris. Hugo er stadig ung, men det bliver spændende om han vil se sig tilfreds med en plads som nummer 2 i buret.

CENTERFORSVARET
Dette ser jo også yderst fremragende ud, faktisk henrivende! Dine startere er jeg vilde med, men er de ikke en smule unge? Sakho er vel omkring 22 år gammel på dette tidspunkt i spillet – og er det nok rutine til at begå sig på holdet i en af verdens allerstørste fodboldklubber? Ikke i mine øjne. Vidal er dejlig, men en Criscito i stedet ville være sublimt! Reserverne til denne position mangler, for de nuværende er slet ikke gode nok. Barzagli er rigtig god, men de andre har slet ikke niveauet – og tænk hvis du får to skadet.

BACKS
Højrebacken er jo sublim og jeg håber ikke du bruger Dani Alves som fast starter. Dellafiore er blandt mine favoritspillere i Football Manager, så ønsker ham naturligvis held og lykke i andres spil, hvorfor jeg håber du udnytter hans store kunnen på dit hold. Venstrebacken er rigtig ringe! Du har købt en britisk spiller til Italien, hvor realistisk er det lige? Og så er en oldgammel Kaladze reserve, hvor smart er det lige? Jeg vil råde dig til at investere i to nye spillere på den position.

DEFENSIV-, CENTRAL- OG OFFENSIVMIDTBANE
Fàbregas er uden tvivl min yndlingsspiller, men hvad hulen laver han i Italien – det samme gælder hans makker Javi Martinez. Der skal italienske spillere på midtbanen, for der er så mange talentfulde at det nærmest gør ondt. Du kan sætte et suverænt hold med kun italienske spillere, så jeg forstår ikke at du har købt en Fàbregas i dyre domme. Martinez har sikkert heller ikke været billig.

Den defensivemidtbane er jeg vild med, men er Pirlo ikke ved at være 48? En ny ung kæmper kunne godt bruges her, for den ser lidt sårbar ud om én sæson eller to. Andrea Luci kunne måske være en spiller der kan hæve niveauet her, men det variere meget fra spil til spil med hvor god han bliver.

Den offensivemidtbanes kreatør er vel også ved at have rundet de 30, er han ikke? Derfor synes jeg også snart at du skal hente en ny. Jeg har aldrig hørt eller set Sammuel, men jeg håber han kan tage over! Ellers skal du virkelig ud og spendere mange penge i en klasse spille på den position. I din nuværende taktik er han bindeleddet på holdet, hvorfor han klart skal være din bedste spiller i truppen. Jeg håber Sammuel er god nok til at tage over, ellers skal du bruge flere transfersæsoners budget på én spiller!

ANGREBET
Dette er klart stedet hvor du føler dig mest hjemme kan man se, for hvad fanden sker der? Det er psykopatisk at du kan stille med sådan et stærkt angreb – endda også at have en Benzema siddende uden for. Det er vildt – og her behøves der ingen ændringer overhovedet. Du har måske én angriber for meget, men det er så det eneste. Det ser virkelig godt ud!

Må jeg bede om et SS af Mads Albæk, da jeg selv har købt ham i mit spil med en italiensk klub.
Jeg vil også gerne have italienske spillere, men jeg har dog vundet 4 mesterskaber i træk. Specielt på midtbanen, jeg ville meget gerne have haft fingrene i Daniele De Rossi, men Roma vil bare ikke slippe ham. Og fabregas er også min yndlingsspiller, så i sidste ende stod valget imellem Javi Martinez og Luca Cigarini. Og som erstatning for Kaká har jeg tænkt på en Fernando Forestieri, også er der også Montolivo.
I første sæson hentede jeg Sakho, Sankháre, Saivet og André Ayew. Så Sakho har været i Italien i 4 sæsoner, hvor jeg har lejet ham ud til Serie B klubber.
Ja jeg har i tankerne om at hente en italiensk venstre back, måske en Balzarreti.
Og mit centerforsvar med Barzagli(C) og Vidal er verdensklasse, og Sakho som sub. Men anbefal nogle spillere til mig, jeg har 1.52 mia.
Jeg er glad for kritikken, for jeg har det på samme måde. Med Italienske spillere i Italiensk klub. Men jeg var nødt til at lave generationsskifte, og det mente jeg ikke helt der var italienske spiller nok til, som havde den kvalitet jeg skulle bruge.
Ja jeg er meget glad for mit angreb, jeg vil sælge Henri Saivet så jeg beholder Pato, Balotelli og Benzema
Albæk: http://gemdet.nu/14/1223491037albak.jpg
Sammuel : http://gemdet.nu/19/1223491068sammuel.jpg

New Generation!
Young Guns is Loaded!

alek9000
Manager

« Svar #2702: 08 Okt 2008, 21:23 »

Albæks billede er ikke rigtigt. Du er kommet til at sætte Sammuel ind to gange Smiley

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #2703: 08 Okt 2008, 22:50 »

New Generation!
Young Guns is Loaded!

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #2704: 09 Okt 2008, 15:10 »

Hvad hedder dit skin? og hvor har du downloadet det?
Det hedder Noche. Kan ikke helt huske hvor jeg downloadede det, men sortitoutsi.net vil være en mulighed.. Plejer at hente skins derfra Smiley

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2705: 09 Okt 2008, 21:07 »

Her er mit Real Madrid-hold i sæsonen 2012/2013. Jeg synes selv jeg har fået opbygget lidt af et dreamteam, hvor jeg har sørget for at beholde de vigtigste Real-spillere fra start af.
Jeg har vist haft holdet herinde før, men vil gerne lige ha en ratening igen, da jeg synes der har været dejlig meget aktivitet herinde for nylig.
Hva siger i?

Det skal i øvrigt lige siges jeg har forsøgt at lave en foretrukken startellever, men Vaart, Robinho, Camacho og Criscito får meget tæt på lige meget spilletid som denne startellever.
« Seneste Redigering: 09 Okt 2008, 21:09 af knudsen_0 » Logged

Vuelve la ilusión

andersvilster
Gæst

« Svar #2706: 09 Okt 2008, 21:11 »

Her er mit Real Madrid-hold i sæsonen 2012/2013. Jeg synes selv jeg har fået opbygget lidt af et dreamteam, hvor jeg har sørget for at beholde de vigtigste Real-spillere fra start af.
Jeg har vist haft holdet herinde før, men vil gerne lige ha en ratening igen, da jeg synes der har været dejlig meget aktivitet herinde for nylig.
Hva siger i?

Det skal i øvrigt lige siges jeg har forsøgt at lave en foretrukken startellever, men Vaart, Robinho, Camacho og Criscito får meget tæt på lige meget spilletid som denne startellever.

Du har dig et stærkt hold Peace men hvis du er tilfreds er det jo også det vigtiste Thumbs Up

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2707: 09 Okt 2008, 21:13 »

Du har dig et stærkt hold Peace men hvis du er tilfreds er det jo også det vigtiste Thumbs Up

Når man vinder alt hvad man stiller op i kan man vist kun være tilfreds, men vil da gerne høre hvad I synes om holdet, og hvor det halter når nu nogle af dem kommer op i alderen.

Vuelve la ilusión

Chakana
Manager

« Svar #2708: 09 Okt 2008, 21:29 »

Rigtig nice hold du har dig der. Hvilke resultater har du opnået med det hold? Wink

Arsenal Football Club

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2709: 09 Okt 2008, 21:36 »

Rigtig nice hold du har dig der. Hvilke resultater har du opnået med det hold? Wink

Mange tak.

Resultater:
5/5 Spanske Mesterskaber
4/5 Champions League-titler
4/4 Europæisk Supercup
5/5 Spanske supercup
3/3 Verdensmesterskaber ne for klubhold
3/5 Spanske pokalturnering

Så stortset rent bord Wink

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2710: 09 Okt 2008, 22:00 »

klasse hold knudsen_0. Der jo ikke rigtig noget der kan gøres bedre 10/10. Du kan elllers prøve at lave et rent spansk hold, så du får mere udfordring i spillet. Smiley

hvor meget gav du for richards?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2711: 09 Okt 2008, 22:05 »

klasse hold knudsen_0. Der jo ikke rigtig noget der kan gøres bedre 10/10. Du kan elllers prøve at lave et rent spansk hold, så du får mere udfordring i spillet. Smiley

hvor meget gav du for richards?

Det kunne jeg prøve, men er ikke meget for de der udfordringer man giver sig selv. De virker bare ikke på mig.
Købte ham i vinteren i første sæson for 380 mio DKK. Det er en god sjat penge, og det skal da siges jeg ikke ligefrem har været nærrig med mine indkøb, men en del af dem har jeg faktisk også får på fri transfer.

Vuelve la ilusión

alek9000
Manager

« Svar #2712: 09 Okt 2008, 22:07 »

Det kunne jeg prøve, men er ikke meget for de der udfordringer man giver sig selv. De virker bare ikke på mig.
Købte ham i vinteren i første sæson for 380 mio DKK. Det er en god sjat penge, og det skal da siges jeg ikke ligefrem har været nærrig med mine indkøb, men en del af dem har jeg faktisk også får på fri transfer.
Hvem har du fået på fri? Kunne forestille mig du har fået Bojan på fri Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2713: 09 Okt 2008, 22:12 »

Hvem har du fået på fri? Kunne forestille mig du har fået Bojan på fri Smiley

Det har jeg nemlig Wink

Lloris, Bouzanis, Insua, Criscito og Bojan har jeg fået på fri. Her af udgør de tre sidste så en væsentlig vigtig del af mit hold.

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2714: 09 Okt 2008, 22:12 »

Knudsen_0 giv det en chance Smiley

Sider: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010