home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332912 gange)
sevillafc
Juniorspiller
**

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2685: 08 Okt 2008, 14:08 »

sevillafc: Må jeg ikke se et billede hvor du spiller mod OB, BIF eller FCM med den taktik??

Jeg gir' lige nogle billedere efter kamp mod en af holdene, ved ikke hvordan taktikken virker mod dem!

sevillafc
Juniorspiller
**

« Svar #2686: 08 Okt 2008, 16:22 »

Ja, her er så en kamp mod Brøndby, og som sædvanlig, dvs. som i ligeså mange andre kampe, var jeg foran med en sikker 3-1 indtil 9minutter før tid hvor de scorer til 3-2 og udligner til 3-3  Græder

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #2687: 08 Okt 2008, 16:39 »

Mit Valencia hold i sæson 10/11, cruiser derudaf i både ligaen og CL Djævel
http://gemdet.nu/7/1223387796valencia.bmp

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

alek9000
Manager

« Svar #2688: 08 Okt 2008, 16:55 »

Mit Valencia hold i sæson 10/11, cruiser derudaf i både ligaen og CL Djævel
http://gemdet.nu/7/1223387796valencia.bmp
Ret vildt hold. Kan godt lide Sergio Ramos og Alves. Købte du dem på deres klausuler?  Kys

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #2689: 08 Okt 2008, 17:28 »

Ret vildt hold. Kan godt lide Sergio Ramos og Alves. Købte du dem på deres klausuler?  Kys
Mange tak Grin Alves købte jeg for 23 millioner euro, og hans klausul var højere end det.. Ramos havde frikøbsklausul på 48.5 millioner euro, så der slog jeg til med det samme på klausulen Hævet Øjenbryn

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

alek9000
Manager

« Svar #2690: 08 Okt 2008, 17:38 »

Mange tak Grin Alves købte jeg for 23 millioner euro, og hans klausul var højere end det.. Ramos havde frikøbsklausul på 48.5 millioner euro, så der slog jeg til med det samme på klausulen Hævet Øjenbryn
Nu skal jeg lige bruge hovedet.. 48 mio euro = 370 mio dk? Og 23 mio euro = 190 mio kr? Spiller med kroner i mit spil Peace

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #2691: 08 Okt 2008, 17:44 »

http://gemdet.nu/1/1223480383acmilan.jpg
sidste sæson http://gemdet.nu/2/1223480635standard.jpg
er blevet mestre alle 4 sæsoner
og 1 enkelt CL Trofæ

New Generation!
Young Guns is Loaded!

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #2692: 08 Okt 2008, 17:45 »

Nu skal jeg lige bruge hovedet.. 48 mio euro = 370 mio dk? Og 23 mio euro = 190 mio kr? Spiller med kroner i mit spil Peace
Passer meget godt Opstemt Var lige inde og tjekke kursen for euro, og den ligger på 7,5, så din hovedregning er ikke helt gal Wink Spiller kun med euro i mit spil, for det har jeg gjort lige siden jeg startede i tidernes morgen med at spille CM..

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

Cesc
Gæst

« Svar #2693: 08 Okt 2008, 18:23 »

KNUDSEN, AC MILAN
Det er et superdejligt Milan-hold du er herre over! Men jeg savner italienske spillere – for noget tid siden skrev jeg en hulens masse til Vondracek, så vælger bare at bedømme dit hold som det er nu. Lad os tage en kæde af gangen – og starte nede fra med Boruc og hans undersåtter.

MÅLMÆND
Dette er jo eminent! Du har en klassekeeper, som jeg ofte ser spille – han er virkelig blandt verdens bedste og dejligt du har fået øjnene op for ham. Boruc kan jeg godt forstå er valgt som valget i start-elleveren, for han virker mere rutineret end Lloris. Hugo er stadig ung, men det bliver spændende om han vil se sig tilfreds med en plads som nummer 2 i buret.

CENTERFORSVARET
Dette ser jo også yderst fremragende ud, faktisk henrivende! Dine startere er jeg vilde med, men er de ikke en smule unge? Sakho er vel omkring 22 år gammel på dette tidspunkt i spillet – og er det nok rutine til at begå sig på holdet i en af verdens allerstørste fodboldklubber? Ikke i mine øjne. Vidal er dejlig, men en Criscito i stedet ville være sublimt! Reserverne til denne position mangler, for de nuværende er slet ikke gode nok. Barzagli er rigtig god, men de andre har slet ikke niveauet – og tænk hvis du får to skadet.

BACKS
Højrebacken er jo sublim og jeg håber ikke du bruger Dani Alves som fast starter. Dellafiore er blandt mine favoritspillere i Football Manager, så ønsker ham naturligvis held og lykke i andres spil, hvorfor jeg håber du udnytter hans store kunnen på dit hold. Venstrebacken er rigtig ringe! Du har købt en britisk spiller til Italien, hvor realistisk er det lige? Og så er en oldgammel Kaladze reserve, hvor smart er det lige? Jeg vil råde dig til at investere i to nye spillere på den position.

DEFENSIV-, CENTRAL- OG OFFENSIVMIDTBANE
Fàbregas er uden tvivl min yndlingsspiller, men hvad hulen laver han i Italien – det samme gælder hans makker Javi Martinez. Der skal italienske spillere på midtbanen, for der er så mange talentfulde at det nærmest gør ondt. Du kan sætte et suverænt hold med kun italienske spillere, så jeg forstår ikke at du har købt en Fàbregas i dyre domme. Martinez har sikkert heller ikke været billig.

Den defensivemidtbane er jeg vild med, men er Pirlo ikke ved at være 48? En ny ung kæmper kunne godt bruges her, for den ser lidt sårbar ud om én sæson eller to. Andrea Luci kunne måske være en spiller der kan hæve niveauet her, men det variere meget fra spil til spil med hvor god han bliver.

Den offensivemidtbanes kreatør er vel også ved at have rundet de 30, er han ikke? Derfor synes jeg også snart at du skal hente en ny. Jeg har aldrig hørt eller set Sammuel, men jeg håber han kan tage over! Ellers skal du virkelig ud og spendere mange penge i en klasse spille på den position. I din nuværende taktik er han bindeleddet på holdet, hvorfor han klart skal være din bedste spiller i truppen. Jeg håber Sammuel er god nok til at tage over, ellers skal du bruge flere transfersæsoners budget på én spiller!

ANGREBET
Dette er klart stedet hvor du føler dig mest hjemme kan man se, for hvad fanden sker der? Det er psykopatisk at du kan stille med sådan et stærkt angreb – endda også at have en Benzema siddende uden for. Det er vildt – og her behøves der ingen ændringer overhovedet. Du har måske én angriber for meget, men det er så det eneste. Det ser virkelig godt ud!

Må jeg bede om et SS af Mads Albæk, da jeg selv har købt ham i mit spil med en italiensk klub.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2694: 08 Okt 2008, 18:43 »

Vil du ikke rate mit hold, Vondra Wink?
Eller måske dig Cesc, du er godt nok kommet med mange gode ting efter du har "genstartet" din bruger ;-)!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2695: 08 Okt 2008, 18:57 »

Alt i alt synes jeg at du har et meget stærkt hold Krellz.
Du har købt meget stærkt ind, hvilket jo altid er godt. Men kunne dog godt savne nogle engelske spillere.

Synes det er et fantastisk køb af Akinfeev, da han altid gør det helt fantastisk. Så en sikker sidste skanse. Derud over er han jo stadig ung så der er mange gode år tilbage i ham endnu.
Alt i alt en fantastisk erstatning for Edwin van der Sar.

Forsvaret er jo også af Verdensklasse. Ferdinand og Vidic udgør, i mine øjne, en af verdensbedste midtforsvare, og med Evra og Ramos på backsne bliver det ikke meget bedre.
Synes det er et godt køb af Sergio Ramos som erstatning af Gary Neville, men jeg havde nok foretrukket at bruge Gary en sæson mere, og langsomt spille talentet rafael ind i start 11-eren. På den måde spare man jo også en masse penge da jeg ikke går ud fra at Sergio Ramos kan have været helt billig,

Midtbanen er som vi kender den, igen en fantastisk sammensætning uden indkøb. Vil nok have foretrukket Scholes ved siden af Carrick da han er en fantasisk pasningsspiller, og har gjort det fantastisk i samtlige af mine Man United spil. Men det er jo smag og behag Smiley

Angrebet er også som vi kender det, uhyre stærkt og igen uden ændringer.

Alt i alt et fantastisk hold Thumbs Up

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2696: 08 Okt 2008, 19:01 »

Tak for dine fine ord, jeg kan sige at jeg fik Sergio Ramos for 365 millioner, da han havde underskrevet en ny kontrakt ;-)!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2697: 08 Okt 2008, 19:13 »

Tak for dine fine ord, jeg kan sige at jeg fik Sergio Ramos for 365 millioner, da han havde underskrevet en ny kontrakt ;-)!

365 mio?? Shockeret

det var alligevel billigt! plejer at skulle slippe op mod en milliard for ham i mine spil, hvilket ofte resultere i at jeg ikke for fat i ham  ticked off

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2698: 08 Okt 2008, 19:39 »

Hehe, det har noget med Roolands Update at gøre, ved ikke helt præcist hvad Smiley.

-LFC-
Manager

« Svar #2699: 08 Okt 2008, 20:03 »

Krellz, Manchester United
Nu er du jo ikke så langt fremme, men jeg giver dig da en kort rating alligevel. Peace Også selvom det er et hold jeg ikke kan li'. xD

Målmanden:
Hvis vi starter med målmanden så ser det jo fornuftigt ud. Igor Akinfeev er jo alle FM-spilleres yndlingsmålmand og hvis du beholder ham på OT, så bliver han formegenligt en stor stor legende. Reserverne er fine nok. Ben Foster er selv en klassemålmand som jeg egenligt synes du burde bruge nu når han er englænder. Han har ihvertfald klassen til det. Van der Sar skal nok bare væk snart på en eller anden måde. Om du vil overtale ham til at blive træner, fyre ham eller bare lade ham rådne op på reserveholdet, må du selv om, men der er ingen tvivl om at du har klasse på denne position.

Forsvaret:
Også et rigtigt fint forsvar du har. Centralt har du også en af de bedste duoer der findes. Store stærke Vidic og hurtige Ferdinand. Reserverne der er også fine. O'Shea har nok ikke klassen, men når Ferdinand engang er færdig så prøv at sluse Johnny Evans ind på holdet. Han er virkelig talentfuld og giv ham så mange kampe som muligt, så han udvikler sig. Wes Brown synes jeg du burde forsøge at få en som træner når han engang stopper. Han har jo været meget loyal mod klubben. Backs'ne er også klasse og laver vel en masse assist. Højrebacken med Sergio Ramos er jo virkelig klasse selvom gamle Gary Neville godt kunne have spillet denne sæson. Køb en ny reserve på højreback og prøv at få Neville ind som træner når han slutter. Vensterbacken er verdensklasse med verdens (desværre) bedste venstreback i Patrice Evra. Offensivt er han jo fænomenal og defensivt er han også virkelig stærk. Og da han ikke er så gammel, har du ham også i et stykke tid. Reserven Marcelo er jo også fantastisk. Virkelig et klasse forsvar du har.

Midtbanen:
Først og fremmest har du 2 middelgode defensive midtbanespillere som jeg synes du burde sælge, da du ikke rigtigt har brug for dem ift. den opstilling du bruger. Køb istedet 2 midtbanespillere med gode pasningskvaliteter, da Scholes nok ikke holder så meget længere, men da han jo ligeledes med flere i forsvaret er en legende så prøv at få ham ind i staben når han stopper. Fløjene er der jo ikke så meget at sige til udover, at de har stor klasse. Ihvertfald Cristiano Ronaldo som jo først og fremmest er meget målfarlig, men også laver en del assist. Giv ham en pil ind mod angriberen istedet for baglinjen da jeg mener du får mere ud af ham på den måde. Nani vil jeg stille lidt flere spørgsmål til. Jeg har aldrig rigtigt set ham præstere i FM08, men hvis han gør det godt for dig så er det jo fint. Men du mangler en reserve. Umiddelbart en meget fin midtbane overall.

Angreb:
Virkelig et godt angreb du har her. 2 arbejdsomme slidere som også er helvedes målfarlige. De er dog ikke så farlige i hovedspillet, men det er jo blot en detalje. At have en mand som Berbatov på bænken vidner jo om stor klasse også har du det der gør dit angreb lidt mere komplet i store og stærke Manucho. Jeg mener dog, at der findes bedre alternativer end ham og det synes jeg du burde gå efter. Også et helt fornuftigt angreb.

Overall:
Overall har du et virkeligt fint hold Krellz. Der mangler lidt hist og pist og et par spillere har en høj alder, men start 11'eren er klasse og holder også et par år mere. Talenterne virker også fine nok, men jeg så gerne et par englændere til. Du får 8/10.

Smiley

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010